Závody na okruhu - E30

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Závody na okruhu - E30

Příspěvek od ondra_m » 01. 06. 2003 22:20

Tak jsem tak přemýšlel, a chtěl bych udělat nějaký okruhový závody E30.
A to aby ten závod trval, alespoň 30 až 60 minut, aby se projevil jezdec i jeho automobil.

1) Mno, když by šlo o měřená kola, tak bude člověk bržděn ostatními
2) Když se vpustíme na trať všichni najednou, tak vyhraje ten kdo je větší chuligán a komů méně záleží na jeho autě.
3) Budeme-li v puštěni na traťi všichni najednou, vždy je problém předjíždění (riziko kontaktu)

Máte, někdo nápady, jak to vyřešit?

I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a hurá :-) Ale asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.


Tak co?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2003 22:52

To jako kazdy svou E21, nebo jednu spolecnou a merena kola?

Jak jsem to pozoroval na nekolika akcich v Sosnove, schazeji se tam vetsinou klidnejsi povahy, a tak bych se zavodu "dvere na dvere" moc nebranil. Muzeme si zvolit/vypujcit tratove komisare a rozsirit pravidlo modre vlajky nejen na predjeti o kolo, ale na predjeti vubec.

On okruh v Sosnove na to neni moc vhodny, chtelo by to neco sirsiho. Na http://www.automotodrombrno.cz/index.as ... n=0&hs=kal je v nekteré dny "volne testovani automobilu", tak jestli je to tak, jak si myslim, muzeme se domluvit a udelat si tam "tajny zavod".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 01. 06. 2003 22:59

Francis píše:To jako kazdy svou E21, nebo jednu spolecnou a merena kola?

Jak jsem to pozoroval na nekolika akcich v Sosnove, schazeji se tam vetsinou klidnejsi povahy, a tak bych se zavodu "dvere na dvere" moc nebranil. Muzeme si zvolit/vypujcit tratove komisare a rozsirit pravidlo modre vlajky nejen na predjeti o kolo, ale na predjeti vubec.

On okruh v Sosnove na to neni moc vhodny, chtelo by to neco sirsiho. Na http://www.automotodrombrno.cz/index.as ... n=0&hs=kal je v nekteré dny "volne testovani automobilu", tak jestli je to tak, jak si myslim, muzeme se domluvit a udelat si tam "tajny zavod".
E21 každý svou :-) Ale, mohlo by to bejt v týmech :-) třeba po třech :-) Samo, že by si jí každej musel koupit a připravit na závod :-)
Ale tak bych se fakt nebál závodit, kontakt by člověk primárně nechtěl, při vidině té práce :), Ale když už by nastal, tak by to bylo bezestresu :-)

Já bych na závod s kábrem fakt neměl, protože mám, vždy sevřenou prdel, že půjdu do smyku a ten za mnou to do mne nakouří, nebo obráceně, a co si pak na něm vemu?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 06. 2003 23:08

ondra_m píše:E21 každý svou :-) Ale, mohlo by to bejt v týmech :-) třeba po třech :-) Samo, že by si jí každej musel koupit a připravit na závod :-)
Ale tak bych se fakt nebál závodit, kontakt by člověk primárně nechtěl, při vidině té práce :), Ale když už by nastal, tak by to bylo bezestresu :-)
Asi by to dopadlo jak v lonske F1, kdo by do toho nasypal spoooousty penez, mel by navrch, ostatni by mu/jim koukali na vyfucky, pokud by vubec dojeli. Chtelo by to vyhlasit pravidla povolenych/zakazanych uprav.
ondra_m píše:Já bych na závod s kábrem fakt neměl, protože mám, vždy sevřenou prdel, že půjdu do smyku a ten za mnou to do mne nakouří, nebo obráceně, a co si pak na něm vemu?
A to je takovy problem domluvit se a jezdit jako gentlemani, jako za casu Louise Chirona? Proste kdyz uvidim, ze ten vzadu na me tlaci a ja nemam na ujeti, tak ho kavalirsky pustim pred sebe. Ale fakt to chce sirsi drahu nez je v Sosnove. Tam se da takhle predjizdet jen na dvou rovinkach (cilova a u kluzne plochy, mozna treti za vinglem u nadjezdu), jinak je to pro normalni auta moc uzke.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 02. 06. 2003 06:30

Sosnová je jak Monako skoro žádné předjíždění to by fakt chtělo něco jako je mostecký autodrom

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Závody na okruhu - E30

Příspěvek od Michal E21 » 02. 06. 2003 08:28

ondra_m píše: I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a hurá :-) Ale asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.
Tak co?
Jak E21-čku? Grr... :lol:

Já si myslím, že měřená kola by šly, snad by se dalo zajistit i to, aby se lidi navzájem nebrzdili... Správný odstup v případě měřeného kola...

Něco jako když se jezdí při rally na okruhu... když dojedeš toho před sebou, tak on tě pustí, neboť si už v tu chvíli na něj najel x sekund...

A kdyby se omezil počet aut na okruhu tak by to šlo... Ale nebyly by to závody na okruhu, spíše takové okruhové erzety... :)


No dveře na dveře v našich miláčcích... no vždy se může stát, že to někomu ulítne, když bude někdo blízko a problém je na světě...

Stavět závodní auto a tým, je docela finančně náročné a jak říkal Francis, vzninkou velmi velké diference mezi týmy...

K těm povoleným úpravám... nevím zda by všici sehnali 323i... Nadruhou stranu 4v 2,0 má na okruhu své výhody, ale nějak už moc nejsou... :) Ale to by určitě nebyl problém ve výkonu to na točivém okruhu moc není...

Myšlenka je to zajímavá a řekl bych, že by něco uskutečnit dalo...

Sosnová je úzká, ale zase tam nejsou takové rychlosti ne, takže v případě průseru by nemuselo jít o život...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 02. 06. 2003 08:30

Francis píše:
ondra_m píše:E21 každý svou :-) Ale, mohlo by to bejt v týmech :-) třeba po třech :-) Samo, že by si jí každej musel koupit a připravit na závod :-)
Ale tak bych se fakt nebál závodit, kontakt by člověk primárně nechtěl, při vidině té práce :), Ale když už by nastal, tak by to bylo bezestresu :-)
Asi by to dopadlo jak v lonske F1, kdo by do toho nasypal spoooousty penez, mel by navrch, ostatni by mu/jim koukali na vyfucky, pokud by vubec dojeli. Chtelo by to vyhlasit pravidla povolenych/zakazanych uprav.
Jo to je samozřejmé, někde by jsme si sedli a domluvili se, myslím, že na naše účely by stačili limity na motoru, např. M10 nebo M20 - atmosférická verze. Nebo tak něco :-)
Sosnová je super, že tady není výkon až tak důležitej.

Francis píše:
ondra_m píše:Já bych na závod s kábrem fakt neměl, protože mám, vždy sevřenou prdel, že půjdu do smyku a ten za mnou to do mne nakouří, nebo obráceně, a co si pak na něm vemu?
A to je takovy problem domluvit se a jezdit jako gentlemani, jako za casu Louise Chirona? Proste kdyz uvidim, ze ten vzadu na me tlaci a ja nemam na ujeti, tak ho kavalirsky pustim pred sebe. Ale fakt to chce sirsi drahu nez je v Sosnove. Tam se da takhle predjizdet jen na dvou rovinkach (cilova a u kluzne plochy, mozna treti za vinglem u nadjezdu), jinak je to pro normalni auta moc uzke.
Hmm, tak třeba do mostu bych nešel, představa, že se s někým líznu ve 120ti, hmm fuj :-)
Gentlemani ano, ale stejně bych se vždy bál, že to ten první nezvládne, ve snaze ujet a já to do něj narvu.... U těch E21 by mne to až tak nehrotilo :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 02. 06. 2003 08:30

No jo,ale to se tu vsici bavime o tom, ze bychom do toho sli se stejne silnejma autama, jinak to zase trosku pozbyva ucinosti. Slabe auto na sosnove je akorat a napraska tem silnejsim v technickejch pasazis a silne auto na velkem okruhu zase tem slabsi. Jedine me fakt napada BRNO tam jsou ty volne dny a jak rikal Francis udelat si tam tajny zavod.

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 02. 06. 2003 09:09

Nebo si můžem koupit každej jednu šádofku 105ku nebo 120cu :-)

Je to taky zadohrab :-) a cenově se vejdem do 3000,- :-)

A s těma bych jezdil klidně kontaktně, jako na motokárách...
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 02. 06. 2003 09:12

s timhle napadem si uz pohravame nejakou tu dobu...ale rozumny reseni me nenapada...jezdit v tom co normalne...to si clovek koleduje...koupit nejaky vrak...to se i da, ale bude to bez TP a jak to pak chces na ten okruh transportovat...?
jinak jsem pro normalni zavod, merena kola si nekdy muzem dat pro zabavu, ale vsici vime, ze to neni ono
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 02. 06. 2003 09:15

Ja jsem pro skoda 105 nebo 120. Tam me to fakt nebude bolet kdyz budu mit trosku tuning na plechu :D :D
Ja zvedam ruku pro skoda vozik. :D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 09:18

To se fakt nemůžeme domluvit na pravidlech slušné jízdy?

Pro případ nechtěného kontaktu navrhuju "pojišťovnu": každý startující dá do společné kasy určený obnos, tak 3-5 tis. Kč a po závodě si je buď vrátíme zpět nebo odhlasujeme náhradu poškozenému.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 02. 06. 2003 09:18

skodovjenky nee...:-)
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 09:21

A nebo postavit jedno-dvě společná auta a jet tenhle závod http://arc.box.cz/okruhyle.htm
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 02. 06. 2003 09:32

s ohledem na finance (30-40tkc) a mozny pocet lidi v tymu (5-6) bych to spis videl na 1 auto...
ale jinak je to dost lakave
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 09:41

PET77 píše:s ohledem na finance (30-40tkc) a mozny pocet lidi v tymu (5-6) bych to spis videl na 1 auto...
ale jinak je to dost lakave
Ondruv navrh by nevysel o moc levneji. Prave jsem zkouknul annonci: bezpapirova 320-325 je uz od 7000 (asi totalni vrak), slusnejsi 15-20.000 a vyse. K tomu obuti, par podvozkovych dilu a hodinovy hobby zavod pod 30.000 Kc nebude. Ne kazdy ma na zahrade nebo v okolnich ulicich v zasobe nekolik aut :-)
Ted me tak napada, Mrcovi zbyde jedna 325e bez motoru, jeden skorokompletni skoropouzitelny 2.5 litr motor i s prevodovkou mam v garazi ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02. 06. 2003 09:51

já jsem pro 120cky destruction derby

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02. 06. 2003 09:52

Anonymous píše:já jsem pro 120cky destruction derby
to psal já
cornhollio

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 02. 06. 2003 09:53

PET77 píše:s timhle napadem si uz pohravame nejakou tu dobu...ale rozumny reseni me nenapada...jezdit v tom co normalne...to si clovek koleduje...koupit nejaky vrak...to se i da, ale bude to bez TP a jak to pak chces na ten okruh transportovat...?
jinak jsem pro normalni zavod, merena kola si nekdy muzem dat pro zabavu, ale vsici vime, ze to neni ono
Když to bude bez TP, tak to normálně můžem přitáhnout na okruh na laně, a to bude v klidu :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 09:55

Anonymous píše:já jsem pro 120cky destruction derby
Zkorodovaná kilodváca bez rámu a destruction derby? To je spíš ruská ruleta !
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět