Závody na okruhu - E30
Závody na okruhu - E30
Tak jsem tak přemýšlel, a chtěl bych udělat nějaký okruhový závody E30.
A to aby ten závod trval, alespoň 30 až 60 minut, aby se projevil jezdec i jeho automobil.
1) Mno, když by šlo o měřená kola, tak bude člověk bržděn ostatními
2) Když se vpustíme na trať všichni najednou, tak vyhraje ten kdo je větší chuligán a komů méně záleží na jeho autě.
3) Budeme-li v puštěni na traťi všichni najednou, vždy je problém předjíždění (riziko kontaktu)
Máte, někdo nápady, jak to vyřešit?
I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a hurá Ale asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.
Tak co?
A to aby ten závod trval, alespoň 30 až 60 minut, aby se projevil jezdec i jeho automobil.
1) Mno, když by šlo o měřená kola, tak bude člověk bržděn ostatními
2) Když se vpustíme na trať všichni najednou, tak vyhraje ten kdo je větší chuligán a komů méně záleží na jeho autě.
3) Budeme-li v puštěni na traťi všichni najednou, vždy je problém předjíždění (riziko kontaktu)
Máte, někdo nápady, jak to vyřešit?
I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a hurá Ale asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.
Tak co?
Ondra ex.M-Fahrer
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To jako kazdy svou E21, nebo jednu spolecnou a merena kola?
Jak jsem to pozoroval na nekolika akcich v Sosnove, schazeji se tam vetsinou klidnejsi povahy, a tak bych se zavodu "dvere na dvere" moc nebranil. Muzeme si zvolit/vypujcit tratove komisare a rozsirit pravidlo modre vlajky nejen na predjeti o kolo, ale na predjeti vubec.
On okruh v Sosnove na to neni moc vhodny, chtelo by to neco sirsiho. Na http://www.automotodrombrno.cz/index.as ... n=0&hs=kal je v nekteré dny "volne testovani automobilu", tak jestli je to tak, jak si myslim, muzeme se domluvit a udelat si tam "tajny zavod".
Jak jsem to pozoroval na nekolika akcich v Sosnove, schazeji se tam vetsinou klidnejsi povahy, a tak bych se zavodu "dvere na dvere" moc nebranil. Muzeme si zvolit/vypujcit tratove komisare a rozsirit pravidlo modre vlajky nejen na predjeti o kolo, ale na predjeti vubec.
On okruh v Sosnove na to neni moc vhodny, chtelo by to neco sirsiho. Na http://www.automotodrombrno.cz/index.as ... n=0&hs=kal je v nekteré dny "volne testovani automobilu", tak jestli je to tak, jak si myslim, muzeme se domluvit a udelat si tam "tajny zavod".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
E21 každý svou Ale, mohlo by to bejt v týmech třeba po třech Samo, že by si jí každej musel koupit a připravit na závodFrancis píše:To jako kazdy svou E21, nebo jednu spolecnou a merena kola?
Jak jsem to pozoroval na nekolika akcich v Sosnove, schazeji se tam vetsinou klidnejsi povahy, a tak bych se zavodu "dvere na dvere" moc nebranil. Muzeme si zvolit/vypujcit tratove komisare a rozsirit pravidlo modre vlajky nejen na predjeti o kolo, ale na predjeti vubec.
On okruh v Sosnove na to neni moc vhodny, chtelo by to neco sirsiho. Na http://www.automotodrombrno.cz/index.as ... n=0&hs=kal je v nekteré dny "volne testovani automobilu", tak jestli je to tak, jak si myslim, muzeme se domluvit a udelat si tam "tajny zavod".
Ale tak bych se fakt nebál závodit, kontakt by člověk primárně nechtěl, při vidině té práce , Ale když už by nastal, tak by to bylo bezestresu
Já bych na závod s kábrem fakt neměl, protože mám, vždy sevřenou prdel, že půjdu do smyku a ten za mnou to do mne nakouří, nebo obráceně, a co si pak na něm vemu?
Ondra ex.M-Fahrer
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Asi by to dopadlo jak v lonske F1, kdo by do toho nasypal spoooousty penez, mel by navrch, ostatni by mu/jim koukali na vyfucky, pokud by vubec dojeli. Chtelo by to vyhlasit pravidla povolenych/zakazanych uprav.ondra_m píše:E21 každý svou Ale, mohlo by to bejt v týmech třeba po třech Samo, že by si jí každej musel koupit a připravit na závod
Ale tak bych se fakt nebál závodit, kontakt by člověk primárně nechtěl, při vidině té práce , Ale když už by nastal, tak by to bylo bezestresu
A to je takovy problem domluvit se a jezdit jako gentlemani, jako za casu Louise Chirona? Proste kdyz uvidim, ze ten vzadu na me tlaci a ja nemam na ujeti, tak ho kavalirsky pustim pred sebe. Ale fakt to chce sirsi drahu nez je v Sosnove. Tam se da takhle predjizdet jen na dvou rovinkach (cilova a u kluzne plochy, mozna treti za vinglem u nadjezdu), jinak je to pro normalni auta moc uzke.ondra_m píše:Já bych na závod s kábrem fakt neměl, protože mám, vždy sevřenou prdel, že půjdu do smyku a ten za mnou to do mne nakouří, nebo obráceně, a co si pak na něm vemu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody na okruhu - E30
Jak E21-čku? Grr...ondra_m píše: I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a hurá Ale asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.
Tak co?
Já si myslím, že měřená kola by šly, snad by se dalo zajistit i to, aby se lidi navzájem nebrzdili... Správný odstup v případě měřeného kola...
Něco jako když se jezdí při rally na okruhu... když dojedeš toho před sebou, tak on tě pustí, neboť si už v tu chvíli na něj najel x sekund...
A kdyby se omezil počet aut na okruhu tak by to šlo... Ale nebyly by to závody na okruhu, spíše takové okruhové erzety...
No dveře na dveře v našich miláčcích... no vždy se může stát, že to někomu ulítne, když bude někdo blízko a problém je na světě...
Stavět závodní auto a tým, je docela finančně náročné a jak říkal Francis, vzninkou velmi velké diference mezi týmy...
K těm povoleným úpravám... nevím zda by všici sehnali 323i... Nadruhou stranu 4v 2,0 má na okruhu své výhody, ale nějak už moc nejsou... Ale to by určitě nebyl problém ve výkonu to na točivém okruhu moc není...
Myšlenka je to zajímavá a řekl bych, že by něco uskutečnit dalo...
Sosnová je úzká, ale zase tam nejsou takové rychlosti ne, takže v případě průseru by nemuselo jít o život...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
Jo to je samozřejmé, někde by jsme si sedli a domluvili se, myslím, že na naše účely by stačili limity na motoru, např. M10 nebo M20 - atmosférická verze. Nebo tak něcoFrancis píše:Asi by to dopadlo jak v lonske F1, kdo by do toho nasypal spoooousty penez, mel by navrch, ostatni by mu/jim koukali na vyfucky, pokud by vubec dojeli. Chtelo by to vyhlasit pravidla povolenych/zakazanych uprav.ondra_m píše:E21 každý svou Ale, mohlo by to bejt v týmech třeba po třech Samo, že by si jí každej musel koupit a připravit na závod
Ale tak bych se fakt nebál závodit, kontakt by člověk primárně nechtěl, při vidině té práce , Ale když už by nastal, tak by to bylo bezestresu
Sosnová je super, že tady není výkon až tak důležitej.
Hmm, tak třeba do mostu bych nešel, představa, že se s někým líznu ve 120ti, hmm fujFrancis píše:A to je takovy problem domluvit se a jezdit jako gentlemani, jako za casu Louise Chirona? Proste kdyz uvidim, ze ten vzadu na me tlaci a ja nemam na ujeti, tak ho kavalirsky pustim pred sebe. Ale fakt to chce sirsi drahu nez je v Sosnove. Tam se da takhle predjizdet jen na dvou rovinkach (cilova a u kluzne plochy, mozna treti za vinglem u nadjezdu), jinak je to pro normalni auta moc uzke.ondra_m píše:Já bych na závod s kábrem fakt neměl, protože mám, vždy sevřenou prdel, že půjdu do smyku a ten za mnou to do mne nakouří, nebo obráceně, a co si pak na něm vemu?
Gentlemani ano, ale stejně bych se vždy bál, že to ten první nezvládne, ve snaze ujet a já to do něj narvu.... U těch E21 by mne to až tak nehrotilo
Ondra ex.M-Fahrer
No jo,ale to se tu vsici bavime o tom, ze bychom do toho sli se stejne silnejma autama, jinak to zase trosku pozbyva ucinosti. Slabe auto na sosnove je akorat a napraska tem silnejsim v technickejch pasazis a silne auto na velkem okruhu zase tem slabsi. Jedine me fakt napada BRNO tam jsou ty volne dny a jak rikal Francis udelat si tam tajny zavod.
s timhle napadem si uz pohravame nejakou tu dobu...ale rozumny reseni me nenapada...jezdit v tom co normalne...to si clovek koleduje...koupit nejaky vrak...to se i da, ale bude to bez TP a jak to pak chces na ten okruh transportovat...?
jinak jsem pro normalni zavod, merena kola si nekdy muzem dat pro zabavu, ale vsici vime, ze to neni ono
jinak jsem pro normalni zavod, merena kola si nekdy muzem dat pro zabavu, ale vsici vime, ze to neni ono
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To se fakt nemůžeme domluvit na pravidlech slušné jízdy?
Pro případ nechtěného kontaktu navrhuju "pojišťovnu": každý startující dá do společné kasy určený obnos, tak 3-5 tis. Kč a po závodě si je buď vrátíme zpět nebo odhlasujeme náhradu poškozenému.
Pro případ nechtěného kontaktu navrhuju "pojišťovnu": každý startující dá do společné kasy určený obnos, tak 3-5 tis. Kč a po závodě si je buď vrátíme zpět nebo odhlasujeme náhradu poškozenému.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
A nebo postavit jedno-dvě společná auta a jet tenhle závod http://arc.box.cz/okruhyle.htm
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ondruv navrh by nevysel o moc levneji. Prave jsem zkouknul annonci: bezpapirova 320-325 je uz od 7000 (asi totalni vrak), slusnejsi 15-20.000 a vyse. K tomu obuti, par podvozkovych dilu a hodinovy hobby zavod pod 30.000 Kc nebude. Ne kazdy ma na zahrade nebo v okolnich ulicich v zasobe nekolik autPET77 píše:s ohledem na finance (30-40tkc) a mozny pocet lidi v tymu (5-6) bych to spis videl na 1 auto...
ale jinak je to dost lakave
Ted me tak napada, Mrcovi zbyde jedna 325e bez motoru, jeden skorokompletni skoropouzitelny 2.5 litr motor i s prevodovkou mam v garazi ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Když to bude bez TP, tak to normálně můžem přitáhnout na okruh na laně, a to bude v kliduPET77 píše:s timhle napadem si uz pohravame nejakou tu dobu...ale rozumny reseni me nenapada...jezdit v tom co normalne...to si clovek koleduje...koupit nejaky vrak...to se i da, ale bude to bez TP a jak to pak chces na ten okruh transportovat...?
jinak jsem pro normalni zavod, merena kola si nekdy muzem dat pro zabavu, ale vsici vime, ze to neni ono
Ondra ex.M-Fahrer
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Zkorodovaná kilodváca bez rámu a destruction derby? To je spíš ruská ruleta !Anonymous píše:já jsem pro 120cky destruction derby
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition