Změna typu motoru u podauta oficiálně

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mpower
Příspěvky: 572
Registrován: 18. 10. 2005 15:20

Změna typu motoru u podauta oficiálně

Příspěvek od Mpower » 30. 05. 2014 08:02

Dobrý den,

naskytl se mi ke koupi Multivan T3 ve vcelku ucházejícím ( pro mě) stavu, ale s háčkem v podobě nevyhovujícího typu motoru.
Originálně byl ve voze montován 1.6d ( typ CS), ale kdysi v průběhu existence byl nahrazen 1.6td ( typ JX).

Otázka zní: a) existuje šance, že by VW Group legálně povolila záměnu motoru i do tp tak, aby vozidlo šlo provozovat, pojistit, nabourat a tak?
b) je zde někdo z přítomných, kdo se touto problematikou zabývá?
c) finanční předpoklad podobné operace

Děkuji za názory, v podstatě mi jde jen o to, zda li je možné, či ne, auto se mi líbí, a když to neklapne, prostě si koupím jiné.
Budapest Bamako 2015 - completed :twisted:
Budapest Bamako 2016 - in progress :mrgreen:
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě

Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1138
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

Příspěvek od Wita » 30. 05. 2014 15:31

Kamarad si dovezl ze Svajcu vojenskou kastli T3 bez motoru, tu co mel v cr byla schnila . V ty kastli ze svajcu byla puvodne 1.6 a on mel motor z ty schnily 2.0 boxer a normalne to vyridil pres VW a jezdi. Jen ma vin nahradni technologii. Na podrobnosti bych se ho musel zeptat az ho uvidim.
325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 30. 05. 2014 22:10

Taky si myslím že s tím nebude problém,kamarád legalizoval Transportéra obyč D na 2,5 tdi a neříkal že by s tím dovozce měl problém.Nejlepší bude si to telefonicky předem ověřit :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Mpower
Příspěvky: 572
Registrován: 18. 10. 2005 15:20

Příspěvek od Mpower » 31. 05. 2014 20:31

dekuju za reakce, jen jsem nevedel, jak to funguje u vw, u bmw vcelku fungoval pan Stehlik, ale kde tomu je konec. jsem dlouhodobe mimo cr, takze si to nemuzu obehat osobne, a kupovat to naslepo se mi nechce. telefonicky je to bezcenne, kazdy naslibuje hory doly, a pak popre, ze jste si volali;D
Budapest Bamako 2015 - completed :twisted:
Budapest Bamako 2016 - in progress :mrgreen:
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 31. 05. 2014 20:58

Půser u téhle přestavby je že motor JX který zmiňuješ je původně z golfa a po zástavbě do T3 je usazen jinak, bavil sem se o tomhle nedávno z motorářem, motor vypadá stejně jako org ale není a nenajede nikdy víc jak 10t km a zadře se vlivem právě natočení :/
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
Mpower
Příspěvky: 572
Registrován: 18. 10. 2005 15:20

Příspěvek od Mpower » 01. 06. 2014 07:32

Ale JX se dával seriově již od výroby, akorát verze pro t3 měla krapet přeházené komponenty mazacího okruhu než tebou zmiňovaný golf. Nemluvě o dodatečných zástavbách 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 3.0tdi, kterých je plný internet, o subaru a porsche motorech ani nemluvě, v momentě, kdy se upraví čerpadlo oleje a vana, ten sklon takový problém není.

Jsou to dva motory, které se ve stejný rok dávali do tohoto modelu, jen je tam výkonový rozdíl cca 18hp 30 let zpátky:-D
Budapest Bamako 2015 - completed :twisted:
Budapest Bamako 2016 - in progress :mrgreen:
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě

Odpovědět