zinkovani kotoucu

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

zinkovani kotoucu

Příspěvek od BigMara » 25. 03. 2014 10:14

Cus hosi,
hledal jsem co udelat s vetranyma kotoucema, aby nevyrezli zevnitr a na plochach o ktery se nebrzdi. Barvy jsem zamitl, tak jsem hledal a nasel jsem borce co nechal na kotouce udelat povrchovou upravu kyselim zinkovanim s prisadou chromatu.
Co si o tom myslite, zkousel nekdo? Mozna Dvoris poradi??

Diky

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 25. 03. 2014 13:07

Jo tak to sem taky driv delal. Vysledek je takovej, že to stejne zacne reznout, jenom o pul roku pozdejc. A v tech vnitřních kanalech se to stejne nenazinkuje, holt je to galvanicky. Musela by se zvolit chemicka metoda, ale fakt nevim, jak dlouho by tam napriklad ten nikl vydrzel. Myslim ze ate dela kotouce normalne nabarveny zinkovou barvou. Dokonce sem si koupil kotouce brembo max, ktery sou natreny, ale moc to nepomohlo a jeste pri brzdeni delaj docela bordel. Takze za me srat na to, je to marnej boj.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 25. 03. 2014 21:13

Aby jsi to dostal i do těch větracích otvorů tak by se to muselo nechat chemicky poniklovat tzv.metodou bezproudého niklování.Ale ten nikl co by se postupně loupal z třecích ploch by mohl dělat problémy,jedině to potom nechat lehce zbrousit.
Obrázek

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 26. 03. 2014 10:13

Kluci diky,
netusil jsem, ze se to nedostane do tech vetracich otvoru, kde to rezne nejvic :x

Odpovědět