A toto mi zas pripomina jak si jeden znamy kupoval O1 RS lift a prodejci (manzele) auto prodavali kvuli rodine, kocarek a takove ty lejna no a on jim rekl ze taky ma rodinu a ze mu to naprosto postacuje, tak na nej hledeli jak na blazna a pak se mu vysmali Nevim no, rodinu sice nemam, ale nikdy sem s mistem vni problem nemel.Marwes píše:Řešil jsem defakto to stejný a nakonec mě zůstaly dvě volby bud e39 tour nebo octavka. Koupil jsem octavku sedana a max spokojenost. Do kufru dam všechno , jede to krásně, a hlavně mě to auto fakt baví. Jediný co mě mrzí že jsem nakoupil rovnou RS, mám 1.8turbo
jaké rodinné auto
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Pašík bude fajne, když se vyhneš DSG a budeš mít štěstí na dobrej kup tak to bude OK ty 2.0 jsou kus od kusu, někdy je to kasa a někdy to je držák Ale nemyslím si, že by passat byl o mnoho větší ne E46 v tourovi...KEAN píše:myslel jsem třeba takovej passat B6 (C3) nebo jak se to značí combi 2.0TDIMattyX píše:Francouzům a italům když se vyhneme tak nám zůstanou jen němci a opel bych nekupoval Bud to bude nějaký báwo zase a nebo koncern
Otázkou je jakou motorizaci bys preferoval, a pokud to má být větší než 3er touring tak ti zůstanou E,A6,5er..
ale nemám s autem žádné zkušenosti
To by jsme za chvilu mohli skončit u sharana
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
je to otom místu pro cestující vpředu vs. vzadu E46 - malá (3roky) sedí v autosedačce, nohama se sotva vejde a to je přední sedačka skoro nadorazDVORIS píše:Já se jen zeptám co v těch autech s rodinou tak vozíte,že jsou vám průměrný kombíky malý?Já jezdím s E36 tour,dovolená s dvěma dětmi hlubokým kočárem,odrážedlem a báglama na 14dní uplně v klidu.Sice je kufr dost plnej a děcka pod nohama tašku na kteru stejně ze sedaček nohama nedostanou a sedí uplně v poho.Leda by jste byli 2metroví čaloni že by se za vás děcka v sedačkách nevešly
- tudíž manželka absolutně bez pohodlí. Kufr je úzkej, kočár (pro kluka), nějaký zavazadlo a už není kam dát třeba větší nákup.
s tím passatem nevím, neznám - ale líbí se mi víc jak oktáva...
- CARDINALROT
- člen E30.cz
- Příspěvky: 213
- Registrován: 21. 02. 2012 22:53
- Bydliště: Praha
Já jako rodinný vůz používám Toyotu Verso 1,8 benzín 7místné. 7 sedaček občas potřebuji, do druhé řady se tři dětské sedačky vejdou dobře. Na zimní dovolenou se třemi dětmi je potřeba rakev, na letní ne.
Kupoval jsem ho se 60tkm z Mnichovské Toyoty a zatím jsem dal v Tsushu za prohlídku po 75tkm 2400 a to je za 2 a půl roku vše. Jezdím od 6,5 do 8,5 litru což mně při nájezdu okolo 10t ročně nevadí.
Po dvou E39(2,8 a 2,0d) , E53 (4,8is) a E61 (2,5 benzín) to není žádná radost z jízdy ale na to mám cabria .Zase to po mně nic nechce a tak zbyde víc na třícu .
Kupoval jsem ho se 60tkm z Mnichovské Toyoty a zatím jsem dal v Tsushu za prohlídku po 75tkm 2400 a to je za 2 a půl roku vše. Jezdím od 6,5 do 8,5 litru což mně při nájezdu okolo 10t ročně nevadí.
Po dvou E39(2,8 a 2,0d) , E53 (4,8is) a E61 (2,5 benzín) to není žádná radost z jízdy ale na to mám cabria .Zase to po mně nic nechce a tak zbyde víc na třícu .
No vzhledem k tomu, ze rocne ujedu mezi 90-100t. km tak mohu porovnat co lze nebo nelze do auta dat a hlavne jestli to vubec potrebuju. E46/E90 apd je proste MALY auto - je to "sport touring" uplne stejne jako byla E30 Touring kde uz v prospektu psali, ze je to Touring pro aktivni jedince kteri potrebuji vozit tenisovou raketu nebo golfovy hole. Tak to je a hotovo. Navic si myslim, ze je to jeste o jedne velikosti a ne jen o mnozstvi harampadi co potrebuju premistit. A to velikosti posadky co do telesne konstrukce sebe sama. Ja jsem vzrustem malej, zena je mala, Mates je malej a mame malyho psa. Navic vozit kola (jako bicykly a podobny hovadiny) mi prijde neslusne stejne jako si brat na dovolenou 16 batohu. Ruzne debility na strechu nepodporuju stejne tak privesne voziky - to si to radeji pujcim na miste nebo vyhodnotim, ze danou vec nepotrebuji.
Na stehovani si auto pujcim (pokud to nekdo nema jako konicek nebo si tim nezivi jako napr. Machacek v Samotarich) a kdyz jdu nahodou na dovolenou tak se v klidu vlezu i do Fiata 600.
Tudiz pro mne ceska obligatni otazka: jake idealni rodinne auto... ma jedinou odpoved: takove ktere se mi libi, jsem ochoten ho zivit a budu z nej mit dobry pocit.
Uprimne rikam, ze dobry pocit nemam z: Oktavky (jakekoliv verze), Passatu, ruznych Renaultu a podobnych "amarounovych" povozu.
Na druhou stranu mam dobry pocit napr. VW Transporteru.
Na treti stranu, vubec netusim jaky bych mel pocit z aut typu Opel, Fiat apd, takze je nemohu zaradit do prvni skupiny trataru.
PS: doporuceni plynouci z osobni zkusenosti: verte tomu, ze 100t km rocne bych v Oktavce nikomu nepral a je jedno co je to za verzi. Je to proste tratar i kdyz z velkym kufrem.
pr.:
60tkm s Passatem 1.9TDI rv.2003
70tkm s E30 324td rv.1988
100tkm s funglovkou Okta II 1.9TDI rv.2009
160tkm s E46 330d rv.2001
130tkm s E91 318d rv.2012
to vse behem cca 5ti let
Na stehovani si auto pujcim (pokud to nekdo nema jako konicek nebo si tim nezivi jako napr. Machacek v Samotarich) a kdyz jdu nahodou na dovolenou tak se v klidu vlezu i do Fiata 600.
Tudiz pro mne ceska obligatni otazka: jake idealni rodinne auto... ma jedinou odpoved: takove ktere se mi libi, jsem ochoten ho zivit a budu z nej mit dobry pocit.
Uprimne rikam, ze dobry pocit nemam z: Oktavky (jakekoliv verze), Passatu, ruznych Renaultu a podobnych "amarounovych" povozu.
Na druhou stranu mam dobry pocit napr. VW Transporteru.
Na treti stranu, vubec netusim jaky bych mel pocit z aut typu Opel, Fiat apd, takze je nemohu zaradit do prvni skupiny trataru.
PS: doporuceni plynouci z osobni zkusenosti: verte tomu, ze 100t km rocne bych v Oktavce nikomu nepral a je jedno co je to za verzi. Je to proste tratar i kdyz z velkym kufrem.
pr.:
60tkm s Passatem 1.9TDI rv.2003
70tkm s E30 324td rv.1988
100tkm s funglovkou Okta II 1.9TDI rv.2009
160tkm s E46 330d rv.2001
130tkm s E91 318d rv.2012
to vse behem cca 5ti let
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
jo jasny koupit si pasika je to nejlepsi pro sveho dvorniho automechanika. ten si na nem vyrejzuje takovy penize az to neni pekne. passat je to nejhorsi co si muzes koupit.MattyX píše:Pašík bude fajne, když se vyhneš DSG a budeš mít štěstí na dobrej kup tak to bude OK ty 2.0 jsou kus od kusu, někdy je to kasa a někdy to je držák Ale nemyslím si, že by passat byl o mnoho větší ne E46 v tourovi...KEAN píše:myslel jsem třeba takovej passat B6 (C3) nebo jak se to značí combi 2.0TDIMattyX píše:Francouzům a italům když se vyhneme tak nám zůstanou jen němci a opel bych nekupoval Bud to bude nějaký báwo zase a nebo koncern
Otázkou je jakou motorizaci bys preferoval, a pokud to má být větší než 3er touring tak ti zůstanou E,A6,5er..
ale nemám s autem žádné zkušenosti
To by jsme za chvilu mohli skončit u sharana
z 2,0 tdi jen 8v
16v ma problem s hlavama a olejovym cerpadlem
za me OII 1,9, 2,0 TDI 8v......zadna zavodnicka to neni, ale vsude doveze, servis stoji par korun, kufr velky na cokoliv a za 200 sezenes elegance se slusnym najezdem tzn takrka plna palba.
Já se v při výběru rodinného auta rozhodoval mezi BMW e39 touring a Octavií 1 Combi, rozhodující byl stav, cena a výbava. Dnes jsem rád, že jsem skončil nakonec u té Octavie. Nájezd mám cca 40t ročně a pokud mohu porovnat celkové jízdní náklady Octavie 1.9 tdi 66kW vs. BMW E39 525tdsa, tak jsem s Octávkou na polovině ceny za servis a subjektivně se daleko méně kazí. S e39 jsem jezdil za cca 9litrů nyní jezdím stejným tempem max. za 6. Pohodlí je lepší samo v e39, ale není to takový rozdíl, pokud člověk nemá komfortní lámací sedačky. Také je v rychlostech 160-180 tacho více stabilní. Tím to ale asi končí. TDI je i přes mnohem horší parametry pružné podobně, hlavně není nutné jej točit. TDS jelo líp s nohou na plynu, ale mezi 1500-2500 otáčkami bylo snad ještě línější. Rail bych nechtěl jeho provoz se může nepěkně prodražit. Příští rok budu kupovat něco jiného, a protože se mi po BMW stýská a chci se nechat více rozmazlovat, padne volba nejspíše na E65. Ceny dílů nejsou ve srovnání se zmiňovanou e39 takovej masakr, ale hlavně je to auto úplně jinde.
BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)
Tak ja muzu napsat postrehy na vw passat b6 3c. Ve skratce, je to ten nejspotrebnejsi spotrebak jaky sem mel. Po 7 letech provozu totalne osahany interier, absolutne nekomunikativni rizeni, turbodira s wow efektem enormni. Mam v tom vrchol tehdejsi dieselove produkce 2.0tdi 125kw se vsema kurvitkama jako je praskajici hlava, dpf, a problemy s nahonem oil cerpadla ktere se tyka vsech 2.0tdi s vyvazovakama takze i 8v. Neni otazka jestli ale kdy prestane auto mazat, nastesti se tomu da za cca 5tis navzdy zabranit. Vstriky meni vw u 16v motoru zdarma takze ty neresim(kulance plus 7let zaruka).
Ale abych jen neprskal, zere to nic i s moji nohou, super jsou svetla, jedny z mala se kteryma fakt vidim(mam tam i do stran nataceci bixenon s prisvitem do stran), sedacky nejsou nejhorsi(highline v el. s bederni operkou) ktere se sice na comfortsitze nehrabou ani zdaleka ale oproti te parodii v octavce fajn, a dobre je ze to hned po startu topi
Ale abych jen neprskal, zere to nic i s moji nohou, super jsou svetla, jedny z mala se kteryma fakt vidim(mam tam i do stran nataceci bixenon s prisvitem do stran), sedacky nejsou nejhorsi(highline v el. s bederni operkou) ktere se sice na comfortsitze nehrabou ani zdaleka ale oproti te parodii v octavce fajn, a dobre je ze to hned po startu topi
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
za mě Prassat b6 4motion 3C 1.8t do plynu v kombiku , ne že bych měl rodinu ale dá se tím odvézt třicítkový motor v celku s převodovkou ,
pro porovnání se motor m20b25 i s převodovkou v celku vleze i do e34 tour
Naftě nevěřím ani žhavičku mezi vstřikama .....
vlastním TDS ....
pro porovnání se motor m20b25 i s převodovkou v celku vleze i do e34 tour
Naftě nevěřím ani žhavičku mezi vstřikama .....
vlastním TDS ....
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Nevím to jistě, ale není v Passatu B6 už jen 1.8 tsi? Tam je zplynování trošku finančně náročnější.poly33 píše:za mě Prassat b6 4motion 3C 1.8t do plynu v kombiku , ne že bych měl rodinu ale dá se tím odvézt třicítkový motor v celku s převodovkou ,
pro porovnání se motor m20b25 i s převodovkou v celku vleze i do e34 tour
Naftě nevěřím ani žhavičku mezi vstřikama .....
vlastním TDS ....
BMW E38 740iA + BMW E36 323ti + BMW E36 316i Compact //šotolina edition (ex E39 525tdsA, E30 316i touring, E36 316i compact individual)
A co treba Volvo V70. Zvuk petivalce neni k zahozeni a prostoru taky dost.
325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953
K těm autům co už tu byly zmíněný - Volvo V70 a Toyota Verso, s oběma jsem jeden čas jezdil a moje postřehy jsou takový:
Volvo V70 - s motorem 2.5i turbo vcelku zábavný auto, pohodlí na dobrý úrovni, nicméně spotřeba nesmysl, pod 10l se s tím takřka nedalo jet. Mechanicky a elektronicky po dobu užívání bez problémů. Prostor na zadních sedačkách subjektivně menší v e39, kufr taky. S naftovou verzí zkušenost nemám.
Toyota Verso - s motorem 2.2 diesel (nevím to jejich označení), příjemný auto, jízdní komfort bez výhrad, potichý, spotřeba okolo 7.5l nafty, za dobu užívání bez poruchy, jako rodinný auto bych si to uměl úplně v pohodě představit..
Volvo V70 - s motorem 2.5i turbo vcelku zábavný auto, pohodlí na dobrý úrovni, nicméně spotřeba nesmysl, pod 10l se s tím takřka nedalo jet. Mechanicky a elektronicky po dobu užívání bez problémů. Prostor na zadních sedačkách subjektivně menší v e39, kufr taky. S naftovou verzí zkušenost nemám.
Toyota Verso - s motorem 2.2 diesel (nevím to jejich označení), příjemný auto, jízdní komfort bez výhrad, potichý, spotřeba okolo 7.5l nafty, za dobu užívání bez poruchy, jako rodinný auto bych si to uměl úplně v pohodě představit..
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Tjn, jestli e30 touring v dízlu nebo s m40Albert píše:To je ještě v pohodě, představ si jak takový téma musí vypadat třeba na Ferrari foruFido píše:To je peklo řešit na e30 foru jestli dehtovou Oktávku nebo Pasáta
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé