Volkswagen transporter T4
http://www.sauto.cz/osobni/detail/merce ... oFrom=list
....jsou cenově dost níž oproti T4 a ještě novější modely, ale nevim zdali to není malá potvora, takhle z fotky to vypadá jak přifouklejší pick-up
Tento celkem krasavec mi utekl:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list
sice objel 2x zemi, ale dle majitele ve více jak pěkném stavu...spíš jen pro zajímavost, teď už naprodej není
....jsou cenově dost níž oproti T4 a ještě novější modely, ale nevim zdali to není malá potvora, takhle z fotky to vypadá jak přifouklejší pick-up
Tento celkem krasavec mi utekl:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list
sice objel 2x zemi, ale dle majitele ve více jak pěkném stavu...spíš jen pro zajímavost, teď už naprodej není
MattyX: Už sem viděl shnilou i druhou generaci , pod lištama totál, podběhy tak nic moc, a v nosníku tak 3cm díra skrz. A to je pozinkovaný, ale je to jen užitková dodávka tak od toho se víc očekávat nedáMattyX píše:Největší slabina VITA je kastle ... ty první to hnije jako prase
Freude am Fahren
BMW 325i e30 1986 Diamantschwarz M-Technik 1 Sedan-V renovaci
BMW 325i e30 1986 Diamantschwarz M-Technik 1 Sedan-V renovaci
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
vito je jedno velký neštěstí,kvalitativně absolutně nepoměřitelný s transportery,soudit mužu dle 3 v mém okolí,koroze i na voze z roku 2006!vevnitř všechno vrže,aušus na pohled i dotek.zdroj potíží,proti t4 rozhodně.díly taky dražší
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
jen pro tvoji informaci ma zeme obvod 40 000km, zas tak velký to tady nemáme... takze ta kára zemi objela skoro 12x coz u tohohle neni moc na skodu.Jerrykx píše: sice objel 2x zemi, ale dle majitele ve více jak pěkném stavu...spíš jen pro zajímavost, teď už naprodej není
jinak vito sem nakou dobu jezdil, asi 10tkm, 108cdi a docela sem se u toho bavil. třeba predjet prumerne rizenyho favorita dalo docela zabrat, stejne tak jako perfektne kontrolovatelna nedotacivost, na mokru pri odbocovani nastavis uplne nesmyslnej smer a pak jenom plynem dokorigues stopu
ale jinak je to strasnej strep, nevyrabeli to nemci, delali to ve spanelsku podle jejich standartu, jenom na to lipli tricipou hvezdu.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
já ale nemyslel leteckou čaroupragdejf píše:jen pro tvoji informaci ma zeme obvod 40 000km, zas tak velký to tady nemáme... takze ta kára zemi objela skoro 12x coz u tohohle neni moc na skodu.Jerrykx píše: sice objel 2x zemi, ale dle majitele ve více jak pěkném stavu...spíš jen pro zajímavost, teď už naprodej není
jinak vito sem nakou dobu jezdil, asi 10tkm, 108cdi a docela sem se u toho bavil. třeba predjet prumerne rizenyho favorita dalo docela zabrat, stejne tak jako perfektne kontrolovatelna nedotacivost, na mokru pri odbocovani nastavis uplne nesmyslnej smer a pak jenom plynem dokorigues stopu
ale jinak je to strasnej strep, nevyrabeli to nemci, delali to ve spanelsku podle jejich standartu, jenom na to lipli tricipou hvezdu.
jinak díky za info, byl to jen úlet, který mi napadl
T4.Co dodat,mame 2.5tdi,dovoz nemecko.151ps je dostacujici,jak na cestovani tak odtahy. Spotreba: to je kapitola sama pro sebe,dnes sem s ni jel za 6.6,dlouhodoba 6,8.Chorvatsko v 7lidech,plne nalozeny 8,2 dle predpisu. Kdyz se jede tak 160 tak si veme 11. A 200km/h to take jede. Najeto 300.000km. Vymeneno:rozvody,vsechny filtry,cep rizeni. Koroze:kolem predniho okna a spary na bokach. Jinak caravella porad jezdi.
Znam i lidi co meli T5 a vratili se zpet k T4.
2.5tdi se da chipnout na 180ps a funguje i dlouhodobe.
Znam i lidi co meli T5 a vratili se zpet k T4.
2.5tdi se da chipnout na 180ps a funguje i dlouhodobe.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
- Ropák
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 03. 05. 2007 23:14
- Bydliště: Hluboká n/Vlt.
- Kontaktovat uživatele:
Máme v rodině T4 1,9D a je to vopravdu raketa na kolech. Z nuly na sto asi za půl minuty - a jet s tím víc než kilo není stejně příjemný. Celý se to za jízdy klepe a všemožně rozpadá. Vehikl má stejnej motor jako felicie, akorát o hodně kratší převodovku. Ta se údajně blbě shání, když se vysype. Spotřeba je kolem sedmi litrů, špormajstři zvládnou i míň. Myslím, že je to motorizace s nejlevnějším servisem. (Co tam není, nevysere se, že?). Náš stroj je úplná holota, nemá ani servo.
Kastle rezne klasicky pod předním voknem, ale hlavně krutě hnijou všechny podvozkový díly.
Třímístný verze jsou nejlevnější, ale bývají nejvíc odjetý - většinou je to unavenej stavební stroj. Na zadní nápravě jsou často vyfluslý vinutý pružiny, když se vymění za nový, vypadá to zase jako auto a ne motorovej člun.
Kastle rezne klasicky pod předním voknem, ale hlavně krutě hnijou všechny podvozkový díly.
Třímístný verze jsou nejlevnější, ale bývají nejvíc odjetý - většinou je to unavenej stavební stroj. Na zadní nápravě jsou často vyfluslý vinutý pružiny, když se vymění za nový, vypadá to zase jako auto a ne motorovej člun.
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
Gratuluji,uvidíš,jak si to auto časem zamilujes
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Mam dlouhou caravellu VR6 v automatu a spotreba plynu mezi cca. 14-20l/100km.mychal píše:Kdyz uz se tu o tom bavime. Ciste nahodou neznate nekoho kdo to ma s vr6 motorem? Zajimala by me spotreba, vycetl sem 12-17l coz je i na takovou krabici hodne.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Ja v tom jezdim z 99% sam a prazdnej A tech 20l je kdyz se spis motam po meste. Vylozene eko nejezdim a mam na tom 18". Mlada me jednou vezla do Prahy a vysel prumer cca. 11l/100 LPG. Jinak VR6 v T4 ma jen 140koni. Nadrz na LPG mam za 4radou sedacek.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
jj....oproti klasicky VR6 to ma jiny sani, vacky a soft...udajne kvuli vydrzi a posunuti kroutaku niz..... V6 ma 204koni, ale ty snad vubec nejsou....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d