Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 09. 04. 2004 06:10
Max-Max píše:Ace píše:Max-Max píše:
48 Sk za liter?

Njn...45Sk za Madit, to je kua dobra cena
No no, za Texaco Havoline Engine 15W-40!!!
No tak Texaco za 48Sk to je vazne super cena!!!!!


///M Power

-
martins`
- Příspěvky: 58
- Registrován: 09. 11. 2008 15:50
- Bydliště: praha
Příspěvek
od martins` » 10. 11. 2008 20:06
Ace píše:Anonymous píše:Jak se tu psalo o rozpuštění usazenin pří změně na plnou synt... Muže to udělat i při : mineralni na polosyn. ? A jak se to projeví ? Co to s motorem muže udělat /rozpuštění těch usazenin /a jak se to dá napravit ? Poradíte někdo ?
Pri zmene naplne z mineralu na polosyntetiku dojde jenom k castecnemu rozpusteni usazenim, nic drastickyho.
Me zacly klapat hydrostely - takze jsou pak na vymenu.
Kdybys videl co bylo v motoru za sragory kdyz jsem ho koupil
Ted je uplne cistej, musel jsem menit olej klidne po 3tis. nez se vycistil

Cau,
ted jsem koupil snizene iS (-80/-60) a nez jsem dvakrat prejel prahu tak jsem udelal vanu

Predchozi majitel naposledy do kary nalil plnou syntetiku 5W - 40 (co pred tim jeste nevim). Tady pisete ze je pro motor lepsi 10W - 40. Ale zase jsem slysel takovou radu ze jakmile lejes plnou syntetiku, tak uz by jsi nemel prechazet zpatky. Co doporucujes?
dikes za radu
-
Stenlie
- Příspěvky: 418
- Registrován: 05. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Šumperk
Příspěvek
od Stenlie » 10. 11. 2008 21:17
Prox píše:Ohledne ted vysokooktaovejch paliv..do E30 to asi fakt nema smysl, mozna tak do toho iSa by to stalo za zkousku, ale kontretne Almera Tino 1,8 nalitano cca 70tis po naliti 100oc naturalu znatelne ozila, fakt to bylo znat ze jela mnohem lip, spotreba +- stejne na to nikdo nekoukal

Já testoval shell W-Power na M10 1.8 karbecu a musím uznat že to bylo hodně znát bylo to hladový po plynu jak když nedáte psovi 2 dny nažrat