Hustý týpci...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
..
Já si po zimě, co byla letos nelajsnu bez zimáků, jel jsem na Prosek na sjetých letních a auto ani nedokázalo jet rovně, brzdná dráha byla z 20 km/h skoro 40metrů. Byl jsem tak vyklepanej. Naprosto neovladatelný auto. Jak je sjezd na teplický z centra na Prosek, je tam ostrá pravá, leva a kopeček, už jsem ho skoro nedal a zatáčku jsem skoro nevybral, zatočím a nic, tak nohu z plynu, prudce plyn a celou bokem a smykem až nahoru. Jinak jsem jel z podolí a hezkých 75 procent cesty jsem jel nechtěným smykem.. Bušilo mi srdce celý dvě hodiny..
Ještě k těm náhonům. Zadní je lepší pro nás fandy sportovní jízdy, ale pro všechny ostatní je lepší přední. Je daleko míň záludny a babka a dědek hrany a extremy stejně nejezdí. I mámě koupím předohrab.. Zadní opravdu jen pro fandy. Na běžné ježdění je lepší předohrab..
Ještě k těm náhonům. Zadní je lepší pro nás fandy sportovní jízdy, ale pro všechny ostatní je lepší přední. Je daleko míň záludny a babka a dědek hrany a extremy stejně nejezdí. I mámě koupím předohrab.. Zadní opravdu jen pro fandy. Na běžné ježdění je lepší předohrab..
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
To jsou zase uvahy, ze ja se vubec obtezoval do tohohle threadu koukat
Do prdele to je snad jasny a vubec o tomu neuvazuju, ze v zime se na auto davaj ZIMNI gumy.
Samozrejme vsechny me porovnani s predohrabem i zadohrabem jsou s predpokladem, ze obe auta maj v zime zimaky, v lete letnaky.
A je uplne burt, jestli je snih, nebo ne. Smes zimaku a letnaku je uplne jina a jizdni vlastnosti se krom nejakyho snehu menej taky s teplotou...je li teplota pres den trvale pod nejakych 5-6 st. tak jsou zimaky lepsi a naopak.
Nabizi se otazka....je lepsi neco tahnout za sebou, nebo tlacit pred sebou ?
S predohrabem ze to vytahne ze zatacky ? Ano, to je pravda....primo rohem nedotacive ze zatacky ven, pokud mozno do nejblizsiho stromu.
S predohrabem uleti prdel...tak at si kazdej konecne vybere co chce.
Souhlas s tim, ze schade 120 je nejlepsi zimni kara...tedy skoro....az po iX
nicmene schade taky vyjede dost a navic ma tu vyhodu, ze kdyz uz se to nepovede a posles ji do stromu, tak ji tam nechas a nebude to tolik bolet u srdce....tedy pokud to prezijes 

Do prdele to je snad jasny a vubec o tomu neuvazuju, ze v zime se na auto davaj ZIMNI gumy.
Samozrejme vsechny me porovnani s predohrabem i zadohrabem jsou s predpokladem, ze obe auta maj v zime zimaky, v lete letnaky.
A je uplne burt, jestli je snih, nebo ne. Smes zimaku a letnaku je uplne jina a jizdni vlastnosti se krom nejakyho snehu menej taky s teplotou...je li teplota pres den trvale pod nejakych 5-6 st. tak jsou zimaky lepsi a naopak.
Nabizi se otazka....je lepsi neco tahnout za sebou, nebo tlacit pred sebou ?

S predohrabem ze to vytahne ze zatacky ? Ano, to je pravda....primo rohem nedotacive ze zatacky ven, pokud mozno do nejblizsiho stromu.
S predohrabem uleti prdel...tak at si kazdej konecne vybere co chce.
Souhlas s tim, ze schade 120 je nejlepsi zimni kara...tedy skoro....az po iX


- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, ale my jsme srovnávali koncepci motor vepředu a náhod zadek a motor vepředu a předohrab..athlon_137 píše:Na zimu je nejlepsi S120bmwm3 píše: Na zimu je předokolka jasně lepší, to se nehádej...
Mimochodem jsme v zimě dávali závody, kdo vyjede větší kopec a vyjeli jsme s šáde na velkejch ruskejch gumách víc, než kámoš A6 quattro:-)
aby ti ta kastle este k necemu byla, az ti to uleti ve vyssi rychlosti tak uz ji treba nebudes potrebovat... kup si ty zimaky a pekne vsechny 4 u BMW se to vyplati !!!Cervis píše:Nekupuj kastli kup zimakyNight.chimera píše:ja nevim mel jsem pred bawem jen predohraby a poslal jsem to do zatacky a co vyneslo me to ven proste fizikalni zakony nevochcijes![]()
jinak tohle bude moje prvni zima s bmw na letnakach jsem zvedavy ma nekdo kdyztak na prodej kastli???![]()
ale zase treba s celicou to byla prdel hrabl jsem aniz jsem chtel a nekdy i na dvojku to se asi z bmw nepodari nepocitam li 325i
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

A to se fakt vyplati!!! Ty vis presne kde setrit, az budes obmotanej kolem sloupu tak si rekni, ze mas aspon nasetreno na kriplkaruNight.chimera píše:to AND:,ale zase na druhoou strnanu k cemu bych je kupoval kdyz se mi nic nestane usetrim aspon 2000 hehehe a ty muzu utratit za beno a sjety letnaky abych nekurvil ty svoje gumy

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
...
Tak pánové, já vás tady tak poslouchám a nestačím se divit. Pochopím, že někdo nekoupí zimní, když prostě nemá prachy, můj přpad minulou zimu. Tak jsem jezdil jen na mokru, ale pak-li, že někdo ty peníze na zimáky má, tak utratit je za cokoli jiného než zimní gumy před zimou je nesmysl. To je jako hrát hokej s tupými bruslemi. ASPOŇ sjetý, i hodně, ale jakákoli zimní guma je lepší než letní.. Za nějáký mrdky to je pár stovek a je to aspoň něco..
Re: ...
presne tak ja taky nekoupim novy, ale jezdit na letnakach - to je hazardbmwm3 píše:Tak pánové, já vás tady tak poslouchám a nestačím se divit. Pochopím, že někdo nekoupí zimní, když prostě nemá prachy, můj přpad minulou zimu. Tak jsem jezdil jen na mokru, ale pak-li, že někdo ty peníze na zimáky má, tak utratit je za cokoli jiného než zimní gumy před zimou je nesmysl. To je jako hrát hokej s tupými bruslemi. ASPOŇ sjetý, i hodně, ale jakákoli zimní guma je lepší než letní.. Za nějáký mrdky to je pár stovek a je to aspoň něco..
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

ještě jedna informace pro Vás : zimáky starší než čtyři roky už nemaj ty správný vlastnosti, jezdit se na nich dá, jsou samozřejmě o 100 % lepší než letní gumy v zimě, ale náledí na mostu už je problém...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen doplním, zimní pneu pod 4mm vzorku, již také nemá potřebné záběrové vlastnostiMirek píše:ještě jedna informace pro Vás : zimáky starší než čtyři roky už nemaj ty správný vlastnosti, jezdit se na nich dá, jsou samozřejmě o 100 % lepší než letní gumy v zimě, ale náledí na mostu už je problém...


Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Vidim ze panove me predbehli...nez setrit na zimakach, tak je lepsi jezdit sockou.Hanis píše:Jen doplním, zimní pneu pod 4mm vzorku, již také nemá potřebné záběrové vlastnostiMirek píše:ještě jedna informace pro Vás : zimáky starší než čtyři roky už nemaj ty správný vlastnosti, jezdit se na nich dá, jsou samozřejmě o 100 % lepší než letní gumy v zimě, ale náledí na mostu už je problém...jetý zimní gumy taky nejsou žádná výhra
kup zimaky, na letnich sem odjezdil dvě zimy.........a loni nma zimakach...nebe a dudyNight.chimera píše:to AND:,ale zase na druhoou strnanu k cemu bych je kupoval kdyz se mi nic nestane usetrim aspon 2000 hehehe a ty muzu utratit za beno a sjety letnaky abych nekurvil ty svoje gumy
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
tak sem se prolouskal touhle diskusí, je vidět, že většina z Vás v nevi co zmanají jízdní vlastnosti.
Zadní náhon je uplně v poho jak v zimě tak v létě, všechno je otázka cviku a reakce, pokud sem trotl, kterej nepochopí, že když na sněhu dá plnej kotel se zadohrabem, že dostane hodiny, tak by měl vrátit řidičák a koupi si sockartu.
ja sem odjezdil s bawem už 4 zimy, a neznam nic lepšího. jezdil sem i s předohrabem, a ten ti nikdy nedá vědět co zamýšlí, prostě nezatočí a seš v řiti, zadni nahon da o sobě vědět nervoznim chovanim zadku.
a co se týče začátku týhle divný diskuse GII GTi vs iSo
jasně že iso vyhraje, pokud budou oba vozy v serii. Golf měl offrroad podvozek a na šotolině se nechyta na bawo.
Zadní náhon je uplně v poho jak v zimě tak v létě, všechno je otázka cviku a reakce, pokud sem trotl, kterej nepochopí, že když na sněhu dá plnej kotel se zadohrabem, že dostane hodiny, tak by měl vrátit řidičák a koupi si sockartu.
ja sem odjezdil s bawem už 4 zimy, a neznam nic lepšího. jezdil sem i s předohrabem, a ten ti nikdy nedá vědět co zamýšlí, prostě nezatočí a seš v řiti, zadni nahon da o sobě vědět nervoznim chovanim zadku.
a co se týče začátku týhle divný diskuse GII GTi vs iSo
jasně že iso vyhraje, pokud budou oba vozy v serii. Golf měl offrroad podvozek a na šotolině se nechyta na bawo.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
mě to v neděli říkalJirka325 píše:Na agipu zase panackove tokaliLukas-e21 píše:jak ty víš co třam přidal??????????Fx píše:Jirka: Ja nerikam, ze je to maxihukot, jen si myslim, ze jsi jeden z tech, kdo to docela umi...A s Kaldou bych se asi i docela bal, pote, co jeste pridal do ty M5 E30



MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
No...asi ma z toho takovou radost, ze si nekoho splet se mnou.Lukas-e21 píše:mě to v neděli říkalco nainstaloval
brutus humus action

Si spokojene jedu po cernaku z Kyji na Prumyslovou a najednou mi zvoni telefon a hle, pan Kalda, ze prej jsem magor a jezdim na cervenou, ze me prej malem sejmul



A kdyz jsem se zeptal kde ze to jako melo byt, tak prej na jiznaku pred par minutama, ze sotva zastavil....tou dobou ja byl na Cernaku, takze nemozne...
