To můžu potomWilD píše:Pak nemá být net plnej sraček, když se "každej" chytne a je schopnej zabývat takovouhle ocasovinou...![]()
Kdyby sis, medvěde, raděj pustil freevideo a pindil honíka, přínos by byl stejnej...
Pro pobaveni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Turbomotor je jasnej prudic, jeho akce i z minulosti jsou zname, mam dojem ze i zde neco predvadel
jinak, je krasne videt, co musi udelat nekdo kdo chce vyvolat flame, at uz na netu nebo zive. Musi presvedcit mlade ( a jeste blbe nezkusene, to je krutej zivotni fakt). Hledme, kolik lidi se zfleku startlo i tady
jinak, je krasne videt, co musi udelat nekdo kdo chce vyvolat flame, at uz na netu nebo zive. Musi presvedcit mlade ( a jeste blbe nezkusene, to je krutej zivotni fakt). Hledme, kolik lidi se zfleku startlo i tady
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 08. 01. 2010 18:16, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Hele ale jako Fábie to je ještě prd, ale taková Dacia (ano, všimněte si podobnosti s "Lancia", tedy s výrobcem jedněch z nejlepších rally vozů té doby - skoro nikdo to neví, ale Dacie byly vyráběny pod taktovkou Lancie, která zde uplatnila své mnoholeté zkušenosti z motorsporu), a to ještě ve vrcholné verzi 1310, to je to pravé peklo. Obzvlášť když se motoru pomůže nějakým tím turbem, třeba dobovým KKK. To pak mají problém mu ujet nejen normální vozy, ale i supersporty
. Já u své Dacie 1310 jsem šel vlastní cestou - turbo jsem zkonstruoval z piksly od párků a z papírovýho větrníku, a nárůst výkonu asi tak 500% při plnícím tlaku 8 bar... To jsem musel použít extra zesílené hadice ze zahradního vodotrysku, aby to všechen ten tlak vydrželo... A jako bez keců, žádný Audi, VW nebo snad BMW se nechytá
A to ani v zatáčkách, protože Dacia má poháněnou přední nápravu, která má mnohem lepší vlastnosti pro průjezdy zatáček než nějaký zadohrab, který pořád chodí bokem a kde nic tu nic
... No jako na rovinu, kdo zkusil někdy Dacii, dá mi určitě za pravdu...

Chuck47 píše:Hele ale jako Fábie to je ještě prd, ale taková Dacia (ano, všimněte si podobnosti s "Lancia", tedy s výrobcem jedněch z nejlepších rally vozů té doby - skoro nikdo to neví, ale Dacie byly vyráběny pod taktovkou Lancie, která zde uplatnila své mnoholeté zkušenosti z motorsporu), a to ještě ve vrcholné verzi 1310, to je to pravé peklo. Obzvlášť když se motoru pomůže nějakým tím turbem, třeba dobovým KKK. To pak mají problém mu ujet nejen normální vozy, ale i supersporty. Já u své Dacie 1310 jsem šel vlastní cestou - turbo jsem zkonstruoval z piksly od párků a z papírovýho větrníku, a nárůst výkonu asi tak 500% při plnícím tlaku 8 bar... To jsem musel použít extra zesílené hadice ze zahradního vodotrysku, aby to všechen ten tlak vydrželo... A jako bez keců, žádný Audi, VW nebo snad BMW se nechytá
A to ani v zatáčkách, protože Dacia má poháněnou přední nápravu, která má mnohem lepší vlastnosti pro průjezdy zatáček než nějaký zadohrab, který pořád chodí bokem a kde nic tu nic
... No jako na rovinu, kdo zkusil někdy Dacii, dá mi určitě za pravdu...
tak to jsou husty kecy
DD
tohle je hodne slusne
Fabie RS je skutečně ideální sportovní náčiní a souboj Fabie RS vs. BMW M3 má předem daného, jasného vítěze.
1. Fábie RS má o tunu menší hmotnost než BMW M3
2. Fábie RS má turbodmychadlo (bmw m3 je atmosféra)
3. Fábie RS má míň válců, tudíž rychlejší odezvu plynu (ŘJ vypočítává údaje pro méně svíček)
4. Fábie RS má daleko pokročilejší podvozek na němž se nešetřilo (na rozdíl od tureckého bmw)
5. Fábie RS má mnohem kvalitnější celkové dílenské zpracování (bmw se dělá v turecku, co dodat)
tohle je hodne slusne
Fabie RS je skutečně ideální sportovní náčiní a souboj Fabie RS vs. BMW M3 má předem daného, jasného vítěze.
1. Fábie RS má o tunu menší hmotnost než BMW M3
2. Fábie RS má turbodmychadlo (bmw m3 je atmosféra)
3. Fábie RS má míň válců, tudíž rychlejší odezvu plynu (ŘJ vypočítává údaje pro méně svíček)
4. Fábie RS má daleko pokročilejší podvozek na němž se nešetřilo (na rozdíl od tureckého bmw)
5. Fábie RS má mnohem kvalitnější celkové dílenské zpracování (bmw se dělá v turecku, co dodat)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Re: !
Kdybys mi radši odpověděl na SZ ohledně BC, Ayrtone!318ikasnar píše:Lidi vemte někdo BMW nějáký pořádný třeba nějákou ostrou 325i a jeďte za tím zkurvisynem z budějovic chcípák se tady bude povišovat nad BMW ne chcípák jezdí ve vyklepaný fábii pro ženský na nákupy a dělá tady z toho raketovou základnu no tak...kde to jsem škoda že nemám řidičák to vám garantuju že bych si v praze půjčil M5 a jel bych na celé to jejich pojebané forum""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
Re: !!
sorry sewas, ale ty mas podle me taky dost kamo. hustis tady do chudacka kasika a sam meles z cestySEWAS píše:Taky se řiká pi (chlastej) z Mírou jenže míra nikdy nepřijde318ikasnar píše:Tak je jasné že s mírouzamysli se nad tim
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
nic v zlom ale porovnavat M5 a fabiu si myslim ze logicky uz nieje co riesit cize zbytocne komentare k tomu dalej co sa tyka techniky roky 80te staci porovnat e30 a ine znacky napr skodovku a hned kazdy pochopi ze BMW bolo v tych rokoch v predu s technikou cize nieje fakt co riesit netreba sa rozculovat nad dristami co pise nejaky laik a neznalec aut cize tak chlapci BMW POWER forever 
ja to taky nechápuMíšánek píše:Vidím že docela dost lidí to ještě teď moc nechápe, co?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
...
musim se priklonit k nazoru misanka... prudici z nas delaji blbce a my jim to jeste verime. cele tuzing forum je parodie, ale presto to nektere jedince tady nenechava klidnym 
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)




