Hele ale jako Fábie to je ještě prd, ale taková Dacia (ano, všimněte si podobnosti s "Lancia", tedy s výrobcem jedněch z nejlepších rally vozů té doby - skoro nikdo to neví, ale Dacie byly vyráběny pod taktovkou Lancie, která zde uplatnila své mnoholeté zkušenosti z motorsporu), a to ještě ve vrcholné verzi 1310, to je to pravé peklo. Obzvlášť když se motoru pomůže nějakým tím turbem, třeba dobovým KKK. To pak mají problém mu ujet nejen normální vozy, ale i supersporty

. Já u své Dacie 1310 jsem šel vlastní cestou - turbo jsem zkonstruoval z piksly od párků a z papírovýho větrníku, a nárůst výkonu asi tak 500% při plnícím tlaku 8 bar... To jsem musel použít extra zesílené hadice ze zahradního vodotrysku, aby to všechen ten tlak vydrželo... A jako bez keců, žádný Audi, VW nebo snad BMW se nechytá

A to ani v zatáčkách, protože Dacia má poháněnou přední nápravu, která má mnohem lepší vlastnosti pro průjezdy zatáček než nějaký zadohrab, který pořád chodí bokem a kde nic tu nic

... No jako na rovinu, kdo zkusil někdy Dacii, dá mi určitě za pravdu...
