káry...Normal cesta do garáže tak 500m,ale když někdo přijel s petardou,tak "byla bouračka,musel jsem jet oklikou"
Pochlubte se
tak ted ja.T613 spolujezdec,docela pohoda,audi 2,7it.ridic nejede spatne,ale velka tezka rodinovka.toyota supra 238k kazdej si rekne to je hovno,ale turbokone a to japonsky jsou docela slusny,ne ze bych jim to chte nejak chvalit,ze bmw je nad auto,ale jede to dost slusne.... a vcem jste urcite nejeli a ja jo tek skoda octavia kupe rv68 na vrchy obsah 1500+/- 100k a to je jako husty.
T613 - super auto - 4-kvalt, 220 na dálnici!
Audi Coupe Quattro 2,3 20v
Opel Kadett GSi 8v, byla tam ale nějaká úprava na motoru z Němec (nikdo nevěděl jaká), ale pojelo to sériový GSi 16v jak nic!
Moskvič 412 s najetými 6000 km po GO motoru - na dvojku s obutýma žiletkama vzadu gumoval jak debil!
A co teprv v lese, to byl rachot! 
Audi Coupe Quattro 2,3 20v
Opel Kadett GSi 8v, byla tam ale nějaká úprava na motoru z Němec (nikdo nevěděl jaká), ale pojelo to sériový GSi 16v jak nic!
Moskvič 412 s najetými 6000 km po GO motoru - na dvojku s obutýma žiletkama vzadu gumoval jak debil!
spolujezdec
E34 M5
Fabia WRC
Tatra 613
jako řidič
závodní pajero
kamion
měl sem i slíbenou jízdu v AC cobra 427 jako řidič ..ale nemohl jsem se dostavit ..do teď toho lituju
E34 M5
Fabia WRC
Tatra 613
jako řidič
závodní pajero
kamion
měl sem i slíbenou jízdu v AC cobra 427 jako řidič ..ale nemohl jsem se dostavit ..do teď toho lituju
Naposledy upravil(a) euromen dne 04. 01. 2008 22:03, celkem upraveno 1 x.
dočasný konec BMW 
Subaru Imreza wrx,sti 2,5l,spolujezdec,rídil to testovací jezdec Subaru a byl to opravdu silný zážitek.
Opel Astra-Bertone 2l Turbo+Chip,260PS,jako řidič,taky slušná raketa.
Opel Omega MV6.jako řidič,spíš průměr
Vw Pasat 1,8T,+chip,spolujezdec,nechápal jsem ten zátach,na 1,8 neskutečné.
Bmw 320i raketa.
Opel Astra-Bertone 2l Turbo+Chip,260PS,jako řidič,taky slušná raketa.
Opel Omega MV6.jako řidič,spíš průměr
Vw Pasat 1,8T,+chip,spolujezdec,nechápal jsem ten zátach,na 1,8 neskutečné.
Bmw 320i raketa.
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
M3 E46 SMG cabrio
550i M-packet 367PS
130i M-packet 285PS
330i automat 265PS
535D automat 272PS 560Nm!
120i
120D
330D automat
Toyota SUPRA MK2 3.0Turbo
Citroen BX 1,9 trd
Citroen XM 2,1TD
málem bych zapoměl na zážitek jako spolujezdec:
SUBARU IMPREZA VRX STI = masakr!!!
atd. jinak všechny ty BMW byli půjčený v AUTECU na dních BMW
vřele doporučuju každému se zúčastnit stojí to za to!!!
550i M-packet 367PS
130i M-packet 285PS
330i automat 265PS
535D automat 272PS 560Nm!
120i
120D
330D automat
Toyota SUPRA MK2 3.0Turbo
Citroen BX 1,9 trd
Citroen XM 2,1TD
málem bych zapoměl na zážitek jako spolujezdec:
SUBARU IMPREZA VRX STI = masakr!!!
atd. jinak všechny ty BMW byli půjčený v AUTECU na dních BMW
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 05. 01. 2008 18:14, celkem upraveno 1 x.
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Teda,koukam,že někdo si pojezdil s opravdu parádníma autíkama
Já jen jako řidič:730í E32,530d E39-parádní kára,Nissan 240SX cca190Ps,živá zadokolka,jízda zábava,jak sepne turbo a ještě Superb 2.5 v turbodechtu:)
Jako spolujezdec:všelijaké různé povozy od Trabiho,Avie až jednou jedinkrát neskutečné svezení a to v M3 E36 3.2L..to sem lapal po dechu...mam na ní políčeno..tak snad eště v tomhle roce...
Já jen jako řidič:730í E32,530d E39-parádní kára,Nissan 240SX cca190Ps,živá zadokolka,jízda zábava,jak sepne turbo a ještě Superb 2.5 v turbodechtu:)
Jako spolujezdec:všelijaké různé povozy od Trabiho,Avie až jednou jedinkrát neskutečné svezení a to v M3 E36 3.2L..to sem lapal po dechu...mam na ní políčeno..tak snad eště v tomhle roce...
Tak pokud jde o nejsilnejsi, tak jedine jako ridic nase M3 E92 420HP
A pokud jde o "nejlepsi" (jak je to napsany na zacatku), tak to bude :
BMW 326,327/8,328 r.v 38
Rolls nejakej 80 rok
Kamaraduv offroad special AROTATRA (extreem)
A samozrejme nase bestie E30 335 Karburator (sice jen skusebni jizda ale pecka)
A pokud jde o "nejlepsi" (jak je to napsany na zacatku), tak to bude :
BMW 326,327/8,328 r.v 38
Rolls nejakej 80 rok
Kamaraduv offroad special AROTATRA (extreem)
A samozrejme nase bestie E30 335 Karburator (sice jen skusebni jizda ale pecka)
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Zatim sem si moc nezablbnul, zajizdeli sme ji (otacky to nedovoli vic jak 5500), pred vanocema byla na prvni garancce, takze teprve od ty doby ji muzem tocit do maximalnich 8300, ale stejne to jeste par kilaku nedoporucujou. Ted holka spinka, tak na jare az ji vytahnem a najedem jeste tak 2000km s citem, tak uz ji poradne protahnem. Ale uz ted do tech 5500ot o je masakrBegbi e32 píše:..2BOHHY:Tys řídil M3 E92????Asi dost síla,cooo???Zablbnul sis trochu,jak se s tim jede??
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Ty vado né že bych ti závidělBohhy píše:Zatim sem si moc nezablbnul, zajizdeli sme ji (otacky to nedovoli vic jak 5500), pred vanocema byla na prvni garancce, takze teprve od ty doby ji muzem tocit do maximalnich 8300, ale stejne to jeste par kilaku nedoporucujou. Ted holka spinka, tak na jare az ji vytahnem a najedem jeste tak 2000km s citem, tak uz ji poradne protahnem. Ale uz ted do tech 5500ot o je masakrBegbi e32 píše:..2BOHHY:Tys řídil M3 E92????Asi dost síla,cooo???Zablbnul sis trochu,jak se s tim jede??
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
W126 560SEL 300ps
W116 450SEL 6.9 284ps 560Nm tri rychlostni automat. jednicka do 110km dvojka 170km. ta svine si radi do jednicky kdy si vzpomene a v kombinaci z hydropneumatickym podvozkem je to celkem vo hubu. jedinej automat co z klidovyho stavu po seslapnuti tretiny plynu rovnou gumoval vobouma kolama. bez stocenejch kol a nohy na brzde.
W116 450SEL 6.9 284ps 560Nm tri rychlostni automat. jednicka do 110km dvojka 170km. ta svine si radi do jednicky kdy si vzpomene a v kombinaci z hydropneumatickym podvozkem je to celkem vo hubu. jedinej automat co z klidovyho stavu po seslapnuti tretiny plynu rovnou gumoval vobouma kolama. bez stocenejch kol a nohy na brzde.



