A k tomu řazení, to mi připomíná komentář mého kamaráda, který má Citroena XM: "No jo, tvoje auto má k řazení dráhy, moje auto má prostě místa, kam se musíš trefit." - docela výstižné. I když... 2,5 roku jsem krotil 406, a na tu jsem si stěžovat fakt nemohl. Krom jediného - nedávno jsem ji řídil (tu svou bývalou) a prostě to fakt nejede...
Střídání BMW s jinou značkou
Pardo, něco takového jsem zažil v sobotu v Hyundai i30. Jednak jsem se do toho nevešel, hlavou jsem brnkal o strop, volantem nešlo otočit přes stehna, sedačka už víc dozadu nešla a jak to má svažitou střechu, neviděl jsem z toho ven
A k tomu řazení, to mi připomíná komentář mého kamaráda, který má Citroena XM: "No jo, tvoje auto má k řazení dráhy, moje auto má prostě místa, kam se musíš trefit." - docela výstižné. I když... 2,5 roku jsem krotil 406, a na tu jsem si stěžovat fakt nemohl. Krom jediného - nedávno jsem ji řídil (tu svou bývalou) a prostě to fakt nejede...
A k tomu řazení, to mi připomíná komentář mého kamaráda, který má Citroena XM: "No jo, tvoje auto má k řazení dráhy, moje auto má prostě místa, kam se musíš trefit." - docela výstižné. I když... 2,5 roku jsem krotil 406, a na tu jsem si stěžovat fakt nemohl. Krom jediného - nedávno jsem ji řídil (tu svou bývalou) a prostě to fakt nejede...
E39 535i sedan
Jsi mi úplně připomněl, jak jsem dělal autoškolu s 206kou 1.4hdi combiParda píše:Já mám teď zkušenost s pažoutem 206 1.4. .....
...Běs takový povoz.
A vyzkoušel jsem si párkrát Opla Astru G 1,6 16V a to je taky děs. Plyn pod nohou nejde cítit, řízení strašný máslo a bez odezvy, vůbec vše měkký. Pro někoho asi pohodlný, ale já z toho byl nešťastnej. A pak mě sral ekonoměr kdesi uprostřed...jsem zvyklej to z tříci mít nějak na dohled, ale u tý Astry bych se musel přestat soustředit na jízdu, abych mohl chvíli koukat na spotřebu.
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Opravdu to pěkně kamarád vystihlFx píše:Pardo, něco takového jsem zažil v sobotu v Hyundai i30. Jednak jsem se do toho nevešel, hlavou jsem brnkal o strop, volantem nešlo otočit přes stehna, sedačka už víc dozadu nešla a jak to má svažitou střechu, neviděl jsem z toho ven![]()
A k tomu řazení, to mi připomíná komentář mého kamaráda, který má Citroena XM: "No jo, tvoje auto má k řazení dráhy, moje auto má prostě místa, kam se musíš trefit." - docela výstižné. I když... 2,5 roku jsem krotil 406, a na tu jsem si stěžovat fakt nemohl. Krom jediného - nedávno jsem ji řídil (tu svou bývalou) a prostě to fakt nejede...
Posaz v autě je pro mě strašně důležitý, což moje E36 a třeba i otcova Audi A4 B5 splňují dokonale. Jo jo, Hyundai i30
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
Takže se shodnem na tom, že je P206 kupka neštěstíWilD píše:Jsi mi úplně připomněl, jak jsem dělal autoškolu s 206kou 1.4hdi combiParda píše:Já mám teď zkušenost s pažoutem 206 1.4. .....
...Běs takový povoz.Jezdil jsem v Olmíku a začal mě učitel drbat, že přeřezuju strašně tvrdě, říkám, že bude něco v nepořádku, že nejdou ty kvalty pomalu najít...začal na mě řvát, že je to nahama a rukama, pak si to vyzkoušel sám a konečně mi dal za pravdu
Ta sedačka, to samý...hned první jízda jsem šaškoval s nastavením sedáku (marně) a po dotazu, co to, proboha dělám, jsem odpověděl, že nedělám řidičák na C, abych musel sedět vysoko jak v kamionu... Celkově na ten krám nemám moc dobrý vzpomínky...pak se mi jezdilo celkem dobře i v tom podělaným fáčku (co se týče řaszení hlavně...)
![]()
A vyzkoušel jsem si párkrát Opla Astru G 1,6 16V a to je taky děs. Plyn pod nohou nejde cítit, řízení strašný máslo a bez odezvy, vůbec vše měkký. Pro někoho asi pohodlný, ale já z toho byl nešťastnej. A pak mě sral ekonoměr kdesi uprostřed...jsem zvyklej to z tříci mít nějak na dohled, ale u tý Astry bych se musel přestat soustředit na jízdu, abych mohl chvíli koukat na spotřebu.
Vůbec všechny auta jsou dneska dělaná strašně měkce, aby se daly lehce ovládat. A pak si sednu do svojeho BMW a tam mi vše sedne, jak kdyby mi to dělali na míru... Miluju tu značku a nikdy žádnou jinou značku auta nechci!
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Také se přidám
Takže jako služebák jsem vyfasoval to nejhorší (nejlevnější) z užitkových aut původem z Francie a to je: CITROEN JUMPY 1.9 D plných 52kW!!!!!!
Největší omyl automobilky, jo dá se v tom vozit tuna zboží ale pak by to s tímhle motorem chtělo převodovku z nějakého tahače s půlkama!!!! A chtít předjet třeba bagr nebo traktor??? he to chce pořádnej kus rovné cesty bez provozu a doufat že se nic nevysere!!! Jo předjíždět můžu tak maximálně babičky s kárkama ale nesmí mě zrychlit jináč jsem v háji
Nejede to prázdné natož naložené, nejlínější auto hned po Škodě 105S!!! Nechápu
Má to děsně nepohodlný lavice místo sedaček, nepřesné řazení, přeposilované řízení, ale výborné brzdy, ty bych s mojí pěticí hnedka vyměnil
ale jinak dodávka fakt bída!!! A ta poruchovost pořád se sere elektrika!!!! a sehnat nějakej náhr. díl to je lítáního a zjišťování, jelikož vždy existujou 3 varianty: Citroen, Fiat, Peugeot
a jako třetí káru mám jako lítadlo kolem baráku darovanou ŠKODU Favorit 136LS
A to je adrenalin kára
A jede tak třikrát líp než ten francouz 
Takže jako služebák jsem vyfasoval to nejhorší (nejlevnější) z užitkových aut původem z Francie a to je: CITROEN JUMPY 1.9 D plných 52kW!!!!!!
Pracovní Mitsubishi Lancer Sportsedan 2.0DI-D 103kw. 18ky kola, sportpaket, sport podvozek, muzika Rockford Fosgate 650w rms....zvyká se na to velice snadno jezdí jak střelenej do zad.
I toho Karla pod kapotou jsem přežil (děkuji Rockford Fosgate za to
)
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

