
Hustý týpci...
A procpak maji vsechny drazsi a sportovenjsi auta nahon na prdel he ?Bobo píše:Nechci se hádat (Jirka325), ale zas tak jistě bych neřekl, že přední náhon je prostě blbý řešení... Ale nevim. A vlastně je mi to jedno
Proste ctyrkolka je idealni zalezitost, zadohrab je super, ze kdyz uz, tak je to aspon riditelny a trakce je uplne jinde, nez u predokolek, predohrab je nedotaciva mrtka a vzniknul z ekonomickych duvodu, aby se usetrilo za kardan

Akorat ty debilni bazmeky vsechny nahnacany vpredu prekazej, kdyz chces treba u predohrabu vymenit olejovy filtr

Zadohrab s kompletne udelanym podvozkem, kde nevisej ramena a napravnice na kousicku potrhany gumy, ktera pred deseti lety bejvala silentblokem a na gumach, ktery nepamatujou druhou svetovou je naprosto v pohode. Netvrdim ze obcas neni zradny, nicmene i pres svou zradnost celkem dobre ovladatelny.
to si delas srandu, ze se zadokolkou (s motoren vpredu) vyjedes vic nez s predohrabem??? S predohrabem vyjedes vic, akdyz se dostanes do uzkych otocis na couvacku a mas z toho zadohrab se zatizenym zadkem, takze vyjedes vse az na extremy - s Feldou vyzkouseno, co udelas se zadohrabem? nic pockas na Sade 120 az te vezme na lano a dotahne te nahoru jako nas s nasi 318i e36And píše:zadni nahon je z hlesika sportovnich aut dulezitej kvuli trakci takze kdyz slapnu a jedu tak jedu a neposlocham jak se me hoblujou predni pneumatiky.
v zime to ma vyhodu ze vyjedete kopce kteri predokolky nevyjedou ale ma to i nevyhodu ze nemusite vyjet ze zatacky ja sem treba jen do zatacky zacal zpomalovat a podradil a jak sem pustil spojku tak uz sem driftoval ani sem nechtel


([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

je mi 20..mam najety asi 20 tisic a tak mam omezeny zkusenosti ale predokolky hrabaly do kopce a ja sem jel tak sem myslel... ikdyz pak sem zase ja hrabal reps. sem temer sjizdel doluRaon píše:to si delas srandu, ze se zadokolkou (s motoren vpredu) vyjedes vic nez s predohrabem??? S predohrabem vyjedes vic, akdyz se dostanes do uzkych otocis na couvacku a mas z toho zadohrab se zatizenym zadkem, takze vyjedes vse az na extremy - s Feldou vyzkouseno, co udelas se zadohrabem? nic pockas na Sade 120 az te vezme na lano a dotahne te nahoru jako nas s nasi 318i e36And píše:zadni nahon je z hlesika sportovnich aut dulezitej kvuli trakci takze kdyz slapnu a jedu tak jedu a neposlocham jak se me hoblujou predni pneumatiky.
v zime to ma vyhodu ze vyjedete kopce kteri predokolky nevyjedou ale ma to i nevyhodu ze nemusite vyjet ze zatacky ja sem treba jen do zatacky zacal zpomalovat a podradil a jak sem pustil spojku tak uz sem driftoval ani sem nechtel, jinak zadni nahon rules predni nahon je koncepce z ekonomickych duvodu jak uz napsal Jirka325, dobra tak do lacinych a malych aut - uz jen vyvazeni vozu, kdyz je vse vepredu tak to je tezky na predek, a pak je to pro lidi co se boji jezdit v zime, no ikdyz az jednou nalitnes do zasnezeny zatacky a misto jizdy bokem pojedes primo rovne ven ze zatacky
... Az na ty hory je zadni nahon lepsi i v zime, ale chce to dobry zimaky na vsech 4 kolech.. tot muj nazor


----------------------:)
Jirka325: Je i celkem dost drahejch aut, který maj náhon na předek. Jasně že u dražších športovních limuzín bejvá náhon na zadek - třeba Žigul
. Ne, je to tak jak píšeš. Jen bych neřek, že přední náhon je prostě uplná blbost. Nemam moc zkušeností, ale s přednim náhonem je to na sněhu taky celkem fajn, když začne plavat zadek, přednim náhonem se to pěkně vytahuje. Minulou zimu jsem jezdil s Feldou 1,9D, těžkej motor, zimáky 185/65/14 v podstatě s plnym vzorkem. Na sněhu mě nikdo nestíhal
a to jsem jezdil bezpečně, s rezervou.



ale videl si Chrysler NewYorker supr limuzka s prednim nahonemAnd píše:je mi 20..mam najety asi 20 tisic a tak mam omezeny zkusenosti ale predokolky hrabaly do kopce a ja sem jel tak sem myslel... ikdyz pak sem zase ja hrabal reps. sem temer sjizdel doluRaon píše:to si delas srandu, ze se zadokolkou (s motoren vpredu) vyjedes vic nez s predohrabem??? S predohrabem vyjedes vic, akdyz se dostanes do uzkych otocis na couvacku a mas z toho zadohrab se zatizenym zadkem, takze vyjedes vse az na extremy - s Feldou vyzkouseno, co udelas se zadohrabem? nic pockas na Sade 120 az te vezme na lano a dotahne te nahoru jako nas s nasi 318i e36And píše:zadni nahon je z hlesika sportovnich aut dulezitej kvuli trakci takze kdyz slapnu a jedu tak jedu a neposlocham jak se me hoblujou predni pneumatiky.
v zime to ma vyhodu ze vyjedete kopce kteri predokolky nevyjedou ale ma to i nevyhodu ze nemusite vyjet ze zatacky ja sem treba jen do zatacky zacal zpomalovat a podradil a jak sem pustil spojku tak uz sem driftoval ani sem nechtel, jinak zadni nahon rules predni nahon je koncepce z ekonomickych duvodu jak uz napsal Jirka325, dobra tak do lacinych a malych aut - uz jen vyvazeni vozu, kdyz je vse vepredu tak to je tezky na predek, a pak je to pro lidi co se boji jezdit v zime, no ikdyz az jednou nalitnes do zasnezeny zatacky a misto jizdy bokem pojedes primo rovne ven ze zatacky
... Az na ty hory je zadni nahon lepsi i v zime, ale chce to dobry zimaky na vsech 4 kolech.. tot muj nazor
no tak to asi nebude pravda co sem rikal
a predni nahon neni jen z ekonomickych duvodu..pokud je v twingu tak to samozrejme ano ale spousta dobrych aut ma rovnez predni nahon a o nakym setreni na financnich nakladech nemuze byt rec

ale pravda je, ze spousta automobilek presla na predni nahony Alfa Romeo, Volvo nakonec i Ford s Oplem, ale otazkou zustava proc ???
Asi sou i auta nebo firmy kde to vychytany maj nakonec ty Alfy docela sedej a pokud vim ani Hondy na tom nejsou tak spatne, ale me to porad nejak nejde do hlavy sportovni kara a predek


([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Asi takhle - na normalni bezny jezdeni nahon na predek podle me klido staci, pokud i to popojizdeni ci cestovani clovek nebere jako srdecni zalezitost. Ale jinak podle me ke sportovnimu autu proste patri i to, ze kdyz si clovek hrabne, tak tomu lita prdel ze strany na stranu, at si kazdej rika co chce.
A vubec, vsichni ty tricky prodejte a kupte si neco poradnyho, treba mondeo 1,8i zetec...
A vubec, vsichni ty tricky prodejte a kupte si neco poradnyho, treba mondeo 1,8i zetec...

E39 535i sedan
Co si furt namlouvate, proste tem predohrabovejm mrtkam nezbylo na kardan a poradnej diferak
Tak to vsechno nahnacali dopredu a vysledkem je nedotacivost no
Lidi nadale tu vychvalujici predohraby nepovazuji za fandy BMW, ale spis mozna za nahodne konzumenty, kteri si nahodou koupili BMW a ani nevedeli proc to delaji
Dyt je to ubohy, celej den jsem vcera zase trpel kdyz jsem jezdil s predohrabem....trochu to vorostuju pri rozjezdu do zatacky a zacne mi hrabat jedno kolo a misto aby auto sledovalo stopu, tak se jenom skube volant ze strany na stranu a jede si to kam chce.
Udelat to s bawem, tak jsou za mnou cary dve a jedu tam kam chci ja a ne auto a volant se mi nebude skubat v pazourach.
Ano, bohuzel i aristokraticky americky kary uz maj mnohe nahon na predek, jak Chrysler, tak i treba Cadillac, oba kterymi jsem jezdil mely bohuzel predni nahon a pravdou je, ze jizdni vlastnosti nebyly tak hrozny, ale to je zase jinde nez dnesni konzumni skopky. Ale rozhodne by jim RWD sluselo lip
presto ze se nejedna vubec o sportovni auta.
A v zime ? Jakej je problem v zime se zadohrabem ? Na dobrym podvozku a gumach jsem vyjel bez problemu krpalek nekde u Ceskyho Stenberka, kam mi vsichni mistni rikali, at nejezdim, nebo ze to nevyjedu....a co ? Vyjel, bez jedinyho prohrabnuti, zatimco jiny predohraby tam predvadely ruzny veci
Staci jen trochu s citem ovladat pedaly a myslet na to, po jakym povrchu jedu.
U predohrabu trochu pridam a co....rozhrabe se mi trapne jedno kolo a nejede to. U bawa (bavim se samozrejme o spere, nebot jsem bawo bez spery nikdy ani nemel) problem nemam, tam se aspon rozhrabou obe
Zato s predohrabem se neda v zime jezdit jinak, nez s ruckou neustale korigovat tu debilni nedotacivost.


Lidi nadale tu vychvalujici predohraby nepovazuji za fandy BMW, ale spis mozna za nahodne konzumenty, kteri si nahodou koupili BMW a ani nevedeli proc to delaji

Dyt je to ubohy, celej den jsem vcera zase trpel kdyz jsem jezdil s predohrabem....trochu to vorostuju pri rozjezdu do zatacky a zacne mi hrabat jedno kolo a misto aby auto sledovalo stopu, tak se jenom skube volant ze strany na stranu a jede si to kam chce.
Udelat to s bawem, tak jsou za mnou cary dve a jedu tam kam chci ja a ne auto a volant se mi nebude skubat v pazourach.
Ano, bohuzel i aristokraticky americky kary uz maj mnohe nahon na predek, jak Chrysler, tak i treba Cadillac, oba kterymi jsem jezdil mely bohuzel predni nahon a pravdou je, ze jizdni vlastnosti nebyly tak hrozny, ale to je zase jinde nez dnesni konzumni skopky. Ale rozhodne by jim RWD sluselo lip

A v zime ? Jakej je problem v zime se zadohrabem ? Na dobrym podvozku a gumach jsem vyjel bez problemu krpalek nekde u Ceskyho Stenberka, kam mi vsichni mistni rikali, at nejezdim, nebo ze to nevyjedu....a co ? Vyjel, bez jedinyho prohrabnuti, zatimco jiny predohraby tam predvadely ruzny veci

U predohrabu trochu pridam a co....rozhrabe se mi trapne jedno kolo a nejede to. U bawa (bavim se samozrejme o spere, nebot jsem bawo bez spery nikdy ani nemel) problem nemam, tam se aspon rozhrabou obe

Zato s predohrabem se neda v zime jezdit jinak, nez s ruckou neustale korigovat tu debilni nedotacivost.
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
ja nevim mel jsem pred bawem jen predohraby a poslal jsem to do zatacky a co vyneslo me to ven proste fizikalni zakony nevochcijes
jinak tohle bude moje prvni zima s bmw na letnakach jsem zvedavy ma nekdo kdyztak na prodej kastli???
ale zase treba s celicou to byla prdel hrabl jsem aniz jsem chtel a nekdy i na dvojku to se asi z bmw nepodari nepocitam li 325i

jinak tohle bude moje prvni zima s bmw na letnakach jsem zvedavy ma nekdo kdyztak na prodej kastli???

ale zase treba s celicou to byla prdel hrabl jsem aniz jsem chtel a nekdy i na dvojku to se asi z bmw nepodari nepocitam li 325i
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg


cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
Nekupuj kastli kup zimakyNight.chimera píše:ja nevim mel jsem pred bawem jen predohraby a poslal jsem to do zatacky a co vyneslo me to ven proste fizikalni zakony nevochcijes![]()
jinak tohle bude moje prvni zima s bmw na letnakach jsem zvedavy ma nekdo kdyztak na prodej kastli???![]()
ale zase treba s celicou to byla prdel hrabl jsem aniz jsem chtel a nekdy i na dvojku to se asi z bmw nepodari nepocitam li 325i

the Hell is near the Heaven...jde o to jak to zvládneš
hele fakt nebud blbej a kup si zimaky.. ja sem je taky nechtel.. na co? ale kdyz sem pak prohrabal celej kopec ve kterym sem jeste musel zastavit kuli nehode a pak to hrabat znova tak sem rychle bezel pro zimakyNight.chimera píše:ja nevim mel jsem pred bawem jen predohraby a poslal jsem to do zatacky a co vyneslo me to ven proste fizikalni zakony nevochcijes![]()
jinak tohle bude moje prvni zima s bmw na letnakach jsem zvedavy ma nekdo kdyztak na prodej kastli???![]()
ale zase treba s celicou to byla prdel hrabl jsem aniz jsem chtel a nekdy i na dvojku to se asi z bmw nepodari nepocitam li 325i

a to se mi stalo na mokru

a pokud v zime nekdo probrzdi nebo dostane smyk a sejme me auto a zistim ze ma letnaky tak dostane pres drzku

----------------------:)
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
a na co pri praci s radioaktivnim odpadem v elektrarnach pouzivat ochrany obleky? vzdyt se jim treba nic nestane a aspon usetrime, neni to levna zalezitost...Night.chimera píše:to AND:,ale zase na druhoou strnanu k cemu bych je kupoval kdyz se mi nic nestane usetrim aspon 2000 hehehe a ty muzu utratit za beno a sjety letnaky abych nekurvil ty svoje gumy

uklízím garáž...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
Já vím, že zadní náhon je rychlejší než přední, ale musíš hóódně umět. Já měl auto s předním náhonem akorát první a to bylo fávo:-) Od tý doby tachtím pouze zadníRaon píše:jak te tak posloucham tak mam spis pocit, ze ty ses asi mistr nedotacivejch smyku a ze predni nahon je vlastne vyhoda a lidi co ridi Golfy sou asi samy zavodnicibmwm3 píše:Já vás tady tak poslouchám a v podstatě vy jste všichni mistři driftů. Všichni řídíte plynem, žádný problém. Na prašivý cestě využijete přesně zadní náhon. Ani jsem netušil, že je v čechách tolik takhle dobrejch řidičů. Nezlobte se na mne.
Máte pravdu golf GTi 16v má 129 Ps, ale Iso stejně pojede. To je fakt.
Vím, že jste fandove, ale třeba na těch erzetách, co jezdíte, tam by vás Gtičkovej golf sestřelil.
Ale jestli řídíte aspoň z půlky tak dobře jak mluvíte, tak byste ho dali. Protože umíte bezchybně, nezávisle na povrchu použít výhodu zadního náhonu a přesně víte kde je hranice adheze.. Když teda nejedete celou zatáčku bokem..
Sorry, že rejpu, ale už to v sobě dusit nedokážu..- sorry taky sem si rejp.. Ja nerikam kdo vyhraje, ale rad se na to podivam IS vs GTI - sazim na ISo pac souhlasim s Jirkou predni nahon se dela pouze z ekonomickych duvodu, ale popravde nejvic jde stejne o to spojeni mezi pedaly a volantem



- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na zimu je předokolka jasně lepší, to se nehádej a co se týče toho driftu, tak s předokolkou jsou taky pravidla. Kámoš měl R19 16V a dělal s tím přetáčivý smyky. Rozhulíš to a v zatáčka hrozně rychle pustíš plyn a už jsme jeli bokem, pak dal znova plnej, rovnačka a jeli jsme. Byl to přední náhon a taky s ním byla legraAnd píše:zadni nahon je z hlesika sportovnich aut dulezitej kvuli trakci takze kdyz slapnu a jedu tak jedu a neposlocham jak se me hoblujou predni pneumatiky.
v zime to ma vyhodu ze vyjedete kopce kteri predokolky nevyjedou ale ma to i nevyhodu ze nemusite vyjet ze zatacky ja sem treba jen do zatacky zacal zpomalovat a podradil a jak sem pustil spojku tak uz sem driftoval ani sem nechtel

- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je přesně ono, se zadokolkou byses prostě bál.. Většína by se bála a pak tu jsou lidi, kteří ne.. Proto jsem vyzdvyhl trošku přední náhon.. I když mám taky radší zadek..Iwan píše:No jen tak muj poznatek, comam...tak s nejsilnejsi predokolou sem se vezl s Corradem g60(neco kolem 170psu) nizkej, tvrdej podvozek...a jak to sedi v zatackach sem docela cumel...a se zadohrabem bych se proste dost bal, ze mi ulitne...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle PŘESNĚ jsem měl tuhle zimu a to mám 2.0, kterej má 120 Psů, žádná síla, na rovině u nás před barákem mám náměstíčko asi 20m v poloměru, já z něj prostě nevyjel, tak jsem vylezl z auta a koukám jak si pěkně jedno kolo hrabe bez jakéhokoli náznaku adheze a druhé nic.. Ale teď už samosvor mám a nový zimáky:-)))And píše:tak ja sem nemel samosvor takze sem stal vedle auta ktery stalo na snehu se zarazenou zpateckou a na volnobeh se me tocilo jedno kolo. v aute nikdo nebyl a ja sem se na to z venku nestastne dival