
Stadion-S-11
problem je ze ja si nedokazu prdstavit co vsechno jako to obnasi. renovuju si tu 21 a chtel bych a by to vypadalo k svetu, proste nechci to odflaknout. takze jakakoli rada je skvela... Co jsem teda pochopil co pises lutere tak vzit smirgl brusnou pastu a po vecerech si brousit... pak eventuelne chromovat?
J21 potřebuje vyleštit víka, kartery, hlavu, válec - stačí pasta na filckotouč do vrtačky, nikdy jsem tohle nedělal šmirglem.PÁREK píše:problem je ze ja si nedokazu prdstavit co vsechno jako to obnasi. renovuju si tu 21 a chtel bych a by to vypadalo k svetu, proste nechci to odflaknout. takze jakakoli rada je skvela... Co jsem teda pochopil co pises lutere tak vzit smirgl brusnou pastu a po vecerech si brousit... pak eventuelne chromovat?
Hliník se nechromuje.
Chromovaný části Silichromem - řídítka, tyčky zrcátek.
Páčky jsou hliníkový - Silichrom, nebo opět pasta. Ocelový páčky u novějších verzí vyleštit, ani nemá cenu je chromovat, origo z fabriky chrom neměly.
Koleno výfuku pokud není moc podeformovaný, vzít hrubý karbony dráťákem, pak pastou a filckotoučem.
Výfuk silichromem, popř. pastou - opatrně, vylejzá snadno podkladová vrstva.
Ráfky Silichromem, opatrně pastou. Pokud vyleze podklad, už to nechat.
Chromování je drahá sranda a málokde to umí udělat kvalitně.
Linkování zlatou barvou dle origo schématu, sežeň si obrázky.
Nápisy na novější typ se dají koupit, u poslewdních verzí byl jen nástřik.
Starčí verze měly malovaný zlatý nápis vzadu na plechu.
..
Moc si nenapsal v jakém stavu to máš.nejlepší máš sehnat si obrázky jak by měl originál vypadat.záleží na tom do jakého stavu to chceš zrenovovat a co od toho čekáš.Pořádná renovace tě přijde na hodně peněz.... linkování taky není jen tak pro každého aby to k něčemu vypadalo.a máš-li špatný lak tak zase linkování asi nemá moc význam...a ti co to umí na vysoké úrovni si taky nechají zaplatit. ty chromy vypadají jak? rezavé a loupou se nebo zachovalé? To co budeš leštit záleží na stavu a uvidíš sám co půjde pastama a co ne...
e36 2.0
[quote="PÁREK"]ja bych si rad vse udelal pokud mozno doma. Beru to i jako takovou prupravu. Jde mi o motorove soucastk jko je treba prave blok a pod a vejfuk. co se tyce karoserie tu budu resit az se k ni dostanu...[/quote
Vtom odkazu od Mácy se píše něcu o chemickým čištění.Proto se mu ten hliník leskne jak psí kule.A to i zevnitř.
To chromátování je vopruz.U nás ve vokolí je jediná firma v Hradci a chtěj za to nehorázný prachy.Takže jsem to vyřešil bez chromu.Je to o tom,jak tu renovaci pojmeš.Já chci za co nejmín peněz udělat hezkýho stadáka.Myslím že se to celkem povedlo i když to má nějakou mušku.Já vydražil na Aukru vrak s ůdajně výborným motorem a origo kartičkou za 6700,-+věci na renovaci a jsem tam za desítku.Ale zas je to fešák i když bez chromů.Já to tak moc nežeru.Mám to na ježdění do práce.

Vtom odkazu od Mácy se píše něcu o chemickým čištění.Proto se mu ten hliník leskne jak psí kule.A to i zevnitř.




ja to beru stejne. me se podarilo za 3000 koupit 21 s úaúirama a motorem kterej je bez problemu akorat ma foukly tesneni. cili kdyz uz to delam chci tam udelat vse co je mozne. Za malo penez hodne muzikyhyry píše:PÁREK píše:ja bych si rad vse udelal pokud mozno doma. Beru to i jako takovou prupravu. Jde mi o motorove soucastk jko je treba prave blok a pod a vejfuk. co se tyce karoserie tu budu resit az se k ni dostanu...[/quote
Vtom odkazu od Mácy se píše něcu o chemickým čištění.Proto se mu ten hliník leskne jak psí kule.A to i zevnitř.To chromátování je vopruz.U nás ve vokolí je jediná firma v Hradci a chtěj za to nehorázný prachy.Takže jsem to vyřešil bez chromu.Je to o tom,jak tu renovaci pojmeš.Já chci za co nejmín peněz udělat hezkýho stadáka.Myslím že se to celkem povedlo i když to má nějakou mušku.Já vydražil na Aukru vrak s ůdajně výborným motorem a origo kartičkou za 6700,-+věci na renovaci a jsem tam za desítku.Ale zas je to fešák i když bez chromů.Já to tak moc nežeru.Mám to na ježdění do práce.
![]()
![]()