Problém všeho tkví v tom, že spoustě pojišťovákům nebo makléřům jde jen o to udělat kšeft a tím to pro ně hasne (serou na nějakej servis, péči o klienta). Pak když se něco přihodí je klient odkázán sám na sebe, což ke špatné. Mnohdy se bojí nahlásit nějakou škodu při představě co všechno to bude za lítání a aby ve finále ještě nebyl prcanej. Když už v sobě sebere tu sílu a pustí se do toho, tak to ve valné většině případů dopadne hůř, než kdyby se o to postaral pojišťovací zprostředkovatel. Ona kdejaká škoda se dá vylíčit několika způsoby a všechny popisují pravdivě onu událost.
Proto všem klientům říkáme, ať se při pojistné události obrací v prvé řadě na nás. Sice z toho máme s prominutím hovno, akorád lítání a spousta ,,ztraceného" času, ale pak si klient řekne že je o něj dobře postaráno, je spokojenej a v lepším případě onoho zprostředkovatele doporučí svým známým.
Namlátit do komplu pojistku umí kdejakej blbec, ale vyběhat klientovi pojistnou událost k jeho spokojenosti vyžaduje nějaký ten um a v neposlední řadě známosti v pojišťovnách.
Také z toho důvodu moc neděláme ČPP, TRIGLAV... S těma lidma se tam člověk prostě nedomluví. Včera jsem byl na triglavu odevzdat nějaké papíry kvuli ukončení smlouvy. Paní za pultem nasraná už jen kvůli tomu, že musela zvednout hlavu a podívat se směrem ke dveřím, kdo to přišel.

Když tam má člověk povinné, tak nic neřeší, ale v momentě, kdy si tam uděláte havárku a musíte komunikovat s pojišťovnou, tak děs běs.