to jako v te lahvince z benzinpumpy je skrytej malej detailni hydrokrak pro rafinaci a udela z hovna bic? nakej hlas v pozadi mi septa: placebo, placebo,...Kubajz von Odry píše:takže šup par tablet do benalu, ibalgin do chladiče, paralen do ostřikovačů, viagru doolejové vany, turbonator do saní + do vyfuku a gumy řetězy ve spreji, do světel 100000W žárovky, svíčky co dávají jiskru jko kdyýž skratuješ temelin na generatoru, stopangin do saní, ještě sem zapomněl na rozprašenou vodu do valcu a huraaaa mužem auto strčit do lisu protože už s něho vubec nic nezbyde![]()
![]()
tjuuuuningu zdar!
![]()
Tblety do benzinu :o)))))
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Mordyje, ty seš hotová zkušební laboratoř!!!M-technik píše:Tak koukam ze by jste potrebovali taky nejake prasky zkouseli jste nekdy prisadu do benalu na zvyseni oktanoveho cisla?ja jo a spotreba sla dolu nemusel jsem na to tak slapat.Nemam poneti co to ma on za prasky a ani netvrdim ze to je pravda ale pisete pekne sracky kdyz to jeste nikdo nezkousel!!!!!!!....
Hele, a copa ty prášky zkombinovat, nasypat tám hafo oktanů a ještě hrst těch úsporných....
Copa se asi stane?
Neváhej, testni a jdeš si pro Nobelovku..!!!

- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
v pohodě, ale už mě serou lidi co ani neví co mají v autě za motor. nejvíc se mi chce blejt, když si někdo podá inzerát na bmw 530 TDi. To bych blil...
Tohle není tvoje auto, tak tě to částečně omlouvá.
Tohle není tvoje auto, tak tě to částečně omlouvá.

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ja jsem zkosel jenom prisadu do benalu a ne zadne prasky precti si poradne co jsem napsal ale jenom me udivuje jak je kazdech chytrej jak prdel a nikdo stim nema zadnou zkusenost jak jsem rekl taky tomu neverim ale nepisu takove sracky tak se konecne nad seboú zamyslete... Jo a jeste si vyzkousej natankovat treba99+ a spotreba pujde urcite dolu pri normalni jizde...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
neveril bys, kolik lidi tady vi hodne vic nez ty si vubec slysel a uz vubec nemas poneti kolik lidi pracuje treba v petrochemii nebo dokonce s motorama... a o urovni zkusenosti, dobre ti radim, se nepokousej prit, prohral bysM-technik píše:ja jsem zkosel jenom prisadu do benalu a ne zadne prasky precti si poradne co jsem napsal ale jenom me udivuje jak je kazdech chytrej jak prdel a nikdo stim nema zadnou zkusenost jak jsem rekl taky tomu neverim ale nepisu takove sracky tak se konecne nad seboú zamyslete... Jo a jeste si vyzkousej natankovat treba99+ a spotreba pujde urcite dolu pri normalni jizde...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
S těma tabletama je třeba fakt mít zkušenosti, abych mohl odhadnout, kolik jich tam nasypat.M-technik píše:...ale jenom me udivuje jak je kazdech chytrej jak prdel a nikdo stim nema zadnou zkusenost jak jsem rekl taky tomu neverim ale nepisu takove sracky tak se konecne nad seboú zamyslete.....
Jinak bych to předávkoval a bez toho kyblíku pod vejfukem bych mohl udělat ohnivou čáru...

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja ti reknu selskym rozumem, pac se mi nechce tahat odborne veci: pokud by zvyseni oktanoveho cisla o uroven ktera je uvedena na lahvince bylo realne, tak by vyroba 99+ a vice nebyla rentabilni, pac by to rafinerky lili ve velkym do klasickyho 95... procpak asi se refinuje extra postupem? to co ty popisujes mozny je, ale patrne nakou pičnou prisadou ktera lip hori a tipuju ze casem kurvi motor.... ja taky nalil do kary 100okt racing jen proto, abych mel objektivni zkusenost...vysledek u Motronicu hovno...nula nula nic... nebudu se opakovat, M20 z tim benzinem udela velkej prd k dobru.... tim bych ukoncil moje prispevky k nikdy nekoncici teme lepsich prisad, benzinu a podobnym placebo efektumM-technik píše:Maxi tak naposled precti si co jsem napsal taky tomu neverim nechci a nebudu se s nikym prit akorad me sere co se tady pise kdyz jsou tady takovi machri jak pises tak by to mohli odborne vysvetlit..Treba jak jsem psal o tom benalu to mam sam odskousene a nerikej ze to tak neni!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Já měl jednou od firmy kde jsem dělal zadarmo nádrž benzínu, tak jsem do 1,6i M40 nalil plnou V-power a mělo to potom dobrej tak ten placebo efekt. Spotřebu jsem objektivně nezměřil, protože převážně jezdím po městě a tehdy jsem po natankování jak na potvoru měl hodně jízd mimo město.
Jednou je do toho auta předepsanej ba95, tak ho tam prostě leju a prášky mu žádný nedávám a dávat nebudu. Jedině že by měl teplou, jak už tady bylo.
(to mě fakt pobavilo)
Jednou je do toho auta předepsanej ba95, tak ho tam prostě leju a prášky mu žádný nedávám a dávat nebudu. Jedině že by měl teplou, jak už tady bylo.

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Taky můžu napsat své zkušenosti s benzíny a přísadami.Sice se nejedná o motor v autě ale jde upravenou pžární třkačku pro požární sport takže je tam motor Škoda 1500 úprava hlavy (spalováky,kanály,ventily,)sání,karbec,výfuk atd.Možná se to někomu bude zdát smněšné porovnávat to s hasičskou stříkačkou ale někteří nezasvěcení by se možná velmi divili jaké úpravy se na těhhle motorech provádějí.Tak a ted k věci taže motor se vytočí na max pak příjde do čerpadla voda a tím pádem dostane motor zátěž a otáčky klesnou na 3000 vzhledem k použitému čerpadlu bylo lepší aby motor točil při zátěži 3500 otáček takže jsem se dal do laborování a jednou z prvích věcí kterou jsem vyzkoušel byl Schel W Power Racing motor točil stále 3000 ale alespon podle zvuku byl v těch otáčkách poněkud jistější a zkultivoval se trochu chod takže racing lijeme dodnes a výsledkem je alespon nádherně čistý karbec sání i spalováky.Dále jsem zkusil různé přísady ke zvýšení oktanového čísla výkonu a všeho možného ale bohužel jsem zjistil že se jedná pouze o reklamní tahy výrobců ale žádný realný účinek bohužel nemají 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
s tim suhlasim, taky zkusenost s motorem Skoda - Felda 1.3i...oktan98 sice zmena ve vykonu nic, ale neklepe se tak na volnobehu a neni tak hlucnej...zere stejne, spotreba stejna, takze jenom tohle se mi zda malo na to, abych lil neprimerenej benzin do zastaralyho motoruSopťa píše:Taky můžu napsat své zkušenosti s benzíny a přísadami.Sice se nejedná o motor v autě ale jde upravenou pžární třkačku pro požární sport takže je tam motor Škoda 1500 úprava hlavy (spalováky,kanály,ventily,)sání,karbec,výfuk atd.Možná se to někomu bude zdát smněšné porovnávat to s hasičskou stříkačkou ale někteří nezasvěcení by se možná velmi divili jaké úpravy se na těhhle motorech provádějí.Tak a ted k věci taže motor se vytočí na max pak příjde do čerpadla voda a tím pádem dostane motor zátěž a otáčky klesnou na 3000 vzhledem k použitému čerpadlu bylo lepší aby motor točil při zátěži 3500 otáček takže jsem se dal do laborování a jednou z prvích věcí kterou jsem vyzkoušel byl Schel W Power Racing motor točil stále 3000 ale alespon podle zvuku byl v těch otáčkách poněkud jistější a zkultivoval se trochu chod takže racing lijeme dodnes a výsledkem je alespon nádherně čistý karbec sání i spalováky.Dále jsem zkusil různé přísady ke zvýšení oktanového čísla výkonu a všeho možného ale bohužel jsem zjistil že se jedná pouze o reklamní tahy výrobců ale žádný realný účinek bohužel nemají
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220