Tblety do benzinu :o)))))

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 12. 2006 22:16

Kubajz von Odry píše:takže šup par tablet do benalu, ibalgin do chladiče, paralen do ostřikovačů, viagru doolejové vany, turbonator do saní + do vyfuku a gumy řetězy ve spreji, do světel 100000W žárovky, svíčky co dávají jiskru jko kdyýž skratuješ temelin na generatoru, stopangin do saní, ještě sem zapomněl na rozprašenou vodu do valcu a huraaaa mužem auto strčit do lisu protože už s něho vubec nic nezbyde :lol: :lol: :lol: tjuuuuningu zdar! :lol: :lol:
to jako v te lahvince z benzinpumpy je skrytej malej detailni hydrokrak pro rafinaci a udela z hovna bic? nakej hlas v pozadi mi septa: placebo, placebo,...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 05. 12. 2006 22:29

A od kdy se do nissanu dává TDi? Nedělá náhodou tdi folksvágn?
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 05. 12. 2006 22:42

o sorry je to 2.2dti pane puntickar...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 12. 2006 22:51

M-technik píše:Tak koukam ze by jste potrebovali taky nejake prasky zkouseli jste nekdy prisadu do benalu na zvyseni oktanoveho cisla?ja jo a spotreba sla dolu nemusel jsem na to tak slapat.Nemam poneti co to ma on za prasky a ani netvrdim ze to je pravda ale pisete pekne sracky kdyz to jeste nikdo nezkousel!!!!!!!....
Mordyje, ty seš hotová zkušební laboratoř!!!

Hele, a copa ty prášky zkombinovat, nasypat tám hafo oktanů a ještě hrst těch úsporných....
Copa se asi stane?

Neváhej, testni a jdeš si pro Nobelovku..!!! :twisted:

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 05. 12. 2006 22:51

M-technik píše:o sorry je to 2.2dti pane puntickar...
--dyť je to jen taškařicé :D (DTi 2,2 -je Opel, Nissan-Renault 2,2 je DCi)
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 05. 12. 2006 22:57

v pohodě, ale už mě serou lidi co ani neví co mají v autě za motor. nejvíc se mi chce blejt, když si někdo podá inzerát na bmw 530 TDi. To bych blil...

Tohle není tvoje auto, tak tě to částečně omlouvá. :lol:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 05. 12. 2006 22:58

ja jsem zkosel jenom prisadu do benalu a ne zadne prasky precti si poradne co jsem napsal ale jenom me udivuje jak je kazdech chytrej jak prdel a nikdo stim nema zadnou zkusenost jak jsem rekl taky tomu neverim ale nepisu takove sracky tak se konecne nad seboú zamyslete... Jo a jeste si vyzkousej natankovat treba99+ a spotreba pujde urcite dolu pri normalni jizde...

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 05. 12. 2006 23:00

magiccc píše:v pohodě, ale už mě serou lidi co ani neví co mají v autě za motor. nejvíc se mi chce blejt, když si někdo podá inzerát na bmw 530 TDi. To bych blil...

Tohle není tvoje auto, tak tě to částečně omlouvá. :lol:
jasne nissan neni moje znacka tak jsem to jenom hadal..

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 12. 2006 23:01

M-technik píše:ja jsem zkosel jenom prisadu do benalu a ne zadne prasky precti si poradne co jsem napsal ale jenom me udivuje jak je kazdech chytrej jak prdel a nikdo stim nema zadnou zkusenost jak jsem rekl taky tomu neverim ale nepisu takove sracky tak se konecne nad seboú zamyslete... Jo a jeste si vyzkousej natankovat treba99+ a spotreba pujde urcite dolu pri normalni jizde...
neveril bys, kolik lidi tady vi hodne vic nez ty si vubec slysel a uz vubec nemas poneti kolik lidi pracuje treba v petrochemii nebo dokonce s motorama... a o urovni zkusenosti, dobre ti radim, se nepokousej prit, prohral bys
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 12. 2006 23:06

M-technik píše:...ale jenom me udivuje jak je kazdech chytrej jak prdel a nikdo stim nema zadnou zkusenost jak jsem rekl taky tomu neverim ale nepisu takove sracky tak se konecne nad seboú zamyslete.....
S těma tabletama je třeba fakt mít zkušenosti, abych mohl odhadnout, kolik jich tam nasypat.
Jinak bych to předávkoval a bez toho kyblíku pod vejfukem bych mohl udělat ohnivou čáru... :twisted:

M-technik
Příspěvky: 155
Registrován: 12. 04. 2006 18:41
Bydliště: Zabreh

Příspěvek od M-technik » 05. 12. 2006 23:12

Maxi tak naposled precti si co jsem napsal taky tomu neverim nechci a nebudu se s nikym prit akorad me sere co se tady pise kdyz jsou tady takovi machri jak pises tak by to mohli odborne vysvetlit..Treba jak jsem psal o tom benalu to mam sam odskousene a nerikej ze to tak neni!

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 12. 2006 23:18

M-technik píše:kdyz jsou tady takovi machri jak pises tak by to mohli odborne vysvetlit..
Co se týká těch tabletek, tak je to snad jasný, ani je nemusím vidět.
Odborně vysvětlovat není co. Jde o podvod.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 12. 2006 23:32

M-technik píše:Maxi tak naposled precti si co jsem napsal taky tomu neverim nechci a nebudu se s nikym prit akorad me sere co se tady pise kdyz jsou tady takovi machri jak pises tak by to mohli odborne vysvetlit..Treba jak jsem psal o tom benalu to mam sam odskousene a nerikej ze to tak neni!
ja ti reknu selskym rozumem, pac se mi nechce tahat odborne veci: pokud by zvyseni oktanoveho cisla o uroven ktera je uvedena na lahvince bylo realne, tak by vyroba 99+ a vice nebyla rentabilni, pac by to rafinerky lili ve velkym do klasickyho 95... procpak asi se refinuje extra postupem? to co ty popisujes mozny je, ale patrne nakou pičnou prisadou ktera lip hori a tipuju ze casem kurvi motor.... ja taky nalil do kary 100okt racing jen proto, abych mel objektivni zkusenost...vysledek u Motronicu hovno...nula nula nic... nebudu se opakovat, M20 z tim benzinem udela velkej prd k dobru.... tim bych ukoncil moje prispevky k nikdy nekoncici teme lepsich prisad, benzinu a podobnym placebo efektum
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 05. 12. 2006 23:39

Já měl jednou od firmy kde jsem dělal zadarmo nádrž benzínu, tak jsem do 1,6i M40 nalil plnou V-power a mělo to potom dobrej tak ten placebo efekt. Spotřebu jsem objektivně nezměřil, protože převážně jezdím po městě a tehdy jsem po natankování jak na potvoru měl hodně jízd mimo město.


Jednou je do toho auta předepsanej ba95, tak ho tam prostě leju a prášky mu žádný nedávám a dávat nebudu. Jedině že by měl teplou, jak už tady bylo. :lol: (to mě fakt pobavilo)
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 16. 12. 2006 10:48

Taky můžu napsat své zkušenosti s benzíny a přísadami.Sice se nejedná o motor v autě ale jde upravenou pžární třkačku pro požární sport takže je tam motor Škoda 1500 úprava hlavy (spalováky,kanály,ventily,)sání,karbec,výfuk atd.Možná se to někomu bude zdát smněšné porovnávat to s hasičskou stříkačkou ale někteří nezasvěcení by se možná velmi divili jaké úpravy se na těhhle motorech provádějí.Tak a ted k věci taže motor se vytočí na max pak příjde do čerpadla voda a tím pádem dostane motor zátěž a otáčky klesnou na 3000 vzhledem k použitému čerpadlu bylo lepší aby motor točil při zátěži 3500 otáček takže jsem se dal do laborování a jednou z prvích věcí kterou jsem vyzkoušel byl Schel W Power Racing motor točil stále 3000 ale alespon podle zvuku byl v těch otáčkách poněkud jistější a zkultivoval se trochu chod takže racing lijeme dodnes a výsledkem je alespon nádherně čistý karbec sání i spalováky.Dále jsem zkusil různé přísady ke zvýšení oktanového čísla výkonu a všeho možného ale bohužel jsem zjistil že se jedná pouze o reklamní tahy výrobců ale žádný realný účinek bohužel nemají :evil:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 12. 2006 15:41

Sopťa píše:Taky můžu napsat své zkušenosti s benzíny a přísadami.Sice se nejedná o motor v autě ale jde upravenou pžární třkačku pro požární sport takže je tam motor Škoda 1500 úprava hlavy (spalováky,kanály,ventily,)sání,karbec,výfuk atd.Možná se to někomu bude zdát smněšné porovnávat to s hasičskou stříkačkou ale někteří nezasvěcení by se možná velmi divili jaké úpravy se na těhhle motorech provádějí.Tak a ted k věci taže motor se vytočí na max pak příjde do čerpadla voda a tím pádem dostane motor zátěž a otáčky klesnou na 3000 vzhledem k použitému čerpadlu bylo lepší aby motor točil při zátěži 3500 otáček takže jsem se dal do laborování a jednou z prvích věcí kterou jsem vyzkoušel byl Schel W Power Racing motor točil stále 3000 ale alespon podle zvuku byl v těch otáčkách poněkud jistější a zkultivoval se trochu chod takže racing lijeme dodnes a výsledkem je alespon nádherně čistý karbec sání i spalováky.Dále jsem zkusil různé přísady ke zvýšení oktanového čísla výkonu a všeho možného ale bohužel jsem zjistil že se jedná pouze o reklamní tahy výrobců ale žádný realný účinek bohužel nemají :evil:
s tim suhlasim, taky zkusenost s motorem Skoda - Felda 1.3i...oktan98 sice zmena ve vykonu nic, ale neklepe se tak na volnobehu a neni tak hlucnej...zere stejne, spotreba stejna, takze jenom tohle se mi zda malo na to, abych lil neprimerenej benzin do zastaralyho motoru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 17. 12. 2006 15:50

Přesně tak na té mašině to bylo přesně vidět s naturalem 95 točí 3000 ale je to tak na hranici foukne vítr a klesne to :) S racingem točí taky3000 ale je si v těch otáčkách prostě jistější

Odpovědět