jakej je nejhorší motor od BMW

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět

jakej je nejhorší

M10 316i
37
18%
M10 318i
7
3%
M40 316i
52
26%
M40 318i
25
12%
M42 318is
5
2%
M20 320i
48
24%
M20 323i
8
4%
M20 325i
2
1%
M20 325e
10
5%
M30 3,0
8
4%
 
Celkem hlasů: 202

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 09. 03. 2005 18:31

318 tds :-)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 03. 2005 18:38

Vseobecne najviac kusov je 318 a 320. Kedze 18 vydrzia menej, tak uz poriadne vela ich umrelo a teda prevazuju najpocetnejsie 320 a este diesle.

No a kedze 2.0 az tak slaby motor nie je, vacsinou sa im dava kotel a motorcek to za tie roky nemusi vydrzat, preto je suverenne najviac vylagrovanych motorov 2.0i, pretoze ich bolo najviac a teda percento toho, ze stretnes 320 s motorom tesne pred smrtou je vyssie ako napriklad u 325, ktorych je menej.

Ja sa este raz pytam: ked je M20B20 taka rakovina, preco sa vyrabilo tolko kusov? Preco existuje aj v rade M5x dvojliter a tiez 2.5? Lebo rovnako zeru len je 2.0 slabsia?

Podla mna v celkovom hodnoteni je 2.0 prave najlepsi, pretoze najviac vydrzi vdaka nizsej kompresii, aj ked nema vykon ako 2.5. A pre tych co kecaju o velkej spotrebe u 2.0: dlhodobo 9,2, z toho cca 60% mesto.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 03. 2005 18:47

Rozhodně M40, jak už tady pár lidí psalo. Vačku snad pekli v troubě z těsta. :lol:
Můj názor k hádkám o 2.0: Souhlasím s tím, že 2.0 je na výdrž lepší než 2.5. A co se týče spotřeby, dá se s ním jezdit za míň jak s 2.5 při klidné jízdě. Když ale pojedete střelbu, tak dvoulitr dvaapůli ve spotřebě předhoní, protože má o dost menší výkon a musí se víc točit. I kolegové na www.e30.de mají stejný názor a nemyslím si, že ti by tomu málo rozumněli. Taky tady někdo uváděl, že 2.0 jede jako ISo, to asi v žádném nejel. ISo ujede 2.0 s přehledem. Jinak M50 2.0 a M20 2.0 to je propastnej rozdíl.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 09. 03. 2005 18:56

Ja teda nevim, ale kdyz jedu strelbu, tak je jedno jestli jedu z 1,6 nebo 2,5 ... vykonu neni nikdy dost a omezovac to holt jisti 8) No a pak 2,5 zere vic jak 2,0 ... ale svezeni je o necem jinem :P
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 03. 2005 19:00

BOOST píše:Můj názor k hádkám o 2.0: Souhlasím s tím, že 2.0 je na výdrž lepší než 2.5. A co se týče spotřeby, dá se s ním jezdit za míň jak s 2.5 při klidné jízdě. Když ale pojedete střelbu, tak dvoulitr dvaapůli ve spotřebě předhoní, protože má o dost menší výkon a musí se víc točit.
ved o to ide, ze uz by si niekto mohol konecne uvedomit, ze tu nejde o vykon, ale celkovy posudok, nikto normalny nemoze chciet od 2.0 vykony 2.5, je jasne, ze pri toceni bude zrat jak ďas. Inak myslim si, ze pri jazde na strelbu cca 5500-6000 ot bude zrat 2.0 o malo menej ako 2.5, ale zas aj na tacho bude o "malo" menej :lol:

Pre mna je 2.0 prijemny motor na pohodove zvezenie dlhe cesty, 2.5 je skor motokara na blaznenie.

Tuna sa furt keca, ze 2.0 je prditko. Ale preco? Lebo kazdy chce na 2.0 jazdit ako na 2.5, ale to nejde. Pohodova rychlost pre 2.0 je cca 140-160, pre 2.5 cca 160-180, ale ked ho budem furt tlacit, tak je jasne ze 2.0 zozere aj travu okolo cesty.

Inak, iSo je sice stihacka, ale skus si dat jazdu tak 300 km na plno na 320 a na iSe.

na margo M5x: to bolo len na ukazku, ze aj v tejto rade existuje 2.0 aj 2.5.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 03. 2005 19:30

koukam že ste se rozjeli..muj názor je že nejhorší je
318i M40
530i M30

a mezi nejlepsi motory řadim M20 2,5i a 1,8i M10 ale to jen že se tu hádate na všechny strany..... :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 03. 2005 19:33

Flery píše: že se tu hádate na všechny strany..... :lol:
my si iba vymiename nazory :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 03. 2005 19:49

Max-Max píše:
Flery píše: že se tu hádate na všechny strany..... :lol:
my si iba vymiename nazory :lol:
mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320i :wink:

vyzivatelé kdo si dá se mnou :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 03. 2005 19:50

Flery píše:
Max-Max píše:
Flery píše: že se tu hádate na všechny strany..... :lol:
my si iba vymiename nazory :lol:
mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320i :wink:
no problemo 8) natrhnu ti prdel :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 03. 2005 19:51

Max-Max píše:
Flery píše:
Max-Max píše: my si iba vymiename nazory :lol:
mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320i :wink:
no problemo 8) natrhnu ti prdel :lol:
uz se bojim :? ale proti 2,5í nejedu :idea:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 03. 2005 20:36

Max-Max píše: ved o to ide, ze uz by si niekto mohol konecne uvedomit, ze tu nejde o vykon, ale celkovy posudok, nikto normalny nemoze chciet od 2.0 vykony 2.5, je jasne, ze pri toceni bude zrat jak ďas. Inak myslim si, ze pri jazde na strelbu cca 5500-6000 ot bude zrat 2.0 o malo menej ako 2.5, ale zas aj na tacho bude o "malo" menej :lol:

Pre mna je 2.0 prijemny motor na pohodove zvezenie dlhe cesty, 2.5 je skor motokara na blaznenie.

Tuna sa furt keca, ze 2.0 je prditko. Ale preco? Lebo kazdy chce na 2.0 jazdit ako na 2.5, ale to nejde. Pohodova rychlost pre 2.0 je cca 140-160, pre 2.5 cca 160-180, ale ked ho budem furt tlacit, tak je jasne ze 2.0 zozere aj travu okolo cesty.

Inak, iSo je sice stihacka, ale skus si dat jazdu tak 300 km na plno na 320 a na iSe.

na margo M5x: to bolo len na ukazku, ze aj v tejto rade existuje 2.0 aj 2.5.
Měl jsem na mysli případ, kdy pojedeš střelbu s oběma autama tak na stejno (stejnou rychlostí) tak v tomhle případě bude 2.0 žrát víc než 2.5, protože 2.5 nebudeš muset tolik točit. :wink:

Je jasný, že když pojedeš 300km na plnej knedlík tak ISo toho bude mít dost dřív než 2.0.
2.0 je podle mě dobrej motor, akorát je to pro určitou skupinu lidí, kteří se nehoní za výkonem, ale jezdí normálně, jenom občas se rádi rychlejc svezou a chtějí motor, který vydrží x stovek tisíc km a navíc ten sametovej běh jako má 2.0 ani 2.5 nemá. :wink:

Jinak kompresi má 2.0 a 2.5 stejnou, aspoň co jsem koukal do BMW Betriebsanleitung, tak katové verze obě 8.8:1 nekatové obě 9.4:1. Ale 2.0 je prostě větší držák.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 03. 2005 20:38

Flery píše:
Max-Max píše:
Flery píše: mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320i :wink:
no problemo 8) natrhnu ti prdel :lol:
uz se bojim :? ale proti 2,5í nejedu :idea:
Nechci ti bořit sebevědomí, ale 2.0 M20 v pohodě M40 ujede natož když to bude E36 (větší váha než E30).
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 09. 03. 2005 20:40

Flery píše:
Max-Max píše:
Flery píše: že se tu hádate na všechny strany..... :lol:
my si iba vymiename nazory :lol:
mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320i :wink:

vyzivatelé kdo si dá se mnou :lol:
rek sis o to sam,a jeste budes mit vyhodu v diferu, mam 3,75 z 2.5i, takze horsi akcelerace...........

ale stejne ti to natru i s prstem v r*ti :-D
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 03. 2005 20:44

jo chlapci teste se......už se na vás těšim :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 09. 03. 2005 20:49

Flery píše:jo chlapci teste se......už se na vás těšim :lol:

noja se na to tesim taky, az budes utikat s brekem :-D
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 03. 2005 20:54

E30 M20 320i 1990 95 kw 0-100 - 10,8 s v max 196 Km/h

E36 M40 318i 1796 83 kw 0-100 - 11.5 s v max 198 Km/h

já bych zas tak bejt váma s těma 2,0i nejásal :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 09. 03. 2005 21:03

Flery píše:E30 M20 320i 1990 95 kw 0-100 - 10,8 s v max 196 Km/h

E36 M40 318i 1796 83 kw 0-100 - 11.5 s v max 198 Km/h

já bych zas tak bejt váma s těma 2,0i nejásal :lol:
NO jen by me zajimaloodkud cerpas

z knihy k obsluze 0-100 10.6 v max 197 - 320i kat

318i kat - 0-100 - 10.8 v max. 188

pokud ovsem enberes e36, to bych veril, ta jede paradoxně lip......

beru v potaz ze budu mit delsi difer, tak mas sanci me mozna predjet.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 09. 03. 2005 21:15

Flery píše:
Max-Max píše:
Flery píše: mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320i :wink:
no problemo 8) natrhnu ti prdel :lol:
uz se bojim :? ale proti 2,5í nejedu :idea:
Tenhle duel se vůbec nepojede, páč Flery už bude mít dávno jinej káres 8) :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 09. 03. 2005 21:16

DAN píše:
Flery píše:
Max-Max píše: no problemo 8) natrhnu ti prdel :lol:
uz se bojim :? ale proti 2,5í nejedu :idea:
Tenhle duel se vůbec nepojede, páč Flery už bude mít dávno jinej káres 8) :twisted:
jo to me napadlo taky, ale on si koupi 318i M40 touring, a bude sranda
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 03. 2005 21:35

Flery pockej pockej, ted jsi si sakra nabeh na pruser :lol: :lol: :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět