
jakej je nejhorší motor od BMW
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Vseobecne najviac kusov je 318 a 320. Kedze 18 vydrzia menej, tak uz poriadne vela ich umrelo a teda prevazuju najpocetnejsie 320 a este diesle.
No a kedze 2.0 az tak slaby motor nie je, vacsinou sa im dava kotel a motorcek to za tie roky nemusi vydrzat, preto je suverenne najviac vylagrovanych motorov 2.0i, pretoze ich bolo najviac a teda percento toho, ze stretnes 320 s motorom tesne pred smrtou je vyssie ako napriklad u 325, ktorych je menej.
Ja sa este raz pytam: ked je M20B20 taka rakovina, preco sa vyrabilo tolko kusov? Preco existuje aj v rade M5x dvojliter a tiez 2.5? Lebo rovnako zeru len je 2.0 slabsia?
Podla mna v celkovom hodnoteni je 2.0 prave najlepsi, pretoze najviac vydrzi vdaka nizsej kompresii, aj ked nema vykon ako 2.5. A pre tych co kecaju o velkej spotrebe u 2.0: dlhodobo 9,2, z toho cca 60% mesto.
No a kedze 2.0 az tak slaby motor nie je, vacsinou sa im dava kotel a motorcek to za tie roky nemusi vydrzat, preto je suverenne najviac vylagrovanych motorov 2.0i, pretoze ich bolo najviac a teda percento toho, ze stretnes 320 s motorom tesne pred smrtou je vyssie ako napriklad u 325, ktorych je menej.
Ja sa este raz pytam: ked je M20B20 taka rakovina, preco sa vyrabilo tolko kusov? Preco existuje aj v rade M5x dvojliter a tiez 2.5? Lebo rovnako zeru len je 2.0 slabsia?
Podla mna v celkovom hodnoteni je 2.0 prave najlepsi, pretoze najviac vydrzi vdaka nizsej kompresii, aj ked nema vykon ako 2.5. A pre tych co kecaju o velkej spotrebe u 2.0: dlhodobo 9,2, z toho cca 60% mesto.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Rozhodně M40, jak už tady pár lidí psalo. Vačku snad pekli v troubě z těsta. 
Můj názor k hádkám o 2.0: Souhlasím s tím, že 2.0 je na výdrž lepší než 2.5. A co se týče spotřeby, dá se s ním jezdit za míň jak s 2.5 při klidné jízdě. Když ale pojedete střelbu, tak dvoulitr dvaapůli ve spotřebě předhoní, protože má o dost menší výkon a musí se víc točit. I kolegové na www.e30.de mají stejný názor a nemyslím si, že ti by tomu málo rozumněli. Taky tady někdo uváděl, že 2.0 jede jako ISo, to asi v žádném nejel. ISo ujede 2.0 s přehledem. Jinak M50 2.0 a M20 2.0 to je propastnej rozdíl.

Můj názor k hádkám o 2.0: Souhlasím s tím, že 2.0 je na výdrž lepší než 2.5. A co se týče spotřeby, dá se s ním jezdit za míň jak s 2.5 při klidné jízdě. Když ale pojedete střelbu, tak dvoulitr dvaapůli ve spotřebě předhoní, protože má o dost menší výkon a musí se víc točit. I kolegové na www.e30.de mají stejný názor a nemyslím si, že ti by tomu málo rozumněli. Taky tady někdo uváděl, že 2.0 jede jako ISo, to asi v žádném nejel. ISo ujede 2.0 s přehledem. Jinak M50 2.0 a M20 2.0 to je propastnej rozdíl.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ved o to ide, ze uz by si niekto mohol konecne uvedomit, ze tu nejde o vykon, ale celkovy posudok, nikto normalny nemoze chciet od 2.0 vykony 2.5, je jasne, ze pri toceni bude zrat jak ďas. Inak myslim si, ze pri jazde na strelbu cca 5500-6000 ot bude zrat 2.0 o malo menej ako 2.5, ale zas aj na tacho bude o "malo" menejBOOST píše:Můj názor k hádkám o 2.0: Souhlasím s tím, že 2.0 je na výdrž lepší než 2.5. A co se týče spotřeby, dá se s ním jezdit za míň jak s 2.5 při klidné jízdě. Když ale pojedete střelbu, tak dvoulitr dvaapůli ve spotřebě předhoní, protože má o dost menší výkon a musí se víc točit.

Pre mna je 2.0 prijemny motor na pohodove zvezenie dlhe cesty, 2.5 je skor motokara na blaznenie.
Tuna sa furt keca, ze 2.0 je prditko. Ale preco? Lebo kazdy chce na 2.0 jazdit ako na 2.5, ale to nejde. Pohodova rychlost pre 2.0 je cca 140-160, pre 2.5 cca 160-180, ale ked ho budem furt tlacit, tak je jasne ze 2.0 zozere aj travu okolo cesty.
Inak, iSo je sice stihacka, ale skus si dat jazdu tak 300 km na plno na 320 a na iSe.
na margo M5x: to bolo len na ukazku, ze aj v tejto rade existuje 2.0 aj 2.5.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Měl jsem na mysli případ, kdy pojedeš střelbu s oběma autama tak na stejno (stejnou rychlostí) tak v tomhle případě bude 2.0 žrát víc než 2.5, protože 2.5 nebudeš muset tolik točit.Max-Max píše: ved o to ide, ze uz by si niekto mohol konecne uvedomit, ze tu nejde o vykon, ale celkovy posudok, nikto normalny nemoze chciet od 2.0 vykony 2.5, je jasne, ze pri toceni bude zrat jak ďas. Inak myslim si, ze pri jazde na strelbu cca 5500-6000 ot bude zrat 2.0 o malo menej ako 2.5, ale zas aj na tacho bude o "malo" menej![]()
Pre mna je 2.0 prijemny motor na pohodove zvezenie dlhe cesty, 2.5 je skor motokara na blaznenie.
Tuna sa furt keca, ze 2.0 je prditko. Ale preco? Lebo kazdy chce na 2.0 jazdit ako na 2.5, ale to nejde. Pohodova rychlost pre 2.0 je cca 140-160, pre 2.5 cca 160-180, ale ked ho budem furt tlacit, tak je jasne ze 2.0 zozere aj travu okolo cesty.
Inak, iSo je sice stihacka, ale skus si dat jazdu tak 300 km na plno na 320 a na iSe.
na margo M5x: to bolo len na ukazku, ze aj v tejto rade existuje 2.0 aj 2.5.

Je jasný, že když pojedeš 300km na plnej knedlík tak ISo toho bude mít dost dřív než 2.0.
2.0 je podle mě dobrej motor, akorát je to pro určitou skupinu lidí, kteří se nehoní za výkonem, ale jezdí normálně, jenom občas se rádi rychlejc svezou a chtějí motor, který vydrží x stovek tisíc km a navíc ten sametovej běh jako má 2.0 ani 2.5 nemá.

Jinak kompresi má 2.0 a 2.5 stejnou, aspoň co jsem koukal do BMW Betriebsanleitung, tak katové verze obě 8.8:1 nekatové obě 9.4:1. Ale 2.0 je prostě větší držák.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Nechci ti bořit sebevědomí, ale 2.0 M20 v pohodě M40 ujede natož když to bude E36 (větší váha než E30).Flery píše:uz se bojimMax-Max píše:no problemoFlery píše: mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320inatrhnu ti prdel
ale proti 2,5í nejedu
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

rek sis o to sam,a jeste budes mit vyhodu v diferu, mam 3,75 z 2.5i, takze horsi akcelerace...........Flery píše:mimochodem na Plesnicích muzem vyzkouset 318i M40 proti M20 320iMax-Max píše:my si iba vymiename nazoryFlery píše: že se tu hádate na všechny strany.....
vyzivatelé kdo si dá se mnou
ale stejne ti to natru i s prstem v r*ti

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
NO jen by me zajimaloodkud cerpasFlery píše:E30 M20 320i 1990 95 kw 0-100 - 10,8 s v max 196 Km/h
E36 M40 318i 1796 83 kw 0-100 - 11.5 s v max 198 Km/h
já bych zas tak bejt váma s těma 2,0i nejásal
z knihy k obsluze 0-100 10.6 v max 197 - 320i kat
318i kat - 0-100 - 10.8 v max. 188
pokud ovsem enberes e36, to bych veril, ta jede paradoxně lip......
beru v potaz ze budu mit delsi difer, tak mas sanci me mozna predjet.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru