To záleží na podmínkách pronajímatele okruhu. Většinou jsou opatrní a tak vyžadují platné TP a STK. Při jízdách pro veřejnost. Pronajmeš-li si okruh pro uzavřenou společnost ... a podepíšeš plné ručení za případné následky ...Lukas-e21 píše:nekamnujte mě, ale ja se dodneška domníval, že na okruh(když je otevřený pro veřejnost) musí mít platnou stk a takovy blbosti, nebo se pletu???
Teda pokud by ten okruh byl uzavřenej a byl pronajaty na na určity čas tak tam mužu přijet s čimkoliv????
Závody na okruhu - E30
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak todle znám, ale když tam je normálně karburátor naprosto stejně jak ta zmíněná 120ka. Takže to znamená že i ona je mechanická stříkačka jo?Francis píše:To chceš říct, že nevíš, jaký je rozdíl mezi vstřikováním a karburátorem ?!?!?Fil píše:A jakej je v tom rozdíl?Fido píše:2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačkaJá tam vidím pod kapotou filtr vzduchu pod deklem jak sviňa, přišpendlenej na karburátoru, o kurevsky dost větším než třeba šádofka (samo že např.120ka).Nebo to jako že je ta 120ka má mechanickou stříkačku? Tomu nerozumím, tak kdyžs to nakuous tak mi to simtě vysvětli.
Nebo si ze mě děláš prdel?
V karburátoru vzniká směs vzduchu a paliva tak, že vzduch proudící difuzorem vytváří podtlak a přisává si palivo. Dost špatně se to reguluje.
Vstřikování vstřikuje čisté palivo přímo do sacího traktu, většinou pro každý válec zvlášť, tzv. vícebodové vstřikování (jednobodové vstřikování je jen u SE modelů = social edition) Lze poměrně jednoduše měnit množství vstřikovaného paliva podle provozních režimů motoru. A to i u starších mechanických systémů. Dnešní vstřikování je řízené elektronicky.


- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ale neeeeee. Fido chtěl říci (vlastně napsalFil píše:Tak todle znám, ale když tam je normálně karburátor naprosto stejně jak ta zmíněná 120ka. Takže to znamená že i ona je mechanická stříkačka jo?


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No to sem rád že se to vysvětlilo a nevypadám jak blbec, ikdyž i z toho bych si prd dělal.Neznám E21čky tak dobře, takže nevím jestli se dělali 323 nebo jen 323i.Každoparádně já tam mám jen 323, jestli je to bastl, to nevím, možná jo,no když to tak vezmu je předělaná na 5ti kvalt, takže je to možný že se v tom někdo někdy rejpal.(na dokladech z BMW 2000)Stříkačka to prostě není!(teť mě napadá z čeho je teda ten motor?)No to je jedno, já jen že sem nikdy neslyšel o tom že někdo má 120ku mech.stříkačku.Tak dobrý.Francis píše:Ale neeeeee. Fido chtěl říci (vlastně napsalFil píše:Tak todle znám, ale když tam je normálně karburátor naprosto stejně jak ta zmíněná 120ka. Takže to znamená že i ona je mechanická stříkačka jo?), že E21 323 byla vyráběna jen se vstřikováním, tedy 323i (to "i" za 323 znamená injection=vstřikování), takže tvoje 323 s karburátorem je asi nějaký bastl
A nebo překlep/přehmat/přehlédnutí nebo co.

PS:Velká omluva pro Ondru_m že mu kazím přispěvek.Promiň



Ja bych se teda zase vrátil zpátky k tomu, myslim super skvělímu tématu - tajný závod. Myslim, že by nebylo vubec špatný dát dohromady nakou tu kárku, podle mě E30, nebo E21 jasná volba, z toho co máme snad všichni někde zašitý v garáži, nebo v kůlně, jak se zminoval Frencis.
Dle mého názoru by to nemuselo byt zas az tak nákladný. Smluvila by se náká skupinka, dejme tomu 4-5 lidí, která by dala dohromady auto z toho co by kdo dodal, no a bylo by. To by snad nebyl takovej problem.
Ja osobně bych se přikláněl k tomu Brnu. Sosna je fakt na tohle malá.
No a podle mě by na tom okruhu neměl bejt s STK, nebo spíš bez ni, problem. Ty auta by se tam a zpět vždycky nak dopravily.
Taky by to nemusela bejt nárazová akce
čim víc, tim líp
Já sem PRO
Dle mého názoru by to nemuselo byt zas az tak nákladný. Smluvila by se náká skupinka, dejme tomu 4-5 lidí, která by dala dohromady auto z toho co by kdo dodal, no a bylo by. To by snad nebyl takovej problem.
Ja osobně bych se přikláněl k tomu Brnu. Sosna je fakt na tohle malá.
No a podle mě by na tom okruhu neměl bejt s STK, nebo spíš bez ni, problem. Ty auta by se tam a zpět vždycky nak dopravily.
Taky by to nemusela bejt nárazová akce



Já sem PRO
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT
Macek už jednoho takovyho žraloka máHory píše:Ja bych se teda zase vrátil zpátky k tomu, myslim super skvělímu tématu - tajný závod. Myslim, že by nebylo vubec špatný dát dohromady nakou tu kárku, podle mě E30, nebo E21 jasná volba, z toho co máme snad všichni někde zašitý v garáži, nebo v kůlně, jak se zminoval Frencis.
Dle mého názoru by to nemuselo byt zas az tak nákladný. Smluvila by se náká skupinka, dejme tomu 4-5 lidí, která by dala dohromady auto z toho co by kdo dodal, no a bylo by. To by snad nebyl takovej problem.
Ja osobně bych se přikláněl k tomu Brnu. Sosna je fakt na tohle malá.
No a podle mě by na tom okruhu neměl bejt s STK, nebo spíš bez ni, problem. Ty auta by se tam a zpět vždycky nak dopravily.
Taky by to nemusela bejt nárazová akcečim víc, tim líp
![]()
![]()
Já sem PRO

jeste jeden napad
bavime se tu o cpani docela dost penez do nejakeho vraku...k tomu je potreba pripocitat furu dilu a prace...
co takhle si dohromady zamluvit v moste zavodnickej kurs a potom muzeme drandit treba v tech svej karach...myslim, ze by nam to mohlo prines mnohem vic a jako skupina by jsme se mohli snad i dohodnout na rozumne cene..............
CO VY NA TO?
co takhle si dohromady zamluvit v moste zavodnickej kurs a potom muzeme drandit treba v tech svej karach...myslim, ze by nam to mohlo prines mnohem vic a jako skupina by jsme se mohli snad i dohodnout na rozumne cene..............
CO VY NA TO?
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: jeste jeden napad
PET77e, pamatujes si jeste, jak tato diskuse vznikla? Jen pro osvezeni pameti:PET77 píše:bavime se tu o cpani docela dost penez do nejakeho vraku...k tomu je potreba pripocitat furu dilu a prace...
co takhle si dohromady zamluvit v moste zavodnickej kurs a potom muzeme drandit treba v tech svej karach...myslim, ze by nam to mohlo prines mnohem vic a jako skupina by jsme se mohli snad i dohodnout na rozumne cene..............
CO VY NA TO?
Ondrova myslenka je ZAZAVODIT si. Zaroven je v te myslence obava, ze nekdo neudrzi emoce v primerenych mezich a dojde ke kontaktu zavodnich vozu. Jsou dve moznosti financovani:ondra_m píše:Tak jsem tak přemýšlel, a chtěl bych udělat nějaký okruhový závody E30.
A to aby ten závod trval, alespoň 30 až 60 minut, aby se projevil jezdec i jeho automobil.
1) Mno, když by šlo o měřená kola, tak bude člověk bržděn ostatními
2) Když se vpustíme na trať všichni najednou, tak vyhraje ten kdo je větší chuligán a komů méně záleží na jeho autě.
3) Budeme-li v puštěni na traťi všichni najednou, vždy je problém předjíždění (riziko kontaktu)
Máte, někdo nápady, jak to vyřešit?
I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a huráAle asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.
Tak co?
1) jista investice cca 30.000 Kc za postaveni bezpapiroveho "zavodniho specialu"
2) nejista investice 0 az 100.000 za totalni demolici vymazleneho soucasneho auta
Co je pro tebe prijatelnejsi?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: jeste jeden napad
Ondrova myslenka je ZAZAVODIT si. Zaroven je v te myslence obava, ze nekdo neudrzi emoce v primerenych mezich a dojde ke kontaktu zavodnich vozu. Jsou dve moznosti financovani:
1) jista investice cca 30.000 Kc za postaveni bezpapiroveho "zavodniho specialu"
2) nejista investice 0 az 100.000 za totalni demolici vymazleneho soucasneho auta
Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne
Ptom s těma dílama - nikdo přece nebude kupovat nic novýho, když se to dá dohromady z toho, co ta která skupina pilotů bude mit doma, tak v tom bude akorat ta nase prace a tu myslim zkousnem. Otázka je jestli bude každej chtit vzit ty dily, který má doma nasyslený pro případ tuknutí svýho miláčka a nacpat to do ,,speciála"
Potom k těm šádovkám, myslíte, že náká stará shnilá 120, nebo 105ka vydrží kroužit těch 30 minut po okruhu
ja myslim, že ne.
1) jista investice cca 30.000 Kc za postaveni bezpapiroveho "zavodniho specialu"
2) nejista investice 0 az 100.000 za totalni demolici vymazleneho soucasneho auta
Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne

Ptom s těma dílama - nikdo přece nebude kupovat nic novýho, když se to dá dohromady z toho, co ta která skupina pilotů bude mit doma, tak v tom bude akorat ta nase prace a tu myslim zkousnem. Otázka je jestli bude každej chtit vzit ty dily, který má doma nasyslený pro případ tuknutí svýho miláčka a nacpat to do ,,speciála"
Potom k těm šádovkám, myslíte, že náká stará shnilá 120, nebo 105ka vydrží kroužit těch 30 minut po okruhu


e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: jeste jeden napad
Moc se neraduj. Jestli jsem Ondru_m pochopil správně, tak by se takovýchle zaávodních speciálů stavělo několik až mnoho. Sešli bychom se na nějakém okruhu zhruba v obvyklém počtu a závoduchtiví nadšenci by si tam dopravili tyto speciály. Aby to bylo zajímavé, mělo by jich být alespoň 5 kousků, lépe 10.Hory píše:Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: jeste jeden napad
No dit jo, mi neřikej, že by se nedalo dohromady nakejch 5,6,7 aut.Francis píše:Moc se neraduj. Jestli jsem Ondru_m pochopil správně, tak by se takovýchle zaávodních speciálů stavělo několik až mnoho. Sešli bychom se na nějakém okruhu zhruba v obvyklém počtu a závoduchtiví nadšenci by si tam dopravili tyto speciály. Aby to bylo zajímavé, mělo by jich být alespoň 5 kousků, lépe 10.Hory píše:Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne
To je nás tady tak málo
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: jeste jeden napad
To by znamenalo nekolik lidi v tymu. Uz to vidim, jak vsichni chteji delat mechaniky a nikdo nechce jezditHory píše:No dit jo, mi neřikej, že by se nedalo dohromady nakejch 5,6,7 aut.
To je nás tady tak málo

Aby to melo trochu stavu, chtelo by to "vytrvalostni" zavod s nekolikerym stridanim pilotu

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: jeste jeden napad
No to sem měl na mysli. Když bysme se drželi těch 30 minut, tak by to bylo na pendrek, to by se svez tak 1, možná dva. Při více lidech by byly dle mého názoru menší náklady a víc by se jezdilo, dejme tomu každej 1 hodinu ve třech 20 minutovejch intervalech. Ale de o to kolik by ten okruh, zhruba na těch 6-7 hodin stál. A potom taky ta spotřeba, po 5 hodinách zběsilýho ježdění by to byla cisterna.Francis píše:To by znamenalo nekolik lidi v tymu. Uz to vidim, jak vsichni chteji delat mechaniky a nikdo nechce jezditHory píše:No dit jo, mi neřikej, že by se nedalo dohromady nakejch 5,6,7 aut.
To je nás tady tak málo
Aby to melo trochu stavu, chtelo by to "vytrvalostni" zavod s nekolikerym stridanim pilotu
No nevim je to na dlouhý povidání a vymejšlení.
Určitě by bylo dobrý někde se sejít a pořádně to probrat.

e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT
no ja se nadale drzim toho nazoru ze to je zbytecne drahy...nevim jak si predstavujete ze v peti lidech postavite special...to jako ze se tam dorazi a pak budete jezdit SAMY na okruhu a budete se stridat jako na le mans???
nemyslim ze clenove foru by meli nakejch 30 kulu na mrdku aby s ni litali 30 minut na okruhu...za to podle me to nestoji...
...tady se place nad drahymi nahr.dily a ted rikate ze byste klidne narvali 30.000 do kary jen proto abyste to ukazali ostatnim na okruhu...tak to pak uz neni jedno jet tam svym? kdyz date ranu tak ji date stejne...a budete jen nasrani, ze mate v tom prachy a nic z toho...
...na takovy zavody je treba hodne penez...jak psal francis meli bysme pouzit kary s kterymi normalne jezdime...ceho se tak bojite?
...osobne si myslim ze ten zavod by stejnen nevypadal jinak nez jezdeni v sosne...kdo bude mit silnejsi karu tak ten bude predjizdet stejne a kdo ne tak bude jen jezdit...
...havarka by se mohla stat jedine tehdy kdyby na to nekdo mel srdce ale NO FENCE ale neverim ze mate (cest vyjimce) ...
... stejne se kazdy z nas boji a svoji karu (zase cest vyjimce:)), takze bych se zadny rany nebal...
... na rovinu klucy ... koho kara by vydrzela "plny kotel" celych 30 nebo dokonce 60 minut?...
...dle meho nazoru by bylo nejpruchozejsi udelat pavouka po dvou trech nebo ctyrech lidech jako eliminace na pet kol treba...jezdci by se losovali a prvni dva by postupovali dal...
...treba na dve kary je sosna idealni...mozna i na tri...pet kol to je nakejch 6 minut? ... co rikate? ... a na pravidlech predjizdeni by se dalo taky dohodnout...treba kdyz te nekdo jednoznacne brzdi, tzn. je videt ze ti neujizdi z vyjezdu zatacek nebo na rovince, tak bude mit povinnost toho druhyho pustit...
...to je jen napad, a nemyslim ze by byl o nicem...
...naposled na sosne nas bylo tak akorat na neco takovyho...plus tak ctyri kameramani a muzem to piratsky vysilat do sveta...
...a jestli by nas bylo vic tak by se to dalo udelat na tymy...vzdy by jezdil jen jeden z tymu a hralo by se na NA NEJMENSI ROZDIL V CASECH pocitany za kazdyho clena pro cely tym...znamena to tedy ze by vykon neznamenal vubec nic...
...sorry z xmilion radku a tecek...

nemyslim ze clenove foru by meli nakejch 30 kulu na mrdku aby s ni litali 30 minut na okruhu...za to podle me to nestoji...
...tady se place nad drahymi nahr.dily a ted rikate ze byste klidne narvali 30.000 do kary jen proto abyste to ukazali ostatnim na okruhu...tak to pak uz neni jedno jet tam svym? kdyz date ranu tak ji date stejne...a budete jen nasrani, ze mate v tom prachy a nic z toho...
...na takovy zavody je treba hodne penez...jak psal francis meli bysme pouzit kary s kterymi normalne jezdime...ceho se tak bojite?
...osobne si myslim ze ten zavod by stejnen nevypadal jinak nez jezdeni v sosne...kdo bude mit silnejsi karu tak ten bude predjizdet stejne a kdo ne tak bude jen jezdit...

...havarka by se mohla stat jedine tehdy kdyby na to nekdo mel srdce ale NO FENCE ale neverim ze mate (cest vyjimce) ...
... stejne se kazdy z nas boji a svoji karu (zase cest vyjimce:)), takze bych se zadny rany nebal...
... na rovinu klucy ... koho kara by vydrzela "plny kotel" celych 30 nebo dokonce 60 minut?...
...dle meho nazoru by bylo nejpruchozejsi udelat pavouka po dvou trech nebo ctyrech lidech jako eliminace na pet kol treba...jezdci by se losovali a prvni dva by postupovali dal...
...treba na dve kary je sosna idealni...mozna i na tri...pet kol to je nakejch 6 minut? ... co rikate? ... a na pravidlech predjizdeni by se dalo taky dohodnout...treba kdyz te nekdo jednoznacne brzdi, tzn. je videt ze ti neujizdi z vyjezdu zatacek nebo na rovince, tak bude mit povinnost toho druhyho pustit...
...to je jen napad, a nemyslim ze by byl o nicem...
...naposled na sosne nas bylo tak akorat na neco takovyho...plus tak ctyri kameramani a muzem to piratsky vysilat do sveta...

...a jestli by nas bylo vic tak by se to dalo udelat na tymy...vzdy by jezdil jen jeden z tymu a hralo by se na NA NEJMENSI ROZDIL V CASECH pocitany za kazdyho clena pro cely tym...znamena to tedy ze by vykon neznamenal vubec nic...
...sorry z xmilion radku a tecek...


Tak koukám, že musím upřesnit své představy 
Asi tým lidí cca 3až5 lidí na auto.
---
Jak si představuju, že by vypadal můj závoďák (funkčně a finančně) ?
Musí to auto držet tak nějak pohromadě, nemusí mít SPZ.
1) Koupím bezpapíráka E30 nebo E21 za cca max 10 000,-Kč
2) OPravím/vyměním motor - 5000,-Kč
3) nutné podvozkové díly, čepy ramena, příp brzdy (t.j. výměna příp. hodně schnilých částí
Max 3000,-Kč
4) vyndám interiér, ponechám jen přední sedačky a palubku, pásy 0,-Kč
součet: 18 000,-Kč a je "závoďák"
při 4rech lidech je to 4500,-Kč na osobu.
---
Upřesnění: SPousta z vás se chlubí jak vám překážejí na zahradě "vraky" tak přesně na tenhle účel je to super a nebude vás to téměř nic stát. Já také hodlám použít co nejvíc dílů co se mi válí tak různě po garáži
---
Jak dopravit takový "závoďák" na místo určení? Záleží na vaší odvaze
1) Na vozejku
2) na odtahovce
3) na laně
4) na "nějakých" SPZ
5) prostě přijet
---
Jinak auta to určitě vydrží, když tam budem jezdit tak hodinu. Když vydržela jezdit moje 335i celej den na plnej kotel po sosnový, tak nějaká vražda to tu hodinu zvládne
---
Co si o tom myslíte?
Kdo všechno by byl ochoten do toho jít?
Kolik potencionálních týmů? Zatím vím o: Krakonoš tým(Francis, mrca, kojak, ?Hory?) a Flexa tým z prahy(Ondra_m, Fido, Filip, PET77)
Kdo dál?

Asi tým lidí cca 3až5 lidí na auto.
---
Jak si představuju, že by vypadal můj závoďák (funkčně a finančně) ?
Musí to auto držet tak nějak pohromadě, nemusí mít SPZ.
1) Koupím bezpapíráka E30 nebo E21 za cca max 10 000,-Kč
2) OPravím/vyměním motor - 5000,-Kč
3) nutné podvozkové díly, čepy ramena, příp brzdy (t.j. výměna příp. hodně schnilých částí

4) vyndám interiér, ponechám jen přední sedačky a palubku, pásy 0,-Kč
součet: 18 000,-Kč a je "závoďák"
při 4rech lidech je to 4500,-Kč na osobu.
---
Upřesnění: SPousta z vás se chlubí jak vám překážejí na zahradě "vraky" tak přesně na tenhle účel je to super a nebude vás to téměř nic stát. Já také hodlám použít co nejvíc dílů co se mi válí tak různě po garáži

---
Jak dopravit takový "závoďák" na místo určení? Záleží na vaší odvaze

1) Na vozejku
2) na odtahovce
3) na laně
4) na "nějakých" SPZ
5) prostě přijet

---
Jinak auta to určitě vydrží, když tam budem jezdit tak hodinu. Když vydržela jezdit moje 335i celej den na plnej kotel po sosnový, tak nějaká vražda to tu hodinu zvládne

---
Co si o tom myslíte?
Kdo všechno by byl ochoten do toho jít?
Kolik potencionálních týmů? Zatím vím o: Krakonoš tým(Francis, mrca, kojak, ?Hory?) a Flexa tým z prahy(Ondra_m, Fido, Filip, PET77)

Kdo dál?
Ondra ex.M-Fahrer
Je to skoro tak jak si napsal.GeRoX píše:no ja se nadale drzim toho nazoru ze to je zbytecne drahy...nevim jak si predstavujete ze v peti lidech postavite special...to jako ze se tam dorazi a pak budete jezdit SAMY na okruhu a budete se stridat jako na le mans???![]()
1 tým = cca 5 lidí
závod = 3-5 týmů
Ano, závodníci se budou střídat, jak to už je otázkou dohody.
Ale např. - pavoukovej systém, LeMans systém, příp jinak.
Ondra ex.M-Fahrer
Lidicky zadrzte!!!!!! ted jsem mluvil s okruhem v Sosnove a rekli me, ze zavody klidne,ale musime splnovat FIA predpisy. A to asi kazdy vime co znamena. min.4 bodovy bezp. pas, nejlepe klec, hasici system, upracena nadrz, uravene zapalovani, atd,atd. Ted si nedelam srandu. A navic musi to byt ohlasene atd, atd. Takze pak nas jedan akce vyjde na kazdyho na cca 20000,-Kc a to teda nevim.
A zadalsi v Sosnove se bude zdrazovat a o jako dost. Po posleeni akci tam zase meli plne ruce prace s travnickem. Ja bych to videl tak, ze bychom se meli sejit u kulateho stolu nejlepe ve ctvrtek na bifteckach a tam o tom dat rec a najit nejakou schudnou variantu naseho vyblbnuti, co vy na to???

no nevim nevim kdo da 4.5 litru za 15 minut jezdeni...tzn. cca za deset kol...ondra_m píše:Je to skoro tak jak si napsal.GeRoX píše:no ja se nadale drzim toho nazoru ze to je zbytecne drahy...nevim jak si predstavujete ze v peti lidech postavite special...to jako ze se tam dorazi a pak budete jezdit SAMY na okruhu a budete se stridat jako na le mans???![]()
1 tým = cca 5 lidí
závod = 3-5 týmů
Ano, závodníci se budou střídat, jak to už je otázkou dohody.
Ale např. - pavoukovej systém, LeMans systém, příp jinak.

...nebo dokonce za 12 minut...

...drzim palce ale tohle reseni mi nevyhovuje...sorac...

