Závody na okruhu - E30

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 17:12

Lukas-e21 píše:nekamnujte mě, ale ja se dodneška domníval, že na okruh(když je otevřený pro veřejnost) musí mít platnou stk a takovy blbosti, nebo se pletu???

Teda pokud by ten okruh byl uzavřenej a byl pronajaty na na určity čas tak tam mužu přijet s čimkoliv????
To záleží na podmínkách pronajímatele okruhu. Většinou jsou opatrní a tak vyžadují platné TP a STK. Při jízdách pro veřejnost. Pronajmeš-li si okruh pro uzavřenou společnost ... a podepíšeš plné ručení za případné následky ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 02. 06. 2003 17:18

Francis píše:
Fil píše:
Fido píše:2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačka :-)
A jakej je v tom rozdíl? :oops: Já tam vidím pod kapotou filtr vzduchu pod deklem jak sviňa, přišpendlenej na karburátoru, o kurevsky dost větším než třeba šádofka (samo že např.120ka).Nebo to jako že je ta 120ka má mechanickou stříkačku? Tomu nerozumím, tak kdyžs to nakuous tak mi to simtě vysvětli. :) Nebo si ze mě děláš prdel? :D
To chceš říct, že nevíš, jaký je rozdíl mezi vstřikováním a karburátorem ?!?!?

V karburátoru vzniká směs vzduchu a paliva tak, že vzduch proudící difuzorem vytváří podtlak a přisává si palivo. Dost špatně se to reguluje.

Vstřikování vstřikuje čisté palivo přímo do sacího traktu, většinou pro každý válec zvlášť, tzv. vícebodové vstřikování (jednobodové vstřikování je jen u SE modelů = social edition :-)) Lze poměrně jednoduše měnit množství vstřikovaného paliva podle provozních režimů motoru. A to i u starších mechanických systémů. Dnešní vstřikování je řízené elektronicky.
Tak todle znám, ale když tam je normálně karburátor naprosto stejně jak ta zmíněná 120ka. Takže to znamená že i ona je mechanická stříkačka jo?
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 17:27

Fil píše:Tak todle znám, ale když tam je normálně karburátor naprosto stejně jak ta zmíněná 120ka. Takže to znamená že i ona je mechanická stříkačka jo?
Ale neeeeee. Fido chtěl říci (vlastně napsal :-)), že E21 323 byla vyráběna jen se vstřikováním, tedy 323i (to "i" za 323 znamená injection=vstřikování), takže tvoje 323 s karburátorem je asi nějaký bastl 8) A nebo překlep/přehmat/přehlédnutí nebo co.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 02. 06. 2003 17:41

Francis píše:
Fil píše:Tak todle znám, ale když tam je normálně karburátor naprosto stejně jak ta zmíněná 120ka. Takže to znamená že i ona je mechanická stříkačka jo?
Ale neeeeee. Fido chtěl říci (vlastně napsal :-)), že E21 323 byla vyráběna jen se vstřikováním, tedy 323i (to "i" za 323 znamená injection=vstřikování), takže tvoje 323 s karburátorem je asi nějaký bastl 8) A nebo překlep/přehmat/přehlédnutí nebo co.
No to sem rád že se to vysvětlilo a nevypadám jak blbec, ikdyž i z toho bych si prd dělal.Neznám E21čky tak dobře, takže nevím jestli se dělali 323 nebo jen 323i.Každoparádně já tam mám jen 323, jestli je to bastl, to nevím, možná jo,no když to tak vezmu je předělaná na 5ti kvalt, takže je to možný že se v tom někdo někdy rejpal.(na dokladech z BMW 2000)Stříkačka to prostě není!(teť mě napadá z čeho je teda ten motor?)No to je jedno, já jen že sem nikdy neslyšel o tom že někdo má 120ku mech.stříkačku.Tak dobrý. :wink:
PS:Velká omluva pro Ondru_m že mu kazím přispěvek.Promiň 8)
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Hory
Příspěvky: 554
Registrován: 11. 02. 2003 21:00
Bydliště: Krrrrrkonoše a Nový Bor

Příspěvek od Hory » 02. 06. 2003 20:04

Ja bych se teda zase vrátil zpátky k tomu, myslim super skvělímu tématu - tajný závod. Myslim, že by nebylo vubec špatný dát dohromady nakou tu kárku, podle mě E30, nebo E21 jasná volba, z toho co máme snad všichni někde zašitý v garáži, nebo v kůlně, jak se zminoval Frencis.
Dle mého názoru by to nemuselo byt zas az tak nákladný. Smluvila by se náká skupinka, dejme tomu 4-5 lidí, která by dala dohromady auto z toho co by kdo dodal, no a bylo by. To by snad nebyl takovej problem.

Ja osobně bych se přikláněl k tomu Brnu. Sosna je fakt na tohle malá.
No a podle mě by na tom okruhu neměl bejt s STK, nebo spíš bez ni, problem. Ty auta by se tam a zpět vždycky nak dopravily.
Taky by to nemusela bejt nárazová akce :twisted: čim víc, tim líp :twisted: :twisted:

Já sem PRO
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 02. 06. 2003 21:55

Hory píše:Ja bych se teda zase vrátil zpátky k tomu, myslim super skvělímu tématu - tajný závod. Myslim, že by nebylo vubec špatný dát dohromady nakou tu kárku, podle mě E30, nebo E21 jasná volba, z toho co máme snad všichni někde zašitý v garáži, nebo v kůlně, jak se zminoval Frencis.
Dle mého názoru by to nemuselo byt zas az tak nákladný. Smluvila by se náká skupinka, dejme tomu 4-5 lidí, která by dala dohromady auto z toho co by kdo dodal, no a bylo by. To by snad nebyl takovej problem.

Ja osobně bych se přikláněl k tomu Brnu. Sosna je fakt na tohle malá.
No a podle mě by na tom okruhu neměl bejt s STK, nebo spíš bez ni, problem. Ty auta by se tam a zpět vždycky nak dopravily.
Taky by to nemusela bejt nárazová akce :twisted: čim víc, tim líp :twisted: :twisted:
Já sem PRO
Macek už jednoho takovyho žraloka má :-)))

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

jeste jeden napad

Příspěvek od PET77 » 03. 06. 2003 00:01

bavime se tu o cpani docela dost penez do nejakeho vraku...k tomu je potreba pripocitat furu dilu a prace...
co takhle si dohromady zamluvit v moste zavodnickej kurs a potom muzeme drandit treba v tech svej karach...myslim, ze by nam to mohlo prines mnohem vic a jako skupina by jsme se mohli snad i dohodnout na rozumne cene..............

CO VY NA TO?
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: jeste jeden napad

Příspěvek od Francis » 03. 06. 2003 06:19

PET77 píše:bavime se tu o cpani docela dost penez do nejakeho vraku...k tomu je potreba pripocitat furu dilu a prace...
co takhle si dohromady zamluvit v moste zavodnickej kurs a potom muzeme drandit treba v tech svej karach...myslim, ze by nam to mohlo prines mnohem vic a jako skupina by jsme se mohli snad i dohodnout na rozumne cene..............

CO VY NA TO?
PET77e, pamatujes si jeste, jak tato diskuse vznikla? Jen pro osvezeni pameti:
ondra_m píše:Tak jsem tak přemýšlel, a chtěl bych udělat nějaký okruhový závody E30.
A to aby ten závod trval, alespoň 30 až 60 minut, aby se projevil jezdec i jeho automobil.

1) Mno, když by šlo o měřená kola, tak bude člověk bržděn ostatními
2) Když se vpustíme na trať všichni najednou, tak vyhraje ten kdo je větší chuligán a komů méně záleží na jeho autě.
3) Budeme-li v puštěni na traťi všichni najednou, vždy je problém předjíždění (riziko kontaktu)

Máte, někdo nápady, jak to vyřešit?

I mne napadlo na tyto účely zakoupit nějakou E21čku dát jí nějak tak do kupy a hurá :-) Ale asi tolik bláznů neseženu, co by tobylo ochotno udělat.


Tak co?
Ondrova myslenka je ZAZAVODIT si. Zaroven je v te myslence obava, ze nekdo neudrzi emoce v primerenych mezich a dojde ke kontaktu zavodnich vozu. Jsou dve moznosti financovani:
1) jista investice cca 30.000 Kc za postaveni bezpapiroveho "zavodniho specialu"
2) nejista investice 0 az 100.000 za totalni demolici vymazleneho soucasneho auta

Co je pro tebe prijatelnejsi?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Hory
Příspěvky: 554
Registrován: 11. 02. 2003 21:00
Bydliště: Krrrrrkonoše a Nový Bor

Re: jeste jeden napad

Příspěvek od Hory » 03. 06. 2003 07:46

Ondrova myslenka je ZAZAVODIT si. Zaroven je v te myslence obava, ze nekdo neudrzi emoce v primerenych mezich a dojde ke kontaktu zavodnich vozu. Jsou dve moznosti financovani:
1) jista investice cca 30.000 Kc za postaveni bezpapiroveho "zavodniho specialu"
2) nejista investice 0 az 100.000 za totalni demolici vymazleneho soucasneho auta


Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne :wink:
Ptom s těma dílama - nikdo přece nebude kupovat nic novýho, když se to dá dohromady z toho, co ta která skupina pilotů bude mit doma, tak v tom bude akorat ta nase prace a tu myslim zkousnem. Otázka je jestli bude každej chtit vzit ty dily, který má doma nasyslený pro případ tuknutí svýho miláčka a nacpat to do ,,speciála"

Potom k těm šádovkám, myslíte, že náká stará shnilá 120, nebo 105ka vydrží kroužit těch 30 minut po okruhu :lol: :lol: ja myslim, že ne.
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: jeste jeden napad

Příspěvek od Francis » 03. 06. 2003 07:53

Hory píše:Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne :wink:
Moc se neraduj. Jestli jsem Ondru_m pochopil správně, tak by se takovýchle zaávodních speciálů stavělo několik až mnoho. Sešli bychom se na nějakém okruhu zhruba v obvyklém počtu a závoduchtiví nadšenci by si tam dopravili tyto speciály. Aby to bylo zajímavé, mělo by jich být alespoň 5 kousků, lépe 10.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Hory
Příspěvky: 554
Registrován: 11. 02. 2003 21:00
Bydliště: Krrrrrkonoše a Nový Bor

Re: jeste jeden napad

Příspěvek od Hory » 03. 06. 2003 07:58

Francis píše:
Hory píše:Ja bych se držel ty 1)
Když si vemete, že do toho určitě nepude někdo sam, tak to na každýho vyjde tak cca 5000,- to když srovnáte se Sosnou, je to tak jednou tolik, no a to zase neni až tak moc, ne :wink:
Moc se neraduj. Jestli jsem Ondru_m pochopil správně, tak by se takovýchle zaávodních speciálů stavělo několik až mnoho. Sešli bychom se na nějakém okruhu zhruba v obvyklém počtu a závoduchtiví nadšenci by si tam dopravili tyto speciály. Aby to bylo zajímavé, mělo by jich být alespoň 5 kousků, lépe 10.
No dit jo, mi neřikej, že by se nedalo dohromady nakejch 5,6,7 aut.
To je nás tady tak málo
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: jeste jeden napad

Příspěvek od Francis » 03. 06. 2003 08:01

Hory píše:No dit jo, mi neřikej, že by se nedalo dohromady nakejch 5,6,7 aut.
To je nás tady tak málo
To by znamenalo nekolik lidi v tymu. Uz to vidim, jak vsichni chteji delat mechaniky a nikdo nechce jezdit :-)

Aby to melo trochu stavu, chtelo by to "vytrvalostni" zavod s nekolikerym stridanim pilotu :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Hory
Příspěvky: 554
Registrován: 11. 02. 2003 21:00
Bydliště: Krrrrrkonoše a Nový Bor

Re: jeste jeden napad

Příspěvek od Hory » 03. 06. 2003 08:10

Francis píše:
Hory píše:No dit jo, mi neřikej, že by se nedalo dohromady nakejch 5,6,7 aut.
To je nás tady tak málo
To by znamenalo nekolik lidi v tymu. Uz to vidim, jak vsichni chteji delat mechaniky a nikdo nechce jezdit :-)

Aby to melo trochu stavu, chtelo by to "vytrvalostni" zavod s nekolikerym stridanim pilotu :-)
No to sem měl na mysli. Když bysme se drželi těch 30 minut, tak by to bylo na pendrek, to by se svez tak 1, možná dva. Při více lidech by byly dle mého názoru menší náklady a víc by se jezdilo, dejme tomu každej 1 hodinu ve třech 20 minutovejch intervalech. Ale de o to kolik by ten okruh, zhruba na těch 6-7 hodin stál. A potom taky ta spotřeba, po 5 hodinách zběsilýho ježdění by to byla cisterna.

No nevim je to na dlouhý povidání a vymejšlení.
Určitě by bylo dobrý někde se sejít a pořádně to probrat. :wink:
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 03. 06. 2003 08:21

no ja se nadale drzim toho nazoru ze to je zbytecne drahy...nevim jak si predstavujete ze v peti lidech postavite special...to jako ze se tam dorazi a pak budete jezdit SAMY na okruhu a budete se stridat jako na le mans??? :roll:

nemyslim ze clenove foru by meli nakejch 30 kulu na mrdku aby s ni litali 30 minut na okruhu...za to podle me to nestoji...

...tady se place nad drahymi nahr.dily a ted rikate ze byste klidne narvali 30.000 do kary jen proto abyste to ukazali ostatnim na okruhu...tak to pak uz neni jedno jet tam svym? kdyz date ranu tak ji date stejne...a budete jen nasrani, ze mate v tom prachy a nic z toho...

...na takovy zavody je treba hodne penez...jak psal francis meli bysme pouzit kary s kterymi normalne jezdime...ceho se tak bojite?

...osobne si myslim ze ten zavod by stejnen nevypadal jinak nez jezdeni v sosne...kdo bude mit silnejsi karu tak ten bude predjizdet stejne a kdo ne tak bude jen jezdit... 8)

...havarka by se mohla stat jedine tehdy kdyby na to nekdo mel srdce ale NO FENCE ale neverim ze mate (cest vyjimce) ...

... stejne se kazdy z nas boji a svoji karu (zase cest vyjimce:)), takze bych se zadny rany nebal...

... na rovinu klucy ... koho kara by vydrzela "plny kotel" celych 30 nebo dokonce 60 minut?...

...dle meho nazoru by bylo nejpruchozejsi udelat pavouka po dvou trech nebo ctyrech lidech jako eliminace na pet kol treba...jezdci by se losovali a prvni dva by postupovali dal...

...treba na dve kary je sosna idealni...mozna i na tri...pet kol to je nakejch 6 minut? ... co rikate? ... a na pravidlech predjizdeni by se dalo taky dohodnout...treba kdyz te nekdo jednoznacne brzdi, tzn. je videt ze ti neujizdi z vyjezdu zatacek nebo na rovince, tak bude mit povinnost toho druhyho pustit...

...to je jen napad, a nemyslim ze by byl o nicem...

...naposled na sosne nas bylo tak akorat na neco takovyho...plus tak ctyri kameramani a muzem to piratsky vysilat do sveta...:)

...a jestli by nas bylo vic tak by se to dalo udelat na tymy...vzdy by jezdil jen jeden z tymu a hralo by se na NA NEJMENSI ROZDIL V CASECH pocitany za kazdyho clena pro cely tym...znamena to tedy ze by vykon neznamenal vubec nic...

...sorry z xmilion radku a tecek...:)
Obrázek

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 03. 06. 2003 09:35

Tak koukám, že musím upřesnit své představy :-)

Asi tým lidí cca 3až5 lidí na auto.
---
Jak si představuju, že by vypadal můj závoďák (funkčně a finančně) ?
Musí to auto držet tak nějak pohromadě, nemusí mít SPZ.

1) Koupím bezpapíráka E30 nebo E21 za cca max 10 000,-Kč
2) OPravím/vyměním motor - 5000,-Kč
3) nutné podvozkové díly, čepy ramena, příp brzdy (t.j. výměna příp. hodně schnilých částí :-) Max 3000,-Kč
4) vyndám interiér, ponechám jen přední sedačky a palubku, pásy 0,-Kč

součet: 18 000,-Kč a je "závoďák"
při 4rech lidech je to 4500,-Kč na osobu.
---
Upřesnění: SPousta z vás se chlubí jak vám překážejí na zahradě "vraky" tak přesně na tenhle účel je to super a nebude vás to téměř nic stát. Já také hodlám použít co nejvíc dílů co se mi válí tak různě po garáži :)
---

Jak dopravit takový "závoďák" na místo určení? Záleží na vaší odvaze :-)
1) Na vozejku
2) na odtahovce
3) na laně
4) na "nějakých" SPZ
5) prostě přijet :-)
---

Jinak auta to určitě vydrží, když tam budem jezdit tak hodinu. Když vydržela jezdit moje 335i celej den na plnej kotel po sosnový, tak nějaká vražda to tu hodinu zvládne :twisted:

---

Co si o tom myslíte?
Kdo všechno by byl ochoten do toho jít?
Kolik potencionálních týmů? Zatím vím o: Krakonoš tým(Francis, mrca, kojak, ?Hory?) a Flexa tým z prahy(Ondra_m, Fido, Filip, PET77) :-)
Kdo dál?
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 03. 06. 2003 09:38

GeRoX píše:no ja se nadale drzim toho nazoru ze to je zbytecne drahy...nevim jak si predstavujete ze v peti lidech postavite special...to jako ze se tam dorazi a pak budete jezdit SAMY na okruhu a budete se stridat jako na le mans??? :roll:
Je to skoro tak jak si napsal.

1 tým = cca 5 lidí
závod = 3-5 týmů

Ano, závodníci se budou střídat, jak to už je otázkou dohody.
Ale např. - pavoukovej systém, LeMans systém, příp jinak.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 03. 06. 2003 09:41

Lidicky zadrzte!!!!!! ted jsem mluvil s okruhem v Sosnove a rekli me, ze zavody klidne,ale musime splnovat FIA predpisy. A to asi kazdy vime co znamena. min.4 bodovy bezp. pas, nejlepe klec, hasici system, upracena nadrz, uravene zapalovani, atd,atd. Ted si nedelam srandu. A navic musi to byt ohlasene atd, atd. Takze pak nas jedan akce vyjde na kazdyho na cca 20000,-Kc a to teda nevim. :( A zadalsi v Sosnove se bude zdrazovat a o jako dost. Po posleeni akci tam zase meli plne ruce prace s travnickem. Ja bych to videl tak, ze bychom se meli sejit u kulateho stolu nejlepe ve ctvrtek na bifteckach a tam o tom dat rec a najit nejakou schudnou variantu naseho vyblbnuti, co vy na to???

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 03. 06. 2003 09:53

2 Francis: díky za vysvětlení Filovi ohledně 323i
2 Anonym: je mi tě líto :-)
2 All: závody jsou super věc, ale musíme pořádně probrat všechny alternativy, jsem též pro kulatý stůl a biftečky.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 03. 06. 2003 10:13

ondra_m píše:
GeRoX píše:no ja se nadale drzim toho nazoru ze to je zbytecne drahy...nevim jak si predstavujete ze v peti lidech postavite special...to jako ze se tam dorazi a pak budete jezdit SAMY na okruhu a budete se stridat jako na le mans??? :roll:
Je to skoro tak jak si napsal.

1 tým = cca 5 lidí
závod = 3-5 týmů

Ano, závodníci se budou střídat, jak to už je otázkou dohody.
Ale např. - pavoukovej systém, LeMans systém, příp jinak.
no nevim nevim kdo da 4.5 litru za 15 minut jezdeni...tzn. cca za deset kol... :roll:

...nebo dokonce za 12 minut... :roll:

...drzim palce ale tohle reseni mi nevyhovuje...sorac... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 03. 06. 2003 10:17

ondra_m píše:Jinak auta to určitě vydrží, když tam budem jezdit tak hodinu. Když vydržela jezdit moje 335i celej den na plnej kotel po sosnový, tak nějaká vražda to tu hodinu zvládne :twisted:
...ondro nic ve zlym ale asi mame jiny predstavy o plnem kotli... :twisted: 8) :D
Obrázek

Odpovědět