Maximalky

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 03. 04. 2007 09:05

T613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY :lol:

kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli :? :arrow: :lol: :lol:

lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven

ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle :roll:
Musíš to zkusit s autem, ne se Scorpiem...to bylo pohřbený už když vyjelo z linky

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 03. 04. 2007 09:19

T613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY :lol:
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli :? :arrow: :lol: :lol:
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle :roll:
Já už to pomalu přestávám chápat,jestli tady chceš ještě vířit diskuzi, jestli 1.6 jede 200 nebo ne, tak se koukni na tu fotku. Jinak ten příspěvek vůbec nechápu.
Jel jsem takhle tak dvě minuty, nemyslím, že je to pro motor nějak nesrovnatelně větší zátěž než při gumování nebo plným knedlíku v červeným na trojku. Aleaspoň opticky všechny části motoru zůstaly na svém místě. Možná bys měl hulení vynechat ty.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 03. 04. 2007 15:58

bylo to myslene trochu s nadsazkou, nekteri mozna nepochopili, ale nevadi :-)
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 03. 04. 2007 21:13

T613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY :lol:

kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli :? :arrow: :lol: :lol:

lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven

ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle :roll:
Co treba pojem vykonova hmatnost? Proc me treba Kuaja a Bajzik pojeli, kdyz maji o 15PS mene? Neni to treba tim, ze maji o 200 kg mene? Kolik ma Siera? Nebude treba taky tezsi? A co aerodynamika? ( To nechci tvrdit, ze ma e30 lepsi ). Co zprevodovani? Taky hraje roli. Proc neverit Kuajovi a jeho fotce o 205-ti km/h? Sice neudal rozmer pneu, ktere na rychlost maji vliv, ale ukazal foto ... realna rychlost bude jiste nizsi ... ale sakra jel dle tacho s 1.6-kou pres 200.

A za dalsi, ze se neboji drzet motor chvili v 6000ot/min ... co na tom? Proc je ti lito jit pres 5000ot/min? Odkud je cervene pole, vymezene pro kratkodobe vytaceni vyrobcem? Asi od 6500 ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 03. 04. 2007 21:38

ja jsem na nikoho konkretne neukazal, tak sem neplette dojmy, s tim tu ma par lidi problemy jak vidim ;-)

Drzme se pojmu, mam Scorpa model 92 ktery ma urcite lepsi aerodynamiku nez "hranata" e30 ale rozdil bude asi zanedbatelny. Jasne ze vozim "par" kg navic ale taky je tam motor jaky je 2.0 16V. Jel jsem s nim po dalnici Z Brna do Plzne a drzel 160-170 pri 4000-4500 skoro celou dobu a pohoda, hudba, cigaro .

Vim jak jede 1.6 z tehle doby a proste tech 200 je uz podle me prasarna z ohledem na stari a koncepci auta. Proto bych rad se vsema co tady pisou se nekdy svezl, musi to byt "zazitek" letet na hranici v plavajici e30

Nechme to byt, jsem vul, mam na to jiny pohled z velkym kramu no, ale klidne me bijte, rad si prectu nazory k veci 8)

jeste bych doplnil jednu uvahu:
nikde tady nevidim ze by nekdo napsal jel jsem 190 ... je to vsude na kazdem foru stejne "kazdy lita 200" je to proste magicka hranice kterou chce kazdy dosahnout ale ve skutecnosti to bdue asi jinak, co uakzuje tachometr muze byt zkreslene diky kolum nebo nepresnosti jak zde bylo uvedeno ...
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 04. 2007 22:29

ac nesouhlasim s nekterymy vyroky clena T613, musim souhlasit ze bezna e30 pri dvou kilech zacina byt lehce neriditelna. Na tuhle rychlost je potreba auto s vahou minimalne kolem 1300+. Ale to jen takove OT, s temou Vmax to nic spolecnyho nema :oops:

jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh. :roll:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 03. 04. 2007 22:43

Max-Max píše:ac nesouhlasim s nekterymy vyroky clena T613, musim souhlasit ze bezna e30 pri dvou kilech zacina byt lehce neriditelna. Na tuhle rychlost je potreba auto s vahou minimalne kolem 1300+. Ale to jen takove OT, s temou Vmax to nic spolecnyho nema :oops:

jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh. :roll:
Máš pravdu, ale hodně záleží na podvozku. S tourem na 17" s podvozkem jsem měl tachometrových 240 a musím říct, že poměrně opravdu v pohodě. Nedá se to srovnat s tachometrovými 210 s 320i na 14" s origo podvozkem

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 04. 2007 22:45

Tweety píše:
Max-Max píše:ac nesouhlasim s nekterymy vyroky clena T613, musim souhlasit ze bezna e30 pri dvou kilech zacina byt lehce neriditelna. Na tuhle rychlost je potreba auto s vahou minimalne kolem 1300+. Ale to jen takove OT, s temou Vmax to nic spolecnyho nema :oops:

jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh. :roll:
Máš pravdu, ale hodně záleží na podvozku. S tourem na 17" s podvozkem jsem měl tachometrových 240 a musím říct, že poměrně opravdu v pohodě. Nedá se to srovnat s tachometrovými 210 s 320i na 14" s origo podvozkem
ono taky kombajn nevazi stejne jako napr tudor, ze.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 04. 04. 2007 10:12

Hele, já jsem psal rozměr pneumatik a i to, že je to tachometrová hodnota - vzhledem k tomu,že tady píšou všichni. I jsem to vyfotil-jako tachometr. Nejsem blbec-GPSkou to ještě změřim a myslím,že to bude sotva 180 kmh. Ale když jedete podle předpisů jezdíte podle tachometru nebo skutečné rychlosti auta?- Celá tahle debata je o údajích z tachometru.Jinak proč by tady někdo psal, že jel tacho 190kmh, když já mám de facto nejslabší motorizaci - zbývají už jen Scorpia a Favority :-)
Jinak když to řeknu blbě, tak nevím,čím jste jeli a v jakým stavu a klidně ty tacho dvě kila někoho svezu - neříkám,že tak jezdím běžně-tohle bylo zase po půl roce,ale tak jak auto jelo,tak bych klidně pustil volant-žádný plavání nic-až mě to zase přkvapilo-zřejmě to bude i tím,že že krabice Scorpa má nějakou aerodynamiku, ale s tou hmotností asi úplně na nic podvozek a jízdní stabilitu. Neměl jsem pocit,že by to byl problém pro motor-aerodyn. hluk už sice větší,ale rádio jsem nezesiloval,abych ho slyšel.
S tou hmotností úplně nesouhlasím-co pak chudák můj oblíbenec Caterham? :-)
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
vwpavel
Příspěvky: 426
Registrován: 01. 12. 2005 15:43
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vwpavel » 04. 04. 2007 15:16

Pred chvili 250 km/h v uplne novem Audi TT 3,2 quatro. Svezeni moc pekny, ale cekal jsem od nej malicko vic... Proste to neni BMW 8)

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 05. 04. 2007 08:53

KuaJa - V noci bych se teda bal delat nejaky rychlostni rekordy. Nerad ridim rychle po tme...prece jen nikdy nevis...
Nepochybne to ma sve vyhody ako mene aut...ale preci jen kdyz nevidis, tak nevidis...a jeste v takove rychlosti...

Zomb
Příspěvky: 82
Registrován: 03. 10. 2006 12:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zomb » 05. 04. 2007 20:34

nevim co vsichni silej 200 neni zadna mega rychlost ale 220 mi pride jako docela war asi tim ze se to tam dostava uz pomalu a je to celkem hukot este k tomu na cesky silnici...[dalnici]
ale fakt by me zajimalo o kolik to tacho ma vychylku? ja tam mel 222 v isu na 205\50 r15 a uz se mi zacli potit ruce :) a o to vic se mi zacli potit dyz sem to z tydle rychlosti musel ubrzdit na 120 na 200metrech ale iso ma dobry brzdy a motor mi taky dost pomohl...
a od ty doby jezdim nanejvis tech 200 pak je to moc.
prosim kuaJa aby se nevyjadroval...
:D diky-cau

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 06. 04. 2007 00:12

Zomb píše:nevim co vsichni silej 200 neni zadna mega rychlost ale 220 mi pride jako docela war asi tim ze se to tam dostava uz pomalu a je to celkem hukot este k tomu na cesky silnici...[dalnici]
ale fakt by me zajimalo o kolik to tacho ma vychylku? ja tam mel 222 v isu na 205\50 r15 a uz se mi zacli potit ruce :) a o to vic se mi zacli potit dyz sem to z tydle rychlosti musel ubrzdit na 120 na 200metrech ale iso ma dobry brzdy a motor mi taky dost pomohl...
a od ty doby jezdim nanejvis tech 200 pak je to moc.
prosim kuaJa aby se nevyjadroval...
:D diky-cau
Nezlob se, ale pro mně si kokot.. :roll:
:twisted: :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Zomb
Příspěvky: 82
Registrován: 03. 10. 2006 12:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zomb » 06. 04. 2007 00:59

njn me to ale nesere ze si nekdo jako ty mysli ze sem kokot a nebude me to srat i kdyby si to myslel samotnej pan buh tak radsi mlc lame...
:roll:
tady napisu ze jezdit maximalku je nahovno a von me zprudi...dement :roll:

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 06. 04. 2007 08:55

Míšánek píše:Nezlob se, ale pro mně si kokot.. :roll:
:twisted: :D
Pro mě taky (k tomuhle už se vyjádřit můžu,ne? :) ale ne kvůli té rychlosti :-)
Ani 220 mi nepřipadne jako war :) Možná jen,když se ti klepe volant už od 120kmh :) To ti tak jede i s prasklým těsněním?
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
StreetPro
Příspěvky: 42
Registrován: 11. 11. 2003 14:33
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StreetPro » 06. 04. 2007 10:31

GeRoX píše: ale zkus treba jednou si stahnout okna a otevrit sibr...a podrzet tam podlahu...a kdyz ti do toho hezky rve jeste vyfuk? ....je to lepsi nez sex... :twisted: :twisted: :twisted: 8)
jo, takle jsem si to jednou rozdaval v Pisáreckým tunelu, najel jsem tam "prima" rychle, v pulce zjistil, ze radim na 4ku a na vyjezdu uskocil policajt co tam stal a koukal, jestli maji lidi rozsviceny svetla... :-) :oops: :lol: no ale stydel jsem se, chvilku :oops:
tel. 604 200 794

Zomb
Příspěvky: 82
Registrován: 03. 10. 2006 12:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zomb » 06. 04. 2007 12:08

jo je to kruta kara kuaJa, ta neco vydrzi....
a novej motor neni problem...
klepani neresim od 160 se to uklidni
ze si myslis, ze sem kokot, uz si mi to tu jednou psal ja si to sami myslim o tobe, tak bud dobrej, uz to vim nemusis mi to psat pod kazdej muj prispevek... este ze tu je jenom par takovejch jako ty ostatni sou vpoho... zdravim je vsechny

Uživatelský avatar
hajcman
Příspěvky: 117
Registrován: 30. 03. 2007 21:27
Bydliště: Velkomoravská říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hajcman » 06. 04. 2007 13:27

Nedavno jsem koukal na Gateway in Stokholm 7 a v tom dile jsou 2 bavoracky. S tím druhým, podle zvuku tak pětilitr :) tam měl na tachometru zhruba 280..jen dodam, že původní tam budou asi jen plechy a to jen některe :D ale celkově velice povedeny dil ;)
BMW COUPE 318i IS E36 M43
To chce klid a kamna v sedle :-)

Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 07. 04. 2007 11:06

hajcman píše:Nedavno jsem koukal na Gateway in Stokholm 7 a v tom dile jsou 2 bavoracky. S tím druhým, podle zvuku tak pětilitr :) tam měl na tachometru zhruba 280..jen dodam, že původní tam budou asi jen plechy a to jen některe :D ale celkově velice povedeny dil ;)
Trochu mimo téme, ale taky jsem stáhl GIS 7. Jinak to druhé BMW byla M5 E39 a první M3 E46 Turbo

berami
Příspěvky: 11
Registrován: 08. 04. 2007 15:53
Bydliště: Č.Třebová

Příspěvek od berami » 08. 04. 2007 16:30

Obec 120km/h při návratu z vejletu na benzinu :D
Okreska 195km/h mezi svitavama a litomyšlej v omezovači
Dalnice 195km/h zase omezovač
V zastanym lese 20km/h

Vše BMW E30 316i 73kw :wink:
BMW 316i E30

Odpovědět