Musíš to zkusit s autem, ne se Scorpiem...to bylo pohřbený už když vyjelo z linkyT613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY![]()
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli![]()
![]()
![]()
![]()
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle
Maximalky
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Já už to pomalu přestávám chápat,jestli tady chceš ještě vířit diskuzi, jestli 1.6 jede 200 nebo ne, tak se koukni na tu fotku. Jinak ten příspěvek vůbec nechápu.T613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY![]()
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli![]()
![]()
![]()
![]()
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle
Jel jsem takhle tak dvě minuty, nemyslím, že je to pro motor nějak nesrovnatelně větší zátěž než při gumování nebo plným knedlíku v červeným na trojku. Aleaspoň opticky všechny části motoru zůstaly na svém místě. Možná bys měl hulení vynechat ty.
Co treba pojem vykonova hmatnost? Proc me treba Kuaja a Bajzik pojeli, kdyz maji o 15PS mene? Neni to treba tim, ze maji o 200 kg mene? Kolik ma Siera? Nebude treba taky tezsi? A co aerodynamika? ( To nechci tvrdit, ze ma e30 lepsi ). Co zprevodovani? Taky hraje roli. Proc neverit Kuajovi a jeho fotce o 205-ti km/h? Sice neudal rozmer pneu, ktere na rychlost maji vliv, ale ukazal foto ... realna rychlost bude jiste nizsi ... ale sakra jel dle tacho s 1.6-kou pres 200.T613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY![]()
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli![]()
![]()
![]()
![]()
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle
A za dalsi, ze se neboji drzet motor chvili v 6000ot/min ... co na tom? Proc je ti lito jit pres 5000ot/min? Odkud je cervene pole, vymezene pro kratkodobe vytaceni vyrobcem? Asi od 6500 ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
ja jsem na nikoho konkretne neukazal, tak sem neplette dojmy, s tim tu ma par lidi problemy jak vidim 
Drzme se pojmu, mam Scorpa model 92 ktery ma urcite lepsi aerodynamiku nez "hranata" e30 ale rozdil bude asi zanedbatelny. Jasne ze vozim "par" kg navic ale taky je tam motor jaky je 2.0 16V. Jel jsem s nim po dalnici Z Brna do Plzne a drzel 160-170 pri 4000-4500 skoro celou dobu a pohoda, hudba, cigaro .
Vim jak jede 1.6 z tehle doby a proste tech 200 je uz podle me prasarna z ohledem na stari a koncepci auta. Proto bych rad se vsema co tady pisou se nekdy svezl, musi to byt "zazitek" letet na hranici v plavajici e30
Nechme to byt, jsem vul, mam na to jiny pohled z velkym kramu no, ale klidne me bijte, rad si prectu nazory k veci
jeste bych doplnil jednu uvahu:
nikde tady nevidim ze by nekdo napsal jel jsem 190 ... je to vsude na kazdem foru stejne "kazdy lita 200" je to proste magicka hranice kterou chce kazdy dosahnout ale ve skutecnosti to bdue asi jinak, co uakzuje tachometr muze byt zkreslene diky kolum nebo nepresnosti jak zde bylo uvedeno ...

Drzme se pojmu, mam Scorpa model 92 ktery ma urcite lepsi aerodynamiku nez "hranata" e30 ale rozdil bude asi zanedbatelny. Jasne ze vozim "par" kg navic ale taky je tam motor jaky je 2.0 16V. Jel jsem s nim po dalnici Z Brna do Plzne a drzel 160-170 pri 4000-4500 skoro celou dobu a pohoda, hudba, cigaro .
Vim jak jede 1.6 z tehle doby a proste tech 200 je uz podle me prasarna z ohledem na stari a koncepci auta. Proto bych rad se vsema co tady pisou se nekdy svezl, musi to byt "zazitek" letet na hranici v plavajici e30
Nechme to byt, jsem vul, mam na to jiny pohled z velkym kramu no, ale klidne me bijte, rad si prectu nazory k veci

jeste bych doplnil jednu uvahu:
nikde tady nevidim ze by nekdo napsal jel jsem 190 ... je to vsude na kazdem foru stejne "kazdy lita 200" je to proste magicka hranice kterou chce kazdy dosahnout ale ve skutecnosti to bdue asi jinak, co uakzuje tachometr muze byt zkreslene diky kolum nebo nepresnosti jak zde bylo uvedeno ...
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ac nesouhlasim s nekterymy vyroky clena T613, musim souhlasit ze bezna e30 pri dvou kilech zacina byt lehce neriditelna. Na tuhle rychlost je potreba auto s vahou minimalne kolem 1300+. Ale to jen takove OT, s temou Vmax to nic spolecnyho nema
jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh.

jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, ale hodně záleží na podvozku. S tourem na 17" s podvozkem jsem měl tachometrových 240 a musím říct, že poměrně opravdu v pohodě. Nedá se to srovnat s tachometrovými 210 s 320i na 14" s origo podvozkemMax-Max píše:ac nesouhlasim s nekterymy vyroky clena T613, musim souhlasit ze bezna e30 pri dvou kilech zacina byt lehce neriditelna. Na tuhle rychlost je potreba auto s vahou minimalne kolem 1300+. Ale to jen takove OT, s temou Vmax to nic spolecnyho nema![]()
jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ono taky kombajn nevazi stejne jako napr tudor, ze.Tweety píše:Máš pravdu, ale hodně záleží na podvozku. S tourem na 17" s podvozkem jsem měl tachometrových 240 a musím říct, že poměrně opravdu v pohodě. Nedá se to srovnat s tachometrovými 210 s 320i na 14" s origo podvozkemMax-Max píše:ac nesouhlasim s nekterymy vyroky clena T613, musim souhlasit ze bezna e30 pri dvou kilech zacina byt lehce neriditelna. Na tuhle rychlost je potreba auto s vahou minimalne kolem 1300+. Ale to jen takove OT, s temou Vmax to nic spolecnyho nema![]()
jinak ja vydoloval kdysi davno z 320 221kmh.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Hele, já jsem psal rozměr pneumatik a i to, že je to tachometrová hodnota - vzhledem k tomu,že tady píšou všichni. I jsem to vyfotil-jako tachometr. Nejsem blbec-GPSkou to ještě změřim a myslím,že to bude sotva 180 kmh. Ale když jedete podle předpisů jezdíte podle tachometru nebo skutečné rychlosti auta?- Celá tahle debata je o údajích z tachometru.Jinak proč by tady někdo psal, že jel tacho 190kmh, když já mám de facto nejslabší motorizaci - zbývají už jen Scorpia a Favority 
Jinak když to řeknu blbě, tak nevím,čím jste jeli a v jakým stavu a klidně ty tacho dvě kila někoho svezu - neříkám,že tak jezdím běžně-tohle bylo zase po půl roce,ale tak jak auto jelo,tak bych klidně pustil volant-žádný plavání nic-až mě to zase přkvapilo-zřejmě to bude i tím,že že krabice Scorpa má nějakou aerodynamiku, ale s tou hmotností asi úplně na nic podvozek a jízdní stabilitu. Neměl jsem pocit,že by to byl problém pro motor-aerodyn. hluk už sice větší,ale rádio jsem nezesiloval,abych ho slyšel.
S tou hmotností úplně nesouhlasím-co pak chudák můj oblíbenec Caterham?

Jinak když to řeknu blbě, tak nevím,čím jste jeli a v jakým stavu a klidně ty tacho dvě kila někoho svezu - neříkám,že tak jezdím běžně-tohle bylo zase po půl roce,ale tak jak auto jelo,tak bych klidně pustil volant-žádný plavání nic-až mě to zase přkvapilo-zřejmě to bude i tím,že že krabice Scorpa má nějakou aerodynamiku, ale s tou hmotností asi úplně na nic podvozek a jízdní stabilitu. Neměl jsem pocit,že by to byl problém pro motor-aerodyn. hluk už sice větší,ale rádio jsem nezesiloval,abych ho slyšel.
S tou hmotností úplně nesouhlasím-co pak chudák můj oblíbenec Caterham?

nevim co vsichni silej 200 neni zadna mega rychlost ale 220 mi pride jako docela war asi tim ze se to tam dostava uz pomalu a je to celkem hukot este k tomu na cesky silnici...[dalnici]
ale fakt by me zajimalo o kolik to tacho ma vychylku? ja tam mel 222 v isu na 205\50 r15 a uz se mi zacli potit ruce
a o to vic se mi zacli potit dyz sem to z tydle rychlosti musel ubrzdit na 120 na 200metrech ale iso ma dobry brzdy a motor mi taky dost pomohl...
a od ty doby jezdim nanejvis tech 200 pak je to moc.
prosim kuaJa aby se nevyjadroval...
diky-cau
ale fakt by me zajimalo o kolik to tacho ma vychylku? ja tam mel 222 v isu na 205\50 r15 a uz se mi zacli potit ruce

a od ty doby jezdim nanejvis tech 200 pak je to moc.
prosim kuaJa aby se nevyjadroval...

Nezlob se, ale pro mně si kokot..Zomb píše:nevim co vsichni silej 200 neni zadna mega rychlost ale 220 mi pride jako docela war asi tim ze se to tam dostava uz pomalu a je to celkem hukot este k tomu na cesky silnici...[dalnici]
ale fakt by me zajimalo o kolik to tacho ma vychylku? ja tam mel 222 v isu na 205\50 r15 a uz se mi zacli potit rucea o to vic se mi zacli potit dyz sem to z tydle rychlosti musel ubrzdit na 120 na 200metrech ale iso ma dobry brzdy a motor mi taky dost pomohl...
a od ty doby jezdim nanejvis tech 200 pak je to moc.
prosim kuaJa aby se nevyjadroval...
diky-cau



No smoke, no fun...


jo, takle jsem si to jednou rozdaval v Pisáreckým tunelu, najel jsem tam "prima" rychle, v pulce zjistil, ze radim na 4ku a na vyjezdu uskocil policajt co tam stal a koukal, jestli maji lidi rozsviceny svetla...GeRoX píše: ale zkus treba jednou si stahnout okna a otevrit sibr...a podrzet tam podlahu...a kdyz ti do toho hezky rve jeste vyfuk? ....je to lepsi nez sex...![]()
![]()
![]()




tel. 604 200 794
jo je to kruta kara kuaJa, ta neco vydrzi....
a novej motor neni problem...
klepani neresim od 160 se to uklidni
ze si myslis, ze sem kokot, uz si mi to tu jednou psal ja si to sami myslim o tobe, tak bud dobrej, uz to vim nemusis mi to psat pod kazdej muj prispevek... este ze tu je jenom par takovejch jako ty ostatni sou vpoho... zdravim je vsechny
a novej motor neni problem...
klepani neresim od 160 se to uklidni
ze si myslis, ze sem kokot, uz si mi to tu jednou psal ja si to sami myslim o tobe, tak bud dobrej, uz to vim nemusis mi to psat pod kazdej muj prispevek... este ze tu je jenom par takovejch jako ty ostatni sou vpoho... zdravim je vsechny
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Trochu mimo téme, ale taky jsem stáhl GIS 7. Jinak to druhé BMW byla M5 E39 a první M3 E46 Turbohajcman píše:Nedavno jsem koukal na Gateway in Stokholm 7 a v tom dile jsou 2 bavoracky. S tím druhým, podle zvuku tak pětilitrtam měl na tachometru zhruba 280..jen dodam, že původní tam budou asi jen plechy a to jen některe
ale celkově velice povedeny dil