Jinak když jsem v Trabantu pomalu a polehounku pokořoval kilo a možná kilo deset na ne moc kvalitní okresce při předjížděcim manévru, měl jsem celkem nahnáno
Maximalky
Já jsem jel se svojí 1,6 cca 190 podle tachometru. Kola 195/55/15. Asi by to ještě trochu šlo, po chvílí
, ale neřekl bych, že pro starej motor je uplně dobrý to dlouho trápit skoro v maximálních otáčkách při plnym zatížení...
Jinak když jsem v Trabantu pomalu a polehounku pokořoval kilo a možná kilo deset na ne moc kvalitní okresce při předjížděcim manévru, měl jsem celkem nahnáno
. Hlavně jsem věděl, že až budu brzdit, bude mě to cukat s volantem takovym způsobem, že budu rád, když to kormidlo udržim
a nevyužiju kvalitně propracovanou deformační zónu od předního až k zadnímu nárazníku při crash testu do stromu 
Jinak když jsem v Trabantu pomalu a polehounku pokořoval kilo a možná kilo deset na ne moc kvalitní okresce při předjížděcim manévru, měl jsem celkem nahnáno
Hele upřímně nehodlám se tady flejmit o takovou kravinu. Nevim v jakym stavu mas auto a jestli ti jede nebo ne- budu ti verit,ze ti teda jede blbeAlbert píše:Tak v tom případě mně by e28 měla dát aspoň těch 240-250 ne?![]()
![]()
Nemyslel jsem to tak,ze na petku pujdu do cervenyho,ale auto by jelo myslim jeste vic. Kola jsem mel zimni 14 a o neco nizsi profil. Samozrejme se bavime tady vsichni o tachometrovych hodnotach,takze kdovi kolik byl real - to je mi jasny.
Ja jen nechapu,ze tady utocis uz na tri lidi po sobe,ktery napisou,ze jim auto jede 200
Na nikoho neútočim, ale s tou ironií máš pravdu.. co se týče 1.6i která by jela přes 210 tak ironickej jsem to přiznávámKuaJa píše:Hele upřímně nehodlám se tady flejmit o takovou kravinu. Nevim v jakym stavu mas auto a jestli ti jede nebo ne- budu ti verit,ze ti teda jede blbeAlbert píše:Tak v tom případě mně by e28 měla dát aspoň těch 240-250 ne?![]()
![]()
![]()
![]()
Nemyslel jsem to tak,ze na petku pujdu do cervenyho,ale auto by jelo myslim jeste vic. Kola jsem mel zimni 14 a o neco nizsi profil. Samozrejme se bavime tady vsichni o tachometrovych hodnotach,takze kdovi kolik byl real - to je mi jasny.
Ja jen nechapu,ze tady utocis uz na tri lidi po sobe,ktery napisou,ze jim auto jede 200![]()
a jsi desne ironickej. Blbej Favorit 1.3 karbec da tacho 170kmh-proc by moje auto melo jet stejne?
No nic nebudem to rozebírat, jen jsem podotknul že e28 při 220 tedy taky má rezevru v otáčkách
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Já teda nevim, ale já jel s 325i taky 240 tachometrovejch, a opravdu si nevymýšlím....bmwm3 píše:Já jsem taky jezdil 230 a jelo by to víc,
Ale jde o to, že tu maximálku musíš jet na správnejch gumách.
Když jsem dal nový good yeary 205/55/15 tak to jelo 220.
Měl jsem sierru 2,0 a ta jela na rovině 200, tak mi přijde divný, že s 1,6kou tady lítáte 200-220
Vcera 230km/h v E31 a zdaleka to nebyla maximalka 
V tyhle: http://www.autotips.cz/auto/bmw/840-kli ... zu/369319/?
(jeste ji tady nesmazali)
V tyhle: http://www.autotips.cz/auto/bmw/840-kli ... zu/369319/?
(jeste ji tady nesmazali)
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jsi koupil ?vwpavel píše:Vcera 230km/h v E31 a zdaleka to nebyla maximalka
V tyhle: http://www.autotips.cz/auto/bmw/840-kli ... zu/369319/?
(jeste ji tady nesmazali)
Jak tu píšete co ste při maximálce měli za kola, tak jestli sem správně pochopil systém měření rychlosti u e30, tak je úplně jedno co tam je za kola - tim se podle mě mění rychlost reálná, ale ne tachometrová, tachometr bude ukazovat pořád stejně, podle toho jaký budou otáčky v diferencilálu a tomu je přece jedno jestli sou tam 14´ nebo 17´...
BMW e30 318i -> BMW e30 320ic -> BMW e36 328i
Opel Ascona B 1600 ´78
Opel Ascona B 1600 ´78
Ja bohuzel ne. Jel jsem pro ni s kamaradem, ktery neumi nemecky. Chtel puvodne 725 TDS, coz jsem mu nastesti uspesne rozmluvil.Tweety píše:Jsi koupil ?vwpavel píše:Vcera 230km/h v E31 a zdaleka to nebyla maximalka
V tyhle: http://www.autotips.cz/auto/bmw/840-kli ... zu/369319/?
(jeste ji tady nesmazali)
Sem jsem dal dve fotecky z naseho vcerejsiho vyletu- http://www.kabriolety.com/?cc=224
- olda barta
- Příspěvky: 435
- Registrován: 22. 09. 2004 19:11
- Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK
Coz to urcite souhlasim, ale třeba já si myslím, že když tam budu mít 13 palců kola, tak to auto roztáhnu na tachometrových 220kmh snadno, ale když si tam dám široký 17ti palce,tak ten motor už to nedá a takový rychlosti (která navíc bude reálně mnohem vyšší) už určitě nedosáhnu.Kemal318i píše:.. tachometr bude ukazovat pořád stejně, podle toho jaký budou otáčky v diferencilálu a tomu je přece jedno jestli sou tam 14´ nebo 17´...
Jinak přikládám fotku ze včerejška z dálnice - a nebyl to žádný velký problém. Omlouvám se za příšernou kvalitu fotky, ale nějak se mi nechtělo zdržovat se nastavováním blesku ap.
Motor M40B16, najeto přes 250.000,- km.

Vozidlo samozřejmě řídila osoba mě blízká, jejíž identitu odmítám sdělit
PS: Dálnice byla fakt prázdná - bylo to po půlnoci.
Kemal318i píše:Jak tu píšete co ste při maximálce měli za kola, tak jestli sem správně pochopil systém měření rychlosti u e30, tak je úplně jedno co tam je za kola - tim se podle mě mění rychlost reálná, ale ne tachometrová, tachometr bude ukazovat pořád stejně, podle toho jaký budou otáčky v diferencilálu a tomu je přece jedno jestli sou tam 14´ nebo 17´...
...je to přesně naopak, snímač rychlosti je na výstupu z diferenciálu - protože přepočítáváš otáčky (tj. například počet otáček za vteřinu) na rychlost (tj. například počet metrů za vteřinu) musí být obvod kola součástí výpočtu v budíkách a protože není možnost jí tam "dodat" je to konstanta, a protože platí, že čím větší je poloměr kola tím větší vzdálenost ujede auto na jednu jeho otáčku (PieRnaDruhou:-) a naopak, s jiným průměrem kola dostaneš prostě nesmysly.
V praxi: o co menší kolo oproti předepsanému o to větší tachometrová rychlost oproti reálné (pokud je kolo o 5% menší je tachometrová rychlost o 5% větší než by měla být)
Platí to i pro předepsané rozměry:
195/65 R14
prumer 48,24
obvod 7305,57
205/55 R15
prumer 49,375
obvod 7654,98
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
V obou případech kdy na tachometru bude k vidění cca 100/150/200 km/h skutečná rychlost bude v obou případech rozdílná:
195/65 R14
95,44 km/h
143,15 km/h
190,87 km/h
205/55 R15
100 km/h
150 km/h
200 km/h
- hajcman
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30. 03. 2007 21:27
- Bydliště: Velkomoravská říše
- Kontaktovat uživatele:
ve výbavě mít kabinu řidiče to je nádhera...to se často nevidívwpavel píše:Vcera 230km/h v E31 a zdaleka to nebyla maximalka
V tyhle: http://www.autotips.cz/auto/bmw/840-kli ... zu/369319/?
(jeste ji tady nesmazali)
clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
- olda barta
- Příspěvky: 435
- Registrován: 22. 09. 2004 19:11
- Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK
no tak to nečti a koukej třeba na Krkonošské pohádky...T613 píše:clovek se tady fakt pobavi, tak jako na kazdem foru kde je 50 str. tema MAXIMALKY![]()
kazdy lita s 1.6 aspon 200, ti lepsi 220, nejlepsi 240
ja se s 2.0 DOHC nemuzu na tech 200 dostat do pytle, je mi lito jit pres 5000rpm asi si pujdu dat masli![]()
![]()
![]()
![]()
lidi uz to nehulte proboha ... co je na tom letet s kopce 8000 v cervenem 220 z motoru uz leti ojnice pisty klika ven
ja si uzivam rychlost kdyz osolim 3.stupen do 170 a pak dam za 4 se zralokem a ne tohle
co ti na to říct...
e36 323i coupe............
No vidis, to jsem si ani nevsim. Tak tohle je teprv maximalkahajcman píše:ve výbavě mít kabinu řidiče to je nádhera...to se často nevidívwpavel píše:Vcera 230km/h v E31 a zdaleka to nebyla maximalka
V tyhle: http://www.autotips.cz/auto/bmw/840-kli ... zu/369319/?
(jeste ji tady nesmazali)

a 
