alternetiva k H S2K ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 02. 10. 2012 12:16

sakra, tak za ty prachy to musí bejt zle vymazlený, cekal sem tak tech 250K. ale to si clovek asi musi udelat vetsinu sam a jeste musi neco umet.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 10. 2012 12:22

vzdycky musis nekomu zaplatit ty roztrhly ojnice nez se zjisti jak na to :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Greeny
Příspěvky: 828
Registrován: 13. 03. 2010 12:44
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Greeny » 02. 10. 2012 15:40

je otázkou co od toho auta chceš, jestli něco s čím se dá jet každý den pro rohlíky ale na trackdayi se neztratí nebo něco co na okruh dojede po cestě a ne na podválu a je čistě závodně orientované. A pak je ještě otázkou jestli chceš auto na co nejlepší časy nebo na zábavu za volantem a srdcovku. Pokud na zábavu a nemusí být pohodlné, prostorné, s kufrem a podobě, tak určitě Caterham. Pokud na časy, ale použitelné běžně tak vzhledem k malému objemu by ta S2K mohla možná fungovat, ale podle mě to jinak moc emocemi a zábavou nabité auto nebude. Navíc funkce Vtecu mi u zadokolky připadá v některých situacích poněkud sebevražedná :) A pokud srdcovku, tak 320is :)
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 02. 10. 2012 15:52

Greeny píše:je otázkou co od toho auta chceš, jestli něco s čím se dá jet každý den pro rohlíky ale na trackdayi se neztratí nebo něco co na okruh dojede po cestě a ne na podválu a je čistě závodně orientované. A pak je ještě otázkou jestli chceš auto na co nejlepší časy nebo na zábavu za volantem a srdcovku. Pokud na zábavu a nemusí být pohodlné, prostorné, s kufrem a podobě, tak určitě Caterham. Pokud na časy, ale použitelné běžně tak vzhledem k malému objemu by ta S2K mohla možná fungovat, ale podle mě to jinak moc emocemi a zábavou nabité auto nebude. Navíc funkce Vtecu mi u zadokolky připadá v některých situacích poněkud sebevražedná :) A pokud srdcovku, tak 320is :)
Přesně tak

Taky sem nevěděl

S2000 neni srdcovka je to jen rychlej plast od japonců
motor nemá dole žádnou sílu... je to jenom nahoře a to i po úpravách se vše přesouvá nahoru

Dneska bych šel asi cestou RX7 3g, ale to je strašná kasička

Supra těžká, M3 těžká, 300ZX těžký, Skajlajn těžkej a pravostranné řízení
350Z gay :lol:
Porše velké objemy, těžký a nevím kde bych bral na to díly natož tuning
Evo a STi schopné auta ale koho baví 4x4 ?
Předělat na zadní náhon a vyházet introš je taky možnost ale srdcovka to stále nebude.

Takže asi zbývá pro Tebe 318is nebo 320is s kompresorem nebo atmo úpravou a nebo třeba MX5

Já mam jasno... a to je E30 a S50 :lol:


Odpovědět