
Co si myslíte o tomhle VINku?
Věc je ta, že nevím, jestli budu chtít prodávat za 5 let nebo za 20Tomas is píše:To auto ztratí maximálně sběratelskou hodnotu, tudíž cenu pro případného zájemce o schování auta do stodoly ale určite ne prodejní cenu pro kluka co s tím chce jezdit, toho se nebojPředpokládám že Zavařenec pořád mluví o době za 20 let, ne v průběhu 5 ....


Dvacet nebo pět je celkem jedno. V době kdy jsem kupoval svoje kabrio jsem za něj dal méně, než bych za něj chtěl teď a myslím že bych ho prodal... (nepočítám co jsem do něj narval a změnil). A dvacet let to není. Nicméně pokud ho chceš a je pěkný, tak VIN je ta poslední věc co by tě mělo trápit... Tyhle peníze z něj dostaneš vždycky si myslim.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
nevidím v tom problém. auto vypadá moc hezky (proto je jistě i ta cena trochu vyšší oproti konkurenci) - to že to má VIN náhradní technologií není legislativně problém. jak už tu padlo auto jen lehce ztrácí na sběratelské hodnotě. - pokud to chceš mít jako veterána a počítat s tím, že ho jednou jako veterána prodáš, tak je tu teoretická možnost že by byla prodejní cena o zlomeček nižší. to bys ale musel narazit na jo puritána a fajnšmekra aby chtěl na tomhle slevnit.
reálně je to naprosto v pořádku a pokud to auto udržíš v takovém to stavu a dokonce na něj třeba hodíš origo kola, tak ta cena u něj minimálně zůstane.
podle fotek bych do tohoto kousku šel protože to vypadá že ta vyšší cena je na něm znát.
reálně je to naprosto v pořádku a pokud to auto udržíš v takovém to stavu a dokonce na něj třeba hodíš origo kola, tak ta cena u něj minimálně zůstane.
podle fotek bych do tohoto kousku šel protože to vypadá že ta vyšší cena je na něm znát.
Takže jsem si hodil původní VIN do BMWfans a vyjelo:
3' E30, Cabrio
3' E30, Cabrio
325i (M20)
Region: Europe
Version: Left-hand drive
Transmission: Manual
Date: '89, October
Já bych do toho bez problému šel a v případě potřeby si až auto dosáhne 30tého roku věku oblitáš veterán klub a s originalitou by neměl být problém. Navíc podle fotek je v moc hezkém origo stavu kromě kol a pár detailů, takže bych po něm skočil.
3' E30, Cabrio
3' E30, Cabrio
325i (M20)
Region: Europe
Version: Left-hand drive
Transmission: Manual
Date: '89, October
Já bych do toho bez problému šel a v případě potřeby si až auto dosáhne 30tého roku věku oblitáš veterán klub a s originalitou by neměl být problém. Navíc podle fotek je v moc hezkém origo stavu kromě kol a pár detailů, takže bych po něm skočil.
A ještě abys měl přehled:
Vehicle information
Type
Value
VIN ****************
Type code BB11
Type 325I (EUR)
E series E30 (C)
Series 3
Type CABRIO
Steering LL
Doors 2
Engine M20
Displacement 2.50
Power 141
Drive HECK
Transmission MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery (0203)
Prod.date 1989-10-12
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S370A STOFFVERDECK SCHWARZ Softtop, black
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S653A BMW BAVARIA C REVERSE II Radio Bavaria C Reverse II
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Rear seat bench in fabric
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M sports steering wheel leather
Code
Description (interface)
Description (EPC)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Vehicle information
Type
Value
VIN ****************
Type code BB11
Type 325I (EUR)
E series E30 (C)
Series 3
Type CABRIO
Steering LL
Doors 2
Engine M20
Displacement 2.50
Power 141
Drive HECK
Transmission MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery (0203)
Prod.date 1989-10-12
Options
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S370A STOFFVERDECK SCHWARZ Softtop, black
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S653A BMW BAVARIA C REVERSE II Radio Bavaria C Reverse II
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH Rear seat bench in fabric
S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder
S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M sports steering wheel leather
Code
Description (interface)
Description (EPC)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Svor bych za příplatek a pokud by byl z výroby, měl bys ho napsaný ve výpisu VIN viz. výše 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Naopak, VIN vidim pri hledani "sberatleskyho" kousku jako velkej problem. Zadny clovek se sberatelskymi umysly nekoupi takovyhle auto. Tudiz to na cene neztraci zlomek, ale fakt hodne....Kubajz von Odry píše:nevidím v tom problém. auto vypadá moc hezky (proto je jistě i ta cena trochu vyšší oproti konkurenci) - to že to má VIN náhradní technologií není legislativně problém. jak už tu padlo auto jen lehce ztrácí na sběratelské hodnotě. - pokud to chceš mít jako veterána a počítat s tím, že ho jednou jako veterána prodáš, tak je tu teoretická možnost že by byla prodejní cena o zlomeček nižší. to bys ale musel narazit na jo puritána a fajnšmekra aby chtěl na tomhle slevnit.
reálně je to naprosto v pořádku a pokud to auto udržíš v takovém to stavu a dokonce na něj třeba hodíš origo kola, tak ta cena u něj minimálně zůstane.
podle fotek bych do tohoto kousku šel protože to vypadá že ta vyšší cena je na něm znát.
Kazdopadne je fakt ze 325ka kabrio zas tak sberatelskej kousek neni a teoreticky by se to dalo prehlidnout.
Nicmene ja bych to nechtel. M5ka mela taky VIN nahradni technologii a casem jsem si uvedomil ze me to proste stve, a vicemene jsem to kvuli tomu i prodal, nez abych to znovu renovoval a mel auto s prerazenym vinkem, i kdyz samozrejme legal... jako sberatelskej kousek to proste nemelo takovou hodnotu.
A to ze to nekdo bere jako vyhodu, to je docela vtipny

Nicmene je fakt, ze to vetsine lidem vubec nevadi... Kdyz mi na M5ku nekdo zavolal, rekl jsem mu to do telefonu a vlastne vsichni rekli ze je jim to jedno

e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Mrzuté... a za kolik se tak ten svor nechá koupit (jestli tam není dodělanej)?Zavarenec píše:Svor bych za příplatek a pokud by byl z výroby, měl bys ho napsaný ve výpisu VIN viz. výše
Jináč k tý "sběratelský hodnotě" - ještě uvažuju, jestli vosírat eko poplatek přes ZTP nebo ne... přecijen je to další člověk v TP navíc, na stranu druhou 10 ušetřenejch a za to můžou bejt nějaký kola (když připočítám, že původní by se střelily)...
Souhlas se Syrupem
Je to tak... nadruhou stranu 325i kabrio už pomalu žačíná bejt nedostatkový zboží...

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
325 neni snad eko za 10 tisíc,jen za 5 tuším..mělo by to být euro 1
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
Jako takový ty echt sběratelský kousky (nikdy nezažilo déšť, najeto pár km), ani takový ty normální sběratelský kousky (všechny díly originální lak, do ničeho se nikdo nikdy nevrtal) tu stejně moc lidí nemá, takže bych nějaký VIN neřešil. Bude to hezkej youngtimer a VIN náhradní technologií holt památkou na svoji dobu. A výhoda to samozřejmě být může: minimálně o jednom místním členovi, co má podobný (karoserie, barva, počet válců, VIN
) zimák x letňák a provozuje je na jednu pojistku a jedno STK vím.

A pokud tam zadnej stitek neni, jakoze se stava, tak prizvednout jednu stranu a pokud se zdvihlym kolem pujde jen ztezka otacet, tak to znaci speru.Syrup píše:svor se da sehnat za par.... a to jestli tam je nebo neni poznas kdyz si pod to auto lehnes a kouknes na stitek na tom diferaku, kdyz zacina S, tak je to svor...
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
kdyz to neni v technicaku, tak to chce vypis z dekry nebo potvrzeni od Stehlika, ktery stoji 2.5 ... ve finale se ti to vysplha teda na 7.5.Chaotik píše:Akorát jestli to není v techničáku (ten jsem ještě neviděl), tak se to tam musí nechat zapsat a to stojí nějaký háky, ne?aristoloser píše:325 neni snad eko za 10 tisíc,jen za 5 tuším..mělo by to být euro 1
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
A nejde ta směrnice dopsat doma na psacím stroji do velkého TP? To se mi zdá jako nejjednodušší možnost

EDIT: Mimochodem, na odhlášku už se nemůže jezdit?


EDIT: Mimochodem, na odhlášku už se nemůže jezdit?
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi