Autolakýrníci pomoc!!!

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 30. 03. 2010 19:51

georgij.d:

Super příspěvek.. díky za Tvé know how!
S tím zinkem mě to fakt překvapilo :shock: , je to ale ideál i s tím sprejem?
- není k dostání i v plechovce?

Jinak to odmaštění - je jedno co na to použít? Donesl jsem si nějaký odmašťovač z drogerky, nebyl na bázi benzinu, a pak se mi nechtěl chytit hammerite, přejel jsem to ještě jednou technickým benzinem a bylo to lepší..

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 31. 03. 2010 08:44

Ada_CZ píše:Jinak to odmaštění - je jedno co na to použít? Donesl jsem si nějaký odmašťovač z drogerky, nebyl na bázi benzinu, a pak se mi nechtěl chytit hammerite, přejel jsem to ještě jednou technickým benzinem a bylo to lepší..
používám 15let technický benzín a vždy v poho

používám 500 suchý šmirgl a i na metlu to stačí
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 31. 03. 2010 16:41

bohužel na zinek v plechovce jsem ještě nenarazil, ale stejně bych ho stříkal :wink: tak proto ty spreje a stojí asi 100 jeden
K odmaštění požívám odmašťovač (na brzdy) od Berneru a spokojenost, jinak mám takovej osobní žebříček:
1. Berner na brzdy - nej. spokojenost
2. Technický benzín - spokojenost
3. Perchlor - spokojenost
4. Technický líh- nic moc
5. Aceton - nikdy :twisted:

ed: zinek ve spreji je dostačujcí, v podstatě stříkané je lepší než patlané štětcem :wink:
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 31. 03. 2010 19:33

No s tou plechovkou jsem právě myslel fouknout to pistolí s kompresorem...

Jinak tuším, že to byl aceton, pěkně mě to nasralo:)

No a co když ošetřujete jen něco na podvozku? - georgiji :) - taky dáváš ten zinek, plnič?

BTW - plnič dáváš taky ve spreji?

Co se týče krytiky sprejů - asi je myšlena hlavně estetika, (ne funkčnost?)

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 01. 04. 2010 07:14

Ada_CZ píše:Co se týče krytiky sprejů - asi je myšlena hlavně estetika, (ne funkčnost?)
když si šikovný, tak i sprejem se dá sříknout pěkně, ale nesmí to být velké plochy
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 01. 04. 2010 17:37

paca píše:
Ada_CZ píše:Co se týče krytiky sprejů - asi je myšlena hlavně estetika, (ne funkčnost?)
když si šikovný, tak i sprejem se dá sříknout pěkně, ale nesmí to být velké plochy
tak tak :wink:

Podvozek dělám jak kdy zinkem nebo syntetikou a nebo obojí 1. zinek pak "základka" a potom tlumex na podvozky, na prahy pořelakovatelný protect známej jako "body"
Plnič dávám pistolí (rovnoměrnější vrstva), sprej používám jen výjmečně jen na drobnosti.
Plnič beru nejvíce od A-C (Auto - color) a nebo od Tulipu, ale vesměs nařezení dělám u všech stejně tj.:
4:1 tužidlo + 25% ředidlo - pro pistol s 1,6 tryskou, na trysku 1,3 to je už docela hustý a dělá to celkem krupici (radost to pak brousit :evil: )
spreje neodsuzuju, ale pistol je pistol :twisted:
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 04. 04. 2010 12:27

potřeboval jsem něco "opravit" na spodku včera kolem 4. odpoledne jsem to vybrousil, jeste obrousil hrubsim (120) ale dost jetým smirkem, pořádně odmastil tech. benzinem a stříkl..

dnes jsem chtel dát další vrstvu (cca v 10-11 hodin) no ale jak jsem to vzal hadříkem od benzínu tak se zinek setřel :-/ Nevím co jsem udělal špatně:(

Jinak na schnutí sice nebylo úplně teplo, ale vzduch byl celkem suchý...

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 04. 04. 2010 16:26

Když se tu řeší ten lak...chtěl sem se zeptat proč je lak pomerančovej ? Špatnej podklad ? Málo nařeďená barva ? Nebo je problém v tom, že nové barvy jsou akrylátové ?

Na Tříce mam malinkej pomeranč a třeba nová X5 to samé.

Uživatelský avatar
georgij.d
Příspěvky: 410
Registrován: 18. 07. 2008 10:16
Bydliště: Rychvald

Příspěvek od georgij.d » 04. 04. 2010 17:38

Ada: asi bude problém v tom benzínu, je to rozpouštědlo, proto požívám odmaštovač na brzdy a místo hadříku papírovou utěrku na okna
Pů: pomeranč ovlivní hodně věcí-
síla vrstvy- to že se dokonale nerozlije (nedosříknuté misto, málo barvy)
teplota- podle ní se požívají krátké a dlouhé tužidla špatná kombinace a barva tuhne moc rychle a nerozlívá se - to asi nebude tvůj případ
podklad- plnič dělá pomeranč sám osobě podle nařezení (moc hustý) a následně nedokonalé vybroušení - to se bohužel stává :roll:
hustota barvy - hustá dělá pomeranč, řídká pro změnu teče
nové laky a pomeranč - akryl je barva auta, ale lak je něco jako komaxit, nanáší se jako prášek a dává se zapéct ale přímo komax to asi není (myšleno u metlických odstínů)
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 04. 04. 2010 17:51

georgij.d píše:Ada: asi bude problém v tom benzínu, je to rozpouštědlo, proto požívám odmaštovač na brzdy a místo hadříku papírovou utěrku na okna
Pů: pomeranč ovlivní hodně věcí-
síla vrstvy- to že se dokonale nerozlije (nedosříknuté misto, málo barvy)
teplota- podle ní se požívají krátké a dlouhé tužidla špatná kombinace a barva tuhne moc rychle a nerozlívá se - to asi nebude tvůj případ
podklad- plnič dělá pomeranč sám osobě podle nařezení (moc hustý) a následně nedokonalé vybroušení - to se bohužel stává :roll:
hustota barvy - hustá dělá pomeranč, řídká pro změnu teče
nové laky a pomeranč - akryl je barva auta, ale lak je něco jako komaxit, nanáší se jako prášek a dává se zapéct ale přímo komax to asi není (myšleno u metlických odstínů)
Díky za vysvětlení :wink:

Uživatelský avatar
karlik320
Příspěvky: 435
Registrován: 16. 10. 2006 19:28
Bydliště: praha

Příspěvek od karlik320 » 04. 04. 2010 18:55

BMWHanz píše:kdo by strikal auto vodoureditelnyma barvama? to je to nejhorsi co si nasi ekofasisti vymysleli :roll: a brousit to 800? to by bylo uz jak sklo a loupalo by se ti to
bežně brousím plnič ve finále 2000...nikdy se mi nestalo,že by se mi něco oloupalo
E39 523iA daily
E36 318is----325 coupe

Odpovědět