
SUV mýtus vs pravda
SUV se mi nelíbí a v životě bych si ho nekoupil,ALE vidim v nich smysl pro lidi,nebo spíš krávy,který neuměj´ řídit,nečumí do zrcátek,vozí třeba dítě a je u nich velká pravděpodobnost, že se někde rozstřelí a pak taky kvůli tomu,že pokud to auto opravdu nemá 21" kola,tak s tim člověk nemusí hrát kličkovanou jako třeba já s třícou,když jedu po těch našich dokurvenejch děravejch silnicích.
m10b18 "kloboukwagen" in progress
za stejny penize je mnoho lepsich offroadů, co hlavne vic vydrzej v komponentech, kde to je treba...Marosh píše:Hanzz píše:je taky k hovnu, kdyz uz off road..to uz jsem te nekde vysvetloval mam dojem![]()
Co mas proti Defovi?Ja sice nejsem zrovna kovany offroadak, ale co jsem v nem jel, tak mi prisel celkem schopny. A neverim tomu, ze by byl tak rozsirenej po svete (vcetne armadniho pouziti), kdyby byl uplne naprd.
Ale chapu, ze def je legenda, ma styl, takze urcite i proto je hodne obliben...co by me na nem nejvic stvalo je celkovy ovladani tohoto vozu, ktery je na urovni 60. let...
Ano, Fx, pro offroad urcite do japonska

Marty87: tak s tim volvem, to je fakt dost, ja kdyz jedu rekneme temer na krev delsi trasu s suv od bmw v 3,0d tak se nedostanu pres 12 litru...a to jsou hodne nepovoleny rychlosti na dalnici a pak treba horsky useky, kde se tomu zatapi fakt porad dost...jinak pri normalni stale jeste nadprumerne svizny jizde je to tak do 9 max, coz na 2t v poho.
Naposledy upravil(a) Hanzz dne 08. 12. 2009 14:16, celkem upraveno 4 x.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Pro mě je symbolem Offroad Mercedes G. Jinak ty MLka jsou docela slušná šaškárna, nejvíc mě dostávají ty varianty 6,3litru což v takovymhle autě fakt nechápu. A jezdí v tom stejně vždy jeden člověk, po dálnici se spotřeba šplhá k závratným číslům...
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
já ne, ale otec mi to říkalhonzeeek píše:Předpokládám, že to máš z vlastní zkušenostimarty87 píše:Třeba gazík nebo Lada Niva toho zvládne mnohem víc než defender

A co si pamatuju tak cca tři roky zpět je v nějakém testu srovnávali DeffxNiva
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
jo, pak je to samozrejme hodne o váze, mit niva predni tuhou napravu, tak je to super hracka na kros za malo bankovekmarty87 píše:já ne, ale otec mi to říkalhonzeeek píše:Předpokládám, že to máš z vlastní zkušenostimarty87 píše:Třeba gazík nebo Lada Niva toho zvládne mnohem víc než defenderKdyž byl na vojně, tak tím jezdil.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Tak ono má to Volvo 2,3t a asi 600kg zatížení. My s tím jezdíme ve čtyřech a s plným kufrem, ne zrovna peříHanzz píše:Marty87: tak s tim volvem, to je fakt dost, ja kdyz jedu rekneme temer na krev delsi trasu s suv od bmw v 3,0d tak se nedostanu pres 12 litru...a to jsou hodne nepovoleny rychlosti na dalnici a pak treba horsky useky, kde se tomu zatapi fakt porad dost...jinak pri normalni stale jeste nadprumerne svizny jizde je to tak do 9 max, coz na 2t v poho.

Ještě k tomu vem ten slabý výkon 135kW, tak to prostě bere tolik. Ve 210km/h na dálnici přes dvacet

Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
Jo, na tom asi neco bude... ja jsem s nim ujel par desitek km a trosku me vytacelo, jak musis mit "vyoseny" nohy, ale tak nejak jsem mu to promijel diky tomu jak ochotne se rochnil v bahne. Tomu, ze by mohly japonsky dzipy vydrzet vic bych taky mozna veril, ale zase Def je jednoduchej na opravu - nic tam neni.Hanzz píše: za stejny penize je mnoho lepsich offroadů, co hlavne vic vydrzej v komponentech, kde to je treba...
Ale chapu, ze def je legenda, ma styl, takze urcite i proto je hodne obliben...co by me na nem nejvic stvalo je celkovy ovladani tohoto vozu, ktery je na urovni 60. let...
Ano, Fx, pro offroad urcite do japonskapro suv do nemecka k vrtuli nebo hvezde.

Jeste takova perlicka, byl to nejakej novejsi model, nicmene kamarad stejne po chvili hlasil: "Ty, hele ja tady vzadu muzu prostrcit skvirou mezi dverma prsty ven!"

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Kamarád ma nejakej patek yetiho. Je v plné polní. Je mi jasný že tady většina lidí odsoudí škodovku (aniž by v ní jela, přece sou to ve většině případů tédéí největší mrdky a škodovka povl, bo BMW je best of), ale musím říct že to je hodně povedené auto. Designove mi moc neříká, ale svezení hodně dobré a při testováni v terenu (ne pseudoterenu) obstál hodně dobře. Jedinou nevyhodou byl motor 1,8T. Žere to jak tankfidzi píše:Z SUV se mi docela líbí Subaru Forester nebo Suzuki Grand Vitara. Pokud bych chtěl auto hlavně na silnici a občas na chatu, tak bych vzal asi Yetiho. Ale jelikož já jsem docela na terén, tak by volba padla na Toyotu Land Cruiser 150 či 200.To už ale není kategorie SUV
Já třeba taky nemám rád Škodovky. Svezl jsem se s 1.2TSI(pozor, žádný 3vál, ale 4honzeeek píše:Kamarád ma nejakej patek yetiho. Je v plné polní. Je mi jasný že tady většina lidí odsoudí škodovku (aniž by v ní jela, přece sou to ve většině případů tédéí největší mrdky a škodovka povl, bo BMW je best of), ale musím říct že to je hodně povedené auto. Designove mi moc neříká, ale svezení hodně dobré a při testováni v terenu (ne pseudoterenu) obstál hodně dobře. Jedinou nevyhodou byl motor 1,8T. Žere to jak tankfidzi píše:Z SUV se mi docela líbí Subaru Forester nebo Suzuki Grand Vitara. Pokud bych chtěl auto hlavně na silnici a občas na chatu, tak bych vzal asi Yetiho. Ale jelikož já jsem docela na terén, tak by volba padla na Toyotu Land Cruiser 150 či 200.To už ale není kategorie SUV

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
no, já docela silně uvažuje o první X5ce...code píše:To bych necekal, ze zrovna na tomhle foru se budou ve vetsi mire nez nadpolovicni "pet ody" na SUV. Chcete rict ze se za par let potkame v X1,X3,X5,X6?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Tak tenhle problem snad vyresi dostatecnej odstup, ne?Fx píše: Ze snížený E36 nevidím ani přes dvojkovou oktávku, často ani skrz okna... Takže určitou výhodu v SUV vidím. I osobní auta dost rostou a naše nízký piksly k rozhledu na přeplněných silnicích Prahy moc nepřispívají.
V tom som sa kedysi asi dva krat viezol, hoci som neriadil. Co sa tyka priestoru si nepamatam, ale uz z miesta spolujazdca som citil, ze sa to na ceste chova horsie nez ten Terracan a spracovanie a kvalita interieru bola totalne priserna. Bola to ale pred-sucasna generacia, s prednymi svetlami rozdelenymi napoli chromovou listou.Dušan M10B18 píše:Kdybych někdy chtěl SUV (to doufam, že ne, ale kdyby) tak jedině Chevy Suburban s V8 diesel
- Když "prostor" je opravdu prostor
A ked off-road, tak to je jasne. Samurai rulezz

V Praze těžko, jakmile si necháš odstup větší jak je délka nejmenšího auta, už je mezi tebou a tím před tebou další auto, takhle to prostě nefungujepip píše:Tak tenhle problem snad vyresi dostatecnej odstup, ne?

Jinak Samurai nevím, ale jezdil jsem na dovče dva dny Jimnym a horší auto jsem snad v životě neřídil. Hlavně jsem od toho nečekal, že to bude naprosto nepřirozeně tvrdý, tvrdší než moje E36 s podvozkem Koni nastaveným na největší tuhost tlumičů. Naštvalo mě tak, že jsem ho po těch dvou dnech vyměnil za Kiu Picanto, kterou se mi jezdilo celkem příjemně, akorát větší světlá výška by se na US vojenské základně v horách bývala hodila

E39 535i sedan
Grand Vitara je offroadfidzi píše:Z SUV se mi docela líbí Subaru Forester nebo Suzuki Grand Vitara. Pokud bych chtěl auto hlavně na silnici a občas na chatu, tak bych vzal asi Yetiho. Ale jelikož já jsem docela na terén, tak by volba padla na Toyotu Land Cruiser 150 či 200.To už ale není kategorie SUV

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
To těžko.Semry píše:Grand Vitara je offroad
http://www.suzuki.cz/auto/grand_vitara/ ... esign.aspx
Zde zmiňují offroad image. Na což si sutečný offroad nemusí hrát, ne?
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla