vsechny moderni auta sou mrdky. To jemuj osobni nazor. Anzto jestlize mi do rizeni keca kupa elektrniky, tak dekuji, ale to nechcihonzeeek píše:Jasan, ten focus bude oproti iSu z 90 roku uplná mrdkamarlin píše: me proste bavi tricakdy tam je perfektni zpetna vazba v rizeni apod.
a mnohdy mene znamena vice ze
Asi to bude i nudný auto. Já bych zavolal do forda, at to stáhnou z výroby
Ford FOCUS RS:-)
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Dnes odpoledne jsem absolvoval asi hodinovou přednášku o software pro řízení BMW řady 7 přímo od jednoho z vývojářů.marlin píše: vsechny moderni auta sou mrdky. To jemuj osobni nazor. Anzto jestlize mi do rizeni keca kupa elektrniky, tak dekuji, ale to nechci
Děkuji, nemám zájem - a myslete si o mně, co chcete...


ano to ulozenie ma eliminovat trhanie volantu z ruky

inac k "priamym" konkurentom focusu RS mozme si myslim zaradit 135i coupe...takze nasinec nie je odkazany na 300 koni na predku

e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
Ač jsem velice velikej příznivec " roztočené vrtlule ", musím smeknout před inženýrama Fordu, bo co dělaj dnes s podvozkama ...
Asi zdatnej ( ikdyž asi pouze s časopisů ) tématu, bude Matyxx, kterej tvrdi, ze Focus ma dobrej podvozek.
Sam sjem okusill minulej Focus RS a jako ze jsem pri rizeni magor, tak toto mi opravdu vyhovovalo .... proste jako BMW ... kdyz jsem chtel, jel jsem bokem, ikdyz ne pod plynem ....
Samozrejme noveho Focuse RS jsem jeste nepilotoval, ale dle odhadů, to bude celkem pecka, tak devidim duvod, to nejak predem odsuzovat .....
Asi zdatnej ( ikdyž asi pouze s časopisů ) tématu, bude Matyxx, kterej tvrdi, ze Focus ma dobrej podvozek.
Sam sjem okusill minulej Focus RS a jako ze jsem pri rizeni magor, tak toto mi opravdu vyhovovalo .... proste jako BMW ... kdyz jsem chtel, jel jsem bokem, ikdyz ne pod plynem ....
Samozrejme noveho Focuse RS jsem jeste nepilotoval, ale dle odhadů, to bude celkem pecka, tak devidim duvod, to nejak predem odsuzovat .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Záchvat píše: ikdyž asi pouze s časopisů


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tady jde o to, ze par zaslepencu proste bude porad nutne preferovat BMW i kdyby cert na koze jezdil, a nepripusti, ze by mohlo byt neco lepsiho, nebo srovnatelneho, jako jejich BMW, natoz FORD ( bože můj ), a kdyby se svezli ( ale na to nemaj buňky, bo to neumej a umej jen kecat, nebo ťukat do klavesnice ),stene by nepoznali rozdil, protoze z auta nevymacknou maximum a jsou chytří akorat u klavesnice ....


------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Mám v garáži Focuse z roku 2000 (sedana). Najeto 13 000km a je to super auto. Sice je to dneska bezcenný, ale nedám na něj dopustit. Podvozek je suprovej a na to, že je to 1.6 zetec tak jezdí parádně.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
tak to jo něco takovýho jako přibližovadlo bych bral...jajic píše:jedinej koncern,kterej mne bral,byl kolegův golf IV 4x4 tdi s arl motorem-serie 150koní s lehkou úpravou softu a jiné vstřiky a turbo=200koní a krouťák jak prase

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
hej, ale ja nepopiram z je to spatne. Jako urcite svezeni to musi byt pekne a rad bych to zkusil. A urco to pojede lip jak trica. ALe holt, rekneme si ze trica je trica a zadohab je zadohrabZáchvat píše:Tady jde o to, ze par zaslepencu proste bude porad nutne preferovat BMW i kdyby cert na koze jezdil, a nepripusti, ze by mohlo byt neco lepsiho, nebo srovnatelneho, jako jejich BMW, natoz FORD ( bože můj ), a kdyby se svezli ( ale na to nemaj buňky, bo to neumej a umej jen kecat, nebo ťukat do klavesnice ),stene by nepoznali rozdil, protoze z auta nevymacknou maximum a jsou chytří akorat u klavesnice ....

BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Tak to jde skoro s kazdou predokolkouBALI píše:umí to ale podobný věci co bawomarlin píše:stejne to je predohrabpůlka kruháku s tim jde vzít bokem

Jinak v AC byli nadseni aj s Focusu ST soucasne gen. (coz byli vlastne skoro vsichni, takze mozna jsem divnej...) a me teda zas tolik nedostal. Myslim, ze RS 1.gen. bude na tom o dost lepe, z toho co slycham (i kdyz na druhe strane podobne veci jde slyset aj o zminovanem ST) ale s tim jsem zatim nejel

ed - koukam, ze jsem trochu OT

Sportovní auto nemůže být předohrab.
Pneumatika přenese pouze určité množství síly.
U předohrabu přední pneu musí přenést síly pro zatočení + síly pohonu.
U zadohrabu přední pneu musí přenést síly pouze pro zatočení a zadní pneu síly pohonu.
Do cca 200 koní to problém "není" (prostě se to vyřeší širší gumou), ale cca 300 koní je maximum. Po této hranici je již přenos (kontrola) výkonu v zatáčce out of control, obrazně řečeno - přední kola budou pod plynem neustále prokluzovat a auto pojede po tečně ven ze zatáčky. Při akceleraci se navíc odlehčí předek, což přenos trakce ještě zhoršuje. Výhodou předního pohonu pak jsou menší ztráty v "rozvodovce" - až 10%
FORD FOCUS RS je tudíž od začátku špatně. To, že vyřešili "vytrhávání volantu z ruky" je chvályhodné, ale radši z toho měli udělat alespoň čtyřkolku. Zadohrab se stejnou porcí koní/newtonmentrů bude "lepší".
To nic nemění na tom, že FF RS je moc pěkné, rychlé a možná i zábavné auto. Jen to znamená, že mohl být ještě rychlejší a zábavnější.

Pneumatika přenese pouze určité množství síly.
U předohrabu přední pneu musí přenést síly pro zatočení + síly pohonu.
U zadohrabu přední pneu musí přenést síly pouze pro zatočení a zadní pneu síly pohonu.
Do cca 200 koní to problém "není" (prostě se to vyřeší širší gumou), ale cca 300 koní je maximum. Po této hranici je již přenos (kontrola) výkonu v zatáčce out of control, obrazně řečeno - přední kola budou pod plynem neustále prokluzovat a auto pojede po tečně ven ze zatáčky. Při akceleraci se navíc odlehčí předek, což přenos trakce ještě zhoršuje. Výhodou předního pohonu pak jsou menší ztráty v "rozvodovce" - až 10%
FORD FOCUS RS je tudíž od začátku špatně. To, že vyřešili "vytrhávání volantu z ruky" je chvályhodné, ale radši z toho měli udělat alespoň čtyřkolku. Zadohrab se stejnou porcí koní/newtonmentrů bude "lepší".
To nic nemění na tom, že FF RS je moc pěkné, rychlé a možná i zábavné auto. Jen to znamená, že mohl být ještě rychlejší a zábavnější.

S tímhle názorem plně sympatizuji! Měl jsem několikrát možnost se relativně dlouho vozit v posledním ST (strejda je dealer Fordu, Záchvat bude moc dobře vědět jaký...Záchvat píše:Tady jde o to, ze par zaslepencu proste bude porad nutne preferovat BMW i kdyby cert na koze jezdil, a nepripusti, ze by mohlo byt neco lepsiho, nebo srovnatelneho, jako jejich BMW, natoz FORD ( bože můj ), a kdyby se svezli ( ale na to nemaj buňky, bo to neumej a umej jen kecat, nebo ťukat do klavesnice ),stene by nepoznali rozdil, protoze z auta nevymacknou maximum a jsou chytří akorat u klavesnice ....

e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz