Boban píše:Ace píše:
ET13 a loziska si krasne chroupaj
Podlozky to kurvej, velky et nikoliv

Jak jsi na to prosim te prisel? Ty myslis ze pro lozisko je rozdil, jestli to kolo je vystrceny diky nesmyslne malymu ET nebo diky podlozce???
Origo ET plechacu na E30 (ne iX) je 35, ET origo litejch kol na E30 je 24, bez serva uz to trochu taha za ruce, takze ET 13 musi bejt fakt cool
Mimochodem vetsim vystrcenim kol se zmrvej rejdovy uhly, takze kolmice na osu kola vedeny stredem kola se uz nestykaj v jednom bode na ose zadni napravy, ale mimo ni, coz minimalne vede k vetsimu opotrebeni pneu...
Jinak ale proti tuningu nic nemam, neni nad kola, kvuli kterejm je potreba jezdit jak posranej, aby ti nahodou lemy nevorvali pneu...

Ja bych to nenazyval nesmyslne malym et.
Ty kola byly delany spec. na bavce a opel. Predohraby maj velky et (30-38 ), kdezto zadohraby jako Merc, BMW, Jag apod. pouzivaji vetsinou male et (20 a vejs).
Je pravda, ze se zmeni odklon kola, ale kdo to resi?
Lip to sedi a jede a ze se malicko sjizdej kola...
Podlozka je na p..u

protoze musis mit dlouhy srouby, ale pokud to neni extrem (30 a vejs) da se v poho...holt vymen srackovy loziska za novy a mas klid. Muhehe
btw. jak jsi to myslel s tim orvanim pneu?

Tam prdni vomezovace, ne?

a nebo nech zapertlovat lemy
