nater ze spodu auta

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Kony
Příspěvky: 298
Registrován: 06. 02. 2008 16:09

Příspěvek od Kony » 20. 03. 2008 15:44

Lukas325e píše:Tohle bomba věc ten zelenej sliz
http://www.autohificlub.cz/forum/10/805709#bottom
sakra to chci, jen sehnat slušnej e-shop s tim

Uživatelský avatar
Martin520
Příspěvky: 261
Registrován: 04. 01. 2008 17:19
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Martin520 » 21. 03. 2008 09:43

Taky bych chtěl něco udělat s podvozkem... Na kolik přijde opískováni a co všechno se musí odstrojit aby to chvíly vydrželo?

Jaryn
Příspěvky: 159
Registrován: 30. 04. 2005 20:57
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jaryn » 22. 03. 2008 00:47

Jako vrchní nátěr z hlediska hodně slušnejch antikorozních vlastností doporučuju BODY 910 ,pořádně ve dvou vrstvách štětcem načvachtat a neředit.Na E 30 při poctivý práci spotřebuješ tak 12 kg,ale určitě 10 let Ti to tam bude držet jak židovská víra.Sedan mně s tím jezdí od roku 1995.Prahy mužeš stříknout rovnou taky tímhle,nebo už naředěnou BODY 950.Obě jsou přelakovatelný.Dělám to tryskou 4,8.Když tam dáš tlumex budeš mít do budoucna problém co na něj příště,paňáč s většinou barev,zejména s tixtropníma kaučukovejma dost reaguje :wink: Jinak Alkyton úplně super,vydrží i namáhání na pružinách,ale na spodek do plochy bych ho necpal, hůř pohlcuje nárazy štěrku a ten tím mechanicky narušuje jeho celistvost.

Uživatelský avatar
Martin520
Příspěvky: 261
Registrován: 04. 01. 2008 17:19
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Martin520 » 24. 03. 2008 15:48

A nevíte na kolik to vyjde? Nebo jen to opískování? Dělá to někdo poblíž Hradce Králové?

Jaryn
Příspěvky: 159
Registrován: 30. 04. 2005 20:57
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jaryn » 26. 03. 2008 22:13

Jestli chceš mít kvalitně udělanej spodek,tak doporučuju udělat si to sám,paňáč neznám nikoho,kdo by se v téhle práci vyžíval a tím pádem by na tom toužil strávit času jak na kostele a neodfláknul to.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 13. 04. 2008 22:24

Tak sem si konečně vzpoměl, kerý auo je celý nalakovaný Alkyonem. Je o todlenc : http://skoda-virt.cz/cz/auta/stovky/3226-pistaa-100ka/
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
O_o
Příspěvky: 273
Registrován: 02. 09. 2007 21:36

Příspěvek od O_o » 13. 04. 2008 22:57

proc tu vsichni vymyslite sajrajty, ktery stoji majlant? :)
kup aspofalt poradne to natri a mas jistotu, ze dokud budes zivy, tak ti to nezrezne :wink:
BMW under the construction

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 14. 04. 2008 12:41

Jaryn píše:Jako vrchní nátěr z hlediska hodně slušnejch antikorozních vlastností doporučuju BODY 910 ,pořádně ve dvou vrstvách štětcem načvachtat a neředit.Na E 30 při poctivý práci spotřebuješ tak 12 kg,ale určitě 10 let Ti to tam bude držet jak židovská víra.Sedan mně s tím jezdí od roku 1995.Prahy mužeš stříknout rovnou taky tímhle,nebo už naředěnou BODY 950.Obě jsou přelakovatelný.Dělám to tryskou 4,8.Když tam dáš tlumex budeš mít do budoucna problém co na něj příště,paňáč s většinou barev,zejména s tixtropníma kaučukovejma dost reaguje :wink: Jinak Alkyton úplně super,vydrží i namáhání na pružinách,ale na spodek do plochy bych ho necpal, hůř pohlcuje nárazy štěrku a ten tím mechanicky narušuje jeho celistvost.
presne tak potvrzuju tvoje kladny slova na BODY 910,sam sem delal par aut a aplikoval a i samotni majitele si to nemuzou vynachvalit,taktez neredene body sem pouzil.... :!:
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 14. 04. 2008 14:45

zvolil sem BODY tak pak kdyztak dam vedet jaky vysledek z toho je:-)
Obrázek

Odpovědět