souhla, taky jsme to tak počítali...Uli_d píše:Ja sem zrovna ve skole pocital krizovatky, tak ti to reknu - Pocita se samozrejme, ze na zlutou jeste projede par aut, ale posledni vterina zluty by mela zustat neprojeta. A od ted, az po zelenou v druhym smeru se pocita tzv. mezicas. kdy by nikdo nemel vjet do krizovatky. Mezicas se pocita na zaklade toho aby posledni auto stihlo odjet tesne pred tim, nez prvni auto v koliznim smeru dosahne kolizniho bodu. A u urcitejch krizovatek se muz stat, ze najizdeci doba je mnohem delsi nez opousteci, tak k tomuto muze dojit - vjezd do krizovatky se pocita az na zelenou (zluta = priprav se k jizde!) to znamena, ze kdyz vyrazi nekdo na plnej kotel (na to se to taky nepocita) hned po padnuti zluty, pripadne je rozjetej a akorat mu zluta padne - muze ke stretu dojit. V techto pripadech by byl vinikem uznan ten kdo tam na zlutou vjel.
Pokud chces priklad - tak treba vyjezd ze strahovskeho tunelu smer brevnov - doleva. Tam je videt na semafor v primem smeru a skutecne padaji zlute v stejny okamzik - ale ani v pripade vyjeti na zlutou neni stret mozny (mozna F1 by to stihla)
Ale obecne toto neni doporuceno - nicmene ani vylouceno.
jinak skoro zvždycky jde vidět co svítí na poačným směru, aspoň večer se to odráží na těch stříškách nad světlama...
v brně padá oranžová když na druhém směru padá červená...
ale párkrát jsem viděl oranžové současně, ale nepadaly ve stejnou dobu...