nevíte někdo jestli by šlo použít místo kapacitoru za 2500,-
Jo jasan zajdi do prodejny kde prodavaj soucastky a tam maj kondenzatory s kapacitou jakou chcea das do hromady faradu kolik chces ale doporucuji tak nejlepe na 100V /
kapacitor
urcite koukni na autohifi, tam se dozvis spoustu veci co te budou zajimat.
Ke kapiku, kapik v podstate nahradis jedine baterkou kterou umistis pokud mozno co nejblize zesilovaci na ktery je pripojen SW. Taky by nebylo naskodu vymenit ty tvoje tenounky napajeci kabliky. 6kou vodicem ti protece normalne asi 24-30A. Taky hodne zalezi jak daleko mas zesik od baterky.
Ja mel v aute SW o vykonu 1.2kW, krmil jsme ho taky 1.2kW zesikem. Napajeci kebely o tloustce 50qmm a dalce 3metry a pojistkovym pouzdrem s pojistkou 200A . Bez kapiku mi kolisali otacky pri zabasovani, pohasinaly svetla, no proste evidentne baterka s altikem nestihali. S kapikem bylo po problemu. Urcite zainvestuj do kapiku daji se sehnat i slusny kapiky kolem 2 tisic. Diky nemu strasne ulehcis baterce, pac pri hrani nizkych kmitocku dochazi k britalnimu odberu proudu a tim nicis baterii. Pri pouziti kapiku si zesilovac bere proud z neho a tak ti napeti na baterce uz nebude kolisat a dochazet k nezadoucim vlivum o kterych pises. Pokud se ti ale vypina zesilovac tak mas stoprocentne slabe napajeci kabely. Urcite VYMENIT !!!
Jo a na mereni jsem dosahl hodnoty 139,8 dB (SW 1,2kW RMS) ostatni reproduktory nepocitam pac ty na vysledek nemaji prakticky temer zadny vliv.
Ke kapiku, kapik v podstate nahradis jedine baterkou kterou umistis pokud mozno co nejblize zesilovaci na ktery je pripojen SW. Taky by nebylo naskodu vymenit ty tvoje tenounky napajeci kabliky. 6kou vodicem ti protece normalne asi 24-30A. Taky hodne zalezi jak daleko mas zesik od baterky.
Ja mel v aute SW o vykonu 1.2kW, krmil jsme ho taky 1.2kW zesikem. Napajeci kebely o tloustce 50qmm a dalce 3metry a pojistkovym pouzdrem s pojistkou 200A . Bez kapiku mi kolisali otacky pri zabasovani, pohasinaly svetla, no proste evidentne baterka s altikem nestihali. S kapikem bylo po problemu. Urcite zainvestuj do kapiku daji se sehnat i slusny kapiky kolem 2 tisic. Diky nemu strasne ulehcis baterce, pac pri hrani nizkych kmitocku dochazi k britalnimu odberu proudu a tim nicis baterii. Pri pouziti kapiku si zesilovac bere proud z neho a tak ti napeti na baterce uz nebude kolisat a dochazet k nezadoucim vlivum o kterych pises. Pokud se ti ale vypina zesilovac tak mas stoprocentne slabe napajeci kabely. Urcite VYMENIT !!!
Jo a na mereni jsem dosahl hodnoty 139,8 dB (SW 1,2kW RMS) ostatni reproduktory nepocitam pac ty na vysledek nemaji prakticky temer zadny vliv.
PRODEJ a MONTÁŽ AUTOHIFI,
výhradní distribuce akustického tlumení SIKADAMP 630 pro ČR, Tónování skel pokovením i značkovými fóliemi, Professional CHIP Tuning, Alarmy, centrály, úpravy interierů, přestavby na Ethanol E85
výhradní distribuce akustického tlumení SIKADAMP 630 pro ČR, Tónování skel pokovením i značkovými fóliemi, Professional CHIP Tuning, Alarmy, centrály, úpravy interierů, přestavby na Ethanol E85
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
-
Návštěvník
190 možný je, ale nebude to standartní převodka..Já měl půjčenou hodnu Civic...Byla pěkně udělaná a pod kapotou ji buší 1,6 16V dopovaná kompresorem..Má 210PS..měřil jsem to na výkonovce.Měl tam nějakou racing převodku a na 3ku jsem jel 180km/h...Nebyl spokojenej s akcelerací, tak tam vrátil kratší seriovou a s tou jsem jel na 3ku 160...to neni žádnej zázrak, ale jak to tam leze, to je hukot...mám i video, ale nevim jak ho sem dát.....