LOPOLO píše:RedBaron píše:Fil píše:..a co teprv 2,5l?..to musí bejt....,ale vždy sem k Mku vzhlížel jako něco Extra brutal atd, ale na stazech (třeba Brno tuning) mě to trocha zklamalo

když sem je viděl jezdit, sice jen ty rovinky a sprinty, takže zatáčky ne, tam je možná největší síla,ale nevím no ..je to jen můj pocit, nebylo to zas takovy žihadlo jak sem předpokládal, ale nejel sem vevnitř, takže soudím jen zebřehu!..jak říkám je to můj dojem, ale co mě sklamalo 2X tolik byly ruzny ferrari, zvuk jak když mlátíš s hrncama osebe a že by to trhalo rekordy sem si taky nefšim..za ty prachy...hmm....

Ale to přece není auto o sprintech, ale především o zatáčkách a perfektně kontrolovatelném přetáčivém smyku. Proto tam není šestihrnek, ale točivej čtyřvál, je to první M3. Supra, stejně jako moje šestka jsou těžký dálniční kupé třídy GT a M3 kolem nich na Křivoklátsku bude moct dělat kolečka za jízdy

Chces snad rict ze se sestihrnkem M3 E36 nemuzes kontrolovat smyk? Ten motor by ctyrvalec jen proto, ze jeste nemely uplne zmaknuty sestivalce .. mysleno, ze nemely pozadovany parametry. btw, M3 E36 ma na volnobeh takovej tocak, jako M3 E30 na vrcholu.

...kazdy Mko je ale vyborne vyladena kara ( nemyslim posrany plasty atd. ale veci na kterejch fakt zalezi) at uz je to verze jakykoli rady.
BMW mělo zmáknutý šestiválce už dávno, vždyť i šestky závodily před M3kama, ale jak už někdo řekl, M3 E30 byla homologační speciál, aby stejný auto mohlo závodit na okruzích. A pokud se jedná o jízdy na křivoklátsku, spadá to spíš do kategorie WRC a podobných aut. Tam šestiválec světlo světa nespatří, jde primárně o nízkou hmotnost a hřmotná šestiválcová dálniční kupé se nemají šanci k vlastnostem Lotusu Super Seven ani přiblížit.
Nechápej to špatně, já se občas divím, jak tak velký auto jako šestka dokáže i ve vlásenkách dělat divy, ale věci se mají jinak a nejlíp se tam cítí čtyřválce
