Shell V-Power ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.

Co myslíte, jak to je?

Je to dobrý a mám to ověřený
17
30%
Myslím, že je to dobrý
18
32%
Myslím, že je to propaganda(imperialistická)
22
39%
 
Celkem hlasů: 57

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 17. 11. 2003 20:17

taky se svoji troskou:
rekl bych ze 95 a vice je pro M10, 20, 40, 42 zbytecnost, protoze tyto motory nemaji snimac klepani a tak nevyuziji vyssi oktanove cislo.

Voda v benzinu byva :!: mam nejake negativni zkusenosti, :roll: napr:
pumpa u Usti n. Labem GDT, natocil jsem plnou dojel do Prahy sem tam vypadek a druhy den se mi auto rozcukalo jak blazen, myslel sem ze se mi chudak rozsype. :?: :evil: :evil: :evil: :?:
Doplnil sem u OMV asi tech 10litru do plne a bylo temer po problemu :o , cestou vecer (+5C) sem pozoroval obcasne vypadky a po aplikaci velfobinu to bylo absolutne OK. 8)

Takze k puvodni otazce: obcas tankuju 95 a 95-Vpower u Shellu a zda se mi nizsi spotreba asi o 1/2litru, coz je temer v ramci chyby, tedy stylu jizdy etc. Vysvetluju si to tak ze je tam vic benzinu a min vody. :idea:

Jinak, taky v zime (minus xxC) nejake mensi NoName pumpy s NADZEMNI nadrzi budi ve mne duveru, z ohledu mnozstvi vody v palivu. Mam na mysli treba Strampouch u Caslavi, mala rodinna pumpa na kopecku...

snazim se nezapominat na velfobin pokazdy na podzim, naleju plechovku na dve plne nadrze a je po problemu :)

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 17. 11. 2003 20:17

taky se svoji troskou:
rekl bych ze 95 a vice je pro M10, 20, 40, 42 zbytecnost, protoze tyto motory nemaji snimac klepani a tak nevyuziji vyssi oktanove cislo.

Voda v benzinu byva :!: mam nejake negativni zkusenosti, :roll: napr:
pumpa u Usti n. Labem GDT, natocil jsem plnou dojel do Prahy sem tam vypadek a druhy den se mi auto rozcukalo jak blazen, myslel sem ze se mi chudak rozsype. :?: :evil: :evil: :evil: :?:
Doplnil sem u OMV asi tech 10litru do plne a bylo temer po problemu :o , cestou vecer (+5C) sem pozoroval obcasne vypadky a po aplikaci velfobinu to bylo absolutne OK. 8)

Takze k puvodni otazce: obcas tankuju 95 a 95-Vpower u Shellu a zda se mi nizsi spotreba asi o 1/2litru, coz je temer v ramci chyby, tedy stylu jizdy etc. Vysvetluju si to tak ze je tam vic benzinu a min vody. :idea:

Jinak, taky v zime (minus xxC) nejake mensi NoName pumpy s NADZEMNI nadrzi budi ve mne duveru, z ohledu mnozstvi vody v palivu. Mam na mysli treba Strampouch u Caslavi, mala rodinna pumpa na kopecku...

snazim se nezapominat na velfobin pokazdy na podzim, naleju plechovku na dve plne nadrze a je po problemu :)

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 17. 11. 2003 20:21

sorry :oops: , ale server misto potvrzeni hazel ERROR22.... :roll:

jak se daj smazat ty kopie?

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 17. 11. 2003 22:05

Taky se mi to nějak podělalo, tak se omlouvám, ještě, že mi došla po třetí chybě trpělivost a vypl jsem to, nechci se tím chlubit a ještě třikrát :roll: tákže soráč.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
thomas_a_anderson
Příspěvky: 410
Registrován: 24. 09. 2003 08:14
Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ

Příspěvek od thomas_a_anderson » 18. 11. 2003 08:44

Takže moje zkušenost v V-Power Racing je taková: v mý 318i M10 úplně bez rozdílu a to jsem ho nalil plnou nádrž (benzín mi došel na odbočce k Shellce). Stejným způsobem jsem ale to samý palivo nalil do kamarádčino Rapida 136-ky a tam to bylo BRUTÁLNĚ znát. Na normální 95-ku od Benziny to mělo maximálku (tachometrovou) na 165, s tím Racingem jsem to hnal přes (tachometrovejch) 180, nevím kolik, ručička už neměla kam ukazovat :twisted: .
Nejde ale o to, kolik to jelo, ale že to prostě zvedlo tu maximálku, takže i výkon a subjektivně bych řek, že to snížilo i hlučnost.

325
Příspěvky: 199
Registrován: 25. 10. 2003 19:32
Bydliště: praha

olej

Příspěvek od 325 » 18. 11. 2003 21:36

DAN píše:Já teď Power racing testuju. Proto se taky ptám. Myslím, že je to lepší. Lepší při startování, lepší volnoběh, myslím, že i výkoneček je vyšší. Spotřeba je možná o trošilinku nižší. Ale je to jen můj subjektivní dojem. Nechci se ponořovat do větší deprese, tak si třeba namlouvám, že jsem nevyhodil prachy nadarmo :D
Nejvíc mě tento výkend naštvala ta epizodka s koupí otevřenýho kanystru oleje 5w-40. Zítra na tu babu jdu. Řeknu ji, jestli nemá nějakej příběh, proč byl ten kanystr otevřenej a bez "přelepu" na hrdle. Uvidím, jak se zachová, jestli bude držkovat, tak se ji určitě pomstím. Je to taková zasr..ná soukromnice, prodává náhr. díly na škodovky, ladovky a docela k ní choděj lidi. Tak se postarám, aby se to změnilo k horšímu. Co mě má nějaká sviň vojebávat. Zkusím kontaktovat dodavatele olejů Valvoline, jestli mu záleží na dobrým jménu, aby mi udělal rozbor z kanystru, když se na to vyprdne, tak na ní určitě pošlu ČOaZI s konkétní stížností.
Pak další akce budou následovat :twisted: a ty budou daleko horší.
Mám svého bawíčka rád, tak mám cuky vylejt neidentifikovatelný obsah a olej znovu vyměnit. Jsem kopyto, neměl jsem to tam lejt. :oops: :evil:
Nerad se vnucuju ale nebyla to nahodou ženska kousek od haju jestli ano tak sem sni měl stejnou skušenost
život bez rychlosti

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 19. 11. 2003 06:22

Nebyla, ale kontaktoval jsem zastoupení Valvoline a tam mi řekli, že to musel udělat někdo na cestě od výrobce k zákazníkovi. A že prej mám za ní dojít a požadovat náhradu vzniklé škody. :roll: Už vidím jak mi ráda vrací peňonze. Ale když ji slušně poprosím s pistolí v ruce :twisted:
Pak mi ten zástupce nabídl 5l kanystr oleje Valvoline 5w-40 za 998,- vč DPH, tak ho asi vezmu za slovo :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Venca

Příspěvek od Venca » 19. 11. 2003 08:21

thomas_a_anderson píše:Takže moje zkušenost v V-Power Racing je taková: v mý 318i M10 úplně bez rozdílu a to jsem ho nalil plnou nádrž (benzín mi došel na odbočce k Shellce). Stejným způsobem jsem ale to samý palivo nalil do kamarádčino Rapida 136-ky a tam to bylo BRUTÁLNĚ znát. Na normální 95-ku od Benziny to mělo maximálku (tachometrovou) na 165, s tím Racingem jsem to hnal přes (tachometrovejch) 180, nevím kolik, ručička už neměla kam ukazovat :twisted: .
Nejde ale o to, kolik to jelo, ale že to prostě zvedlo tu maximálku, takže i výkon a subjektivně bych řek, že to snížilo i hlučnost.
Jestli je to 318i M10 s katem 1985 - 1987, tak ten má nízkej kompresní poměr - 8,2. Rapid 136 má asi vyšší, řek bych 9 - 9,5. V tom bych to viděl.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 11. 2003 21:43

Trochu som bol preč, lebo som prerábal ďalšiu čerpačku na Shell. Udiala sa zaujímavá vec, ostatne, nie po prvýkrát. Pri zavážaní Shell benzínov už po prestavbe sa naviezol V-Power do nádrže, v ktorej bolo ešte hooodne starej, pôvodnej 98. Vlastne sa tým dočasne zvýšili oktány, čo je možno dobre, ale asi takto je výnimočný Power, keď ho kľudne zmiešajú s 98 a garantujú vlastnosti. Pre objektivitu musím uviesť, že nikdy sa nemieša nový benzín so starým tak, aby sa zmenšilo oktánové číslo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 11. 2003 11:06

Max-Max píše:Trochu som bol preč, lebo som prerábal ďalšiu čerpačku na Shell. Udiala sa zaujímavá vec, ostatne, nie po prvýkrát. Pri zavážaní Shell benzínov už po prestavbe sa naviezol V-Power do nádrže, v ktorej bolo ešte hooodne starej, pôvodnej 98. Vlastne sa tým dočasne zvýšili oktány, čo je možno dobre, ale asi takto je výnimočný Power, keď ho kľudne zmiešajú s 98 a garantujú vlastnosti. Pre objektivitu musím uviesť, že nikdy sa nemieša nový benzín so starým tak, aby sa zmenšilo oktánové číslo.

Heleď se, prosím Tě, asi blbá otázka- -98 Naturál to má Agip, nebo Shell to měl taky? To jsi předělával Agipku na Shellku?
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 11. 2003 16:49

A ještě jeden dotaz. Má opravdu Shell V-Power aditiva "čistící" např. usazeniny na ventilech. A je jediným palivem, který má tato aditiva :?:
Četl jsem docela seriozní studii, že dokáže odstranit až 0,8g usazenin z ventilů, samozřejmě pokud tam ty usazeniny jsou.
Ďakujem :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 23. 11. 2003 18:45

samiq píše:taky se svoji troskou:
rekl bych ze 95 a vice je pro M10, 20, 40, 42 zbytecnost, protoze tyto motory nemaji snimac klepani a tak nevyuziji vyssi oktanove cislo.
Naprosto souhlasim, vyssi oktanove cislo ma efekt u motoru s adaptabilnim rizenim predstihu. Predstih je pomoci snimace klepani udrzovan pod hranici detonacniho horeni, coz jak jsem cetl, je optimalni. S vyssim oktanovym cislem (je to odolnost paliva proti detonacnimu horeni) je mozne predstih zvetsit. Pak se palivo lepe vyuzije a konici se o neco rozmnozi. Komprese ma do detonacniho horeni taky hodne co delat. O tom psal tusim Lubos. Pamatujete na skudku 120ls? Mela vyduta dna pistu, vyssi kompresi proti Lku, ktera mela dna rovna. 120LS na special nechtela skoro ani jet, branila se zvonenim motoru. Aby special zkousla musel se ubrat predstih. Motor pak nemel vykon spotreba rostla. Dostala super a motorek se uklidnil.
Cele je to jeste slozitejsi, ale pro predstavu vyznamu oktanoveho cisla benzinu to staci.
Nase auticka adaptabilni rizeni predstihu nemaji, takze pokud chcete poznat zvyseni vykonu natankovanim lepsiho benzinu, musite pouzit chip, ktery ma posunutou mapu predstihu vys. Ale pozor, na 95 muze potom motor zvonit. To zavisi na velikosti posunu prestihu a kondici motoru.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 11. 2003 01:05

Zas som bol preč, pre zmenu týždeň v Reichu. 98 má takmer každá spoločnosť okrem Shellu, ten prešiel v plnom rozsahu na Slovensku na 99. Jo, prerábané bolo Avanti. Ťažko povedať, či V-power má skutočne takto účinné prísady, zdatný chemik by to vedel s určotosťou. Naisto tam však niečo bude, tak masívnu reklamu si pri ojebávaní nemôže dovoliť ani Shell. Nakoľko to však skutočne čistí a za koľko dlho, resp. km, veľmi ťažko povedať.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 28. 11. 2003 12:35

Dalo by se to v pohodě vyzkoušet. Odleju si třeba do pullitru benál Shell V-Power a vezmu nějakej zaneřáděnej ventil a na čas ho tam nechám.
Pak uvidím. Myslím, že se nestane nic. Ten sayrayt se spíš odmočí než působením "zvl. složení" aditiv rozloží na molekuly nějakou chemickou reakcí. :roll: myslím

A pak si řeknu-tož dobře to čistí :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 29. 11. 2003 00:12

Do svýho auta tankuju výhradně V-Power 95tku, její čistící účinky jsou prokázaný a žere mi to o něco míň než když dám jinde obyčejnou N95.

A zkusil jsem i 99+ , ale za ty peníze to nestojí.

A výsledek? Když dám plnou nádrž jednoho i druhého, chod i akcelerace je vždycky o stupínek lepší, ale tak v rámci statistické chyby, snad 1%??? Je to fakt téměř neznatelné. Poznám to ale vždycky až tehdy, když natankuju jinde obyčejnou 95tku a najednou to musím trochu víc točit a spotřeba jde trošku nahoru.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

tampa
Teenager
Příspěvky: 363
Registrován: 29. 05. 2005 18:57
Bydliště: Zlatníky

Příspěvek od tampa » 18. 08. 2005 20:40

Celý 4roky co máme Oktávku tam lejem Vpower a ten motor je čistší a na to kolik má najeto tak přád táhne stejně né li líp jak táhl jako novej respektivě zajetej

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 18. 08. 2005 20:52

schinach píše:Nevim jak je to s palivem ale oleje od shellu jsou pry jedny z nejlepsich .
Na VS jsme meli vybornyho profesora na chemii kterej ma dokonce patent na nejakej olej. Dnes maka u mercedesu ale stale prednasi je to fakt kapacita ve svym oboru. No a ten mi osobne rikal ze dobry olej do auta je stejne dulezity jako pravidelny servis. Dale rikal ze mel moznost to testovat na nejakych mercedesech a to z hlediska opotrebeni mechanickych casti motoru a ze vysledek vyl vice nez presvedcivy. Tazko rict zalezi jen na penezence. Kdybych mel prachy beru shell a nepremyslim jestli jo nebo ne co se oleju tyce.
Ze by to byl docent Kovar ze suchdola? :D Znam.Taky to rikal.On u mercedesu dela soudniho znalce pres mazani pry.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 18. 08. 2005 20:53

tampa píše:Celý 4roky co máme Oktávku tam lejem Vpower a ten motor je čistší a na to kolik má najeto tak přád táhne stejně né li líp jak táhl jako novej respektivě zajetej
Ve svete motoru byly fotky kde ukazovaly rozebrany motory a ten co v nem byl Vpower tak byl cistejsi.Pry i kdyz na nej prejdes tak se to procisti.Ale bylo to v casopise tak nevim.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Zdrahy
Příspěvky: 832
Registrován: 28. 09. 2003 11:29
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Zdrahy » 19. 08. 2005 00:43

Maxik ma pravdu, i v CR maji cerpacky temer stejneho dodavatele krom spec. benzinu jako je napr. V-power. Na morave je to cerpacka LOUKOV odkud se zavazi snad vsude krome slovnaftu, ten ma udajne sve zdroje. Jinak normalni 98 má vice nez 98 oktanu, okolo 99 - 100.

Oproti klasice 95 tam rozdil je - testováno na brzde - sice motokrosové motorky, která měla pro vysokooktanovy benzin upraveny spalovaky...(u vysokooktanoveho benzinu to bylo znatelne, ted nemyslim nat 98 - ale bez upravy by to bylo na skodu.

Nejlepsi 98 na brzde se osvedcila OMW, udajne nejcerstvejsi benzin - motor vykazoval vetsi hodnoty nez u V-power - ale jedna se o desetinky...

Na zaver - natural 95 bohate staci, pokud to neni nejaky redeny shit. Bez jakyhkoliv uprav motoru je rozdil oproti 98 temer zanedbatelny...
...
Obrázek

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 19. 08. 2005 10:20

Benzín liju V-power 95 nebo 98 (třeba u aralu jede pěkně)v-power racing si dám jen na neděli do emka :D Třeba na 95 v-power motor na emku jede pěkně na obyč 95ku všelijak klepe a třepe se :shock: V-power racing je zlepšení o 0,01% a to za tu cenu nestojí.Takže buď 95 V-power nebo 98ku,jo k tomu OMV,jednou jsem nalil toho jejich 100 okt a jelo to hůř než 95 v-power ,málem jsem si nafackoval 2000 za plnou nádrž a hnus :( někde mám doma i test v-power versus V-power racing,někde z výzkumného ústavu 95ka v-poweru přidala u motoru 2-5PS kdežto racing téměř nula! taky jsem to nechápal...podle mě racing poznáš jen u motoru ,kterej je na vyšší oktan dělanej...ale čert ví ,nejsem chemik :D
M3 (e46) Hartge :-)

Odpovědět