Jak zamaskovat bombu na LPG

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 27. 10. 2003 17:02

Jo, to je pravda co se týče tý rozdílnosti LPG, no výkon jistě větší nemáš, leda že bys to měl na benál nějaky zkurveny,nebo nevim, ale abych řek pravdu na svym iSu, sem a stále rozdíl ve výkonu nepozoruju, jen na maximálku to dá tak o 15km/ míň, ale fakt to moc nende (aspoň na mim)spozorovat jestli jedu na Ben X LPG, poznat to šlo jen od 6 000 až 6750ot/min, když sem přeřazoval , tak Schell V pwer racing 99(nebo jak se to píše)ten to točil furt dobře,ale LPG se o 00nic táhlo, ale ve srovnání s normálním benálem, to jako spolujezdec nepoznáš vůbec a jako řidič úplně minimálně, a to proto , že víš žes to přepl.Jinak si to může kdo jezdí a každou 20ku otočí vruce přepočítak jestli se mu to vyplatí,nebo ne.Navíc vždy když chci závodid cvak a :twisted: a jak skončím, cvak a už si to prdím úsporně zpět 8) :D :wink:
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Odpovědět