Tempo

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3545
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Asmodeus » 12. 12. 2005 08:31

Tempo je super, ale musí se s ním opatrně. Tchán měl kdysi Favorita a leštil snad co 14 dní a právě Tempem. To auto pak úplně ztratilo lesk, protože zbrousil lak.
Já Tempo používám jen na plochy vyšisované slunkem, takže kapotu a střechu a pak to vždy ještě přejedu leštěnkou v barvě odstínu auta..
Ale pravdou je, že když se Tempem přeleští fakt zašlý lak, tak si dotyčný to auto nepozná... :wink:

Uživatelský avatar
Gladiator
Příspěvky: 77
Registrován: 13. 12. 2005 23:47
Bydliště: Jagerndorf-Krnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gladiator » 19. 12. 2005 00:33

Tempo co já vým osobně vyzkoušel jsou dva druhy před koupi přečíst přímo na pastě obalu je napsáno krém který je určený na metalízy s lakem doporučuji se držet návodu a bude každý překvapen dokáže vyleštit bez škrábanců,ale je ještě jeden a ten má za ůkol vyčistit jemné nečistoty a leštit je dobrý na leštění např.al. kol atd. není vhodný na lak. Pozor oba mají stejný obal pasty je to na ni napsané na co je,sice trochu pracné ale výsledek stojí za to. 8)

DVORIS

tempo

Příspěvek od DVORIS » 19. 12. 2005 16:25

Čaute,Tempo je super na oživeni zašlýho laku a potom tvrdý vosk a pořád vosk,mám to vyzkoušený u svý bývalý káry,dřina.U nynější je procedura očisty asi taková:umyju šamponem,splachnu vodou,setřu pravou jelenicí a naleštím leštěnkou od HORSTA z tel.reklamy.Provozuji to takhle už 2roky a moje autíčko se leskne jak psí koule,že se každý otočí a to mám origo červenou karminrot(ani aceton leštěnku nesmyje,kyselinu jsem nezkoušel).

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 12. 05. 2009 21:44

Nechci zakládat nový téma,tak to napíšu sem.

Rád bych přeleštil lak,ale přeleštil,ne zkurvil.Tak hledám hledám co by nejlepší přípravek a sem z toho dost zmatenej.Lak nemám až tolik v prdeli,ale takovýhle škrábanečky skoro všude
Obrázek

A pár takovejdlech rýh:
Obrázek

(fotky nejsou moje)
Na TEMPO neslýchám moc dobrejch věcí,někdo tady zas píše že super,tak nevim,ale moc mu nevěřim...
S leštěnkama typu TURTLE WAX,SONAX,POLISH,RIWAX,SILICHROM nemám žádný zkušenosti,ale chtěl bych něco,co trochu pomůže a chvíli to vydrží(ne týden)

Můj favorit zatim je asi SONAX s barevným podkladem:
http://www.sonax.cz/sk/view.php?cislocl ... 2&rstema=3

Za nějaký skušenosti,doporučení a rady s něčím z toho budu rád :)

Dík

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 12. 05. 2009 21:48

nejsem odbornik v lesteni, ale kazdopadne na tempo se vyser, to je nejvetsi hovadina, co se laku da udelat, to je jisty.
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 12. 05. 2009 21:56

Svěř to odborníkům,tyhle vlasový drápance od kartáčů možná odstraníš tak na 14dní a potom to tam budeš mít zpět.Profíci ti cca za 2000,- udělají ze starýho auta prakticky nový-osobní zkušenost.Navíc auto od nich ošetřený vydrží hodně dlouho lesklý,stačí pouze udržovat :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 12. 05. 2009 22:51

DVORIS píše:Svěř to odborníkům,tyhle vlasový drápance od kartáčů možná odstraníš tak na 14dní a potom to tam budeš mít zpět.Profíci ti cca za 2000,- udělají ze starýho auta prakticky nový-osobní zkušenost.Navíc auto od nich ošetřený vydrží hodně dlouho lesklý,stačí pouze udržovat :wink:
To je taky možnost,ale radši bych to zkusil udělat sám,než se hnát přes půl republiky někam do brna za někým kdo to umí,na koho jsou kladný ohlasy,protože po Královéhradeckym kraji o ničem takovým nevim,kromě nějakejch nejistejch pokoutníků,kde nevím co mi s tím provedou... :(

Uživatelský avatar
meda.
Příspěvky: 956
Registrován: 15. 01. 2006 18:29
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od meda. » 12. 05. 2009 23:31

magiccc píše:
paveld píše:da se s tim lestit i metla? mam s tim supr zkusenosti ale zatim na jinym aute a chtel bych zkusit i svoje bmw... :)

A výsledek vypadá nějak takhle:
http://img221.imageshack.us/img221/9311/augustn73cx.jpg
Jééé :D moje auto 8)
Obrázek
Osobní individuální přeprava osob.

Uživatelský avatar
honzeeek
Příspěvky: 505
Registrován: 18. 11. 2005 00:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od honzeeek » 13. 05. 2009 01:27

Daji se rozleštit i větší prasárny. Jde o to kolik chceš investovat.
Doporučuju produkty 3M + lesticku s regulací otáček.

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 13. 05. 2009 07:21

Ale Ty leštičky zbrousí vrchní krycí lak, ten pak zeslábne.. Má to smysl? Kdyby to přeleštili a nalakovali krycím lakem, tak by to mělo smysl, ale zas by to stálo

Uživatelský avatar
honzeeek
Příspěvky: 505
Registrován: 18. 11. 2005 00:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od honzeeek » 13. 05. 2009 09:24

Ada_CZ píše:Ale Ty leštičky zbrousí vrchní krycí lak, ten pak zeslábne.. Má to smysl? Kdyby to přeleštili a nalakovali krycím lakem, tak by to mělo smysl, ale zas by to stálo
Máš recht, je to na prd. Já bych to leštění zakázal :lol:

Uživatelský avatar
georg
Příspěvky: 1714
Registrován: 04. 07. 2003 13:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od georg » 13. 05. 2009 09:32

..::Brutus::.. píše:Já když slyšim tempo, tak si vždycky (ani nevim proč :lol: ) vzpomenu na georgovu matnou kapotu... :D Podle mě se to nesmí moc přehánět, jelikož tempo ničí ten povrch, takže časem to bude horší než lepší :roll:
jojo :D Nakonec jsem raději nechal udělat celolak :lol:
EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 13. 05. 2009 10:52

Jedině 3M :!:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 13. 05. 2009 15:49

Zavarenec píše:Jedině 3M :!:
přesně tak, jsem taky spokojenej :wink:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 13. 05. 2009 19:30

3M stoprocentní výsledek,Porzelack taky good.
Ada,bys čučel jaký mají firemní auta laky v kondici i po pěti letech pravidelného profi čištění.Provádí se cca 2x do roka a auta jsou stále a kdykoliv jak nový :wink:
Obrázek

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 13. 05. 2009 19:42

Hmm.. Ja verim ze to udela zazrak a taky jsem do toho chtel jit.. Ale nekde jsem videl ze se ten kotouc lesticky zabarvil do barvy laku - neni divu pokud to ma zakryt skrabance i v barve.. Ale jak se u metly dostane pod ten klar lak aby vylestil zaklad?

Mozna si to pletu, to co sem videl mohly byt nemetly... v kazdem pripade ten lak chrani plech pod nim...

Na novych autech jsou slusne vrstvy laku a taky se to nemusi brousit nejakou hrubsi pastou... Tak to je asi vpohooo.. Ale i kdyz by mi auto asi hodne prokouklo, radeji bych do toho nesel..

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 13. 05. 2009 20:00

jen tak pro zajimavost, mate nekdo zkusenost s nejakym profi lesticem?

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 13. 05. 2009 20:22

PÁREK píše:jen tak pro zajimavost, mate nekdo zkusenost s nejakym profi lesticem?
Já mám :wink:

Ada,je pravda že v rukou amatéra by to skončilo katastrofálně,ale když jsem viděl maníka přímo v akci-by jsi čučel na drát,jakou má výbavičku no a stím zbarveným kotoučem,když dělám svoje auto tak ho mám vysloveně rudý a pokud se někdy potkáme sám můžeš kvalitu laku na mém autě posoudit zda-li ti přijde nějak narušený,poškozený :wink: Jinak pro tvou představu běžně používám pro tzv 1 broušení smirek o hrubosti 1700-2000 a potom teprve nastupují pasty a následně tvrdé vosky :wink:Samozřejmě se bavím o autě na jehož lak se roky ničím nesáhlo,dále se tu nebudu rozepisovat o sekci níž je perfektní dokumentace jak celá procedura probíhá :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1279
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ropák » 15. 05. 2009 17:30

3M pasty jsou super věc, (narozdíl od Tempa třeba) neobsahují silikon, takže věci jima vyleštěný jdou i přelakovat...
Nemám třícu 8)

Uživatelský avatar
loki666
Příspěvky: 99
Registrován: 18. 12. 2008 15:56
Bydliště: Živanice

Příspěvek od loki666 » 15. 05. 2009 18:00

vemte si tempem auto tak 4x az 6x a zistite ze vam na aute nezustal mistama lak probrousite se az na "plnic" navic nedoporucujou pouzivat tempo cca pul roku pred lakovanim prej na tom novej nastrik moc nedrzi - nemam primo vlastni zkusenost nejsem lakyrnik ae uz sem se parkrat probrousil na plnic a lakovalo se na to blbe musi to jit dolu vsechno ...
1.1. ex Fiat Croma 2,0ie (195HP)
2-1. ex Skoda 100 (L 11OHP)
3.1. BMW 520i M50 automat rozprodano
3.2. BMW 525i M20 prodano
3.3. BMW 520i M50 sesrotovano ...
3.4. BMW 525i M50 asi na prodej ...
4.1. invalidni vozik ... :(

Odpovědět