Otázka pro majitele 325, 323, Is
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ty slabsi pojedu, ty silnejsi ani nahodou, ma to kolem 900 kilo a vykon temer shodnej s 2.5, a omezovac ma tam kde e30 uz zrusi motor
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 13. 09. 2005 15:58, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Asi před děma lety jsem jel z Brna z tuningu a hned za brnem se za mnou pustilo tohle a civic V-tec.Vím to protože jsem si asi po půl hodině neskutečný střelby-asi největší a jadiný ve svým životě řek,že už na to nemám nervy a spolujezdec mi po neskutečným domlouvání urval držadlo ze střechy zajel na pumpu a oni za mnou.Takže při prohození lehkýho pokecu přiznali,že na mě nemělii a já přiznal,že to bylo o prsa korejský ženy a z mýho IS už víc dostat prostě nešlo.
Takže fakt o malinko,ale přece.
Takže fakt o malinko,ale přece.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
Já bch nechtěl bourat ve 100% aut na celym světě protože bourání je hnus a má to hnusnej zvuk.Fx píše:Ja bych nechtěl bourat ani v 90% E30 jezdících po českých silnicích...Fikux píše:Myslim, že 325i na VTEC nemá ani náhodou ... ty crxa jsou lehoučký a jedou ... akorát bych v tom nechtěl teda bourat
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Civic V-tec = podle mě 1.6 l 16 v, hmotnost možná větší jak e30 = celektomik píše:Asi před děma lety jsem jel z Brna z tuningu a hned za brnem se za mnou pustilo tohle a civic V-tec.Vím to protože jsem si asi po půl hodině neskutečný střelby-asi největší a jadiný ve svým životě řek,že už na to nemám nervy a spolujezdec mi po neskutečným domlouvání urval držadlo ze střechy zajel na pumpu a oni za mnou.Takže při prohození lehkýho pokecu přiznali,že na mě nemělii a já přiznal,že to bylo o prsa korejský ženy a z mýho IS už víc dostat prostě nešlo.
Takže fakt o malinko,ale přece.
"jadiná" střelba v tvým životě ?
spolujezdec urval držadlo ? - to s tebou za olantem ve tvým káresu, musí udělat snad každej - musíš si šade udělat kovový madla ( mastný tyče ) jako v trambajích,...
ty a iS, to je kapitola sama pro sebe, dyk ty jsi si dal ten motor i do krásný M3 - ty wole
nickname - tomík nemá vůbec žádnej význam, daleko víc k tobě patří synonymum " iS "
Takže nevěřím tomu, že se někdy stane, že nějaký auto tě pojede, když budeš ve svým, jednom z 15 iS
Se divím, že ve svý e34 máš ještě pořád 2.5i M20
nevim proč nejezdíš normálně v 518 iS e34
BMW The Ultimate Driving Machine
Tak tohle na tomíka naprosto sedí. On je prostě prorostlej IS skrz na skrz. A ta M3 IS, jede jako hovado. Ještě musíme tomíku vymyslet ten čipík a chtělo by to kratší difer a to bude ještě větší nátěr. A ta 518IS, to by byl mazec.DAN píše: Civic V-tec = podle mě 1.6 l 16 v, hmotnost možná větší jak e30 = celek
"jadiná" střelba v tvým životě ?
spolujezdec urval držadlo ? - to s tebou za olantem ve tvým káresu, musí udělat snad každej - musíš si šade udělat kovový madla ( mastný tyče ) jako v trambajích,...
ty a iS, to je kapitola sama pro sebe, dyk ty jsi si dal ten motor i do krásný M3 - ty wole
nickname - tomík nemá vůbec žádnej význam, daleko víc k tobě patří synonymum " iS "
Takže nevěřím tomu, že se někdy stane, že nějaký auto tě pojede, když budeš ve svým, jednom z 15 iS
Se divím, že ve svý e34 máš ještě pořád 2.5i M20
nevim proč nejezdíš normálně v 518 iS e34
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jo,Jo.Zatím to jede slušně a upravy nejsou zdaleka u konce
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
To je taky v pořádku, to schvaluju.tomik píše:Jo,Jo.Zatím to jede slušně a upravy nejsou zdaleka u konce
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja pojel crx, ale s corradem, s bawem bych se o to radeji ani nepokousel ale zatim mam jen 320, jinak ten v-tec je neskutecnej, ale je tezky natrefit na dobrej kousek, vetsinou jsou to zboreniny splacany co dum da, a pritom treba na tom vitkovi jsou jiny napravy, poloosy, brzdy... neni rozdil jen v motoru, ale plno autickaru co davaj do kupy auta na to kaslou a pak se v tom plno lidi vyseka, pac je tam dost koni a podvozek uz nestiha,,,
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
V Chrastanech jsem taky nejakou pojel... a pak tam byla ta novejsi bez strechy a 1a2 byl sem fuc a kdyz sem dal za 3 tak me preskocil snad o tri auta...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html