Výdrž motoru.....anketa

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 05. 2008 22:29

vsechno je to o udrzbe.. pokud se o to clovek stara tak ani nevadi ze cas od casu trochu motoru nalozi (nemluvim o paleni gum to neni nalozeni to je prasarna) pokud se meni olej a vsechny filtry za vcasu a pokud se poskozene veci meni taky hned (termostat rozvody atd atd) tak musi vetsina motoru u vetsiny aut natocit mnoho stovek tisic km 1mega nemusi byt pak rarita..
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 02. 05. 2008 02:11

tyjo, 5 let stary tema :)

jinak tezko rict, nekdo ma smulu a nekdo zase stesti..

m20 2,5 .. 245000 - klika
m20 2,5 .. cca 300 - klika + s klepajici klikou asi 5tkm
m30 3,5 .. 503km po instalaci - klika

z toho se zda, ze bmw motory dou do hajzlu na klice, lec je to tim, ze vetsina motoru ma kolem 350tkm a poslednich par let se o ne nikdo nestaral a novej majitel si mysli jakou ma raketu a bez udrzby tomu naklada...

ted menim kliku m20 2,0 .. tacho 290tkm, ale proc klepe nevim.. ale rekl bych, ze ze stejnyho duvodu..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 02. 05. 2008 07:41

se to tu nějak rozjelo :lol:

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 02. 05. 2008 08:15

M30B35 - 293 000 km :wink:

Mě se dušoval známej taxikář, že měl na Favoritu přes 800 000 km. Jezdil prý na LPG... 8)
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 02. 05. 2008 09:10

horis píše:M30B35 - 293 000 km :wink:

Mě se dušoval známej taxikář, že měl na Favoritu přes 800 000 km. Jezdil prý na LPG... 8)

ty woe to mel tak 10generalek na tom favoritu ne ? :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 02. 05. 2008 11:16

M20 2,0 340 000km, žádný problém, jen mírné úniky oleje kolem gufer a těsnění. Vyměněn za 2,5 a prodán, prý jezdí dál.
Na spojce bylo čitelné datum výroby, podle kterého byla pravděpodobně původní.

Uživatelský avatar
karlik320
Příspěvky: 435
Registrován: 16. 10. 2006 19:28
Bydliště: praha

Příspěvek od karlik320 » 03. 05. 2008 08:50

m20b20 290 000 při prodeji - naprosto bez problémů
m50b25 430 000 - taky bez problémů,ale stejně GO
m50b25 260 000 - jeste ho nemám v autě,takže se teprve uvidí :D
E39 523iA daily
E36 318is----325 coupe

MOTIF
Příspěvky: 81
Registrován: 29. 02. 2008 13:52

Příspěvek od MOTIF » 03. 05. 2008 09:02

M20 2.0 mam na tacho 285tis.. a jezdi jako drak.. Tedka pujde na rozovody!

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 03. 05. 2008 13:03

Iwan píše:tyjo, 5 let stary tema :)

jinak tezko rict, nekdo ma smulu a nekdo zase stesti..

m20 2,5 .. 245000 - klika
m20 2,5 .. cca 300 - klika + s klepajici klikou asi 5tkm
m30 3,5 .. 503km po instalaci - klika

z toho se zda, ze bmw motory dou do hajzlu na klice, lec je to tim, ze vetsina motoru ma kolem 350tkm a poslednich par let se o ne nikdo nestaral a novej majitel si mysli jakou ma raketu a bez udrzby tomu naklada...

ted menim kliku m20 2,0 .. tacho 290tkm, ale proc klepe nevim.. ale rekl bych, ze ze stejnyho duvodu..
To chce se nad tím důvodem umrtí zamyslet... klika se chytne v momentě, když se poruší olejový film na lagru a ten se poruší jakmile to málo maže.... změř si tlak oleje, u starých motorů bývá utahaná průžina v přepouštěcím ventilu a pak když to dostane sodofku tak to de do kytek...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
KASPAR
Příspěvky: 1047
Registrován: 07. 09. 2007 10:38
Bydliště: PRAHA

hg

Příspěvek od KASPAR » 03. 05. 2008 13:15

1.8 m40- hydra vačka a vahadla . 525 m20 klika , 325 m20 klika . :roll:

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 04. 05. 2008 08:41

Mé první TDS mělo při koupi 305 000.Za 3/4 roku jsem tam měl 385 000.Prodal jsem ho,protože bylo absolutně bez výbavy.Makalo bez problémů.S klidným svědomím jsem ho prodal známému.Jezdí s ním od unora každý den do práce...
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
Lopatta
člen E30.cz
Příspěvky: 355
Registrován: 15. 08. 2006 23:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lopatta » 04. 05. 2008 09:38

M40B16 280 000 Km. Měnil jsem hydra, rozvody. Necvaká a žere tak 0,5l oleje na 10 000 Km.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 04. 05. 2008 19:32

Macek píše:
Iwan píše:tyjo, 5 let stary tema :)

jinak tezko rict, nekdo ma smulu a nekdo zase stesti..

m20 2,5 .. 245000 - klika
m20 2,5 .. cca 300 - klika + s klepajici klikou asi 5tkm
m30 3,5 .. 503km po instalaci - klika

z toho se zda, ze bmw motory dou do hajzlu na klice, lec je to tim, ze vetsina motoru ma kolem 350tkm a poslednich par let se o ne nikdo nestaral a novej majitel si mysli jakou ma raketu a bez udrzby tomu naklada...

ted menim kliku m20 2,0 .. tacho 290tkm, ale proc klepe nevim.. ale rekl bych, ze ze stejnyho duvodu..
To chce se nad tím důvodem umrtí zamyslet... klika se chytne v momentě, když se poruší olejový film na lagru a ten se poruší jakmile to málo maže.... změř si tlak oleje, u starých motorů bývá utahaná průžina v přepouštěcím ventilu a pak když to dostane sodofku tak to de do kytek...
A kolik při jakých otáčkách má ten tlak být?? Díky :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

ghorst
Příspěvky: 55
Registrován: 02. 04. 2008 05:17
Bydliště: jižní morava

Příspěvek od ghorst » 04. 05. 2008 22:15

sedma 3.0 m30,cca 400000-motor tichý,bez spotreby oleje
ghorst for president
730i E32, 316 compact,E30 318 IS,E30 316i,E36 318 sedan,E34 525i,E34 525 TDS. E36 325 :-)))

Uživatelský avatar
soraxcz
Příspěvky: 421
Registrován: 18. 10. 2007 21:55

Příspěvek od soraxcz » 04. 05. 2008 23:28

e30 M20B20 koupil sem ho s 250 a prej mu uz 3 roky nefungoval tachometr ^^ (: no a me ted taky nefunguje ale posledni zaznam je 278k (:
BMW E30 320i 1987 chromáček <= RIP 23.1.2009

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 05. 05. 2008 11:51

E34 2,5 Vanos po 400 000km částečná GO, celkově motor ve výborné kondici, předchozí majitel se celých 375 000 pečlivě staral
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 09. 05. 2008 13:20

Macek píše:
Iwan píše:tyjo, 5 let stary tema :)

jinak tezko rict, nekdo ma smulu a nekdo zase stesti..

m20 2,5 .. 245000 - klika
m20 2,5 .. cca 300 - klika + s klepajici klikou asi 5tkm
m30 3,5 .. 503km po instalaci - klika

z toho se zda, ze bmw motory dou do hajzlu na klice, lec je to tim, ze vetsina motoru ma kolem 350tkm a poslednich par let se o ne nikdo nestaral a novej majitel si mysli jakou ma raketu a bez udrzby tomu naklada...

ted menim kliku m20 2,0 .. tacho 290tkm, ale proc klepe nevim.. ale rekl bych, ze ze stejnyho duvodu..
To chce se nad tím důvodem umrtí zamyslet... klika se chytne v momentě, když se poruší olejový film na lagru a ten se poruší jakmile to málo maže.... změř si tlak oleje, u starých motorů bývá utahaná průžina v přepouštěcím ventilu a pak když to dostane sodofku tak to de do kytek...
taky pravda..lec to bylo dycky prendani staryho motoru do auta, ktery jezdi jen cocku :)
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Radim 046
Příspěvky: 150
Registrován: 01. 10. 2003 09:52
Bydliště: parádní..:))

Příspěvek od Radim 046 » 12. 05. 2008 11:04

Než jsem vloni prodal E30 316i M40 1989 měla 360 000km, olej nežrala a jela pořád moc pěkně.A vim že jezdí dál a novej majitel ji má v plánu dát celou dokupy a nechat si ji pak jako veterána.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 12. 05. 2008 12:15

E34 525i M50 vanos má 440000km a jezdí super je naprosto suchý ani kapka oleje a emisemi prošel !!!!!
Život je jen náhoda .....

325ie36
Příspěvky: 1
Registrován: 15. 05. 2008 17:40

Příspěvek od 325ie36 » 15. 05. 2008 17:44

ahoj chlapy neznate neco co dela zvuk jako blow off ventil,nemam turbo tak neco podobneho co dela takovej zvuk,diky moc
:idea:

Odpovědět