asi jsem se blbe vyjadril nebylo to mysleny jako ze nebrzdi z tovarny ale opotrebenim, neserizenim atd atd......malo kdo se stara o rucku kor kdyz je v bubnuKuaJa píše:a ktera?



asi jsem se blbe vyjadril nebylo to mysleny jako ze nebrzdi z tovarny ale opotrebenim, neserizenim atd atd......malo kdo se stara o rucku kor kdyz je v bubnuKuaJa píše:a ktera?
Vim ze jsem to zase preved na jizdu dvermo, nicmene bylo to mysleno v podstate tak, ze rucku v BMW nepouzivam ani k pri rozjezdech na snehu, ani pri srovnavani, nebo pripadnem "vyvolavani" smykuMaranelo píše:Jiri ta rucka neni pro drifty ale pro simulaci samosvoru pri rozjezdu![]()
Taktak, konstrukcne by snad nikdo takovou silenost nevymyslel, zvlast ne v BMW. Me samozrejme brzdi na rucku obe kola.Maranelo píše:asi jsem se blbe vyjadril nebylo to mysleny jako ze nebrzdi z tovarny ale opotrebenim, neserizenim atd atd......malo kdo se stara o rucku kor kdyz je v bubnu uz si rozumime
To budu muset nekdy zkusit, ale skoro bych se bal, ze se to spis nedotoci...nevim. Bohuzel nedisponuju tak silnym predohrabem s tak dobre brzdici ruckou, abych to moh zkouset na suchu....neboli - na predohrabech jsem zatim zkousel jen s ruckou, nebot na vsechno ostatni reagovali divne...ale schvalne zkusim ten tvuj zpusob na snehu...treba to taky pujde, na suchu bych na to potreboval asi neco trochu silnejsiho...nebo to zkusim na mokru....no chudak mondeo, to zase dostane coudKuaJa píše:Bez rucky predohrab snadna vec-prismahni k zatacce hodne tvrde dusni na brzdu, okamzite pust a strhni rizeni - jak se ti navali cely auto na predek,tak predni kola se udrzi a zadek uleti. Na ledu to nepude. Treba na suchym asfaltu je pro me tohle jednodussi nez zkouset urvat zadek ruckou.
To se mi stalo snad jen dvakrat, vetsinou jde zadek.KuaJa píše:Jeste teda, co doporucujete, kdyz se u Bawce zadohrabacího urve v zatáčce předek?
Presne, jednou kdyz jsem prave chtel trochu potrapit jednoho citroena a trochu ho vzit bokem svym stylem s predohrabem, tedy rucka, ten dalsi zpusob teprve budu trenovat, tak jsem tak trochu nechapal co se deje, rucku na predek jsem fakt necekalMaranelo píše:No treba to nekdy nekdo vypusti do sveta setrit se musiale treba Citroni (nevim teda jak new modely) maj rucku na pedek to mi prijde taky jako kokotina
![]()
![]()
Hele, ty, my jsme tady srovnávali KLASIKU a PŘEDOHRAB, to že motor v zádu s náhonem na zadek je nejlepší už se tady DÁVNO vyřešilo, kdyby jsi si přečetl příspěvky, tak to víš..Lukas-e21 píše:bohužel neMaranelo píše:Kuwa lidi co si furt nadavate ste jak harantijde to i bez toho urazeni ne
chytrýmu napověz, blbýho kopni......
Jasně, že se sirka nedá srovnávat s E30, ani jsem si to nikdy nemyslel, ale nepřijde mi to jako krám, tak nech moje autíčko bejt:-)Lukas-e21 píše:kolik si toho njajel s bawem v zimě???, 1 km????????????????bmwm3 píše:Poslouchej mě. Na zimu nemůže být zadní náho s motorem vepředu lepší než přední s motorem vpředu. Jeslti to nevíš, tak ten řidičák vrať ty.. Sorry.Lukas-e21 píše:tak sem se prolouskal touhle diskusí, je vidět, že většina z Vás v nevi co zmanají jízdní vlastnosti.
Zadní náhon je uplně v poho jak v zimě tak v létě, všechno je otázka cviku a reakce, pokud sem trotl, kterej nepochopí, že když na sněhu dá plnej kotel se zadohrabem, že dostane hodiny, tak by měl vrátit řidičák a koupi si sockartu.
ja sem odjezdil s bawem už 4 zimy, a neznam nic lepšího. jezdil sem i s předohrabem, a ten ti nikdy nedá vědět co zamýšlí, prostě nezatočí a seš v řiti, zadni nahon da o sobě vědět nervoznim chovanim zadku.
a co se týče začátku týhle divný diskuse GII GTi vs iSo
jasně že iso vyhraje, pokud budou oba vozy v serii. Golf měl offrroad podvozek a na šotolině se nechyta na bawo.
pokud hodlas porovnavat sirku tak to nema cenu......ta jede mizerně ui na suchu
no, pri trose smuly to bud nekam trefej, nebo budou mit problem se zakonem...bmwm3 píše:Ještě si musím rejpnout.. Jak si myslíte, že by dopadl závod (Za akademického předpokladu, že oba řidiči pojedou
stejně dobře) mezi bmw M3 e30
a ford sierra COSWORTH buď 4x4 nebo klasika (2.0, 16V-turbo, 220Ps) ????????![]()
chčiju na golfAnonymous píše:http://www.vwgolf.cz/
no omega je extrem mas pravduKuaJa píše:Teda talenti, tohle je fakt dobra diskuze.
Kdyz tu resite samosvor - nenapadlo vas nahodou zatahnout rucni brzdu a rozjet se pres jeji odpor? - nevim jak u E30,ale nevidim duvod,proc by to taky nemelo fungovat - proste trochu "uzavres diferencial".
Jinak i ja se chystam na prvni zimu s E30 (mam nekdy od brezna-na snehu jsem jel tak 14 dni) a jsem docela zvedav. Predni nahon uz jsem chapal, jak mu pomoct a co s nim delat a neprislo mi to na zimu nijak slozity - u zadohrabu - co nejlepe delat, kdyz mi ustreli predek - proste trochu prepalim zatacku?? -ptam se - vyslapnout spojku a pockat az se predek chyti? -prosil bych realne nazory a ne neco jako Collin McR.
Jinak bych tady borce,ktery tak milujou zadohrab posadil do Opel Omega 3.0 V6 - automat- fantasticka kara. V zime-tezko ji rozjet na rovine.Hrabala uz od volnobehu -tak se ukazte.Proste auto bez zatizenych hnacich kol se snad nemuze nikdy rozjet na snehu /spis ledu/ lip nez auto se zatizenyma hnacima kolama. Ale myslim,ze hrajou ohromnou roli pneumatiky! a pak hlavne cit v noze a mozek.Jinak se mi zadohrab libil prave tim,ze clovek pres vyse zminenou rucku muze lecos poresit.
A Bawec me v tom breznu velice potesil, ze opravdu vyjel tam, kde meli co delat Escorty ap.-autak tam drepel jak pribitej a prazdny kufr (je pravda,ze jen 316) -ale bude to tim, ze jsou proste dobry zimni gumy.
Jinak, jestli jste nikdy nezkouseli blbosti s predohrabem, tak nevim, ale ja jsem se v nem vzdycky pobavil azaz a opravdu si strihnout zatacku pretacivym smykem bez rucky neni problem-ale kdyz ji clovek zapoji/od ceho tam je/, tak je hnedka legrace skvela- a vytahovani ze zatecek se mi taky libi. Ja osobne bych nezavrhoval ani jedno.
To AND: je fakt,ze jestli mas ridicak 2 roky, tak nektery veci pises dost kategoricky a vsevedoucne-to te pak asi spousta lidi klepe pres prsty
e21 je lepší než sirka, mam e 30 320i a po e21 se mi stejská.bmwm3 píše: To Lukas e21
A E21 ti přijde lepší než sirka? Máš e21? Jestli jo, co v ní máš za motor?
zaleží kde pojedou a ktera M3 E30 si to s ni da.......bmwm3 píše:Ještě si musím rejpnout.. Jak si myslíte, že by dopadl závod (Za akademického předpokladu, že oba řidiči pojedou
stejně dobře) mezi bmw M3 e30
![]()
a ford sierra COSWORTH buď 4x4 nebo klasika (2.0, 16V-turbo, 220Ps) ????????![]()
sanavabičJirka325 píše:
A je uplne burt, jestli je snih, nebo ne.
a to jako proč???And píše:sanavabičJirka325 píše:
A je uplne burt, jestli je snih, nebo ne.ja si teda nemyslim ze by bylo jedno esi je nebo neni snih ale kdyz to rikas - to je to na co sem narazel
lukasE21: vim co je prokluz a co zaber, kdyz stojis v kopci na snehu na brzde tak si auto podrzis na spojce v zaberu a pak pridavas plyn a poustis spojku ale to uz je snad prokluz nebo ne?
-----------------
a na snehu je akcelerace velmi mala, neni zadny pretizeni na zadni napravu ani odlehceni predni napravy. proto si myslim a mam vyzkouseny ze predolka vyhraje.. pokud ste to zkusili a vyslo vam to jinak tak me nenadavejte
a pokud chete delat v zime zavody tak se ale sejdem v pulce cesty mezi brnem a prahou
ja ne, ja jen citoval.................Robert píše:Hele kucí, nezměnilo se tady trochu téma?
Ten název přízpěvku "hustý týpci" patřil těm v odkazu ne členům klubu![]()
Jinak ta sierra cosworth je asi hustý auto, ale strašně ošklivý![]()
4Lukas_e21: to jsi fotil doma před garáží ty dvě auta?