
Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
S tím skútrem je to i můj případ, garáž nemám, takže stojí venku přivázanej k lampě. Jak jsem psal z e38 do Focusu byl obrovský šok, proto jsem asi na něj tak nadával. Bylo to poučení do příště. Být Tebou tak se toho krasavce nezbavuji, peníze budou, my nebudem. A pokud Tě to auto pořád baví, tak nepřemýšlej nad těma hrůzama. Budeš pak po touru brečet, vím o čem mluvím 

BMW E46 318i tour - takový obyčejný auto
ex Sedmero BMW E38 740i
ex BMW E30 318i kombajn
ex Sedmero BMW E38 740i
ex BMW E30 318i kombajn
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Rozhodně se toura nezbavuj.ja prodal svou 324 tour a ani nevíš jak moc me to ted sere. Pouceni pro příště e30 tour nikdy neprodávat. Momentálně mám daily e30 323 sedan ale na zimu musím sehnat neco co nebude ttrpět solí
BMW pozitivní a netajim se tim
Ex.: Fiat Uno 1.4T, Citroen BX 1.9TD, e30 318i chrom, e34 524TD, e30 324TD tour, e36 328i tour, e39 530DA tour, e30 323i chrom
Akt.: e30 318i plast - renovace 87"
KIA Sportage 2.0TD 4x4

Ex.: Fiat Uno 1.4T, Citroen BX 1.9TD, e30 318i chrom, e34 524TD, e30 324TD tour, e36 328i tour, e39 530DA tour, e30 323i chrom
Akt.: e30 318i plast - renovace 87"
KIA Sportage 2.0TD 4x4

Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
2LiarLiar: Celý tohle téma je divný. Nějakej čas se tu celkem aktivně pohybuješ. Třícu jsi nikdy neměl, tak bych čekal, že tě to auto baví a až budeš mít příležitost, přesně jako teď, že si třícu pořídíš. Ještě když si kupuješ auto, s kterým, jak píšeš, budeš jezdit jen ty a nemusíš brát ohled na manželku atd. Ale ty se tu ptáš, jestli je lepší megan, clio, nebo fiesta a považuješ ty kandidáty za lepší volbu, než e30
Brácha koupil před rokem toura 1.8 za cca 25k. včetně eka, nijak zvlášť shnilého s dobrým motorem. Najel něco kolem 20tis. km a víceméně nebylo potřeba dělat nic, co by nekoupil za pár korun na vrakáči a co by nezvládl v domácím prostředí s minimem nářadí udělat, což u Francouze dle mého nebude takové. Nevím, jestli se ceny e30 za ten rok tak posunuly, ale myslím, že kdo hledá, ten při troše štěstí najde. Ale pokud pořídíš renaulta, tak ho pak nezapomeň přidat do klubovek, když jsi takový srdcař

Brácha koupil před rokem toura 1.8 za cca 25k. včetně eka, nijak zvlášť shnilého s dobrým motorem. Najel něco kolem 20tis. km a víceméně nebylo potřeba dělat nic, co by nekoupil za pár korun na vrakáči a co by nezvládl v domácím prostředí s minimem nářadí udělat, což u Francouze dle mého nebude takové. Nevím, jestli se ceny e30 za ten rok tak posunuly, ale myslím, že kdo hledá, ten při troše štěstí najde. Ale pokud pořídíš renaulta, tak ho pak nezapomeň přidat do klubovek, když jsi takový srdcař

E30 320i 87' Zinnoberrot
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Dobře ty...
trošku tedy nevidim důvod kupovat "novějšího" renaulta kde se všechno sere už od výroby...
Tříca je lego, stojí to pár korun... kolik to bude stát na francouze? Počítám že spíš nesmysl...
Zůstaň aspoň u toho BMW kor když jsme na E30 foru...
Souhlasim s Mattlesem ohledně pořízení E30 ...za 50 máš docela hezký auto, na ježdění, na hraní atp...
U poláků je jich docela dost a někdy i hezkejch a u nás se taky něco objeví.
trošku tedy nevidim důvod kupovat "novějšího" renaulta kde se všechno sere už od výroby...
Tříca je lego, stojí to pár korun... kolik to bude stát na francouze? Počítám že spíš nesmysl...
Zůstaň aspoň u toho BMW kor když jsme na E30 foru...
Souhlasim s Mattlesem ohledně pořízení E30 ...za 50 máš docela hezký auto, na ježdění, na hraní atp...
U poláků je jich docela dost a někdy i hezkejch a u nás se taky něco objeví.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Kurva ja v tom ale pored nevidim smysl, prodat peknou 46 za 130 a koupit misto toho e30 za 50, khor na denni jezdeni
Leda ze by me 46 omrzela..

Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Však e46 je nudná plechovka 
Se nedivim, vydržel jsem to rok a šla..
docela tomu teda pomohlo i to, že v tom jezdí jouda z BMW gangu s pánvičkou na hlavě... 

Se nedivim, vydržel jsem to rok a šla..


E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Stejně mám takový dojem, že za tím celým stojí ženská ... 

BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
taky mě tohle napadlo jelikož to absolutně postrada smysl takže do toho rozhodovani je nenapadně zamichana babska logikaalkaba píše:Stejně mám takový dojem, že za tím celým stojí ženská ...


Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Panove, mam to tu rad, je to nyni posledni forum co sleduju, je tu jakasi rodina atmoska, tak me to pls nekazte, nemusime zabihat do psychologickych rozboru
Nemel jsem to tu vubec resit, ale co jsem kua cekal ze
nj.
PS: Matlles, celkem si to trefil..opravdu, ale bohuzel na to nemam. To, co je pro me je pekna trica na jezdeni, je proste mimo muj financni ramec.
Jediny v posledni dobe tu na prodej s cim bych opravdu rad jezdil bylo to keanovo kupe a to bylo po sleve za 55. Kolik se podobnych od te doby ukazalo? Mam dojem ze zadne. Jen ten silver 325 saloon s MTII za 90. edit: a ten bilej 320ic za 99
Serte na to ono to nejak dopadne


PS: Matlles, celkem si to trefil..opravdu, ale bohuzel na to nemam. To, co je pro me je pekna trica na jezdeni, je proste mimo muj financni ramec.
Jediny v posledni dobe tu na prodej s cim bych opravdu rad jezdil bylo to keanovo kupe a to bylo po sleve za 55. Kolik se podobnych od te doby ukazalo? Mam dojem ze zadne. Jen ten silver 325 saloon s MTII za 90. edit: a ten bilej 320ic za 99

Serte na to ono to nejak dopadne

EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Já mám na popojíždění do práce P106 1.1
Připadám si v tom sice jako debil ale to je vedlejší.
Spotřeba nula nula prd,a za dva roky akorát leju benzín,olej a dávám destičky.
A do 25K seženeš pěknou.
Kdybych měl na denní třícu,ať už klidně nějakou obyč. 1.6,už se vidím jak do ní stejně sypu a snažím se jí hejčkat
Připadám si v tom sice jako debil ale to je vedlejší.
Spotřeba nula nula prd,a za dva roky akorát leju benzín,olej a dávám destičky.
A do 25K seženeš pěknou.
Kdybych měl na denní třícu,ať už klidně nějakou obyč. 1.6,už se vidím jak do ní stejně sypu a snažím se jí hejčkat

Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Za mě je vděčný auto na popojíždění ten compact 

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Tak silver sedan byl za kilo, ne 90 a po dohodě šla cena mírně dolů. Padly do toho nějaké peníze a ještě daleko větší padnou, pak bude k světu a pěkné. Určitě to ale neni auto na denní ježdění, jednak řešíš finance, to já naštěstí nemusím a stejně bych už s tím nejezdil denně. Když pominu spotřebu, což je asi dost podstatné - takže šestihrnek být tebou vůbec neřešil (viz 320i 2dv.chromák za 55)- vím že bys asi chtěl m10ku, to taky nebude za 6-8l/100km, starší auto si řekne pořád o něco. Pokud budeš chtít ať je to k světu a nebudeš si užívat, že se za auto stydíš, padnou tam stejně peníze, ne drobné. Navíc je třicítka návyková, takže budeš kupovat pořád nějaké blbosti, asi jako každý tady. Kde máš klimu (takovému štěstí v e30, ve verzi kterou chceš a že bude funkční, asi nevěříš), pohodlí.. To věřím máš v hlavě už vyřešené. Auto které chceš asi neexistuje. E30 na denní ježdění (když už přece) by měla být v super stavu a to už jsme na jiné částce. Pokud budeš jezdit zimu, dlouho nevydrží a budeš zase sypat.
Další věc je to, že ceny e30 se zvedly i víc než o sto procent, za poslední dobu a už to není bohužel taková prča jako v minulosti, vybírat z xy kousků, jednu dojezdit a sehnat další, jezdit zimu apod.
Na druhou stranu, jsem taky před lety, jednu dobu jezdil denně 325i (jaro-podzim) a podobnýma autama. Měl jsem v té době, řekl bych víc než vysoký příjem jako zaměstnanec a stejně jsem do auta a benzínu prostě sypal dost peněz a finančně to dost cítil. Jenže já jsem já, dnes když mi to může být jedno, tak to zase někdy řeším
Pokud jsi smířený se vším co jsem už psal - prostě musíš být fanda toho auta, vybral bych si nějakého středně zachovalého toura b16-18 a sypal do něj jen mírně, co je potřeba a aby to nebyla ostuda... To by byl takový kompromis. Pokud teda nějaký slušný seženeš, kde nebudeš muset lakovat a vyvařovat, hned po dovozu domů, občas se něco najde, ale je už o ně docela mela, koukni jak rychle mizí e30 z inzerátů na Bazoši a tady, když je to celkem slušné auto, za celkem slušné peníze. Bílý chromák to asi nebude, mimo jeden od Tomíka, který nevím jestli je ještě aktuální, nevím jaká by byla potřeba investic, přihlášení a byl za 60. Ok, takže hned ze startu 70, když ještě nabereš první plnou nádrž..
Stejně se musíš rozhodnout sám, co ti je blízké, co se ti líbí, v čem se ti dobře jezdí. Ať je to compact který proto, že je to e36 asi nechceš, nebo třeba Megáne.
Další věc je to, že ceny e30 se zvedly i víc než o sto procent, za poslední dobu a už to není bohužel taková prča jako v minulosti, vybírat z xy kousků, jednu dojezdit a sehnat další, jezdit zimu apod.
Na druhou stranu, jsem taky před lety, jednu dobu jezdil denně 325i (jaro-podzim) a podobnýma autama. Měl jsem v té době, řekl bych víc než vysoký příjem jako zaměstnanec a stejně jsem do auta a benzínu prostě sypal dost peněz a finančně to dost cítil. Jenže já jsem já, dnes když mi to může být jedno, tak to zase někdy řeším

Pokud jsi smířený se vším co jsem už psal - prostě musíš být fanda toho auta, vybral bych si nějakého středně zachovalého toura b16-18 a sypal do něj jen mírně, co je potřeba a aby to nebyla ostuda... To by byl takový kompromis. Pokud teda nějaký slušný seženeš, kde nebudeš muset lakovat a vyvařovat, hned po dovozu domů, občas se něco najde, ale je už o ně docela mela, koukni jak rychle mizí e30 z inzerátů na Bazoši a tady, když je to celkem slušné auto, za celkem slušné peníze. Bílý chromák to asi nebude, mimo jeden od Tomíka, který nevím jestli je ještě aktuální, nevím jaká by byla potřeba investic, přihlášení a byl za 60. Ok, takže hned ze startu 70, když ještě nabereš první plnou nádrž..
Stejně se musíš rozhodnout sám, co ti je blízké, co se ti líbí, v čem se ti dobře jezdí. Ať je to compact který proto, že je to e36 asi nechceš, nebo třeba Megáne.
M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual, Z3 2.8 M52TU Coupe manual, Alpina B6 #056 e63 4.4 Alpinablau… a pár dalších non BMW
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Z E38 do téměř čehokoli je to vážně průser...
Vím, co říkám, vždy na rámcově měsíc se snažím sedmě dát odpočinout od věčných cukačet rámcově do 20ti km a jezdit něčím podřadným...a hrozně rád se pořád vracím do E38my
Každopádně na lítačku z neBMW můžu doporučit Fordíka Fiestu - Daudgen jezdil MKIV, dokud nezaklepala na klice
a já jsem si pořídil MKVI TDCi Van (spotřeba 3,5 - 6)...a oba to jsou supr stroje svým způsobem. Van má jednu velkou výhodu, je lehkej na prdeli...a z toho, z čím jsem vším jezdil, snad jen malí Fordi (Puma a Fiesta - ty podvozky a řízení jsou super) umí jít bokem jen přenášením váhy (bez rukávu kruháče půl, s rukávem 3/4
) ... Fiesta mě celkem chytla, ale...ve chvíli, kdy si člověk na takovou sračku koupí 17ky, hledá štelovák a málem jede do Polska pro ST packet nastává problém...do auta určeného ke kurvení a následnému vyhození se začínají sypat peníze...
Pokud toto dokážeš potlačit, tak možná, ale ...
...následně jsem nasedl do 316i Compact a došlo mi, že být to v plynu, budu jezdit ještě levněji a se zadním náhonem, kterej mi zjevně za dobu ježdění Fiestou fakt chyběl...takže za mě si kup compacta, ideálně v Mpacketu, páč jinak ho stejně budeš shánět (vlastní zkušenost
) a můžeš se holedbat tím, že máš Z3, jen v hnusnějším provedení
...další aspekt je, že Compact za 10k mě začal srát svou pelechovitostí a cikánstvím (uznávám, z velké části vada konkrétního kusu, ale stejně) a pořídil jsem za podobně 525i E34 se svorem...nastal příjemný šok, jak moc víc může být to ježdění kolem komína zábavný...
...a to se dostáváme až ke stavu, že jsem dokončil po tomto experimentu koncept svého ideálního dailykáru pro osobní přepravu... Mazda MX5 v plynu, se skořepinama a 4bodama, se svorem a pořádně ohnilá, abych na ni vůbec nebral ohled... Potřebuji mít totiž něco kontrastního k 7mě
...ponaučení...? Všechny auta žerou peníze...když je řešíš, žerou víc, když ne, máš štěstí, nežerou skoro nic a pak prostě zdechnou a Ty si najdeš nový objekt nezájmu...
Každopádně racionálně vzato...Fiesta je solidní spotřebák s komunikativním řízením...já s tou věcí mám lehčí život, protože z absolutní nevýbavy Vanu mám srandu, když mi na dvoře stojí vybavená 7ma, do který můžu kdykoli přestoupit, plus mi to reálně ušetří dost peněz, když někdo potřebuje náhradní auto, tak ji beze strachu půjčím a dovolí mi to pracovat víc v klidu v mnoha případech. Ale nemít k tomu BMW nebo něco dalšího, asi bych si utrhl koule...that's it. Mít něco takovýho jako jediný svý auto je v mých očích absolutní životní prohra
(Každopádně proti těm jiným "prohrám" - koncern, frankosráče atd. - to má aspoň některé již zmíněné řidičské plusy)


Každopádně na lítačku z neBMW můžu doporučit Fordíka Fiestu - Daudgen jezdil MKIV, dokud nezaklepala na klice



...následně jsem nasedl do 316i Compact a došlo mi, že být to v plynu, budu jezdit ještě levněji a se zadním náhonem, kterej mi zjevně za dobu ježdění Fiestou fakt chyběl...takže za mě si kup compacta, ideálně v Mpacketu, páč jinak ho stejně budeš shánět (vlastní zkušenost


...další aspekt je, že Compact za 10k mě začal srát svou pelechovitostí a cikánstvím (uznávám, z velké části vada konkrétního kusu, ale stejně) a pořídil jsem za podobně 525i E34 se svorem...nastal příjemný šok, jak moc víc může být to ježdění kolem komína zábavný...
...a to se dostáváme až ke stavu, že jsem dokončil po tomto experimentu koncept svého ideálního dailykáru pro osobní přepravu... Mazda MX5 v plynu, se skořepinama a 4bodama, se svorem a pořádně ohnilá, abych na ni vůbec nebral ohled... Potřebuji mít totiž něco kontrastního k 7mě

...ponaučení...? Všechny auta žerou peníze...když je řešíš, žerou víc, když ne, máš štěstí, nežerou skoro nic a pak prostě zdechnou a Ty si najdeš nový objekt nezájmu...

Každopádně racionálně vzato...Fiesta je solidní spotřebák s komunikativním řízením...já s tou věcí mám lehčí život, protože z absolutní nevýbavy Vanu mám srandu, když mi na dvoře stojí vybavená 7ma, do který můžu kdykoli přestoupit, plus mi to reálně ušetří dost peněz, když někdo potřebuje náhradní auto, tak ji beze strachu půjčím a dovolí mi to pracovat víc v klidu v mnoha případech. Ale nemít k tomu BMW nebo něco dalšího, asi bych si utrhl koule...that's it. Mít něco takovýho jako jediný svý auto je v mých očích absolutní životní prohra

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Ber to sportovne, my to myslime v dobrymLiarLiar píše:Panove, mam to tu rad, je to nyni posledni forum co sleduju, je tu jakasi rodina atmoska, tak me to pls nekazte, nemusime zabihat do psychologickych rozboruNemel jsem to tu vubec resit, ale co jsem kua cekal ze
nj.
PS: Matlles, celkem si to trefil..opravdu, ale bohuzel na to nemam. To, co je pro me je pekna trica na jezdeni, je proste mimo muj financni ramec.
Jediny v posledni dobe tu na prodej s cim bych opravdu rad jezdil bylo to keanovo kupe a to bylo po sleve za 55. Kolik se podobnych od te doby ukazalo? Mam dojem ze zadne. Jen ten silver 325 saloon s MTII za 90. edit: a ten bilej 320ic za 99![]()
Serte na to ono to nejak dopadne

Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
noo ja bral vzdycky kompakt jeko nejhnusnejsi variantu
ale v takovychto situacich musim rict, ze to nemusi bejt uplne spatny...hlavne teda ten stribrnej s 55k najeto co tu je vypada suprove..
Fakt na nej ziram jak puk, vypapada jak novej, ale je teda kurevsky z ruky
Tak v Kutne Hore snad neni na magistratu tak narvano jako u nas v Brne nebo v Praze ne 

Fakt na nej ziram jak puk, vypapada jak novej, ale je teda kurevsky z ruky


EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Tak jsem na nej psal a pry se na nej nekdo jede zitra podivat.. Tak to je pase asi
omg to me ted bude pekne srat asi. Mohl jsem mit novyho kompakta 


EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Myslím, že docela dobrá koupě by byl i ten červený compact s ISem za 25 co tu dával Chvalda...sakra mít prachy, tak ho beru jako daily všema deseti. 

BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
Z toho co čtu. Jezdit tim co máš. To je nejekonomičtější.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Re: Neco na jezdeni do prace 20-50k? Pls poradte
To uz myslim je prodane