nafta X benzin

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:10

And píše:nerikam ze bych se ji drzel.. akorat sem tam mel nakvaltovanou dvojku v nizkych otackach a proto me tak ujel, kdybych tam vrazil jednicku tak by me taky ujel ale ne tolik - je to pointa k tomuhle tematu, diesel vs benzin a okamzity zrychleni v otackach

a k tomu odporu vzduchu. myslim ze E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti - tj pri dvojnasobne rychlosti bude ctyrnasobny odpor vzduchu a 924 mel kamos a valili sme po dalnici a davali zavod, jel sem prvni ale on me dojel a zacal predjizdet a kdyz me predjel tak se zaradil prede me a v tu chvili bych rekl ze sem jel bez odporu vzduchu a taky to byla nejvetsi rychlost ktere sem kdy dosahl, 4.rychlost, lehce pres 6 tisic otacek a on rikal ze mel na tachu pres 190 takze tech 180 (realnejch) me to dat mohlo
Co jsi tam měl za 2,0? Kolik měl koní?
Ještě k tomu aero pytli, viděl jsem to na vlastní oči, ale v případě cyklistu. Fáčko jelo tak 60-70 a cyklisti mu jeli fakt na nárazníku, ten nemohl ani připrzdit. Při 170, když jsi fakt frajer, tak jedeš tak 5 m za někým..

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:15

BOOST píše:2 Tweety: Tak to trochu poupravím, když srovnáš motory ze stejnýho roku a podobným stupni vyladění. Takže bych to spíš viděl Fabia RS vs. Octavia RS a myslím, že se s tou fábií může jít tak akorát vysrat.
No hele pozor, kámoš (mámy přítel) ty auta dělá a říká, že ta Fabka jede fakt docela fest a říkal taky, že možná líp ne RS Koktávka. Kamarád opravoval Oktávku RS a říkal, že to zas tak moc nejede, že čekal lepší, hele, tohle jsem slyšel, zkušenosti nemám.. Každopádně, že se vrátím, zkušenosti mám s E38 740 V8 a jede to jako hovado, nějáký 2,0 neřešíš, prostě 286 koní a 400 Nm, váha sice okolo 1800 a automat, ale dáš režim sport a prostě neřešíš.

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:15

oops
Naposledy upravil(a) bmwm3 dne 17. 12. 2004 08:35, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:19

Francis píše: Tak jsem to dneska sledoval, ve 40km/h mam 2700 rpm a kdyz slapnu "podlahu" tak to docela jede. 325iX Touring.
No jo, šestihrnec ti prostě od spoda líp pojede :-). Ale co mne svezl DAN ve své 325, tak to fakt zajímavý bylo až od 4000 rpm. Každopádně čím víc válců, tím líp odspoda.
Teda, jednou jsem vezl E39 530 V8 kamarádovi ze servisu a tak do 4000 tisíc teda moc nejela, od 4000rpm výš to bylo už hezký, ale do 4000 to jelo stejně, jako obyč 2,0 OD 4000. DALEKO líp jela Maxima 3,0...

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:26

Fx píše:KuaJa - rekl bych, ze tema dieselama a specialne mondeem jsi reagoval spis na Hanise... A k tomu ti reknu asi to, ze Hanis o modernich dieselech, navic od Fordu, nevi vubec nic. Mas pravdu, zarve te to do sedacky... A treba takovy Mondeo 1,8i 16V Zetec... mmmm, no to je sila 8) :lol: :lol: :lol:
Soused teď dostal služební Mondeo, funglovku, tu nejsilnější 1,8 a teda takovej řev mi to nepřišlo.. IS mi přišlo živější.. S oběma auty jsem jel jen jednou a kousek!!

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 17. 12. 2004 08:28

bmwm3 píše:
Fx píše:KuaJa - rekl bych, ze tema dieselama a specialne mondeem jsi reagoval spis na Hanise... A k tomu ti reknu asi to, ze Hanis o modernich dieselech, navic od Fordu, nevi vubec nic. Mas pravdu, zarve te to do sedacky... A treba takovy Mondeo 1,8i 16V Zetec... mmmm, no to je sila 8) :lol: :lol: :lol:
Soused teď dostal služební Mondeo, funglovku, tu nejsilnější 1,8 a teda takovej řev mi to nepřišlo.. IS mi přišlo živější.. S oběma auty jsem jel jen jednou a kousek!!
No ja si prave delam srandu, i moje zaba 406, ktera ma o 5 koni min a o 100 kilo vic, jede lip. Ja jel po dalnici na 5 a tak nejak jsem zrychloval a jirka325 za mnou v mondeu... a prej musel jit az na trojku, aby me stihal
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:29

jaban píše:zkuste porovnat nejakou benzinovou 1,3 nebo 1,4 s Fiatackym dieslovym motorem 1,3 16v jtd multijet, jede neskutecne, jezdi do 5 litru a tocivy je jako benzinovy motor. A co se vyplati vic ? benzinak po meste zere v prumeru kolem 10 litru naftak o polovinu mene, tak co se vyplati... ?
Kámoš má Punto 1,2 16V, nezadá si s běžným 2,0 a v Pze jezdí do 7.. Ale ten MultiJet 1,3 je hustej motůrek..

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 17. 12. 2004 08:31

bmwm3 píše:
jaban píše:zkuste porovnat nejakou benzinovou 1,3 nebo 1,4 s Fiatackym dieslovym motorem 1,3 16v jtd multijet, jede neskutecne, jezdi do 5 litru a tocivy je jako benzinovy motor. A co se vyplati vic ? benzinak po meste zere v prumeru kolem 10 litru naftak o polovinu mene, tak co se vyplati... ?
Kámoš má Punto 1,2 16V, nezadá si s běžným 2,0 a v Pze jezdí do 7.. Ale ten MultiJet 1,3 je hustej motůrek..
Nojo, punto je dravec :lol: Punto 1,7D - D jako Dravec, rika kebrdle 8) Ovsem - je to auto delany do mesta, do 60ti jede jak drak a pak nic, kdyz jsme merili zrychleni 0-100 na letisti z mirnyho kopecka, tak 26 vterin - mereno stopkama :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 08:37

Fx píše: Nojo, punto je dravec :lol: Punto 1,7D - D jako Dravec, rika kebrdle 8) Ovsem - je to auto delany do mesta, do 60ti jede jak drak a pak nic, kdyz jsme merili zrychleni 0-100 na letisti z mirnyho kopecka, tak 26 vterin - mereno stopkama :lol:
To se bavíme o jiné modelové řadě Punt. Ty se bavíš o těch prvních kulatých. Dva kámoši mají Punta, jeden má starý 1,7TD, nejede to špatně, ale žádnej dragster, jezdí do 6 po Pze a ten druhej již zmiňovanou 1,2 16V

jaban
Příspěvky: 13
Registrován: 01. 12. 2004 17:51
Bydliště: mostecko

Příspěvek od jaban » 17. 12. 2004 10:24

Fx píše:
Nojo, punto je dravec :lol: Punto 1,7D - D jako Dravec, rika kebrdle 8) Ovsem - je to auto delany do mesta, do 60ti jede jak drak a pak nic, kdyz jsme merili zrychleni 0-100 na letisti z mirnyho kopecka, tak 26 vterin - mereno stopkama :lol:
kdyz neco meris na stopkach, tak u toho nesmis spat :idea: . Libi se mi, ze pro porovnani si vzdy vyberete to nejzakladnejsi. Treba se dockame i porovnani S 120 GLS vs Masserati... :wink:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 12. 2004 10:29

jaban píše: kdyz neco meris na stopkach, tak u toho nesmis spat :idea: . Libi se mi, ze pro porovnani si vzdy vyberete to nejzakladnejsi. Treba se dockame i porovnani S 120 GLS vs Masserati... :wink:
A s čím chceš porovnávat staré Punto GT? 133 koní, turbo atd ..

jaban
Příspěvky: 13
Registrován: 01. 12. 2004 17:51
Bydliště: mostecko

Příspěvek od jaban » 17. 12. 2004 10:37

no kdyz pisu o multijetu a nekdo na to vytahne atmosferu naftaka, starou koncepci, tak je asi neco spatne ne ?

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 17. 12. 2004 11:04

Hele nerejte furt do Anda-vy to blbe ctete-nechce rict,ze stihal Porsh 924,ale ten ho riznul takovym fofrem, ze byl And proste naprosto aerodynamicky rychle v pytli :-)
Jinak na tech kolech,kdyz chteji jet v aerodynymickym pytli,tak se jezdi tak,ze jede treba za Fabkou,tech 70-80kmh a ten ma otevreny dvere od kufru-tim mu dela aerodynamickej pytel. Pytel se rika tomu,kdyz jedes tak max 5m za kamionem (tohle znam jen z malinkaty motorky) tak najednou muzes skoro vyhodit kvalt a proste ten vzduch,jak to obtyka,tak te vlastne"prisaje"k tomu auto pred sebou. U normalni kastle osobaku je ten vliv docela zanedbatelnej a myslim,ze u Porsche 924 uplne nefungujici.Navic na pytel je to fakt u osobu na 2 metry-jinak uz te to proudeni,ktery se uzavira spis brzdi.

Tezko se muze hodnotit,kdyz se jednou svezes v nejakym aute 1x-treba s dieslem se musis chcilku ucit-abys ho byl schopnej roztahnout ap.-ten motor ma proste uplne jinou charakteristiku nez benzin.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 17. 12. 2004 11:38

jaban píše:no kdyz pisu o multijetu a nekdo na to vytahne atmosferu naftaka, starou koncepci, tak je asi neco spatne ne ?
Ale Jabane, ja to nevytahl proti tomu tvymu multicemusi... :lol:


KuaJa: No treba mel pritom and jeste zhasnuty svetla. Vis, jak ho musi brzdit ten proud fotonu, kdyz mas rozsviceno? :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 18. 12. 2004 01:28

Taky uvedu příklad: otec má ford eskort 1,8 diesel a nevím jak to dělá (asi 35let praxe), ale to autíčko vede hodně pěkně! Občas skoro nevěřím jak tak seká ty kvalty a předjíždí! Jezdí za 6l nafty. Auto má asi 8 let a za tu dobu žádněj větší problém. Benzín je živější ale kdo umí, tak umí!!!
Hod se mám ještě co učit 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 18. 12. 2004 07:25

bmwm3 píše:
And píše:nerikam ze bych se ji drzel.. akorat sem tam mel nakvaltovanou dvojku v nizkych otackach a proto me tak ujel, kdybych tam vrazil jednicku tak by me taky ujel ale ne tolik - je to pointa k tomuhle tematu, diesel vs benzin a okamzity zrychleni v otackach

a k tomu odporu vzduchu. myslim ze E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti - tj pri dvojnasobne rychlosti bude ctyrnasobny odpor vzduchu a 924 mel kamos a valili sme po dalnici a davali zavod, jel sem prvni ale on me dojel a zacal predjizdet a kdyz me predjel tak se zaradil prede me a v tu chvili bych rekl ze sem jel bez odporu vzduchu a taky to byla nejvetsi rychlost ktere sem kdy dosahl, 4.rychlost, lehce pres 6 tisic otacek a on rikal ze mel na tachu pres 190 takze tech 180 (realnejch) me to dat mohlo
Co jsi tam měl za 2,0? Kolik měl koní?
Ještě k tomu aero pytli, viděl jsem to na vlastní oči, ale v případě cyklistu. Fáčko jelo tak 60-70 a cyklisti mu jeli fakt na nárazníku, ten nemohl ani připrzdit. Při 170, když jsi fakt frajer, tak jedeš tak 5 m za někým..
122,4 koni. 6tival, karbec
to s tim vzduchovym pytlem si schvalne zistim. sem tomu fakt veril a overil
----------------------:)

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 18. 12. 2004 09:24

Reno... píše:.....ford eskort 1,8 diesel...
tohle "auto" jsme měli jednu dobu na firmě a bylo to líný jak sviňa.Po dálnici jsem jezdil kopce s kamioňákama.Sice to moc nežralo ale jet v tom bylo pro mě za trest.Možná do města ale na štreky e e :(
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 18. 12. 2004 13:22

břečka píše:
Reno... píše:.....ford eskort 1,8 diesel...
tohle "auto" jsme měli jednu dobu na firmě a bylo to líný jak sviňa.Po dálnici jsem jezdil kopce s kamioňákama.Sice to moc nežralo ale jet v tom bylo pro mě za trest.Možná do města ale na štreky e e :(
Mě to taky přijde líný, nevím co s tím táta děla, ale jezdí s tím hodně slšně.
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 18. 12. 2004 13:24

Reno: Jen jestli to neni tim, ze clovek to zrychleni vnima vic, kdyz sedi na miste spolujezdce... Ja treba ve svym aute jel jako spolujezdec jednou a prislo mi to zivejsi, nez kdyz tim jedu sam...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 18. 12. 2004 13:40

FX: taky možný :wink:
Chtěl jsem to říct asi takhle: jezdí za 6l nafty, jede to docela slušně a je spokojenej. Co chtít víc když mu to stačí? :lol:
Obrázek

Odpovědět