Co jsi tam měl za 2,0? Kolik měl koní?And píše:nerikam ze bych se ji drzel.. akorat sem tam mel nakvaltovanou dvojku v nizkych otackach a proto me tak ujel, kdybych tam vrazil jednicku tak by me taky ujel ale ne tolik - je to pointa k tomuhle tematu, diesel vs benzin a okamzity zrychleni v otackach
a k tomu odporu vzduchu. myslim ze E21 ma odpor vzduchu znacnej, odpor vzduchu roste kvadraticky s rychlosti - tj pri dvojnasobne rychlosti bude ctyrnasobny odpor vzduchu a 924 mel kamos a valili sme po dalnici a davali zavod, jel sem prvni ale on me dojel a zacal predjizdet a kdyz me predjel tak se zaradil prede me a v tu chvili bych rekl ze sem jel bez odporu vzduchu a taky to byla nejvetsi rychlost ktere sem kdy dosahl, 4.rychlost, lehce pres 6 tisic otacek a on rikal ze mel na tachu pres 190 takze tech 180 (realnejch) me to dat mohlo
Ještě k tomu aero pytli, viděl jsem to na vlastní oči, ale v případě cyklistu. Fáčko jelo tak 60-70 a cyklisti mu jeli fakt na nárazníku, ten nemohl ani připrzdit. Při 170, když jsi fakt frajer, tak jedeš tak 5 m za někým..