Mercedes C124 2.2 110 KW škube
Mercedes C124 2.2 110 KW škube
Zdravím, chtěl bych poprosit všechny kdo má s tímhle autem nějaké zkušenosti o pomoc.
Je to Mercedes Benz E-clase ( C124 )
Rok 1994
Motor 2.2 110 kw
Automat
Jezdí na LPG ( rok staré, výrobce Magic)
Mám s tímto autem jeden docela velký problém, auto po zahřátí škube ale dost zvláštně, zkusím to popsat, za studena jede všechno super, po cca 8-10 km se zahřeje začne jakoby trošičku vynechávat ale zatím necuká jen jde slyšet trošku hrubší chod motoru jakoby v intervalech cca 2 sekundy, postupně jak se auto zahřívá tak se to zhoršuje až do stavu že při přidání plynu auto začne škubat tak moc že se ozývají brutální rány z diferáku, pocitově jako bych přidával plyn a pak ubíral, prostě jako by auto nevědělo že mám sešláply plyn, když to při jízdě škubne tak třeba 5 sekund vůbec nereaguje na sešlápnutí plynu, a otáčky spadnou na cca 1000 a houpou se od 1000 - 1300 velice rychle, jediná záchrana aby se auto rozjelo je sešlápnout plyn až na podlahu a auto zase jede normálně ( jen na plný plyn ale). Dále jsem si všiml že při zařazení P ( na automatu) se zvedne volnoběh cca na 1500 - 2000 otáček, na N ani na D to nedělá což je docela divné mi připadá, dále auto se nikdy za celou dobu nezahřálo víc na jak 75° ( vždy pod ryskou na 80°), další poznatky jsou že na diagnostice to psalo že je vadné servo škrtíci klapky a ještě něco, klapka se vyměnila a nechávala se opravovat i jednotka tam prý byla taky nějaká chyba, auto po těhle opravách jezdilo asi měsíc 1000-1500 km pak to začalo znovu, zajelo se na diagnostiku a zase to psalo to servo škrtící klapky tak se chyba smazala a auto opět jezdilo asi měsíc bez problémů, pak jednou ráno jsem chtěl nastartovat auto chytlo a hned zdechlo, nevěnoval jsem tomu pozornost ale když se zahřálo začalo cukat. Čím víc se motor prohřeje tim to je horší, jel jsem z chaty asi 100 km a to už se opravdu nedalo co 10 metrů škubanec. Jediné čeho jsem si všiml tak jedno čidlo na teplotu vody má dodělané nové elektrické vedení ( asi přímo do budíku) jinak vše původní. Snad jsem to napsal všechno
Kdyby měl někdo jakoukoliv radu nebo nápad tak prosím napište. Nás jedině napadlo že je někde špatný kabel od té klapky ale než tu elektriku rozkuchám tak bych rád slyšel něčí názor. Díky
Je to Mercedes Benz E-clase ( C124 )
Rok 1994
Motor 2.2 110 kw
Automat
Jezdí na LPG ( rok staré, výrobce Magic)
Mám s tímto autem jeden docela velký problém, auto po zahřátí škube ale dost zvláštně, zkusím to popsat, za studena jede všechno super, po cca 8-10 km se zahřeje začne jakoby trošičku vynechávat ale zatím necuká jen jde slyšet trošku hrubší chod motoru jakoby v intervalech cca 2 sekundy, postupně jak se auto zahřívá tak se to zhoršuje až do stavu že při přidání plynu auto začne škubat tak moc že se ozývají brutální rány z diferáku, pocitově jako bych přidával plyn a pak ubíral, prostě jako by auto nevědělo že mám sešláply plyn, když to při jízdě škubne tak třeba 5 sekund vůbec nereaguje na sešlápnutí plynu, a otáčky spadnou na cca 1000 a houpou se od 1000 - 1300 velice rychle, jediná záchrana aby se auto rozjelo je sešlápnout plyn až na podlahu a auto zase jede normálně ( jen na plný plyn ale). Dále jsem si všiml že při zařazení P ( na automatu) se zvedne volnoběh cca na 1500 - 2000 otáček, na N ani na D to nedělá což je docela divné mi připadá, dále auto se nikdy za celou dobu nezahřálo víc na jak 75° ( vždy pod ryskou na 80°), další poznatky jsou že na diagnostice to psalo že je vadné servo škrtíci klapky a ještě něco, klapka se vyměnila a nechávala se opravovat i jednotka tam prý byla taky nějaká chyba, auto po těhle opravách jezdilo asi měsíc 1000-1500 km pak to začalo znovu, zajelo se na diagnostiku a zase to psalo to servo škrtící klapky tak se chyba smazala a auto opět jezdilo asi měsíc bez problémů, pak jednou ráno jsem chtěl nastartovat auto chytlo a hned zdechlo, nevěnoval jsem tomu pozornost ale když se zahřálo začalo cukat. Čím víc se motor prohřeje tim to je horší, jel jsem z chaty asi 100 km a to už se opravdu nedalo co 10 metrů škubanec. Jediné čeho jsem si všiml tak jedno čidlo na teplotu vody má dodělané nové elektrické vedení ( asi přímo do budíku) jinak vše původní. Snad jsem to napsal všechno
Kdyby měl někdo jakoukoliv radu nebo nápad tak prosím napište. Nás jedině napadlo že je někde špatný kabel od té klapky ale než tu elektriku rozkuchám tak bych rád slyšel něčí názor. Díky
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Ahoj zde,netýká se to tématu,ale taky jde o Mercedes 124 coupé s automatickou převodovkou a šestiválcovým třílitrem pod kapotou r.v.91.
Laicky popsáno:
-pozorováním bylo zjištěno že motor táhne záhadným způsoben olej z automatické převodovky do sání skrz podtlakové ovládání.
Nemáte někdo zkušenost co s tím?Je to celkem dost velký množství,cca 2l po ujetých 300km,za autem samo za jízdy není vidět
Za jakoukoliv radu moc díky
Laicky popsáno:
-pozorováním bylo zjištěno že motor táhne záhadným způsoben olej z automatické převodovky do sání skrz podtlakové ovládání.
Nemáte někdo zkušenost co s tím?Je to celkem dost velký množství,cca 2l po ujetých 300km,za autem samo za jízdy není vidět

Za jakoukoliv radu moc díky
Auto bylo v Kapschu kvůli opravě automatu,nevím co opravovali ale shrábli 8000,- a s tímto problémem nechtějí nic mít.Taky mě napadlo že to ovládání musí jít přes nějaký separátor nebo něco podobnýho a ten nebude plnit svoji funkci,no budu muset na to pořádně mrknout,udajně je u převodovky nějaká "nádobka" přes kterou vede to vedení podsavu,tam bych viděl problém,motor má vstřikování KE Jetronic,trochu jsem ho zkoumal na netu jak to vlastně funguje,tak snad to vymyslíme.Jen mě zaráží že člověk svěří auto takovým odborníkům,ti se v tom nějak porýpou shrábnou prachy ale na to aby zapnuli mozkový závity to už ne,to si musí člověk nastudovat a vykoumat sám,já to říkám furt,do hajzlu se všema rádoby servisamaFinky iS píše:Automat je ovladan podtlakem ze sani motoru. Chyba je v ovladani automatu,podle me tam praskla membrana. Poradi kdo dela automaty.
do kpasch bych s jejich pristupem(zazil sem dle me velkej podel) nakonec me to stalo 35000 bez dokladu jinde a spokojenost) auto uz nikdy nedal.....
E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
Včera vyřešeno,je to tou prasklou membránou,oprava doma za cenu dílu cca 1000,-kč1flip1 píše:do kpasch bych s jejich pristupem(zazil sem dle me velkej podel) nakonec me to stalo 35000 bez dokladu jinde a spokojenost) auto uz nikdy nedal.....
Kapsch si naúčtoval 8000,- za výměnu oleje+údajné seřízení převodovky,to jen tak pro zdejší servismany ať ví od jakých cen se odrážet

palec nahoru....DVORIS píše:Včera vyřešeno,je to tou prasklou membránou,oprava doma za cenu dílu cca 1000,-kč1flip1 píše:do kpasch bych s jejich pristupem(zazil sem dle me velkej podel) nakonec me to stalo 35000 bez dokladu jinde a spokojenost) auto uz nikdy nedal.....
Kapsch si naúčtoval 8000,- za výměnu oleje+údajné seřízení převodovky,to jen tak pro zdejší servismany ať ví od jakých cen se odrážet
E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX