na zacatek je fakt dobry zkouset to v zime, naucis se ovladat auto plynem A v male rychlosti (power over, rucka, shiftlock)... pak na mokru, nekde na parkovisti, snazit se planovane jezdit kolem ostruvku nebo kuzelu, ne to jen tocit jak howado

no a pak na mokru na okruhu, abys v nejhorsim skoncil v kacirku...
na suchu se auto-Bmw chova bych rekl podstatne jinak, pri nizke najezdove rychlosti (clovek se boji) je problem to utrhnout prostym pridanim plynu-power over (mozna nakonci zatacky, kdy auto zrychly a pak se utrhne), to same shift lock (nakopne se to a hned se zas chytne) nebo rucka (kratky zbesily pretoceny smyknuti a konec)...
proto co doporucuju je, zatacku nejdriv nekolikrat projet co nejrychleji a podivat se, kolik to je km/h... pak tam najet skoro stejne rychle a zacit neco delat, JINAK to fakt NEJDE

osobne shift lock a rucku povazuju za dost hrubej zpusob, posledni dobou sem se trochu naucil pouzivat "brzdeni", da se to tak poslat do nenasilneho smyku, staci najet dost rychle, v okamziku zacatku toceni volantem to malinko prehnat a zaroven lehce o brzdu (vaha jde dopredu, zadek se odlehci a jde sam bokem) a hned preslapnout na plyn a uplne lehce to drzet ve smyku... u predohrabu se to da vylepsit soucasnym podrazenim (shiftlock predku)...
fakt spatnej napad je snazit se se slabym motorem to poslat do zatacky, pak vytocit motor a pustit spojku na dvojku a cekat co se stane...

)
stane se to, ze auto jde brutalne bokem, pak se kola chytnou, tou dobou ma opocenej ridic plny kontra a kara leti presne na opacnou stranu kolmo ven ze silnice... hadej jak to vim

tel. 604 200 794