alternetiva k H S2K ?
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
vzdycky musis nekomu zaplatit ty roztrhly ojnice nez se zjisti jak na to 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Greeny
- Příspěvky: 828
- Registrován: 13. 03. 2010 12:44
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
je otázkou co od toho auta chceš, jestli něco s čím se dá jet každý den pro rohlíky ale na trackdayi se neztratí nebo něco co na okruh dojede po cestě a ne na podválu a je čistě závodně orientované. A pak je ještě otázkou jestli chceš auto na co nejlepší časy nebo na zábavu za volantem a srdcovku. Pokud na zábavu a nemusí být pohodlné, prostorné, s kufrem a podobě, tak určitě Caterham. Pokud na časy, ale použitelné běžně tak vzhledem k malému objemu by ta S2K mohla možná fungovat, ale podle mě to jinak moc emocemi a zábavou nabité auto nebude. Navíc funkce Vtecu mi u zadokolky připadá v některých situacích poněkud sebevražedná
A pokud srdcovku, tak 320is 


BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
Přesně takGreeny píše:je otázkou co od toho auta chceš, jestli něco s čím se dá jet každý den pro rohlíky ale na trackdayi se neztratí nebo něco co na okruh dojede po cestě a ne na podválu a je čistě závodně orientované. A pak je ještě otázkou jestli chceš auto na co nejlepší časy nebo na zábavu za volantem a srdcovku. Pokud na zábavu a nemusí být pohodlné, prostorné, s kufrem a podobě, tak určitě Caterham. Pokud na časy, ale použitelné běžně tak vzhledem k malému objemu by ta S2K mohla možná fungovat, ale podle mě to jinak moc emocemi a zábavou nabité auto nebude. Navíc funkce Vtecu mi u zadokolky připadá v některých situacích poněkud sebevražednáA pokud srdcovku, tak 320is
Taky sem nevěděl
S2000 neni srdcovka je to jen rychlej plast od japonců
motor nemá dole žádnou sílu... je to jenom nahoře a to i po úpravách se vše přesouvá nahoru
Dneska bych šel asi cestou RX7 3g, ale to je strašná kasička
Supra těžká, M3 těžká, 300ZX těžký, Skajlajn těžkej a pravostranné řízení
350Z gay

Porše velké objemy, těžký a nevím kde bych bral na to díly natož tuning
Evo a STi schopné auta ale koho baví 4x4 ?
Předělat na zadní náhon a vyházet introš je taky možnost ale srdcovka to stále nebude.
Takže asi zbývá pro Tebe 318is nebo 320is s kompresorem nebo atmo úpravou a nebo třeba MX5
Já mam jasno... a to je E30 a S50

jen to řízení http://auto.bazos.cz/inzerat/17659166/M ... -300PS.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/18118458/S ... odrive.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/18371197/P ... age-3a.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/18030551/S-2000.php
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
http://auto.bazos.cz/inzerat/18118458/S ... odrive.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/18371197/P ... age-3a.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/18030551/S-2000.php
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
ex E30 318i touring M-technic II