Zdravim . Potreboval bych radu poridil jsem do prednic i zadnich svetel LED zarovky ( http://uni.autodoplnky.cz/led-zarovka-t ... os-s702569 ) ale boardcomputer to dokaze nejakym spusobem poznat a hlasi rozbyte zarovky . pritom kazda zarovka je pouze na dvou dratech , takze jedina vc ktera me napada je ze to kontroluje odber ( odpor ) pomohl by dodatecnej odpor ? dokaze to nekdo spocitat ?
Co máš za auto + rok výroby.
bmw e36 96rok
Máš mít Škodu 1XX a tam bys žádný problémy s počítačem neměl
Zato by měl spoustu jiných problémů
Ani ne.A kdyštak je spravíš 4 věcma.Klíč,šroubovák,kladivo a věčí kladivo.Jediná pořádná elektronika je autorádio.Máme ji tolik roků a jako nová
navic se obavam, ze je to nehomologovane a je to dost o pokutu
Nemam ve predu spezetku , cely svetla nemaj homologaci ( jak predni tak zadni ) , nestandarti zarovky si ani nevsimnou

tebe uz jenom zavrit a autu roztrhat technicak...
V předních světlech nesmí být LED. Hned jak tě nějakej policajt uvidí tak budeš stát, pokud jim zastavíš...
Každá úprava,i záměna světelného zdroje musí být homologována,u nás to dělá VÚMV Praha,měří se světelný tok jak celkový,tak i směrový,umístění barvy blinkru v barevném trojúhelníku,příkon,povrchový jas (musí být větší než přímý sluneční svit v pravé poledne) a mnohé další.Cenově se pod 100 kKč asi nedostaneš.No a pokuta by byla mastná,počítej tak 20 kKč a 4 body.Tento způsob tunění zdá se mi poněkud nešťastným.Pokud vím,tak většina úprav,vedoucích ke zvýšení výkonu motoru,vede na cestu,končící obvykle na hřbitově.Člověk je křehká nádoba a nepotřebuje mnoho.Zažil jsem motorkáře,utopivšího se v louži vody na silnici,auto v beton.propustku (4 mrtví) a mnohé další.Kamarád tak dlouho ladil své 1000MB,až skončilo po enormním opotřebení ve šrotu,jeho synové neměli tu výdrž staále něco ladit...Prvotním důvodem osazení počitače (spíš autonomního přístroje,jehož jednotlivé obvody řídí chod motoru a úpravu směsi dle údajů lambda-sondy a optimalizují chod motoru s extrémně chudou směsí)byla úspora paliva.Navěsily se na to jiné funkce,které lze elektronicky snadno realizovat,ovšem valného významu nemají,spíš slouží ke komfortu řízení.Oni už řidiči nejsou to,co bývali.Díky vymakané konstrukci musíš s výměnou aku i žárovky do servisu,nemáš tak gumovou ruku.Zlatá Š 105/120.Dovezla a odvezla kdykoliv,potřebovala jen benzin,trochu oleje a 12 V,v nejhorším 3 ploché baterie z obchodu,start rozběhem.Tož tak.
Auto zatím nemám a jentak mít nebudu.Ale 100% to bude škoda 105 a výš.Nejde mi o rychlost atak.A limit v dědině se sní dá překročit.Jen mě napadlo že by to bylo jistější protože led vydrží dýl neš žárovka atak.Mno co se dá dělat.
Na autě smí být použito osvětlení, které je schváleno zákonem pro používání v běžném provozu.. Náhodou teď dělám autoškolu..
Takze mi profesionalove pomohli , uz jsem na to prisel . Vymenim e36 za 125 L ( L jako luxus , ne jako long
