Moudrá slova od pipa... já z toho mám pocit, že nevíš co chceš - na začátku zábavné auto s Motorem, teď zase spolehlivý povoz do práce, ke kterému bude na víkendové auto pro zábavu. Ještě bych to být tebou promyslel...marlin píše:za 300 koupim třeba Hyundai I30, nebo Kia Soul, ProCeed.
třeba nový Swift nevypadá špatně, jen je škoda že tam ještě v tom nemají 1,6ku
Nové auto. Cca 300 000, co koupit
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
No tak ono se to nevylučuje že...Marosh píše:Moudrá slova od pipa... já z toho mám pocit, že nevíš co chceš - na začátku zábavné auto s Motorem, teď zase spolehlivý povoz do práce, ke kterému bude na víkendové auto pro zábavu. Ještě bych to být tebou promyslel...marlin píše:za 300 koupim třeba Hyundai I30, nebo Kia Soul, ProCeed.
třeba nový Swift nevypadá špatně, jen je škoda že tam ještě v tom nemají 1,6ku
Ono i ten spolehlivý povoz do práce může být zábavný že.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele ale ono zas novy auto a zaruka.....neni to tak jednosuchy a ver, ze kdyz se neco posere, tak vyrobce hlada kazdou skulinku aby ti neuznal zaruku a ver ze resi i picoviny tipu dodelavanej alarm? kuli tomu vam kleknul motor a my neuzname zaruky/zasah do vozidla.....
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
Fóbie 1.2 TSI...jen bych vyhodil ten 5kvalt a dal do toho klasicky 6q od VW. Mě se dřív tak hnusily tyhle škodovky, až jsem dospěl, že by se mi nová Fabia i líbila..a ten motor je supr!
- jinak osobně bych za to nedal ani 150k, kdybych je měl..za to jsem teď mohl mít krásný oranžový Capri RS 2.9V6 24V
- jinak osobně bych za to nedal ani 150k, kdybych je měl..za to jsem teď mohl mít krásný oranžový Capri RS 2.9V6 24V
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
To je jedna vec a taky "znam" skusenost...maca píše:hele ale ono zas novy auto a zaruka.....neni to tak jednosuchy a ver, ze kdyz se neco posere, tak vyrobce hlada kazdou skulinku aby ti neuznal zaruku a ver ze resi i picoviny tipu dodelavanej alarm? kuli tomu vam kleknul motor a my neuzname zaruky/zasah do vozidla.....
A druha vec, ze i s tema"super zarukama" poskytovanyma treba Kii to nebude tak horke.
Nijak jsem to nestudoval ale z tech tri minut co jsem tomu ted venoval to chapu jako:
- 7 letou zaruka poskytovana na vady, ktere maji puvod ve vyrobe
- 7 let nebo 150000km, pricom na prve tri roky je to bez obmedzenia km, coz nie je ziadna extra vyhoda, kedze za prve tri roky tych 150k km najazdi malokto
- z "vyhody" - "prve tri roky bez obmedzenia km" su vynate taxi, cim si Kia pokryla eventualny problem
Myslim, ze nejaka vyrobna vada sa prejavi uz v beznej zarucnej dobe poskytovanej inymi vyrobcami, ktora sa k 150 000 km, poskytovanym Kiou blizi, pricom sa samozrejme moze prejavit aj po 150 000km, na coz sa uz ale zaruka "7 rokov" od Kie vztahovat nebude, rovnako ako sa na to nebude vztahovat zaruka od inych vyrobcov.
Z toho mi vychadza, ze zaruka "7 rokov" sa vztahuje (schvalne nepisem "ma vyznam pre") na sviatocnych vodicov, ktory po siestich rokoch budu mat najazdene 80 000km. No a ako asi v tychto pripadoch tato zaruka vyuzivana bude? Co uz len tym autam za tych sest rokov moze byt?
A vseobecne k zaruke mam len to, co k nej mam vzdy, ked nou niekto argumentuje v suvislosti s kupou noveho auta - neviem preco by som si mal kupovat nove auto, (aj) kvoli zaruke:
1, ktoru neviem ci vyuzijem , kedze neviem co a ci vobec nieco mi odide
2, s ktorej uplatnenim budu zakonite vzdy dojeby
3, za ktoru oproti jazdenemu autu bez zaruky vysolim dajme tomu o 100k viac, pricom tychto 100k si u jazdeneho auta mozem nechat bokom na pripadny servis a zaplatim si z nich len za to, za co budem musiet...a nie za nejaku "poistku", ktora mi v konecnom dosledku stejne da iba menej
Za tyhle prašule ti můžu nabídnou
Fusion cca 220
Fiesta cca 250
Focus Classic (výběhovej model) za 270-280
Dál už tu nic nemáme.... focus turbo je už přes 400
AD záruka : běžná praxe, znám z Hyundaie (5let záruky). Toto je pouze záruka na oko...brzdy, tlumiče, silentbloky, převodovka, spojka atp...na to nikdo nic nedá... pokud ti klekne motor, daj ti novej. nadruhou stranu neřeší to tolik...prostě to vyměněj...ale takovejch věcí je hrozně málo. Třeba startér Ten ti na záruku uznaj...
Kia je to samé... Daleko líp se k tomu stavěl třeba Pežot, kde ženská lila vodu do ostřikovačů přímo do motoru Po 2000km motor KO (P 607). Dostala novej motor za 160tis kč. Jenže se to stalo znova po cca 3000km a to šlo na rozbor a zjistilo se proč A pak smůla...
Pokud najezdíš 10 000km ročně, tak 7let záruky Kia/Hyundai ti udělá spaní o něco klidnější... nicméně kvalita provedení takovýho auta je mizerná a po 50tis km je ve stejnym stavu jako 20let stará E34
Fusion cca 220
Fiesta cca 250
Focus Classic (výběhovej model) za 270-280
Dál už tu nic nemáme.... focus turbo je už přes 400
AD záruka : běžná praxe, znám z Hyundaie (5let záruky). Toto je pouze záruka na oko...brzdy, tlumiče, silentbloky, převodovka, spojka atp...na to nikdo nic nedá... pokud ti klekne motor, daj ti novej. nadruhou stranu neřeší to tolik...prostě to vyměněj...ale takovejch věcí je hrozně málo. Třeba startér Ten ti na záruku uznaj...
Kia je to samé... Daleko líp se k tomu stavěl třeba Pežot, kde ženská lila vodu do ostřikovačů přímo do motoru Po 2000km motor KO (P 607). Dostala novej motor za 160tis kč. Jenže se to stalo znova po cca 3000km a to šlo na rozbor a zjistilo se proč A pak smůla...
Pokud najezdíš 10 000km ročně, tak 7let záruky Kia/Hyundai ti udělá spaní o něco klidnější... nicméně kvalita provedení takovýho auta je mizerná a po 50tis km je ve stejnym stavu jako 20let stará E34
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Pokud vam to porad nedochazi tak jen pripominam, ze nova auta se deli cca na 3 kategorie:
1, LEVNY (cca do 300k) od kterych necekejte nic natoz pak, ze se treba neposerou. Na nejake bonusy ve forme radosti z jizdy nemyslete vubec.
napr. tchyne mela Fiestu kde kdyz jsem po 5ti letech letech menil tlumice tak jsem tretinu sroubu "utrhl", tretinu musel uriznout a zbytek sel nejak povolit.
At se kreteni vyserou na nejaky "kinetik design" a "kolecka v bedne Powershift" a nechaj srouby radsi napozinkovat. V Kia Ceed museji byt nektere plasty v interieru vylepeny zevnitr zpevnujicim materialem, protoze kdyz se nahodou vybourate tak se ty LEVNE plasty rozstipou na kousky a pripadne vas "dodelaj". On totiz "cernej" plast z MB/AUDI/BMW neni "cernej plast" z KIA, Fordu apd.
2, KOMPROMISNI (300-500k) kde si poridite vec ktera na prvni pohled nevypada jako nalestena bida, misi se v ni lepsi technologie/materialy s temi prumernymi, ale neni to obecne ksunt. Napr. nizsi rady VW, Skodawerke apd. Jeden nepatrny priklad: vnitrni protihlukove izolace/vyplne v karoserii (nad stropnici, v podbezich, na podlaze apd.) jsou v Octavii identicke s temi v Mercedesu, pouze je na nich jen polovicni mnozstvi lepidla = drive mohou odpadnout ze sveho mista. Tezko rici zda to nekomu vadi.
3, NORMALNI (obecne nad 700k) to jsou vyrobky kde dostanete nejen celkem kvalitni materialy a zpracovani, ale hlavne take trochu konstrukterskeho duvtipu a inteligence se kterou je tak nejak svazana i ta nase RADOST z jizdy.
Bavim se zde v obecne rovine cen za zakladni modely. Je mi jasny, ze "s X" kravinama Octavia take stoji klidne 900k - coz z ni, ale porad nedela NORMALNI auto. Take neprijimam fakt, ze nova napr. KIA Ceed je lepsi nez 10 let stara E39 - proste neni, je to pouze mladsi ksunt.
Pokud je clovek Ridic a ne pouze Ovce co se s ridicakem potuluje mezi poli tak stejne sve auto voli spise podle citu a ne podle kalkulacky...
1, LEVNY (cca do 300k) od kterych necekejte nic natoz pak, ze se treba neposerou. Na nejake bonusy ve forme radosti z jizdy nemyslete vubec.
napr. tchyne mela Fiestu kde kdyz jsem po 5ti letech letech menil tlumice tak jsem tretinu sroubu "utrhl", tretinu musel uriznout a zbytek sel nejak povolit.
At se kreteni vyserou na nejaky "kinetik design" a "kolecka v bedne Powershift" a nechaj srouby radsi napozinkovat. V Kia Ceed museji byt nektere plasty v interieru vylepeny zevnitr zpevnujicim materialem, protoze kdyz se nahodou vybourate tak se ty LEVNE plasty rozstipou na kousky a pripadne vas "dodelaj". On totiz "cernej" plast z MB/AUDI/BMW neni "cernej plast" z KIA, Fordu apd.
2, KOMPROMISNI (300-500k) kde si poridite vec ktera na prvni pohled nevypada jako nalestena bida, misi se v ni lepsi technologie/materialy s temi prumernymi, ale neni to obecne ksunt. Napr. nizsi rady VW, Skodawerke apd. Jeden nepatrny priklad: vnitrni protihlukove izolace/vyplne v karoserii (nad stropnici, v podbezich, na podlaze apd.) jsou v Octavii identicke s temi v Mercedesu, pouze je na nich jen polovicni mnozstvi lepidla = drive mohou odpadnout ze sveho mista. Tezko rici zda to nekomu vadi.
3, NORMALNI (obecne nad 700k) to jsou vyrobky kde dostanete nejen celkem kvalitni materialy a zpracovani, ale hlavne take trochu konstrukterskeho duvtipu a inteligence se kterou je tak nejak svazana i ta nase RADOST z jizdy.
Bavim se zde v obecne rovine cen za zakladni modely. Je mi jasny, ze "s X" kravinama Octavia take stoji klidne 900k - coz z ni, ale porad nedela NORMALNI auto. Take neprijimam fakt, ze nova napr. KIA Ceed je lepsi nez 10 let stara E39 - proste neni, je to pouze mladsi ksunt.
Pokud je clovek Ridic a ne pouze Ovce co se s ridicakem potuluje mezi poli tak stejne sve auto voli spise podle citu a ne podle kalkulacky...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
To je zase téma
Mám pro Tebe tip.
http://www.aixam-brno.cz/aixam-crossline#vybava
1, třídvířko SPLNĚNO
2, abychom se v tom bavil SPLNĚNO JAKO BONUS KONEČNĚ POBAVÍŠ I OKOLÍ
3, pořádný motor a ne ty nedomrlata co do toho dávají to se nepovedlo, ale zase to nežere
4, aby v tom šla dát sedačka co nejníž, abych si pak nepřipadal jak v autobuse prostě nízký posaz SPLNĚNO
5, auto pro ortodoxního petrolheada SPLNĚNO vůz musí odpovídat intelektu 15-letého puberťáka
6, auto má být na denní dojížděný do práce a tu a tam nějaký výlet SPLNĚNO dokonce to má aj hagusy, takže to zmákne i přesun na chalupu s nějakou to bagáží
7, cena 299.000,- (ještě můžeš pozvat ženu blaženu na oběd)
Pokud Tě ani toto nepřesvědčilo, mám tu další lákadla z výbavy:
Vybavení palubní desky: Podsvícení palubní desky
Řízení a bezpečnost:
-Bezpečnostní zámek proti krádeži
-přední stěrače s funkcí mytí okna
-Vnitřní zpětné zrcátko 2-polohové
-Zamezení spuštění startéru v případě zařazené rychlosti
Komfort a konečná úprava:
-Stropní svítidlo
-Schránka u spolujezdce s držákem nápojů
-Dveřní kapsa
-Uzávěr nádrže zamykatelný klíčem
-Metalizovaný odstín podle barev
-Poklice plechových kol
Věřím, že když prodejci sdělíš, že sbíráš angličáky a tento Ti ve sbírce fakt chybí, tak Ti dá kamarádskou slevu, nebo plnjou nádrž gratis
Mám pro Tebe tip.
http://www.aixam-brno.cz/aixam-crossline#vybava
1, třídvířko SPLNĚNO
2, abychom se v tom bavil SPLNĚNO JAKO BONUS KONEČNĚ POBAVÍŠ I OKOLÍ
3, pořádný motor a ne ty nedomrlata co do toho dávají to se nepovedlo, ale zase to nežere
4, aby v tom šla dát sedačka co nejníž, abych si pak nepřipadal jak v autobuse prostě nízký posaz SPLNĚNO
5, auto pro ortodoxního petrolheada SPLNĚNO vůz musí odpovídat intelektu 15-letého puberťáka
6, auto má být na denní dojížděný do práce a tu a tam nějaký výlet SPLNĚNO dokonce to má aj hagusy, takže to zmákne i přesun na chalupu s nějakou to bagáží
7, cena 299.000,- (ještě můžeš pozvat ženu blaženu na oběd)
Pokud Tě ani toto nepřesvědčilo, mám tu další lákadla z výbavy:
Vybavení palubní desky: Podsvícení palubní desky
Řízení a bezpečnost:
-Bezpečnostní zámek proti krádeži
-přední stěrače s funkcí mytí okna
-Vnitřní zpětné zrcátko 2-polohové
-Zamezení spuštění startéru v případě zařazené rychlosti
Komfort a konečná úprava:
-Stropní svítidlo
-Schránka u spolujezdce s držákem nápojů
-Dveřní kapsa
-Uzávěr nádrže zamykatelný klíčem
-Metalizovaný odstín podle barev
-Poklice plechových kol
Věřím, že když prodejci sdělíš, že sbíráš angličáky a tento Ti ve sbírce fakt chybí, tak Ti dá kamarádskou slevu, nebo plnjou nádrž gratis
Naposledy upravil(a) honzeeek dne 20. 07. 2011 09:21, celkem upraveno 1 x.
Vasa : neni ford za 200 jako ford za 600 Tam je ledacos znát...
narozdíl od Hyundaie, kdy i ix55 za pomalu mega je děsnej krám..
narozdíl od Hyundaie, kdy i ix55 za pomalu mega je děsnej krám..
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Na Fiestu jsem koukal, ale dostanu se s ní na 400+ (jiný motor než 1,6ku v ní nechci) co jsem jezdil s 1.2 tak jsem s ní jezdil za 12....
Vasa, tohle vše uvědomuji - stejně nejradši bych skočil do E39 530D tour, nebo první generace X5, ale v tomhlu okamžiku na nějakou překlenovací dobu asi nezbude zbytí koupit nějakou mrdku na dopravu po měste do práce.
Aixam vážně ne, ten zvuk je hrozný. A že jich potkávám jak svin. (:
Jako ono tohle je vyloženě z nouze cnost. K novým autům přistupuju že to je spotřebák. mít to tak 3 - 5 let a pak do šrotu nebo o dům dál.
Ono zábavné auto se v těch malých mrchách najít dát jenom to je pak o preferencích.
Vasa, tohle vše uvědomuji - stejně nejradši bych skočil do E39 530D tour, nebo první generace X5, ale v tomhlu okamžiku na nějakou překlenovací dobu asi nezbude zbytí koupit nějakou mrdku na dopravu po měste do práce.
Aixam vážně ne, ten zvuk je hrozný. A že jich potkávám jak svin. (:
Jako ono tohle je vyloženě z nouze cnost. K novým autům přistupuju že to je spotřebák. mít to tak 3 - 5 let a pak do šrotu nebo o dům dál.
Ono zábavné auto se v těch malých mrchách najít dát jenom to je pak o preferencích.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Hanzz....se priznam, ze ja taky ne....bud za nej pisou ruzny lidi...bo fakt nevim
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Přečti si ještě jednou, co psal Vasa a dojde ti, že tvoje požadavky si naprosto protiřečí.
Na druhou stranu, jestli je pro tebe pořádnej motor 1,6 a myslíš, že si v čemkoliv z Koreje užiješ zábavu tak mi trochu uniká, proč to řešíš na BMW fóru.
Na druhou stranu, jestli je pro tebe pořádnej motor 1,6 a myslíš, že si v čemkoliv z Koreje užiješ zábavu tak mi trochu uniká, proč to řešíš na BMW fóru.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
neprotiřečí.
řeším to tady, protože předpokládám, že tu jsou lidé co o tom něco ví a už někdy to řešily
Jako neříkej mi, že by jsis neužil zábavu třeba v Hyundai Genesis coupe, nebo v I30 která má něco z prvního Focuse a lidi si ji vychvalují. Jako v dnešní době bych ty korejce nezatracoval.
Motor 1,6 je ideální do auta velikosti twinga, fiesty a pod. Pokud bych měl jít o třídu výš, tak minimálně 2.0 etc
Svoje podmínky jsem zadal a nějaké auto takové musí existovat. Wiz třeba twingo RS které tomu odpovídá. nebo Swift sport.
řeším to tady, protože předpokládám, že tu jsou lidé co o tom něco ví a už někdy to řešily
Jako neříkej mi, že by jsis neužil zábavu třeba v Hyundai Genesis coupe, nebo v I30 která má něco z prvního Focuse a lidi si ji vychvalují. Jako v dnešní době bych ty korejce nezatracoval.
Motor 1,6 je ideální do auta velikosti twinga, fiesty a pod. Pokud bych měl jít o třídu výš, tak minimálně 2.0 etc
Svoje podmínky jsem zadal a nějaké auto takové musí existovat. Wiz třeba twingo RS které tomu odpovídá. nebo Swift sport.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
No vzhledem k tomu, že s Hyundaiem jsem dělal přes rok a s i30 najezdil několik tis km a momentálně jsem u Forda. Tak i30 nemá vůbec nic.marlin píše:I30 která má něco z prvního Focuse a lidi si ji vychvalují. ...
Vychvalují si to starší páry (80% zákazníků) protože předchozí auto byl/byla Favorit/Felicia. To auto je děsnej shit. Hlučný už od 100km/h, podvozek podprůměrný, řazení taky, komfort o ničem...
Jo a zapomněl bych...má to USB vstup v serii to je prostě paráda
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé