Koncernove pokusy o naftovy motor vs. normalni naftovy motor

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 04. 2011 00:01

Tweety píše:Kde jsou ty časy, kdy náš Vasa ani palcem u nohy o diesel by nezavadil :)
Hezky "bonmot"...

PS: no jo no, radeji bych 330i misto 330d, ale to by mi u "chlebodarce" asi uz vubec neproslo - navic kdyz se taky drkota v chrochtu 530d... :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 12. 04. 2011 15:06

Zrádče!

(říká ten, který krotí lidové chrochtající CR :-))
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 04. 2011 21:15

Vasa píše:
Tweety píše:Kde jsou ty časy, kdy náš Vasa ani palcem u nohy o diesel by nezavadil :)
no jo no, radeji bych 330i misto 330d, ale to by mi u "chlebodarce" asi uz vubec neproslo...
dej si facku za ty lzi :lol:

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 14. 04. 2011 07:51

Chlapi, je tu požadavek na koupení služebního auta - rok 2008 a novější, do 50 tis km a 220 tis Kč a v naftě. Jezdit se s tim budou převážně delší trasy, nějaká skákačka po Praze taky, ale převážně ne. Značky - Škoda, VW, Kia, Sopl atd. Otázka zní - co vybrat? Jo a bude to pro ženskou, takže už Oktávka je "velká", ideál je Fabie nebo Golf. A co za motor? Klasika 1.9tdi? A nebo může být i Fabie RS, tam jsem koukal že dávají 1.6tdi? Já těmhle novejm nafťákům hovno rozumim, tak se radši ptám. Díky 8)
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 14. 04. 2011 09:02

e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 04. 2011 09:11

jedine misto, kde muze 98% zen pridavat plyn, je doma u plotny, takze at je to cokoliv, problemy s tim bude delat stejne.

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 14. 04. 2011 10:21

jednadevitka tedeicko bude nejodolnejsi na sluzebni vuz/zenska
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Matik
Příspěvky: 22
Registrován: 23. 04. 2011 17:22

Příspěvek od Matik » 14. 05. 2011 19:10

Dopředu říkám jsme bývalím majitelem 3od E46 a nemoh jsem si vynachválit ještě teď se mi stejská :( (Ale pořízení si 53od v E6o je více lákavé)
A jedině co bych chtěl říct je že ať si Vasa zas tak nemyslí...Každej modernější diesel se sere víceméně stejně :wink:...A když se posere tak origo vstřik u BMW a VW bude cenově srovnatelný :)..Repas turba taktéž :wink:
Ten kdo haní koncernové rotačky je podle mě dosti zaujatý :)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 14. 05. 2011 21:52

Matik píše:ať si Vasa zas tak nemyslí...Každej modernější diesel se sere víceméně stejně :wink:...A když se posere tak origo vstřik u BMW a VW bude cenově srovnatelný :)..Repas turba taktéž :wink:
Ten kdo haní koncernové rotačky je podle mě dosti zaujatý :)
Nic si nemyslim, vim vice nez dobre, ze dnesni diesely nejsou synonymem trvanlivosti, ale kdyz uz jsou servisni naklady obdobne tak za to chci od motoru alepson nejakou "protihodnotu" a tu mi "vergl" od koncernu v podobe "mlaticiho a ukriceneho" kusu zeleza bohuzel nenabidne.
A koncernove "sekacky" na travu (1.4TDI) opravdu rad nemam a jsem proti nim z principu zaujaty :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Matik
Příspěvky: 22
Registrován: 23. 04. 2011 17:22

Příspěvek od Matik » 14. 05. 2011 22:04

Jak BMW tak VW má jiné zákazníky...Takže se nedá příliš srovnávat :wink:
Nechceš doufám srovnávat 1.4 TDi (tříválec) s 3.oD (šestiválcem) :D
Ono počkej až BMW bude tvořit ty jejich tříválcové dieslové mrzáky :) ...
Opravdu jsem fanoušek BMW a převážně Dieslů...Ale zase to chce mít otevřené oči a trochu objektivity :wink:

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 15. 05. 2011 08:53

Albert píše:Nebo co je např zač 2.2i-ctdi :?:

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ic/8698391
Na to jsem neslyšel křivého slova, i v testech autotipu to bylo ok. Ale bral bych to v Acordu kombi, nicméně servisní sít a dostupnost dílů je asi trošku horší.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Odpovědět