Tohle uz je hodne velky psycho... aneb kam tohle muze vest..

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 15. 02. 2011 15:18

Fx píše:Pokud půjde o US verzi toho podvozku, tak to taky nemusí být výhra. Zrovna Mercedes má v USA, co jsem získal informace, podvozky poddimenzované oproti EU.
Omyl, všechny evropské automobilky včetně BMW maj v US mekčí ladění podvozků, nežli v Evropě. tamní trh to vyžaduje. Prostě je pro ně Evropa moc tvrdá.

A odladění US a EU verze stejného podvozku fakt neni problem, stačí dojet k nejbližšímu dealerovi MB a koupit si tlumiče, pera stabilizatory na EU verzi a maj to vyřešený :-)

Nejde o finální ladění, spíš sem narážel na to, že zrovna 300C má podvozkovej základ více než slušnej, finbálnbí ladění si udělaj taliani sami jak budou potřebovat.

Jim jde o to, že maj bez nákladů podlahovou platformu pro vyšší střední třídu se zadnim náhonem. Nic nemusí vyvíjet od nuly, ale jen provedou odladění odpružení vůči tomu co budou požadovat.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 15. 02. 2011 16:22

at je to jaky to je, tak je to auto jenim slovem hnusný. pamatujete na minulou themu? o kvalite mluvit mi neprislusi, ale ty zadni svetla byly proste dokonaly. cely auto vypadalo zajimave a rad sem se na nej kouknul. z chryslera proste lancii udelat nejde, to by museli pouzit jenom podlahovou plosinu a na to naroubovat nakou kloudnou kastli.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2011 16:49

nejvic vtipne je na tom to, ze 300C je technologie starsi radu Mercedesu E v jine karoserii. Takze Lancia uvedla to samo, co Medved v roku 98.

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 15. 02. 2011 18:14

pip píše:
Petulka píše: ale neberu ho vazne, koncern taky rad nemam, a taky se bavim.. nad ti, jak je nekdo extremni detailista, musi byt nejchytrejsi a mysli si, ze ma pravdu a za kazdou cenu ji musi prosadit. koncern je mi u prdele
Myslim, ze jses jedinej, kdo tu nekoho pochopil tak, ze musi byt nejchytrejsi a musi prosazovat svoji pravdu za kazdou cenu. Nevim proc mas potrebu furt do nekoho osobne rejt. Soude nejen dle tohohle tematu. :roll:

co si o tobe myslim, sme si uz rekli, tak to nebudu znova rozvadet. narazis na moji potrebu do nekoho ryt, ale ted se tady taky nominujes "nezvany". a to neni potreba ryt, ale vzdycky ze zacatku chci jen rict svuj nazor, se kterym nekdo nesouhlasi a poda to tak arogantne, ze musim reagovat.

to wild: v teto cenove kategorii, beru jen nove / ojete stejneho stari, km atd, cili srovnavat novou koktu s jetou e90 ( ktera bude i po 100 000 km stale lepsi, to je jasne) neni na miste. a mondeo je taky hodne solidni auto, ty japany nevim, moc me neberou. netvrdim ze je kokta atd. masina, ale proste je to solidne fungujici stroj.. howgh
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 15. 02. 2011 19:48

Tata mel starou themu v turbodieselu. Nejezdilo to spatne, ale podvozek poddimenzovanej (spolecnej s cromou , alfou 164), trochu nechapu jak to mohlo fungovat s tim ferrari motorem :lol:
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 15. 02. 2011 20:11

Lukas-e21 píše:A odladění US a EU verze stejného podvozku fakt neni problem, stačí dojet k nejbližšímu dealerovi MB a koupit si tlumiče, pera stabilizatory na EU verzi a maj to vyřešený :-)
Ty woe to jsou argumenty :lol: :lol: To maj fakt v MB paradne vyladeny :)

V praxi to znamena, ze vezmu postarsi US vergl, dotahnu ho do EU, zavezu k "dealerovi" a ten mi tam za cca 150 kilo korun nadeli neco, aby z toho bylo auto :) Tomu rikam obchodni zamer. To radeji vezmu "kilo" a koupim neco co uz tak nejak funguje "od zacatku" :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 15. 02. 2011 22:11

PÍŤÁK píše:Tata mel starou themu v turbodieselu. Nejezdilo to spatne, ale podvozek poddimenzovanej (spolecnej s cromou , alfou 164), trochu nechapu jak to mohlo fungovat s tim ferrari motorem :lol:
Tam to bylo spíš o image a neskutečném zvuku ala Ferrari.. :)

8mi válec 3,2 prý v té karoserii nebyl to samé co ten sam (nebo velice podobně vyladěný) motor ve Ferrari.. Normálně to prý skoro nebo opravdu pojela ta nejsilnější 2.0 turbo, to byl prý nejvíc HOT motor pro Themu..

Někde doma mám o ní článek..

A ta 8.32 má myslím úplně jiný podvozek než ostatní Themy, myslím elektronicky nastavitelný.. Takže by to mohlo být v pohodě..

No, prostě 8.32 rozhodně nebyla ta nej verze pro Themu, s odstupem času..I když to byla TOP verze..

Ale stejně, ten zasraný zvuk.. pusť si youtube.... :shock: Ak tomu rarity a sběratelské kousky máme rádi, ne? :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 02. 2011 22:25

Fiat 2.0 i.e. Turbo jelo jak z praku, to je proste fakt. Bohuzel vse kolem toho bylo naprd.

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 15. 02. 2011 22:40

Jj, to bude ten samý motor.. jak už tu nškdo psal díky stejné platformy Thema, AR 164, Croma, Saab 9000...

Akorát některé byly vyladěné u Themy přes 160kw.. V tom bych hledal ten Saab..

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 16. 02. 2011 01:47

Vasa píše:
Lukas-e21 píše:A odladění US a EU verze stejného podvozku fakt neni problem, stačí dojet k nejbližšímu dealerovi MB a koupit si tlumiče, pera stabilizatory na EU verzi a maj to vyřešený :-)
Ty woe to jsou argumenty :lol: :lol: To maj fakt v MB paradne vyladeny :)

V praxi to znamena, ze vezmu postarsi US vergl, dotahnu ho do EU, zavezu k "dealerovi" a ten mi tam za cca 150 kilo korun nadeli neco, aby z toho bylo auto :) Tomu rikam obchodni zamer. To radeji vezmu "kilo" a koupim neco co uz tak nejak funguje "od zacatku" :)
vytah si jen to co se ti hodilo.

ze je nova Thema hnusna ja prdel to je jasny, ze je to stara 300c s jinou maskou je zoufalost.

jen sem reagoval na to, ze podvozek neni vubec spatnej, zalezi jen na tom jak ho naladi.....

me stve ze Lancia ktera delala designove pekny auta, bude najednou prodavat hnusny americky auta se svym znakem.

300c byla zajimave auto, jenze to co z neho udelal facelift je humus, ten humus ted bude Lancia.

Doufejme, ze to bude jen prechodne obdobi, a ze Italove vyuziji ziskanou techniku lepe a zacnou vyrabet opet italsky auta s nemeckou podlahovou platformou :)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 16. 02. 2011 08:28

Petulka píše: co si o tobe myslim, sme si uz rekli, tak to nebudu znova rozvadet. narazis na moji potrebu do nekoho ryt, ale ted se tady taky nominujes "nezvany"...
"Taky" se tady nenominuju nezvany. Ja bych nikomu nerikal, ze se tady nominuje nezvany, tudiz "taky" je mirne mimo. A nerikal bych to z toho duvodu, ze by to bylo hodne troufale tvrzeni, kdyz neco pisu verejne do otevrene forum-diskuze. Az se ti zacnu srat do SZ-diskuze s nekym (ackoliv pak nevim, jak bych se o ni dovedel, tudiz pouze hypoteticky), muzes rict, ze se tam nominuju nezvany. Kazdopadne jsem si vsiml, ze tobe nejak pravidla verejne diskuze unikaji ve vseobecnosti...

Petulka píše:...a to neni potreba ryt, ale vzdycky ze zacatku chci jen rict svuj nazor, se kterym nekdo nesouhlasi a poda to tak arogantne, ze musim reagovat.
O tom prave mluvim. Tady ti nikdo nic arogantne nepodaval. Jen tys to jaksi (nevyjimecne) arogantne pobral. A vychazi mi z toho (a dalsiho) to, ze je to jen proto, ze jsi arogantni sam.
Max-Max píše:Fiat 2.0 i.e. Turbo jelo jak z praku, to je proste fakt. Bohuzel vse kolem toho bylo naprd.
Myslis, vse kolem motoru u konkretniho modelu, nebo vse ostatni od Fiatu vseobecne? :)
Take Uno Turbo byl slusny dabel. Mal svoje muchy ale jaksi to na nom cloveku ani nevadilo. :)

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 16. 02. 2011 17:45

pip píše:
Petulka píše: co si o tobe myslim, sme si uz rekli, tak to nebudu znova rozvadet. narazis na moji potrebu do nekoho ryt, ale ted se tady taky nominujes "nezvany"...
"Taky" se tady nenominuju nezvany. Ja bych nikomu nerikal, ze se tady nominuje nezvany, tudiz "taky" je mirne mimo. A nerikal bych to z toho duvodu, ze by to bylo hodne troufale tvrzeni, kdyz neco pisu verejne do otevrene forum-diskuze. Az se ti zacnu srat do SZ-diskuze s nekym (ackoliv pak nevim, jak bych se o ni dovedel, tudiz pouze hypoteticky), muzes rict, ze se tam nominuju nezvany. Kazdopadne jsem si vsiml, ze tobe nejak pravidla verejne diskuze unikaji ve vseobecnosti...

Petulka píše:...a to neni potreba ryt, ale vzdycky ze zacatku chci jen rict svuj nazor, se kterym nekdo nesouhlasi a poda to tak arogantne, ze musim reagovat.
O tom prave mluvim. Tady ti nikdo nic arogantne nepodaval. Jen tys to jaksi (nevyjimecne) arogantne pobral. A vychazi mi z toho (a dalsiho) to, ze je to jen proto, ze jsi arogantni sam.

asi stacilo, tak nechame toho.. a arogantni fakt nejsem

a k tomu fiatu: pripada mi, ze vsechny foukacky od nich jedou jak svina.. kamos mel coupe turbo a to delalo neskutecne veci
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 16. 02. 2011 19:20

Nejspis ano. S Coupe Turbo jsem bohuzel nemel tu cest ale pusobi na me jako pravoverny Italsky sportak a rika se, ze to stoji za to zazit. Rozhodne si svezeni nenecham ujit, pokud se mi naskytne prilezitost. :)

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 19. 02. 2011 08:59

Měl jsem možnost asi týden užívat Fiat Turbo Coupé 2.0 16V (ta slabší verze asi 200k +-) a musim říct, že "dopředu" to letělo jako střelený prase...

má to celkem pěkně řešený pedály a krátkou spojku...bohužel klasika Fiat a synchrony na převodovce jsou dost mizerný, zpátečka téměř nezařaditelná :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Jirkoj
člen E30.cz
Příspěvky: 2029
Registrován: 12. 02. 2010 08:29
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirkoj » 19. 02. 2011 12:04

Zavarenec píše:Měl jsem možnost asi týden užívat Fiat Turbo Coupé 2.0 16V (ta slabší verze asi 200k +-) a musim říct, že "dopředu" to letělo jako střelený prase...

má to celkem pěkně řešený pedály a krátkou spojku...bohužel klasika Fiat a synchrony na převodovce jsou dost mizerný, zpátečka téměř nezařaditelná :lol:
A v zatáčce tě předbíhá prdel.

Na rovinu dobrý auto, ale už mi jednou i hořelo. :twisted:
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595

Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 20. 02. 2011 22:33

Tak to je hnus velebnosti.... doufám že Alfa Romeo neudělá nějakou podobnou zoufalost :roll: :roll: tak když už nic jiného, tak snad jim to pomůže se z těch sraček vyhrabat.i když pochybuju o tom...

Já měl cromu 2.0 i.e. turbo a bylo to překvapivě rychlé.bohužel celkově to stálo za nic včetně výdrže motoru.a taková alfa 164 2.0 v6 turbo byl dobrý zabiják...

nevím jak ochcávka dvojka, ale jedničková není asi zas tak špatná. co já mám jako taxika 1.6 74kw lpg tak má momentálně nalítáno 445 000km a na motoru kromě pravidelné výměny oleje a rozvodů se nic nedělalo. zatím :) v podstatě nic extra se na celém autě nedělalo krom běžných spotřebních věcí a převodovky..... netvrdím že to nemá své mouchy ale na vození ožralců super :D
e36 2.0

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 21. 02. 2011 00:21

Podle mně, je prostě Octavia I facelift hodně dobré auto..

II je takové MPV vevnitř (celkově ji nenávidím), neface prehistorický..

Octavia I (00+) 1.8T/1.9TDI LaK + RS jsou dobré auta, prostě..

(Sám jsem měl RS s 50.000km najeto v roce 05-06 a jede to jak z praku a celkově super auto.. navíc držák neskutečný)

Ale BMW, je BMW.. to je cit, Octava je rozum a to i v RS verzi.. :wink:

Podotýkám, že je to čistě můj názor a každý může mít jiný...

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 21. 02. 2011 02:16

Dyť se v americe např. W202 prodávala Classic (neoznačená), Avantgarde, Sport, AMG, stejně jako v Evropě.
Že byla spíš nabízená pohodlnější verze, to jo, ale žádná rozhoupaná loď, nebo poddimenzovaná, to ne...
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 21. 02. 2011 02:22

Alois píše:Podle mně, je prostě Octavia I facelift hodně dobré auto..

II je takové MPV vevnitř (celkově ji nenávidím), neface prehistorický..

Octavia I (00+) 1.8T/1.9TDI LaK + RS jsou dobré auta, prostě..

(Sám jsem měl RS s 50.000km najeto v roce 05-06 a jede to jak z praku a celkově super auto.. navíc držák neskutečný)

Ale BMW, je BMW.. to je cit, Octava je rozum a to i v RS verzi.. :wink:

Podotýkám, že je to čistě můj názor a každý může mít jiný...
+1

Odpovědět