Dotaz na Simíra?
Pokud si dobře vzpomínám tak pravidlo zipu platí při tzv. souběžný jízdě v pruzích, tzn. že nemáš možnost vyhnout se překážce ve tvym pruhu aniž bys někoho omezil nebo ohrozil...klasická situace levej pruh se zužuje, pravej už je ucpanej kolonou, ty jedeš v levym pruhu a před překážkou se zařazuješ...Dan td píše:Mám taky dotaz - jak je to s " pravidlem zipu " ? Je to doporučený, povinný nebo jak to je ? Dík
ale možná mě Simir opraví

member of zewl crew
Emil Šic :
Jo souhlasím. Kdby měl policajt dvacku, odpadla by ve směs i ta pořád diskutovaná korupce. Ale názory zase můžou bejt .. kdo jednou zkusil, nepřestane ..
S učitelama taky souhlasím, ti sou na tom ještě hůř. Nutný zmínit se i o záchrance a hasičích. Ale to musí stát, my nic neuděláme, tak jak píšeš.
Dan td :
Tzv. pravdilo zipu neboli střídavý řazení. Upozorňuje na to značka s ozn. IP29 "Střídavé řazení". Ta se umísťuje před ukončením jednoho ze dvou jízdních pruhů. Ale bejt tam ta značka nemusí. Klasika .. levej de do pravýho a dál už se jenom ten pravej pruh. Za normálních okolností ti v levým musí dát přednost v těm pravým. Tohle pravidlo má význam pouze při souběžný jízdě (tzn. že hustota provozu je taková, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti před ním jedoucích vozidel). Jinak se to nepraktikuje, jinak řečeno to neplatí a dává přednost ten, komu ten pruh končí. Takže ještě jednou, platí to tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, levej do pravýho nebo naopak a hustota provozu musí vytvořit tzv. souběžnou jízdu. Pak se tohle pravidlo musí užít.
Jo souhlasím. Kdby měl policajt dvacku, odpadla by ve směs i ta pořád diskutovaná korupce. Ale názory zase můžou bejt .. kdo jednou zkusil, nepřestane ..
S učitelama taky souhlasím, ti sou na tom ještě hůř. Nutný zmínit se i o záchrance a hasičích. Ale to musí stát, my nic neuděláme, tak jak píšeš.
Dan td :
Tzv. pravdilo zipu neboli střídavý řazení. Upozorňuje na to značka s ozn. IP29 "Střídavé řazení". Ta se umísťuje před ukončením jednoho ze dvou jízdních pruhů. Ale bejt tam ta značka nemusí. Klasika .. levej de do pravýho a dál už se jenom ten pravej pruh. Za normálních okolností ti v levým musí dát přednost v těm pravým. Tohle pravidlo má význam pouze při souběžný jízdě (tzn. že hustota provozu je taková, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti před ním jedoucích vozidel). Jinak se to nepraktikuje, jinak řečeno to neplatí a dává přednost ten, komu ten pruh končí. Takže ještě jednou, platí to tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, levej do pravýho nebo naopak a hustota provozu musí vytvořit tzv. souběžnou jízdu. Pak se tohle pravidlo musí užít.
všechno vysvětlím .. a když ne, tak to okecám 

- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to jsem si myslel. Mě jde o to, že většinou tam, kde jeden pruh končí, stojí všichni frontu v tom průběžným. Znamená to, že když tu kolonu předjedu a na konci mýho pruhu se chci nacpat do toho průběžnýho ( tj.defakto do kolony ), tak jsem v právu ?Simir píše:Emil Šic :
Jo souhlasím. Kdby měl policajt dvacku, odpadla by ve směs i ta pořád diskutovaná korupce. Ale názory zase můžou bejt .. kdo jednou zkusil, nepřestane ..
S učitelama taky souhlasím, ti sou na tom ještě hůř. Nutný zmínit se i o záchrance a hasičích. Ale to musí stát, my nic neuděláme, tak jak píšeš.
Dan td :
Tzv. pravdilo zipu neboli střídavý řazení. Upozorňuje na to značka s ozn. IP29 "Střídavé řazení". Ta se umísťuje před ukončením jednoho ze dvou jízdních pruhů. Ale bejt tam ta značka nemusí. Klasika .. levej de do pravýho a dál už se jenom ten pravej pruh. Za normálních okolností ti v levým musí dát přednost v těm pravým. Tohle pravidlo má význam pouze při souběžný jízdě (tzn. že hustota provozu je taková, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti před ním jedoucích vozidel). Jinak se to nepraktikuje, jinak řečeno to neplatí a dává přednost ten, komu ten pruh končí. Takže ještě jednou, platí to tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, levej do pravýho nebo naopak a hustota provozu musí vytvořit tzv. souběžnou jízdu. Pak se tohle pravidlo musí užít.
Tzn. kdybych to vyhrotil, dojel na konec, pustil teda jedno auto a do druhýho, který mě nebude chtít pustit to opřel, tak čí je vina ? Moje, že jsem mu nedal přednost v průběžným pruhu nebo jeho, že mi neumožnil " zip " ?
vina bude tvoje protoze pravidlo zipu je neco jako nepsany pravidlo a nikdo uz ti nedokaze ze si byl na rade nebo ze tam byla kolona, proste opkud te nechce pustit tak te nepusti a pokud ho naberes taks zavinil nehoduDan td píše:Jo, to jsem si myslel. Mě jde o to, že většinou tam, kde jeden pruh končí, stojí všichni frontu v tom průběžným. Znamená to, že když tu kolonu předjedu a na konci mýho pruhu se chci nacpat do toho průběžnýho ( tj.defakto do kolony ), tak jsem v právu ?Simir píše:Emil Šic :
Jo souhlasím. Kdby měl policajt dvacku, odpadla by ve směs i ta pořád diskutovaná korupce. Ale názory zase můžou bejt .. kdo jednou zkusil, nepřestane ..
S učitelama taky souhlasím, ti sou na tom ještě hůř. Nutný zmínit se i o záchrance a hasičích. Ale to musí stát, my nic neuděláme, tak jak píšeš.
Dan td :
Tzv. pravdilo zipu neboli střídavý řazení. Upozorňuje na to značka s ozn. IP29 "Střídavé řazení". Ta se umísťuje před ukončením jednoho ze dvou jízdních pruhů. Ale bejt tam ta značka nemusí. Klasika .. levej de do pravýho a dál už se jenom ten pravej pruh. Za normálních okolností ti v levým musí dát přednost v těm pravým. Tohle pravidlo má význam pouze při souběžný jízdě (tzn. že hustota provozu je taková, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti před ním jedoucích vozidel). Jinak se to nepraktikuje, jinak řečeno to neplatí a dává přednost ten, komu ten pruh končí. Takže ještě jednou, platí to tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, levej do pravýho nebo naopak a hustota provozu musí vytvořit tzv. souběžnou jízdu. Pak se tohle pravidlo musí užít.
Tzn. kdybych to vyhrotil, dojel na konec, pustil teda jedno auto a do druhýho, který mě nebude chtít pustit to opřel, tak čí je vina ? Moje, že jsem mu nedal přednost v průběžným pruhu nebo jeho, že mi neumožnil " zip " ?
----------------------:)
Tak to bych s tebou lehce nesouhlasil, pokud je situace taková že vyžaduje užití tohoto pravidla tak tam máš vždycky nějaký svědkyAnd píše:vina bude tvoje protoze pravidlo zipu je neco jako nepsany pravidlo a nikdo uz ti nedokaze ze si byl na rade nebo ze tam byla kolona, proste opkud te nechce pustit tak te nepusti a pokud ho naberes taks zavinil nehoduDan td píše:Jo, to jsem si myslel. Mě jde o to, že většinou tam, kde jeden pruh končí, stojí všichni frontu v tom průběžným. Znamená to, že když tu kolonu předjedu a na konci mýho pruhu se chci nacpat do toho průběžnýho ( tj.defakto do kolony ), tak jsem v právu ?Simir píše:Emil Šic :
Jo souhlasím. Kdby měl policajt dvacku, odpadla by ve směs i ta pořád diskutovaná korupce. Ale názory zase můžou bejt .. kdo jednou zkusil, nepřestane ..
S učitelama taky souhlasím, ti sou na tom ještě hůř. Nutný zmínit se i o záchrance a hasičích. Ale to musí stát, my nic neuděláme, tak jak píšeš.
Dan td :
Tzv. pravdilo zipu neboli střídavý řazení. Upozorňuje na to značka s ozn. IP29 "Střídavé řazení". Ta se umísťuje před ukončením jednoho ze dvou jízdních pruhů. Ale bejt tam ta značka nemusí. Klasika .. levej de do pravýho a dál už se jenom ten pravej pruh. Za normálních okolností ti v levým musí dát přednost v těm pravým. Tohle pravidlo má význam pouze při souběžný jízdě (tzn. že hustota provozu je taková, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti před ním jedoucích vozidel). Jinak se to nepraktikuje, jinak řečeno to neplatí a dává přednost ten, komu ten pruh končí. Takže ještě jednou, platí to tam, kde se dva jízdní pruhy sbíhají v jeden, levej do pravýho nebo naopak a hustota provozu musí vytvořit tzv. souběžnou jízdu. Pak se tohle pravidlo musí užít.
Tzn. kdybych to vyhrotil, dojel na konec, pustil teda jedno auto a do druhýho, který mě nebude chtít pustit to opřel, tak čí je vina ? Moje, že jsem mu nedal přednost v průběžným pruhu nebo jeho, že mi neumožnil " zip " ?
member of zewl crew
svedky ano ale svedcit neMao píše:Tak to bych s tebou lehce nesouhlasil, pokud je situace taková že vyžaduje užití tohoto pravidla tak tam máš vždycky nějaký svědkyAnd píše:vina bude tvoje protoze pravidlo zipu je neco jako nepsany pravidlo a nikdo uz ti nedokaze ze si byl na rade nebo ze tam byla kolona, proste opkud te nechce pustit tak te nepusti a pokud ho naberes taks zavinil nehoduDan td píše: Jo, to jsem si myslel. Mě jde o to, že většinou tam, kde jeden pruh končí, stojí všichni frontu v tom průběžným. Znamená to, že když tu kolonu předjedu a na konci mýho pruhu se chci nacpat do toho průběžnýho ( tj.defakto do kolony ), tak jsem v právu ?
Tzn. kdybych to vyhrotil, dojel na konec, pustil teda jedno auto a do druhýho, který mě nebude chtít pustit to opřel, tak čí je vina ? Moje, že jsem mu nedal přednost v průběžným pruhu nebo jeho, že mi neumožnil " zip " ?

----------------------:)
Na druhou stranu - všichni asi milujeme situace kdy se třeba na dálnici kvůli opravě všechno už 200m předem řadí třeba do pravého pruhu (donedávna úsek dálnice na Plzeň asi na 6-7km) a zatímco všichni pojíždíme vesele v koloně, v levém pruhu prosviští audina až k té značce a pak se tam nacpe. Tak jaký zip?
Prima příhoda právě z tohohle úseku: tak si tak už 10 min stojím v koloně a jedu krokem k té značce za mnou kolona tak 500m a v levém pruhu (ten byl volný všichni se slušně řadili už předtím) prolítne až ke značce černé bávo sedma - nová. A za volantem blonďatá zmalovaná tak dvacítka. A že se tam nacpe. Tak sierra dvě auta předemnou se přitiskla na kamion před ní a z okýnka jsem akorát viděl fakáče na slečinku. Matiz předemnou se přilepil na tu Sierru, taky fakáč (to už jsem se tlemil).... tak jsem slečmu jako pravý gentelmoun pustil. Ale ten kamion za mnou byl na mě taky nalepenej, ten by jí asi nepustil, slečinka by si počkala (ono to šlo pomaleji než krokem...)...
Prima příhoda právě z tohohle úseku: tak si tak už 10 min stojím v koloně a jedu krokem k té značce za mnou kolona tak 500m a v levém pruhu (ten byl volný všichni se slušně řadili už předtím) prolítne až ke značce černé bávo sedma - nová. A za volantem blonďatá zmalovaná tak dvacítka. A že se tam nacpe. Tak sierra dvě auta předemnou se přitiskla na kamion před ní a z okýnka jsem akorát viděl fakáče na slečinku. Matiz předemnou se přilepil na tu Sierru, taky fakáč (to už jsem se tlemil).... tak jsem slečmu jako pravý gentelmoun pustil. Ale ten kamion za mnou byl na mě taky nalepenej, ten by jí asi nepustil, slečinka by si počkala (ono to šlo pomaleji než krokem...)...
Tak už sem tu a hned zase du, zajdu asi ze Zahym, Luckym325i a možná s xymenem a melichem někam na kus řeči ke kafi. Klidně můžete přijet do Plzně, kdo to nemáte tak daleko a máte hodně peněz na benzin
Deme kolem 20.00 hod.
K tomu střídavýmu řazení. Aby ste si to špatně nevykládali
Právo na to není. Jen ten, kdo toto řazení správně neposkytne, se dopouští "jenom" přestupku. Byť vy by ste měli zrovna "právo" tam vjet před nějaký auto a to vás nepustí, tak viníkem ste vy jakožto nedání přednosti v jízdě a debilní pán se dopustil pouze přestupku. Takže vy by ste dostali třeba trojku pokutu plus opravit si auto a pán by dostal třeba pětikilo a opravu by měl hrazenou z vaší pojistky. Ale tahle nehoda by měla jít správně do správního řízení, neboť de o nedání přednosti v jízdě.
Pokud pravej pruh bude ucpanej a vy si to natáhnete až k místu, kde už dál jet nemůžete, počkáte na průjezd jednoho auta a pak to tam naklopíte, máte smůlu. Pravidlo se užívá jen při souběžný jízdě, jak je popsáno vejš v příspěvcích. A i tak je to velice ošemetný. Prostě musí bejt dvě kolony vedle sebe. Nemám rád ty, kteří si to právě tak levým dojedou a pak se tam vetřou. Většina tohle pravidlo zipu užít neumí a už se předem řadí do průběžnýho pruhu. Kór ti, co to tam znají. V tu chvíli už při dojezdu kolony bloknu levej pruh (pravej) najetím vedle nějakýho auta, nejčastěji náklaďáku, protože jejich řidiči tohle znají nejčastěji a vedle něj pak popojíždím až do danýho místa a pak se zařadím před to auto, vedle kterýho sem jel a ten mě tam velice rád pustí. Ostatní nemohli jet dopředu a byli nucený se řadit už za náma. Sice někteří troubí, blikaj, ale to je jejich problém a problém jejich auta a baterky
Jinak je to jako případ, kdy budete vyjíždět z vedlejší na hlavní a po hlavní pojede auto se směrovkou do prava. Teoreticky můžete pokračovat a v křižovatce se picnete, páč tu směrovku měl ten vůl zapnutou už od minulý křižovatky a zapomněl na ní. Takže viníkem ste opět vy, nedání přednosti a pán zaplatí jen nějakou pokutu za přestupek ve špatném udání směru jízdy. Ale tenhle případ (tak jako všechny) sou trošku složitější, protože kdyby byla trošku vůle, de to napsat i na toho, kdo na tu směrovku zapomněl. Ale praxe je jiná ..

Deme kolem 20.00 hod.

K tomu střídavýmu řazení. Aby ste si to špatně nevykládali

Pokud pravej pruh bude ucpanej a vy si to natáhnete až k místu, kde už dál jet nemůžete, počkáte na průjezd jednoho auta a pak to tam naklopíte, máte smůlu. Pravidlo se užívá jen při souběžný jízdě, jak je popsáno vejš v příspěvcích. A i tak je to velice ošemetný. Prostě musí bejt dvě kolony vedle sebe. Nemám rád ty, kteří si to právě tak levým dojedou a pak se tam vetřou. Většina tohle pravidlo zipu užít neumí a už se předem řadí do průběžnýho pruhu. Kór ti, co to tam znají. V tu chvíli už při dojezdu kolony bloknu levej pruh (pravej) najetím vedle nějakýho auta, nejčastěji náklaďáku, protože jejich řidiči tohle znají nejčastěji a vedle něj pak popojíždím až do danýho místa a pak se zařadím před to auto, vedle kterýho sem jel a ten mě tam velice rád pustí. Ostatní nemohli jet dopředu a byli nucený se řadit už za náma. Sice někteří troubí, blikaj, ale to je jejich problém a problém jejich auta a baterky

Jinak je to jako případ, kdy budete vyjíždět z vedlejší na hlavní a po hlavní pojede auto se směrovkou do prava. Teoreticky můžete pokračovat a v křižovatce se picnete, páč tu směrovku měl ten vůl zapnutou už od minulý křižovatky a zapomněl na ní. Takže viníkem ste opět vy, nedání přednosti a pán zaplatí jen nějakou pokutu za přestupek ve špatném udání směru jízdy. Ale tenhle případ (tak jako všechny) sou trošku složitější, protože kdyby byla trošku vůle, de to napsat i na toho, kdo na tu směrovku zapomněl. Ale praxe je jiná ..
všechno vysvětlím .. a když ne, tak to okecám 

Jeste k tomu zipu,
jak to pise simir, obcas praktikuju, ne z duvodu nasrat ostatni za mnou, ale k vytvoreni te "soubezne jizdy" v obou pruzich. Ma to jeden positivni efekt. Je kratsi fronta
, nez kdyz jsou vsichni mackly v jednom pruhu. Zip muze byt stejne rychly jak ten jeden pruh, ale polovicni dylky. A to je hlavne ve meste, mezi semafory, moc dulezity.
jak to pise simir, obcas praktikuju, ne z duvodu nasrat ostatni za mnou, ale k vytvoreni te "soubezne jizdy" v obou pruzich. Ma to jeden positivni efekt. Je kratsi fronta

Simire, prosimte, pustte se poradne do tech kamionaku!!!
Ve stredu jsem jel po D5 a stalo se mi nekolikrat, ze kamion vyjel ze stoupaciho pruhu pred plnou, protoze v pulce kopce zjistil, ze jede avie a ja sem zase nemoh do levyho, pac tam si to svistel nekdo rychle. Taky by ste si meli poradne posvitit na braneni v predjizdeni, kdy se nechtej pustit a jedou vedle sebe nekolik kilometru ten druhej se zase vrati dozadu!!!!
Tak. Uz jsem klidnejsi, kdyz jsem to vysypal nekomu kompetentnimu..
Ve stredu jsem jel po D5 a stalo se mi nekolikrat, ze kamion vyjel ze stoupaciho pruhu pred plnou, protoze v pulce kopce zjistil, ze jede avie a ja sem zase nemoh do levyho, pac tam si to svistel nekdo rychle. Taky by ste si meli poradne posvitit na braneni v predjizdeni, kdy se nechtej pustit a jedou vedle sebe nekolik kilometru ten druhej se zase vrati dozadu!!!!
Tak. Uz jsem klidnejsi, kdyz jsem to vysypal nekomu kompetentnimu..
To víš, profíci ..
Tak kulový ... 90 % z nich sou to dobytci na silnici !
Bych mohl vyprávět čeho sou ty hovada schopný .. kór před rádoby vstupem do milované ÉééÚúúú co byly schopný vytvořit na dálnici v koloně před hraničním přechodem .. klasika neděle až středa kolony kolem 10 km a víc .. To byly boje ..
A neboj, boje sou většinou i teď.
Co zmiňuješ, je další z jejich "klasik". Proč by se za ním měli táhnout, když ti to tam můžou hustě "strčit" ... oni sou přece větší a všichni se jich bojí ... A pak ho vytáhneš vod volantu a klepe se jak ratlík ..
A jak sou chytrý .. až ta jejich logika někdy fakt bolí ..
Všichni najednou se vohlídat nedají, takže s tím bohužel musíte počítat a předem si je hlídat. Jakmile vidíte, že už mu z koníka (tahače) čumí ten profík za volantem do návěsu toho před ním, tak se nenadějete a je před váma a ještě se s návěsem bude vlnit po dálnici div se nezvrhne ...
Jestli se mi to dneska podaří, tak dám další zajímavý fotky jednoho takovýho profíka co to položil na dálnici na http://simir.webzdarma.cz
Tak kulový ... 90 % z nich sou to dobytci na silnici !
Bych mohl vyprávět čeho sou ty hovada schopný .. kór před rádoby vstupem do milované ÉééÚúúú co byly schopný vytvořit na dálnici v koloně před hraničním přechodem .. klasika neděle až středa kolony kolem 10 km a víc .. To byly boje ..
A neboj, boje sou většinou i teď.
Co zmiňuješ, je další z jejich "klasik". Proč by se za ním měli táhnout, když ti to tam můžou hustě "strčit" ... oni sou přece větší a všichni se jich bojí ... A pak ho vytáhneš vod volantu a klepe se jak ratlík ..
A jak sou chytrý .. až ta jejich logika někdy fakt bolí ..
Všichni najednou se vohlídat nedají, takže s tím bohužel musíte počítat a předem si je hlídat. Jakmile vidíte, že už mu z koníka (tahače) čumí ten profík za volantem do návěsu toho před ním, tak se nenadějete a je před váma a ještě se s návěsem bude vlnit po dálnici div se nezvrhne ...
Jestli se mi to dneska podaří, tak dám další zajímavý fotky jednoho takovýho profíka co to položil na dálnici na http://simir.webzdarma.cz
všechno vysvětlím .. a když ne, tak to okecám 

Je to běs. Asi nic už nepomůže. Jenom dneska, 28.8., vím o osmi mrtvejch. Počínaje hned po půlnoci někde na Ždársku, kdy v autě "zařvalo" šest lidí a z osádky toho auta (dvě rodiny s dětma) přežilo akorát roční dítě. Chudák dítě, fakt je mi ho upřímně líto, to má život zkaženej. Nějakej "milej" pán se nabumbal a napral to do nich, tuším s tranzitem. Ty auta od sebe musel odtrhnout jeřáb .. A "milej" pán je "jen" lehce zraněnej ..
Pak sem v rádiu zaslechl někdy odpoledne o dalších dvou mrtvejch někde na jihu ..
Co se to děje
Pak sem v rádiu zaslechl někdy odpoledne o dalších dvou mrtvejch někde na jihu ..
Co se to děje

všechno vysvětlím .. a když ne, tak to okecám 

Já nemám slov ...
Mám zkaženou náladu ...
"Řidič Fordu, který nehodu zřejmě zavinil, byl převezen s lehkým zraněním do nemocnice. "Přesnou příčinu nehody zatím neznáme, ale je tam podezření na jízdu pod vlivem alkoholu," konstatoval mluvčí."
"Chlapec který nehodu přežil, přišel během okamžiku o rodiče (43 a 44 let) a osmiletou sestru i o strýce s tetou (47 a 40 let) a šestiletou sestřenici."
"Na široké silnici však řada řidičů nerespektuje devadesátikilometrovou rychlost a snaží se předjet stůj co stůj."
My tady x dní probíráme měření rychlosti a takhle to potom dopadá. Devadesátka prostě lidem nestačí ...
Sto krát to vyjde a bude se říkat, že tam je devadesátka zbytečná, že to je málo ... ale nikdy nevíte, na koho tam narazíte .. a tak hned vznikne nehoda ...
Zase tohle je na dlouhý téma, už slyším, .... to je jedno.
Každýho věc. Radši se děte zabít někam nájezdem proti zdi a nechte na pokoji ty, co za nic nemůžou ........
Silnice není závodní dráha !
Zrušit všechny auta a nasadit všude městskou a mimo městskou dopravu, ať řídí ti, co to budou dodžovat ...
Mám zkaženou náladu ...

"Řidič Fordu, který nehodu zřejmě zavinil, byl převezen s lehkým zraněním do nemocnice. "Přesnou příčinu nehody zatím neznáme, ale je tam podezření na jízdu pod vlivem alkoholu," konstatoval mluvčí."
"Chlapec který nehodu přežil, přišel během okamžiku o rodiče (43 a 44 let) a osmiletou sestru i o strýce s tetou (47 a 40 let) a šestiletou sestřenici."
"Na široké silnici však řada řidičů nerespektuje devadesátikilometrovou rychlost a snaží se předjet stůj co stůj."


My tady x dní probíráme měření rychlosti a takhle to potom dopadá. Devadesátka prostě lidem nestačí ...
Sto krát to vyjde a bude se říkat, že tam je devadesátka zbytečná, že to je málo ... ale nikdy nevíte, na koho tam narazíte .. a tak hned vznikne nehoda ...
Zase tohle je na dlouhý téma, už slyším, .... to je jedno.
Každýho věc. Radši se děte zabít někam nájezdem proti zdi a nechte na pokoji ty, co za nic nemůžou ........
Silnice není závodní dráha !
Zrušit všechny auta a nasadit všude městskou a mimo městskou dopravu, ať řídí ti, co to budou dodžovat ...
Změnil bych celej systém autoškol
Jaký, připlatit si kurz, a mít řidičák za deset dní a dřív
NEEXISTUJE !!
Kurzy v délce min půl roku s řádným výcvikem a řádnýma psychotestama a nepustit na silnici kdekoho, kdo si kurz zaplatí ...
Polovině lidí co ten papír vlastní, bych ho na místě sebral
V autoškole ve volným čase učím, baví mě to a zároveň štve
Člověk vidí, že autoškolám de o to, aby se dotyčnej zvládl rozjet a po dobu zkoušky aby se udržel na silnici. A PAK SE DĚJ VŮLE BOŽÍ !!
To se potom ty řidičáky můžou rovnou na úřadě prodávat, vyjde to úplně na stejno
Prostě lidi sou íqwoni.
To, co se děje, ... no nemám slov.
Člověk jen nakoukne do zpráv a vidí samý hrozný věci ..
http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krim ... _krimi_miz
http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krim ... z&r2=krimi

Jaký, připlatit si kurz, a mít řidičák za deset dní a dřív

NEEXISTUJE !!
Kurzy v délce min půl roku s řádným výcvikem a řádnýma psychotestama a nepustit na silnici kdekoho, kdo si kurz zaplatí ...
Polovině lidí co ten papír vlastní, bych ho na místě sebral

V autoškole ve volným čase učím, baví mě to a zároveň štve

Člověk vidí, že autoškolám de o to, aby se dotyčnej zvládl rozjet a po dobu zkoušky aby se udržel na silnici. A PAK SE DĚJ VŮLE BOŽÍ !!
To se potom ty řidičáky můžou rovnou na úřadě prodávat, vyjde to úplně na stejno

Prostě lidi sou íqwoni.
To, co se děje, ... no nemám slov.
Člověk jen nakoukne do zpráv a vidí samý hrozný věci ..
http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krim ... _krimi_miz
http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krim ... z&r2=krimi
no bohuzel tak uz to chodi v dnesnim svete a nikdo s tim nic neudela
ty autoskoly to je pravda, nauci te akorat slapat na pedaly a daj ti opravneni k rizeni vozidla ale treba o predjizdeni vubec nic.
asi mesic po tom co sem mel ridicak sem vezl ve favoritu 5 lidi a pri predjizdeni sem se malem srazil s protijedoucim vozidlem kdyby on ani ten co sem ho predjizdel neslapl na brdzu. proste sem to spatne odhadl pac sem s tim nemel zadny zkusenosti.. ted mam strach predjizdet a raci cekam dokud to fakt nebude na jistotu..
jenze to by pak ten kurz autoskoly stal velkou spoustu penez a namahy kdyby se melo vsechno delat do podrobna
vetsina nehod na silnici sou naprosto zbytecny a muze za to spatnej lidskej charakter a s tim se neda nic delat

ty autoskoly to je pravda, nauci te akorat slapat na pedaly a daj ti opravneni k rizeni vozidla ale treba o predjizdeni vubec nic.
asi mesic po tom co sem mel ridicak sem vezl ve favoritu 5 lidi a pri predjizdeni sem se malem srazil s protijedoucim vozidlem kdyby on ani ten co sem ho predjizdel neslapl na brdzu. proste sem to spatne odhadl pac sem s tim nemel zadny zkusenosti.. ted mam strach predjizdet a raci cekam dokud to fakt nebude na jistotu..
jenze to by pak ten kurz autoskoly stal velkou spoustu penez a namahy kdyby se melo vsechno delat do podrobna
vetsina nehod na silnici sou naprosto zbytecny a muze za to spatnej lidskej charakter a s tim se neda nic delat

----------------------:)
jj souhlas se simirem .... autoskoly sou hrozny nastesti mam tatu kterej ma dost praktickejch zkusenosti s provozem takze se ted ucim v rychlym aute vlastne vsechno odznova ... treba jen krizovy brzdeni ... takova blbost ale v autoskole o tom ani neuvazujou ... a pak se divej ze lidi radsi pri brzdeni zavrou oci a pustej volant a nak to dopadne