Vidím, že to tady není jen o Stadionech, tak se taky trošku pochlubím....
Takhle to začalo:
A takhle to dopadlo
A takhle to probíhalo:
Maneta S100 jsem koupil před rokem ve zuboženém nepojízdném stavu a tak se hned začalo rozebírat:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet_-_rozborka/
Když se na ty fotky dívám dneska, nechápu

do takového šrotu bych už nešel......
Po rozebrání se začalo čistit. Vše bylo jak prase od oleje, sazí, hlíny, hovinek atd...

A když bylo rozebráno a očištěno, část šla na opískování, část se brousila až na kov doma. Hliníkové díly se očistily, přebrousily a přeleštily:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Cisteni/
Drobné části, které vesměs nebudou vidět, se stříkly doma, plechařinu dělal pan lakýrník. Nechal jsem si stočit i tachometr na 000000, protože motor je po kompletní GO. A proto, že se časem objevily papíry, koupil jsem je. Jen s tím, že papíry jsou na S125, takže probíhá předělávka na S125, což obnáší nejen větší zdvihový objem, ale i jiný výfuk vyvedený na opačné straně a pár dalších drobností...
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Lak_atd/
Protože Manety byly dvoubarevné, rozhodli jsme se části, které budou šedé, nastříkat nakonec doma. Jde především o části rámu, takže vidět moc nebudou a nakonec se to i povedlo. Plechařina v šedé barvě se ale nakonec musela nechat pak poopravit u lakýrníka:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet/
No a pak se začalo skládat. chvílemi jsem z toho byl jelen, protože jsem si po roce prd pamatoval, co a jak bylo, ale nakonec intuice malamuta mě dovedla k jakémusi výsledku

Třeba ze složení předního pérování jsem tři dny nespal

Nemohl jsem za boha přijít na to, jak to patří dokupy. Už to vím

Komplikace byly pořád a určitě jich ještě spousta bude. Trochu to bere vítr z plachet, ale už se těším, až z toho poprvé vyletí modrý dým!
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet-_skladani_-_part1/
Z finančních důvodů musím prozatím použít původní zadní kolo (je ještě slušné) a původní výfuk. Až bude našetřeno, vyměním za nové krásně chromové repliky
