Vyměnit Pherson nebo radši př. ložisko
Vyměnit Pherson nebo radši př. ložisko
Buďte zdrávi.
Právě řešim dilena. Nahodil jsem na auto rezervní phersony a původní si chci uchystat s novejma tlumičema a hornim uloženim. Leč jsem zjistil, že spolujedcův pherson má asi KO ložisko - občas se hřálo kolo, náboj jde poměřně těžko otočit a je tam citelné drhnutí.
No a teď vyvstává otázka co s tim. Buďto (A) sehnat Phersony s dobrejma ložiskama nebo (B) vyměnit špatný ložisko a až se případně vysere ložisko i u řidiče, tak ho taky vyměnit.
Ložisko je poměrně drahá švanda, nicméně zase myslim, že vydrží nějakej ten rok (roční průběh km mám cca 12 - 15 000).
Máte někdo konkrétní (ať už dobrý nebo špatný) zkušenosti s konkrétní značkou?
Děkuju všem za příspěvky a otevírám diskusi
Právě řešim dilena. Nahodil jsem na auto rezervní phersony a původní si chci uchystat s novejma tlumičema a hornim uloženim. Leč jsem zjistil, že spolujedcův pherson má asi KO ložisko - občas se hřálo kolo, náboj jde poměřně těžko otočit a je tam citelné drhnutí.
No a teď vyvstává otázka co s tim. Buďto (A) sehnat Phersony s dobrejma ložiskama nebo (B) vyměnit špatný ložisko a až se případně vysere ložisko i u řidiče, tak ho taky vyměnit.
Ložisko je poměrně drahá švanda, nicméně zase myslim, že vydrží nějakej ten rok (roční průběh km mám cca 12 - 15 000).
Máte někdo konkrétní (ať už dobrý nebo špatný) zkušenosti s konkrétní značkou?
Děkuju všem za příspěvky a otevírám diskusi
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
hele to je sazka do loterie...starsi lozisko/person, za nej das sice dneska par kacek, ale zas kdyz nevis kolik nma nalitano, tak si pomuzes z blata do louze, pokud si chces auto nejakje patek nechat, a pokud jezdis obcas i dal, nez jen kolem komina, jdi do novyho, nemusis rozebirat komplet person a mas zas deset let klid, pokud mas auto na "kseft" tak jdi do starsiho a strel ho...asi takhle, no, ja bych asi sel do novych a pocitej, ze druhy bude asi zanedlouho nasledovat, pac precijen maji asi najeto cca stejne km, takze jejich zivotnost je holt uz u konce
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Auto mám v plánu si nechat, cenu co bych si představoval nikdo nedá a za míň ho neprodám.
Teď úniky maziva z ložiska nejsou vidět, nezdálo se ani že by byl poškozenej ten těsnící kroužek co je zezadu. Zítra zkusím ložisko sundat (nevim jestli disponuju adekvátním ořechem) a uvidim co je tam špatně. Jak jsou Phersony potažmo ložiska starý netušim, protože na fotogalerii původniho majitele jsem viděl, že už jednou celý Phersony měnil.
Zajímalo by mě co byste mi tudíž doporučili za značku. Našel jsem přední ložisko Meyle na www.mjauto.cz za nějakejch 1900. Mám už ložiska Meyle vzadu a bez problémů, ale najel jsem na nich zatím jen asi 20 000 km. Na přední ložisko Meyle bych měl i kladné ohlasy od jednoho místního člena, který toto ložisko taky už jistou dobu jezdí.
Teď úniky maziva z ložiska nejsou vidět, nezdálo se ani že by byl poškozenej ten těsnící kroužek co je zezadu. Zítra zkusím ložisko sundat (nevim jestli disponuju adekvátním ořechem) a uvidim co je tam špatně. Jak jsou Phersony potažmo ložiska starý netušim, protože na fotogalerii původniho majitele jsem viděl, že už jednou celý Phersony měnil.
Zajímalo by mě co byste mi tudíž doporučili za značku. Našel jsem přední ložisko Meyle na www.mjauto.cz za nějakejch 1900. Mám už ložiska Meyle vzadu a bez problémů, ale najel jsem na nich zatím jen asi 20 000 km. Na přední ložisko Meyle bych měl i kladné ohlasy od jednoho místního člena, který toto ložisko taky už jistou dobu jezdí.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
no já osobně mám sklad SKF nebo obchod nebo co to je přímo za barákem. jsou tam všude cedule, ale nikdy sem tam nebyl, takže pokud někdo napíšete co je to zač - číslo/rozměr ložiska, určitě se tam zeptám, bo mě to také zajímá, ta cena..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ložisko SKF VKBA 3665. Nejlevnějc jsem ho na netu viděl za 3035 Kč.budha píše:no já osobně mám sklad SKF nebo obchod nebo co to je přímo za barákem. jsou tam všude cedule, ale nikdy sem tam nebyl, takže pokud někdo napíšete co je to zač - číslo/rozměr ložiska, určitě se tam zeptám, bo mě to také zajímá, ta cena..
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Ropák
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 03. 05. 2007 23:14
- Bydliště: Hluboká n/Vlt.
- Kontaktovat uživatele:
Ložisko Meyle se mi neosvědčilo. Sic nejlevnější, ale šlo hrozně blbě nalisovat (bylo s moc velkým přesahem). Starý jsem sundal téměř rukou. Po "úspěšný" operaci jsem zjistil, že se trochu blbě točí kolo, jako kdyby přibržďovala brzda. Takže zase dvojka v kanále, auto horší než před opravou a ještě ke všemu už to nepůjde nedestruktivně rozebrat.
Koupím si znova tuhle sračku (ehm značku) ???
Koupím si znova tuhle sračku (ehm značku) ???

Nemám třícu 
