Stadion-S-11
Barvu shodíš dolů roztokem louhu a vody,nejlépe ještě vřelým,jde to pěkně.Na rez používáme kyselinu solnou 25% roztok,nevýhoda je že se silně odpařuje tím pádem by jsi měl v garáži nedychatelno a vše okolo by ti zkorodovalo.Hliník-pokud máš nalakovaný tak jsem to koupal v kyselině sírové barva pěkně sleze,sírovka dokonce pěkně zacvičí i s komaxitem,nesmí do ní přijít nic mosaznýho ani měděnýho jinak to už nenajdeš,to samý platí pro hliník a louh nebo kyselinu-ty totiž hliník silně naleptávají nehledě na to že bouřlivě s hliníkem reaguji.PÁREK píše:to prubnu
K tomu leštění hliníku,jak psal Venca že nikdy nebrousil,tak já brousím.Za prvé ti to zjednoduší práci s pastama a kotoučema a povrch se mi zdá hladší.Takže dle stupně hrubosti a poškození povrchu začínám u hrubosti smirku 120 a ve finále končím u 2000-2500,to už se jeví téměř jako vyleštěno,po té používám filcový kotouč a zelenou pastu,následně to vemu kalikem na čisto.
Pokud plánuješ něco chromovat tak doporučuju před dodáním do galvanovny vše důkladně vybrousit a vyleštit do stadia kdy už se povrch leskne téměř jako chrom a poté nechat nachromátovat(nechat si něco připravit na chrom je dost drahé,protože brusič vezme tak od 300kč na hodinu),pokud na dílech nějaký chrom byl tak ten dostaneš dolů opět kyselinou solnou a poté se brousí.To je ve zkratce asi tak všechno

jejda to vypada fakt jiz narocne. Ja si to cely predstavoval tak, ze to rozeberu na prvocinitele, vezmu tu brusnou pastu a filcak, budu brousit do ty doby dokud se to nebude lesknout a pak to zase poskladam dohromady ale takhle to koukam nefunguje:-) jejky:-DDVORIS píše:Barvu shodíš dolů roztokem louhu a vody,nejlépe ještě vřelým,jde to pěkně.Na rez používáme kyselinu solnou 25% roztok,nevýhoda je že se silně odpařuje tím pádem by jsi měl v garáži nedychatelno a vše okolo by ti zkorodovalo.Hliník-pokud máš nalakovaný tak jsem to koupal v kyselině sírové barva pěkně sleze,sírovka dokonce pěkně zacvičí i s komaxitem,nesmí do ní přijít nic mosaznýho ani měděnýho jinak to už nenajdeš,to samý platí pro hliník a louh nebo kyselinu-ty totiž hliník silně naleptávají nehledě na to že bouřlivě s hliníkem reaguji.PÁREK píše:to prubnu
K tomu leštění hliníku,jak psal Venca že nikdy nebrousil,tak já brousím.Za prvé ti to zjednoduší práci s pastama a kotoučema a povrch se mi zdá hladší.Takže dle stupně hrubosti a poškození povrchu začínám u hrubosti smirku 120 a ve finále končím u 2000-2500,to už se jeví téměř jako vyleštěno,po té používám filcový kotouč a zelenou pastu,následně to vemu kalikem na čisto.
Pokud plánuješ něco chromovat tak doporučuju před dodáním do galvanovny vše důkladně vybrousit a vyleštit do stadia kdy už se povrch leskne téměř jako chrom a poté nechat nachromátovat(nechat si něco připravit na chrom je dost drahé,protože brusič vezme tak od 300kč na hodinu),pokud na dílech nějaký chrom byl tak ten dostaneš dolů opět kyselinou solnou a poté se brousí.To je ve zkratce asi tak všechno
DVORIS píše:Barvu shodíš dolů roztokem louhu a vody,nejlépe ještě vřelým,jde to pěkně.Na rez používáme kyselinu solnou 25% roztok,nevýhoda je že se silně odpařuje tím pádem by jsi měl v garáži nedychatelno a vše okolo by ti zkorodovalo.Hliník-pokud máš nalakovaný tak jsem to koupal v kyselině sírové barva pěkně sleze,sírovka dokonce pěkně zacvičí i s komaxitem,nesmí do ní přijít nic mosaznýho ani měděnýho jinak to už nenajdeš,to samý platí pro hliník a louh nebo kyselinu-ty totiž hliník silně naleptávají nehledě na to že bouřlivě s hliníkem reaguji.PÁREK píše:to prubnu
K tomu leštění hliníku,jak psal Venca že nikdy nebrousil,tak já brousím.Za prvé ti to zjednoduší práci s pastama a kotoučema a povrch se mi zdá hladší.Takže dle stupně hrubosti a poškození povrchu začínám u hrubosti smirku 120 a ve finále končím u 2000-2500,to už se jeví téměř jako vyleštěno,po té používám filcový kotouč a zelenou pastu,následně to vemu kalikem na čisto.
Pokud plánuješ něco chromovat tak doporučuju před dodáním do galvanovny vše důkladně vybrousit a vyleštit do stadia kdy už se povrch leskne téměř jako chrom a poté nechat nachromátovat(nechat si něco připravit na chrom je dost drahé,protože brusič vezme tak od 300kč na hodinu),pokud na dílech nějaký chrom byl tak ten dostaneš dolů opět kyselinou solnou a poté se brousí.To je ve zkratce asi tak všechno
Ne to je Iž,mastiflinta jak mu říkáme.Myslím P.Domese co sbírá a renovuje Stadiony a trubkáče a jiné kozí dechy.JirkaGS píše:Tak je to koníček, začínám od těch jednodušších strojů...samozřejmě všechno stojí peníze a žere to dost času, ale co se dá dělat. Myslíš toho chlápka u Meopty?
Pohledám fotky azítra vytasím moje kolty kluci


Vgaráži mám Pionýrka 05tku překopanou na 21 a na chalupě máme ČZ 175 SAFARI style


Linky budou sto pro jen co se k tomu dostanu, resp. někdo kdo to udělá. Ja určitě ne....
Mám na to vybranou barvu se 24k zlatem. Sice malej panák tý barvy stojí 600 ale je luxusní
Jinak je to 1963 výroba. Tudíž ještě starší provedení motoru
Je tam snad všechno nový, krom zadních tlumičů, který někdo dělal předemnou.
Novej výbrus, těsnění, repas. karbece apod. Komplet jsem si znova natáhnul elektriku tak jak má bejt podle schémata i podle barev.
Chrom na nádrži se moc nepoved
Jinak kolena jsou česká výroba, vejfuky jsou turci. Ráfky jsou český s čínskejma gumama....
Jinak děkuji za ohlasy....tuhle motorku jsem chtěl už od svejch 12ti let, tak až teprve ted jsem si udělal radost.

Mám na to vybranou barvu se 24k zlatem. Sice malej panák tý barvy stojí 600 ale je luxusní

Jinak je to 1963 výroba. Tudíž ještě starší provedení motoru

Je tam snad všechno nový, krom zadních tlumičů, který někdo dělal předemnou.
Novej výbrus, těsnění, repas. karbece apod. Komplet jsem si znova natáhnul elektriku tak jak má bejt podle schémata i podle barev.
Chrom na nádrži se moc nepoved


Jinak děkuji za ohlasy....tuhle motorku jsem chtěl už od svejch 12ti let, tak až teprve ted jsem si udělal radost.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Aha, asi myslíš Domese z Předmostí,ne? Tak znám ho jen od vidění...DVORIS píše:Ne to je Iž,mastiflinta jak mu říkáme.Myslím P.Domese co sbírá a renovuje Stadiony a trubkáče a jiné kozí dechy.JirkaGS píše:Tak je to koníček, začínám od těch jednodušších strojů...samozřejmě všechno stojí peníze a žere to dost času, ale co se dá dělat. Myslíš toho chlápka u Meopty?
Pohledám fotky azítra vytasím moje kolty kluci![]()
![]()
Vgaráži mám Pionýrka 05tku překopanou na 21 a na chalupě máme ČZ 175 SAFARI style![]()
Toš tu jsou ty moje stroje
Poladěná Číza


Jedna akční

A tady stařeček Pionýrek,nejdřív ho vlastnil můj děd,potom se na něm vyskákal jeho nevlastní syn,poté stál dlouho ve sklepě a ujal se ho tata který na něm xlet jezdil do práce a po té co přesedlal na moderní skůtr a Pionýr měj jít do zgarbu jsem se ho ujal já a lehce si s ním pohrál.Už na něm 2roky nejezím,nechávám si ho jako hračku na opravdu starý kolena.



Poladěná Číza



Jedna akční


A tady stařeček Pionýrek,nejdřív ho vlastnil můj děd,potom se na něm vyskákal jeho nevlastní syn,poté stál dlouho ve sklepě a ujal se ho tata který na něm xlet jezdil do práce a po té co přesedlal na moderní skůtr a Pionýr měj jít do zgarbu jsem se ho ujal já a lehce si s ním pohrál.Už na něm 2roky nejezím,nechávám si ho jako hračku na opravdu starý kolena.


Zřejmě máš taženej náhon horem u krku, místo origo otvorem (otěr origo blatníku = obvyklý důvod).DVORIS píše:Ale jeakorát není vidět,vše funkční,jezdím ho na ricinovej olej DENICOL,otevřený sání,mám naměřených po rovině postivých 76km/h s větrem v zádech a s mojí ne zrovna muší váhou,válec má 4 výbrus.
![]()
Otevřený sání moc nepomůže, leda placebo-kraválefekt.
76 km/h s větrem v zádech při sekundáru 13/55 s tvou těžší váhou odpovídá.
Při provozní hmotnosti pilota 70 kg musí jet i 80 km/h, bez jakýchkoli úprav a bez vlivu větru po rovný silnici s hladkým asfaltem nebo betonem.
Ricíňák se trochu přidat může, hlavně nutný mazat správným poměrem oleje.
.
- E30 NASA
- Příspěvky: 458
- Registrován: 29. 05. 2009 14:52
- Bydliště: POLIČKA tel:737242893
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stadion-S-11
čau zkus tohle číslo 603 395 257 aleš ten tyhle stroje renovuje (já mám též od něj mašinu)ale jak je dáno u těhle starejch věcí těžko se sháníhyry píše:Scháním nějaké náhradní díly na Stadiona-11.Pokud někdo něco máte na prodej,prosím ozvěte se.Nemám to na handl,renovuji svoji nově koupenou mašinu.![]()
![]()
Díky za každou blbost.


E36 (OO=()()=OO)



