Stadion-S-11

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 10. 02. 2010 21:06

to prubnu

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 10. 02. 2010 22:54

PÁREK píše:to prubnu
Barvu shodíš dolů roztokem louhu a vody,nejlépe ještě vřelým,jde to pěkně.Na rez používáme kyselinu solnou 25% roztok,nevýhoda je že se silně odpařuje tím pádem by jsi měl v garáži nedychatelno a vše okolo by ti zkorodovalo.Hliník-pokud máš nalakovaný tak jsem to koupal v kyselině sírové barva pěkně sleze,sírovka dokonce pěkně zacvičí i s komaxitem,nesmí do ní přijít nic mosaznýho ani měděnýho jinak to už nenajdeš,to samý platí pro hliník a louh nebo kyselinu-ty totiž hliník silně naleptávají nehledě na to že bouřlivě s hliníkem reaguji.

K tomu leštění hliníku,jak psal Venca že nikdy nebrousil,tak já brousím.Za prvé ti to zjednoduší práci s pastama a kotoučema a povrch se mi zdá hladší.Takže dle stupně hrubosti a poškození povrchu začínám u hrubosti smirku 120 a ve finále končím u 2000-2500,to už se jeví téměř jako vyleštěno,po té používám filcový kotouč a zelenou pastu,následně to vemu kalikem na čisto.

Pokud plánuješ něco chromovat tak doporučuju před dodáním do galvanovny vše důkladně vybrousit a vyleštit do stadia kdy už se povrch leskne téměř jako chrom a poté nechat nachromátovat(nechat si něco připravit na chrom je dost drahé,protože brusič vezme tak od 300kč na hodinu),pokud na dílech nějaký chrom byl tak ten dostaneš dolů opět kyselinou solnou a poté se brousí.To je ve zkratce asi tak všechno :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 10. 02. 2010 22:58

DVORIS píše:
PÁREK píše:to prubnu
Barvu shodíš dolů roztokem louhu a vody,nejlépe ještě vřelým,jde to pěkně.Na rez používáme kyselinu solnou 25% roztok,nevýhoda je že se silně odpařuje tím pádem by jsi měl v garáži nedychatelno a vše okolo by ti zkorodovalo.Hliník-pokud máš nalakovaný tak jsem to koupal v kyselině sírové barva pěkně sleze,sírovka dokonce pěkně zacvičí i s komaxitem,nesmí do ní přijít nic mosaznýho ani měděnýho jinak to už nenajdeš,to samý platí pro hliník a louh nebo kyselinu-ty totiž hliník silně naleptávají nehledě na to že bouřlivě s hliníkem reaguji.

K tomu leštění hliníku,jak psal Venca že nikdy nebrousil,tak já brousím.Za prvé ti to zjednoduší práci s pastama a kotoučema a povrch se mi zdá hladší.Takže dle stupně hrubosti a poškození povrchu začínám u hrubosti smirku 120 a ve finále končím u 2000-2500,to už se jeví téměř jako vyleštěno,po té používám filcový kotouč a zelenou pastu,následně to vemu kalikem na čisto.

Pokud plánuješ něco chromovat tak doporučuju před dodáním do galvanovny vše důkladně vybrousit a vyleštit do stadia kdy už se povrch leskne téměř jako chrom a poté nechat nachromátovat(nechat si něco připravit na chrom je dost drahé,protože brusič vezme tak od 300kč na hodinu),pokud na dílech nějaký chrom byl tak ten dostaneš dolů opět kyselinou solnou a poté se brousí.To je ve zkratce asi tak všechno :wink:
jejda to vypada fakt jiz narocne. Ja si to cely predstavoval tak, ze to rozeberu na prvocinitele, vezmu tu brusnou pastu a filcak, budu brousit do ty doby dokud se to nebude lesknout a pak to zase poskladam dohromady ale takhle to koukam nefunguje:-) jejky:-D

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 10. 02. 2010 22:58

DVORIS píše:
PÁREK píše:to prubnu
Barvu shodíš dolů roztokem louhu a vody,nejlépe ještě vřelým,jde to pěkně.Na rez používáme kyselinu solnou 25% roztok,nevýhoda je že se silně odpařuje tím pádem by jsi měl v garáži nedychatelno a vše okolo by ti zkorodovalo.Hliník-pokud máš nalakovaný tak jsem to koupal v kyselině sírové barva pěkně sleze,sírovka dokonce pěkně zacvičí i s komaxitem,nesmí do ní přijít nic mosaznýho ani měděnýho jinak to už nenajdeš,to samý platí pro hliník a louh nebo kyselinu-ty totiž hliník silně naleptávají nehledě na to že bouřlivě s hliníkem reaguji.

K tomu leštění hliníku,jak psal Venca že nikdy nebrousil,tak já brousím.Za prvé ti to zjednoduší práci s pastama a kotoučema a povrch se mi zdá hladší.Takže dle stupně hrubosti a poškození povrchu začínám u hrubosti smirku 120 a ve finále končím u 2000-2500,to už se jeví téměř jako vyleštěno,po té používám filcový kotouč a zelenou pastu,následně to vemu kalikem na čisto.

Pokud plánuješ něco chromovat tak doporučuju před dodáním do galvanovny vše důkladně vybrousit a vyleštit do stadia kdy už se povrch leskne téměř jako chrom a poté nechat nachromátovat(nechat si něco připravit na chrom je dost drahé,protože brusič vezme tak od 300kč na hodinu),pokud na dílech nějaký chrom byl tak ten dostaneš dolů opět kyselinou solnou a poté se brousí.To je ve zkratce asi tak všechno :wink:

Uživatelský avatar
JirkaGS
Příspěvky: 301
Registrován: 08. 05. 2007 18:51

Příspěvek od JirkaGS » 11. 02. 2010 14:15

Nosiče a kryty řetězu jsou největší problém, jestli na to nespěcháš, doporučuju zajet na nějakou motoburzu, spousta lidí jde ukecat...Mám spíš nějaký věci do motoru, kola...
Tady jsou ty moje vergle...
S11
Obrázek

S22 chybí tam ještě pár věciček...
Obrázek
a teď dělám na Jawettě sport...

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 11. 02. 2010 14:44

NÁDHERA :wink: :wink: :wink:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 11. 02. 2010 15:02

JirkaGS píše:Nosiče a kryty řetězu jsou největší problém, jestli na to nespěcháš, doporučuju zajet na nějakou motoburzu, spousta lidí jde ukecat...Mám spíš nějaký věci do motoru, kola...
Tady jsou ty moje vergle...
S11
Obrázek

S22 chybí tam ještě pár věciček...
Obrázek
a teď dělám na Jawettě sport...
No pěkně Jirko,jsem netušil jakej jsi fanda :wink: To určitě spolupracuješ s p.Domesem že jo? :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
JirkaGS
Příspěvky: 301
Registrován: 08. 05. 2007 18:51

Příspěvek od JirkaGS » 11. 02. 2010 15:30

Tak je to koníček, začínám od těch jednodušších strojů...samozřejmě všechno stojí peníze a žere to dost času, ale co se dá dělat. Myslíš toho chlápka u Meopty?

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 11. 02. 2010 23:06

JirkaGS píše:Tak je to koníček, začínám od těch jednodušších strojů...samozřejmě všechno stojí peníze a žere to dost času, ale co se dá dělat. Myslíš toho chlápka u Meopty?
Ne to je Iž,mastiflinta jak mu říkáme.Myslím P.Domese co sbírá a renovuje Stadiony a trubkáče a jiné kozí dechy.
Pohledám fotky azítra vytasím moje kolty kluci :twisted: :lol:
Vgaráži mám Pionýrka 05tku překopanou na 21 a na chalupě máme ČZ 175 SAFARI style :twisted: :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 12. 02. 2010 10:38

Linky budou sto pro jen co se k tomu dostanu, resp. někdo kdo to udělá. Ja určitě ne.... :lol:

Mám na to vybranou barvu se 24k zlatem. Sice malej panák tý barvy stojí 600 ale je luxusní :lol:

Jinak je to 1963 výroba. Tudíž ještě starší provedení motoru :?

Je tam snad všechno nový, krom zadních tlumičů, který někdo dělal předemnou.

Novej výbrus, těsnění, repas. karbece apod. Komplet jsem si znova natáhnul elektriku tak jak má bejt podle schémata i podle barev.

Chrom na nádrži se moc nepoved :? Jinak kolena jsou česká výroba, vejfuky jsou turci. Ráfky jsou český s čínskejma gumama.... :)

Jinak děkuji za ohlasy....tuhle motorku jsem chtěl už od svejch 12ti let, tak až teprve ted jsem si udělal radost.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
JirkaGS
Příspěvky: 301
Registrován: 08. 05. 2007 18:51

Příspěvek od JirkaGS » 12. 02. 2010 14:34

DVORIS píše:
JirkaGS píše:Tak je to koníček, začínám od těch jednodušších strojů...samozřejmě všechno stojí peníze a žere to dost času, ale co se dá dělat. Myslíš toho chlápka u Meopty?
Ne to je Iž,mastiflinta jak mu říkáme.Myslím P.Domese co sbírá a renovuje Stadiony a trubkáče a jiné kozí dechy.
Pohledám fotky azítra vytasím moje kolty kluci :twisted: :lol:
Vgaráži mám Pionýrka 05tku překopanou na 21 a na chalupě máme ČZ 175 SAFARI style :twisted: :wink:
Aha, asi myslíš Domese z Předmostí,ne? Tak znám ho jen od vidění...

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

Příspěvek od hyry » 18. 02. 2010 16:41

Tak jsem nosič nakonec sehnal,v replice novej za krásných 670,-.Už jen dokoupit dekl u Jelínka. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 18. 02. 2010 22:06

Toš tu jsou ty moje stroje :wink:
Poladěná Číza :lol:
Obrázek
Obrázek

Jedna akční :D
Obrázek

A tady stařeček Pionýrek,nejdřív ho vlastnil můj děd,potom se na něm vyskákal jeho nevlastní syn,poté stál dlouho ve sklepě a ujal se ho tata který na něm xlet jezdil do práce a po té co přesedlal na moderní skůtr a Pionýr měj jít do zgarbu jsem se ho ujal já a lehce si s ním pohrál.Už na něm 2roky nejezím,nechávám si ho jako hračku na opravdu starý kolena.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2010 22:11

DVORIS píše:Obrázek
Hm, origo plášť vpředu....

Náhon rychloměru tam není vůbec?

.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 18. 02. 2010 22:37

Ale je :) akorát není vidět,vše funkční,jezdím ho na ricinovej olej DENICOL,otevřený sání,mám naměřených po rovině postivých 76km/h s větrem v zádech a s mojí ne zrovna muší váhou,válec má 4 výbrus. :twisted: :wink:
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 19. 02. 2010 08:43

DVORIS píše:Ale je :) akorát není vidět,vše funkční,jezdím ho na ricinovej olej DENICOL,otevřený sání,mám naměřených po rovině postivých 76km/h s větrem v zádech a s mojí ne zrovna muší váhou,válec má 4 výbrus. :twisted: :wink:
Zřejmě máš taženej náhon horem u krku, místo origo otvorem (otěr origo blatníku = obvyklý důvod).

Otevřený sání moc nepomůže, leda placebo-kraválefekt.

76 km/h s větrem v zádech při sekundáru 13/55 s tvou těžší váhou odpovídá.
Při provozní hmotnosti pilota 70 kg musí jet i 80 km/h, bez jakýchkoli úprav a bez vlivu větru po rovný silnici s hladkým asfaltem nebo betonem.

Ricíňák se trochu přidat může, hlavně nutný mazat správným poměrem oleje.

.

Uživatelský avatar
bmw316i
Příspěvky: 263
Registrován: 01. 12. 2009 20:10
Bydliště: Bartosovice-Hukovice

Příspěvek od bmw316i » 19. 02. 2010 09:00

Ten pincek je pecka :wink:

Uživatelský avatar
E30 NASA
Příspěvky: 458
Registrován: 29. 05. 2009 14:52
Bydliště: POLIČKA tel:737242893
Kontaktovat uživatele:

Re: Stadion-S-11

Příspěvek od E30 NASA » 19. 02. 2010 16:05

hyry píše:Scháním nějaké náhradní díly na Stadiona-11.Pokud někdo něco máte na prodej,prosím ozvěte se.Nemám to na handl,renovuji svoji nově koupenou mašinu. :lol: :lol: :lol: Díky za každou blbost.
čau zkus tohle číslo 603 395 257 aleš ten tyhle stroje renovuje (já mám též od něj mašinu)ale jak je dáno u těhle starejch věcí těžko se shání :cry: no a jen tak pro zajímavost seženu fotky těch našich verglů a dám je sem 8)
E36 (OO=()()=OO)
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
JirkaGS
Příspěvky: 301
Registrován: 08. 05. 2007 18:51

Příspěvek od JirkaGS » 19. 02. 2010 17:18

Dvoris: Pěknej chér...

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 19. 02. 2010 22:02

JirkaGS píše:Dvoris: Pěknej chér...
Dáme někdy výlet? :lol:
Obrázek

Odpovědět