unavený motor

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 19. 01. 2010 16:18

ještě není špatný dodat,že s motorem při zajíždění je dobrý se vyhýbat dálnici kde se pořád drži ty samý točky v podstatě , lepší je město či okreska kde se využívá větší spektrum otáček :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 19. 01. 2010 16:21

tak to sou suprový informace, kdybych chtěl zajíždět novou třícu :-)
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 19. 01. 2010 16:55

takže kdybychom dali vedle sebe dva stejne motory ale jinak zajete tak uvidime jiné (podstatně jiné) křivky krouťáku a výkonu?
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 19. 01. 2010 17:01

Kubajz von Odry píše:takže kdybychom dali vedle sebe dva stejne motory ale jinak zajete tak uvidime jiné (podstatně jiné) křivky krouťáku a výkonu?


jeden kluk na BMWklubu ma 328 E36 naprosta seriovka motor,zadnej zasah do výkonu nic takoveho , sani origo(neni tam m50) a nema 280nM ale jen 240 :shock: mozna by se to dalo považovat za důsledek jiného zajetí... nejlepe to poznas kdyz vedle sebe budes mit moznost porovnani vic totoznych mototru na grafu z brzdy :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 21. 01. 2010 15:46

jackson8800 píše:Tak myslím,že toho bude víc prostě jedno k druhýmu..jednak bude nasračku zanesenej jak už to tady padlo a části který budou nejvíc trpět budou hlavně hřídele a spojka na tom taky nebude nejlíp...myslím,že klika bude mít taky dost co dělat aby to "utáhla" Navíc při nízkých otáčkách se většinou fláká čerpadlo,takže motor moc dobře nemaže..Zrovna před nedávnem jsem jel se známou ,má asi 2 měsíce nejnovější oktávku 1.6 MPI a řadí nekecám tak 1900-2200 rpm,výš sem ji neviděl zařadit a když sem ji říkal kde má řadit, tak mi řekla ať se ji neseru do řízení,že chce aby jí to auto vydželo a že s ním nebude závodit :roll: Myslím,že provozní otáčky motoru by měli být hlavním faktorem při řízení auta,taky nechápu borce co točí motor do 7000 rpm když nejvyšší výkon mají při 5800 rpm..dál už jen roste spotřeba a motor dostává čočku..
dobry :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Re: unavený motor

Příspěvek od Teddy » 21. 01. 2010 16:08

Kubajz von Odry píše:zhodnotí to tedy tím že to kupoval od dědy který s tím jezdil jak pos..ný...
Znám taky dědu,co k nám na dílnu přijel s Fábií 1,2HTP ,najetých cca 30tkm a podpálený výfukový ventil :? Jezdit na hranici volnoběhu se opravdu nevyplácí,kor u htp :D

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 21. 01. 2010 16:27

To jen odbočím k těm nízkým otáčkám, k nám do servisu dojel pan Audi 1.9 Tdi a po 60tis. dvouhmota na odpis. Pán aby ušetřil, jezdil po městě od 45 na pětku. dvouhmota stála 32tis. + práce
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 21. 01. 2010 18:28

Exclusive píše: Pán aby ušetřil, jezdil po městě od 45 na pětku.
tak to je taky extrém :lol: To jsou oni..Hodně lidí totiž taky neví,že nejmenší spotřeba je tesně za nejvyšším bodem točivýho momentu..Všichni žijou v domnění,že čím nižsí otáčky..tím nižší spotřeba :roll:
Teddy píše:
Kubajz von Odry píše:zhodnotí to tedy tím že to kupoval od dědy který s tím jezdil jak pos..ný...
Znám taky dědu,co k nám na dílnu přijel s Fábií 1,2HTP ,najetých cca 30tkm a podpálený výfukový ventil :? Jezdit na hranici volnoběhu se opravdu nevyplácí,kor u htp :D
Proč ne?je to přece High Torque Perfomence :D Ti si to můžou s tím kroutákem dovolit.. :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 22. 01. 2010 14:54

jackson8800 píše: tak to je taky extrém :lol: To jsou oni..Hodně lidí totiž taky neví,že nejmenší spotřeba je tesně za nejvyšším bodem točivýho momentu..Všichni žijou v domnění,že čím nižsí otáčky..tím nižší spotřeba :roll:
Tu spotrebu, kterou ty asi myslis, je spotreba merna, ktera vsak s praktickym jezenim nema nic moc spolecnyho...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 22. 01. 2010 15:00

Ano myslím měrnou..ale jde o to prostě že nižší otáčky automaticky neznamenají nižší spotřebu,jak už se se mnou dost lidí dohadovalo..
Obrázek

Paavo
Příspěvky: 18
Registrován: 21. 11. 2009 16:40
Bydliště: Rudolfov

Příspěvek od Paavo » 22. 01. 2010 19:13

tohle je velka klasika.........sam to muzu pozorovat u svy M50B25.Kdyz jedes klobrc po meste, tak to neleze vuubec do otacek,ale jakmile jsem vyrazil na letiste(cesta tam nebyla pod 120 km/h.........tim se vubec nevytahuju) pak tam par sprintiku,proste1-2-3 6000ot tak auto chytlo neskutecnej kalup a jelo neprosto vyborne.Pri klasickych courackach po meste opet zlenivi jako prase.Je to tak ta RJ si aktualizuje nastaveni.....

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 22. 01. 2010 19:41

Paavo píše:tohle je velka klasika.........sam to muzu pozorovat u svy M50B25.Kdyz jedes klobrc po meste, tak to neleze vuubec do otacek,ale jakmile jsem vyrazil na letiste(cesta tam nebyla pod 120 km/h.........tim se vubec nevytahuju) pak tam par sprintiku,proste1-2-3 6000ot tak auto chytlo neskutecnej kalup a jelo neprosto vyborne.Pri klasickych courackach po meste opet zlenivi jako prase.Je to tak ta RJ si aktualizuje nastaveni.....
Tak to mas asi nejakou velmi chytrou RJ ... :lol: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni .. ale tady je to kravina :lol:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 22. 01. 2010 19:45

Záchvat píše:
Paavo píše:tohle je velka klasika.........sam to muzu pozorovat u svy M50B25.Kdyz jedes klobrc po meste, tak to neleze vuubec do otacek,ale jakmile jsem vyrazil na letiste(cesta tam nebyla pod 120 km/h.........tim se vubec nevytahuju) pak tam par sprintiku,proste1-2-3 6000ot tak auto chytlo neskutecnej kalup a jelo neprosto vyborne.Pri klasickych courackach po meste opet zlenivi jako prase.Je to tak ta RJ si aktualizuje nastaveni.....
Tak to mas asi nejakou velmi chytrou RJ ... :lol: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni .. ale tady je to kravina :lol:
Taky bych řekl..Možná nějaka ultrachytrá Toyota prius ale 20 let starej motor?Myslím že né.. :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 22. 01. 2010 23:16

Záchvat píše: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni ....
BMW to dela od 1986....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 23. 01. 2010 12:03

Radek_750iA píše:
Záchvat píše: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni ....
BMW to dela od 1986....
Takže ta M5 z 1990 asi vážně umí.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 23. 01. 2010 12:59

myslíte že to dělá i M50B25 z automatu? A Liší se něčím od manualu?

Paavo
Příspěvky: 18
Registrován: 21. 11. 2009 16:40
Bydliště: Rudolfov

Příspěvek od Paavo » 23. 01. 2010 21:30

proste ve meste to auto zlenivi...........protahnes to,vytnes mu a jede jak das.Pak najezdis dalsich 200km po meste a je z toho zase lina svine.Podle me si to privykne na staly podtaceni........co si budem povidat, asi nikdo nejede na 3 cca 60km/h......nevim aspon takle je to u my M50B25 vanos(manual).

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 23. 01. 2010 21:53

A neni to třeba subjektivní dojem jenom?

Jestli ně, tak to máš fakt chytrou E34 :) Nezúčastnila se natáčení některého dílu filmu Transformers? :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 23. 01. 2010 21:58

Míšánek píše:A neni to třeba subjektivní dojem jenom?

Jestli ně, tak to máš fakt chytrou E34 :) Nezúčastnila se natáčení některého dílu filmu Transformers? :D
Není! Predpokladam, ze to ma zmereny na brzde ... proste se projedes po meste a ubytek vykonu je vic nez 10% ( to je asi hranice, kdy to clovek dokaze rozpoznat, ubytek cca 5PS ze 190ti normalni clovek totiz poznat nemuze ). Tesim se na grafy z brzdy ...pred a po jizde po meste. .... A pak dej na Aukro tu inteligentni RJ, protoze o ni bude jiste srumec !
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 01. 2010 23:58

zmeni si mapu jen tak sama od sebe, jo? no dobrej pokus, smekam :)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět