
unavený motor
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
ještě není špatný dodat,že s motorem při zajíždění je dobrý se vyhýbat dálnici kde se pořád drži ty samý točky v podstatě , lepší je město či okreska kde se využívá větší spektrum otáček 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Kubajz von Odry píše:takže kdybychom dali vedle sebe dva stejne motory ale jinak zajete tak uvidime jiné (podstatně jiné) křivky krouťáku a výkonu?
jeden kluk na BMWklubu ma 328 E36 naprosta seriovka motor,zadnej zasah do výkonu nic takoveho , sani origo(neni tam m50) a nema 280nM ale jen 240


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
dobryjackson8800 píše:Tak myslím,že toho bude víc prostě jedno k druhýmu..jednak bude nasračku zanesenej jak už to tady padlo a části který budou nejvíc trpět budou hlavně hřídele a spojka na tom taky nebude nejlíp...myslím,že klika bude mít taky dost co dělat aby to "utáhla" Navíc při nízkých otáčkách se většinou fláká čerpadlo,takže motor moc dobře nemaže..Zrovna před nedávnem jsem jel se známou ,má asi 2 měsíce nejnovější oktávku 1.6 MPI a řadí nekecám tak 1900-2200 rpm,výš sem ji neviděl zařadit a když sem ji říkal kde má řadit, tak mi řekla ať se ji neseru do řízení,že chce aby jí to auto vydželo a že s ním nebude závoditMyslím,že provozní otáčky motoru by měli být hlavním faktorem při řízení auta,taky nechápu borce co točí motor do 7000 rpm když nejvyšší výkon mají při 5800 rpm..dál už jen roste spotřeba a motor dostává čočku..

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Re: unavený motor
Znám taky dědu,co k nám na dílnu přijel s Fábií 1,2HTP ,najetých cca 30tkm a podpálený výfukový ventilKubajz von Odry píše:zhodnotí to tedy tím že to kupoval od dědy který s tím jezdil jak pos..ný...


To jen odbočím k těm nízkým otáčkám, k nám do servisu dojel pan Audi 1.9 Tdi a po 60tis. dvouhmota na odpis. Pán aby ušetřil, jezdil po městě od 45 na pětku. dvouhmota stála 32tis. + práce
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- jackson8800
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 11. 2009 21:23
tak to je taky extrémExclusive píše: Pán aby ušetřil, jezdil po městě od 45 na pětku.


Proč ne?je to přece High Torque PerfomenceTeddy píše:Znám taky dědu,co k nám na dílnu přijel s Fábií 1,2HTP ,najetých cca 30tkm a podpálený výfukový ventilKubajz von Odry píše:zhodnotí to tedy tím že to kupoval od dědy který s tím jezdil jak pos..ný...Jezdit na hranici volnoběhu se opravdu nevyplácí,kor u htp



Tu spotrebu, kterou ty asi myslis, je spotreba merna, ktera vsak s praktickym jezenim nema nic moc spolecnyho...jackson8800 píše: tak to je taky extrémTo jsou oni..Hodně lidí totiž taky neví,že nejmenší spotřeba je tesně za nejvyšším bodem točivýho momentu..Všichni žijou v domnění,že čím nižsí otáčky..tím nižší spotřeba
![]()
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
- jackson8800
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 11. 2009 21:23
tohle je velka klasika.........sam to muzu pozorovat u svy M50B25.Kdyz jedes klobrc po meste, tak to neleze vuubec do otacek,ale jakmile jsem vyrazil na letiste(cesta tam nebyla pod 120 km/h.........tim se vubec nevytahuju) pak tam par sprintiku,proste1-2-3 6000ot tak auto chytlo neskutecnej kalup a jelo neprosto vyborne.Pri klasickych courackach po meste opet zlenivi jako prase.Je to tak ta RJ si aktualizuje nastaveni.....
Tak to mas asi nejakou velmi chytrou RJ ...Paavo píše:tohle je velka klasika.........sam to muzu pozorovat u svy M50B25.Kdyz jedes klobrc po meste, tak to neleze vuubec do otacek,ale jakmile jsem vyrazil na letiste(cesta tam nebyla pod 120 km/h.........tim se vubec nevytahuju) pak tam par sprintiku,proste1-2-3 6000ot tak auto chytlo neskutecnej kalup a jelo neprosto vyborne.Pri klasickych courackach po meste opet zlenivi jako prase.Je to tak ta RJ si aktualizuje nastaveni.....


------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
- jackson8800
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 11. 2009 21:23
Taky bych řekl..Možná nějaka ultrachytrá Toyota prius ale 20 let starej motor?Myslím že né..Záchvat píše:Tak to mas asi nejakou velmi chytrou RJ ...Paavo píše:tohle je velka klasika.........sam to muzu pozorovat u svy M50B25.Kdyz jedes klobrc po meste, tak to neleze vuubec do otacek,ale jakmile jsem vyrazil na letiste(cesta tam nebyla pod 120 km/h.........tim se vubec nevytahuju) pak tam par sprintiku,proste1-2-3 6000ot tak auto chytlo neskutecnej kalup a jelo neprosto vyborne.Pri klasickych courackach po meste opet zlenivi jako prase.Je to tak ta RJ si aktualizuje nastaveni........ novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni .. ale tady je to kravina


- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
BMW to dela od 1986....Záchvat píše: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni ....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Takže ta M5 z 1990 asi vážně umí.Radek_750iA píše:BMW to dela od 1986....Záchvat píše: ... novejsi auta maji takovouhle Rj treba pro aut. prevodovku, kde se prizpusobi treba stylu ridice razeni ....
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
proste ve meste to auto zlenivi...........protahnes to,vytnes mu a jede jak das.Pak najezdis dalsich 200km po meste a je z toho zase lina svine.Podle me si to privykne na staly podtaceni........co si budem povidat, asi nikdo nejede na 3 cca 60km/h......nevim aspon takle je to u my M50B25 vanos(manual).
Není! Predpokladam, ze to ma zmereny na brzde ... proste se projedes po meste a ubytek vykonu je vic nez 10% ( to je asi hranice, kdy to clovek dokaze rozpoznat, ubytek cca 5PS ze 190ti normalni clovek totiz poznat nemuze ). Tesim se na grafy z brzdy ...pred a po jizde po meste. .... A pak dej na Aukro tu inteligentni RJ, protoze o ni bude jiste srumec !Míšánek píše:A neni to třeba subjektivní dojem jenom?
Jestli ně, tak to máš fakt chytrou E34Nezúčastnila se natáčení některého dílu filmu Transformers?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520