Dotaz 1,8 M40 cvakání .. :-(
- 318ikasnar
- Příspěvky: 867
- Registrován: 29. 09. 2009 09:59
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz 1,8 M40 cvakání .. :-(
DOTAZ : Kdysi dávno tu na foru někdo prodával jakou si opravnou sadu na 1,8 M40 na aby necvakal a nevim kolik stála a nemůžu to nikde sehnat nevíte někdo kde by se to dalo pořídít a kolik to cca. stojí ?
Děkuji
Děkuji
WWW.PECEOVUZ.CZ
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
je to tu tisíckrát popsáno, ale ještě jednou: cvakání u M40 já osobně rozlišuju na 2 různý druhy..jedno je hlasitý a ozývá se převážně u studeného motoru, nebo při rychlých změnách otáček (podřazení, vyřazení z vytočeného motoru)..to způsobuje nedostatečná funkce Hyder. Výměna to vyřeší - je potřeba kouknout na vačku..pokud je dobrá (neprojetá, hladká) pak oprava stojí 8x 400 - 500,- Kč.
To druhé cvakání způsobuje opotřebení zdvihátek a např. také vstřiky. Zde je na zvážení odborníka, jestli to má smysl měnit. Ze starého motoru na tom budou stejně a nové se to komplet nikomu kupovat nechce.
Rozvody je na M40 potřeba dělat každých 40000km, což málo kdo ví.
Já si ten motor nemůžů vynachválit. Vyměnil jsem ty hydra hned jak se u mě projevilo cvakání za studena, pravidelně měním olej a 20 let starý motor mě odvádí stále poctivou práci (nic se nesere)..
To druhé cvakání způsobuje opotřebení zdvihátek a např. také vstřiky. Zde je na zvážení odborníka, jestli to má smysl měnit. Ze starého motoru na tom budou stejně a nové se to komplet nikomu kupovat nechce.
Rozvody je na M40 potřeba dělat každých 40000km, což málo kdo ví.
Já si ten motor nemůžů vynachválit. Vyměnil jsem ty hydra hned jak se u mě projevilo cvakání za studena, pravidelně měním olej a 20 let starý motor mě odvádí stále poctivou práci (nic se nesere)..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
mozna jsem to uplne nepobral, ale nejak nevidim rozdil mezi HYDREM a ZDIHATKEM.budha píše: - jedno je hlasitý a ozývá se převážně u studeného motoru, nebo při rychlých změnách otáček (podřazení, vyřazení z vytočeného motoru)..to způsobuje nedostatečná funkce Hyder. Výměna to vyřeší - je potřeba kouknout na vačku..pokud je dobrá (neprojetá, hladká) pak oprava stojí 8x 400 - 500,- Kč.
- druhé cvakání způsobuje opotřebení zdvihátek....
dle meho laickeho odhadu to vzdy bylo "hydraulicke zdvihatko"

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Myslel asi vahadlo a jeho dosedací - třecí plochuVasa píše:mozna jsem to uplne nepobral, ale nejak nevidim rozdil mezi HYDREM a ZDIHATKEM.budha píše: - jedno je hlasitý a ozývá se převážně u studeného motoru, nebo při rychlých změnách otáček (podřazení, vyřazení z vytočeného motoru)..to způsobuje nedostatečná funkce Hyder. Výměna to vyřeší - je potřeba kouknout na vačku..pokud je dobrá (neprojetá, hladká) pak oprava stojí 8x 400 - 500,- Kč.
- druhé cvakání způsobuje opotřebení zdvihátek....
dle meho laickeho odhadu to vzdy bylo "hydraulicke zdvihatko"


jo myslel jsem vahadlo..bylo pozdě a na monitor jsem koukal skrz dlouhej kouř...
jinak olej je základ, kontroluju sprchu vačky vždy druhou výměnu oleje (20000km)

jinak olej je základ, kontroluju sprchu vačky vždy druhou výměnu oleje (20000km)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- 318ikasnar
- Příspěvky: 867
- Registrován: 29. 09. 2009 09:59
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
akt.
Děkuji zakoupím asi tajto http://cgi.ebay.de/8-Hydrostoessel-BMW- ... 3ca7647ad6
DOUFÁM ŽE TO POMŮŽE
Jestli ne tak zajedem navštívit uživatele konyyy a odvezem mu motor 1,8 IS
DOUFÁM ŽE TO POMŮŽE

Jestli ne tak zajedem navštívit uživatele konyyy a odvezem mu motor 1,8 IS
WWW.PECEOVUZ.CZ
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
Tohle jsou presne hydrostely, ktere bych uz nekoupil. Urcite bych sel do znacky (Febi atd.) nebo se pokusil zjistit kdo ty hydra delal v prvovyrobe. Protoze tyhle se ti dle meho behem par tisic rozcvakaj uplne stejne jako ty stare.
Jinak si procti: motor-m40-duseni-hydrozdvihatka-a-jejic ... 66769.html
Pokud ti motor i nejde vytocit, tak hydra nepomuzou nicemu. Dale si nenapsal kdy motor cvaka - jestli na volnobeh, nebo porad, studenej nebo ohratej. Jestli jde jen o takove cvrdlikani nebo vylozene "cvaka jak prase". Zkus ten zvuk schvalne nahrat treba na mobil.
Jinak si procti: motor-m40-duseni-hydrozdvihatka-a-jejic ... 66769.html
Pokud ti motor i nejde vytocit, tak hydra nepomuzou nicemu. Dale si nenapsal kdy motor cvaka - jestli na volnobeh, nebo porad, studenej nebo ohratej. Jestli jde jen o takove cvrdlikani nebo vylozene "cvaka jak prase". Zkus ten zvuk schvalne nahrat treba na mobil.
- 318ikasnar
- Příspěvky: 867
- Registrován: 29. 09. 2009 09:59
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
!!!!
Mně motor jde vytočit až do červených otáček ..........Ale když přijdu nastartuju tak cvaká drsně....nahlas a když stim jedu tak to taky je slyšet že ty ventily jsou hlasitý taky tam něco cvaká ale ne tolik jako při nastartování ale když se auto zahřeje jede se třeba dva kilometrky a zastaví se tak nic necvaká už ale když ho vytočím znova tak tam něco pocvakává....
WWW.PECEOVUZ.CZ
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
- 318ikasnar
- Příspěvky: 867
- Registrován: 29. 09. 2009 09:59
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
!
Ale jsou to 100% ventily..........
WWW.PECEOVUZ.CZ
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993
- Ruční mytí a čištení osobních vozidel -
- Renovace světlometů
- Renovace autolaků (profi)
-autoservis, odtahová služba,diagnostika
BMW E30 318i TOURING R.v 1993