Střídání BMW s jinou značkou

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31. 07. 2003 08:09

:( fuj, když vidím to počasí na té fotce :cry:
To je asi podzim, co?

Záchvat

Uživatelský avatar
HEERY
Příspěvky: 175
Registrován: 06. 04. 2003 10:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HEERY » 01. 08. 2003 02:09

[/quote]
Mno kydby tam v zadu nestala ta tvoje M5 tak ok, ale takhle na te fotce ten rover vyslovene prekazi
:lol: :lol:
Foceno presne o vanocich

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 01. 08. 2003 11:23

Kurna ta petka je krasná. Jel jsem náhodou v nový M5 bez omezáku a 280 to jelo hodne v pohode na dvou propudovy silnici řikal že i 300 :shock: na dalnici v klidu. pak jsem se vrátil do mí káry tety ety :evil: 1986 poctivích 122 karlovarskejch koní, s cvakajícím motorem. A projistotu přestal chodit tacháč.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 01. 08. 2003 14:52

Havran píše:Kurna ta petka je krasná. Jel jsem náhodou v nový M5 bez omezáku a 280 to jelo hodne v pohode na dvou propudovy silnici řikal že i 300 :shock: na dalnici v klidu. pak jsem se vrátil do mí káry tety ety :evil: 1986 poctivích 122 karlovarskejch koní, s cvakajícím motorem. A projistotu přestal chodit tacháč.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

to znám, teta Eta rox 8) a keď treba, 210 dá jako nic :lol:

Ale samozrejme tých 220 od nej žiadam iba na sviatky, normálka je tých 160-180 :roll:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
taliban.e30
Příspěvky: 8
Registrován: 16. 09. 2009 18:15
Bydliště: Děčín

Příspěvek od taliban.e30 » 25. 09. 2009 22:26

Při mém pobytu v řecku jsem MUSEL jezdit Citroenem,tuším,že Vista,předchůdce Olcita, nebo tak nějak.Je to dvouválec,absolutně bez posilovačů.Horší je snad už jenom chodit pěšky...i když procházka po BMW salonu je taky zdravá..Ale řekove jsou hovno šoféři,což asi ví každý kdo tam byl,tak jsem jim to naklepal i v takové vraždě jako je Citroen.Ale po 2měsících když jsem sedl do své "obyčejné"316i,tak jsem byl plný 4minuty jak v autoškole.Jednou zkusíš BMW a už to nejde vrátit...
"řidič slečny Daisy"

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 25. 09. 2009 23:32

vw transporter 2,5TDI s cipem.... na obrovsky auto neuveritelna zabava... kdykoli kdekoli.
citroen berlingo sracka sracek
daewoo lanos... podobne jako berlingo ale vubec se to nesere
audi a3 1,9TDI paradni zatah jiz od spodu nulova spotreba a jede to

ale za svoji e28 bych nevymenil nic

Uživatelský avatar
FaMart
Příspěvky: 456
Registrován: 27. 04. 2008 09:16
Bydliště: Trstená

Příspěvek od FaMart » 26. 09. 2009 12:16

Včera som skúsil Fiestu ST a bol som trochu sklamaný. Rozhodne som čakal viac. Posed je hrozne vysoko a detaily nie su tak prepracované, všetko je ďaleké... ale zase ide pekne, volant je tuhý radenie je krátke, no ale keď som sa vrátil do e30 :shock: bol som rád že je mám ..ale možno niekedy.. :)

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 26. 09. 2009 12:47

nebude vytáhnutí tématu po 6ti letech nějakej rekord? :D
jinak ještě jezdim borou a fáčkem,občas oktávkou rs po smrti :D a vácovo vozovym parkem :lol:

Uživatelský avatar
sir.lukash
Příspěvky: 91
Registrován: 21. 07. 2008 19:36

Příspěvek od sir.lukash » 26. 09. 2009 14:51

já to střídám s Citroen Xantia 1.6 a velmi zřídka Subaru Justy 1.3 4x4. U Xantie je to o pohodlí. Neskutečná houpačka a na tyhle nase "díry se silnicema" vazne parada. A vyborne drzi. Sice je to o 7 let mladsi nez moje 318i, ale ta hydraulika v zatacce hodne podrzi. Takže na pojezd LUXUS ale motor je plýna. Je to auto na klidnou jizdu a ne na zavodeni. Jeste chválím brzdy, ktery sou napojeny na hydrauliku a brzdej vyborne. A to Subaru...kdyz do toho obcas sednu..prvnich 5 minut jizdy se jen smeju, protoze me prijde, ze ridim hracku pro deti. Mala palubovka, vykon nulovej. hrká to. Rad se s ti svezu jen v zime po snehu, ptz 4x4 (samopřipínatelná) je vazne jistota. Clovek se nemusí bat ze nevyjede. A na snehu se s tim da zazit sranda. Ale nic bych nevymenil za svoje 318i. Snad jen nejakou 7er, kdybych mel prachy ji uzivit:-D
BMW 318i --> that's the stuff!

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 26. 09. 2009 15:08

Land Rover Discovery 2000 II - rodiný tahací povoz - pecka

Peugeot 207 někdy v práci - hnus
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 26. 09. 2009 15:19

Koráb silnic Piano, ale už si dokážu představit i jinej benz jakožto obstojnou cestovní konrurenci BMW. Jinak občas Nissan Micra - děs, Primera - nehirší nissan všech dob. Mitsubishi galant - spokojenost až na neustále problémy s převodovkou jinak konkurence schopné auto.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 26. 09. 2009 15:56

BALI píše:nebude vytáhnutí tématu po 6ti letech nějakej rekord? :D
asi bude nechtě jsem to včera psat :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 26. 09. 2009 19:02

Jezdím ještě Microu K11 1,0i 16V '99, docela sranda auto... Nejede to, má to klimu... Nebudí závist a nemusím se bát, že mi to někdo ze závisti objede klíčema. Už se mi jednou povedlo nechat to tři dny odemčený na sídlišti a nikoho ani nenapadlo se podívat dovnitř :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 26. 09. 2009 19:56

Fx píše:Jezdím ještě Microu K11 1,0i 16V '99, docela sranda auto... Nejede to, má to klimu... Nebudí závist a nemusím se bát, že mi to někdo ze závisti objede klíčema. Už se mi jednou povedlo nechat to tři dny odemčený na sídlišti a nikoho ani nenapadlo se podívat dovnitř :lol:
:lol: e36 by ti tam takhle zůstala nanejvýš hodinu a divil bych se, kdyby ti nikdo nevytáhl ty tvoje M-kový sesle, nebo ti to rovnou neodvezl :? Holt některý auta nejsou tak nápadný, jako báwa...
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
Parda
Příspěvky: 252
Registrován: 04. 12. 2007 10:07
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvek od Parda » 26. 09. 2009 21:17

Já jsem řídil celkem dost aut na svůj věk, ale nejlepší byla Multikára z letošních prázdnin. Znáte to, malá východoněmecký náklaďáček do 3,5t. Mazec, kvalty se skládají za poprosení, jednička neexistuje, brzdy přibžďují a do zatáček raději krokem :D Ale 70km/h jsem z toho vytáhl :D . Jinak co mám teď zkušenost s pár měsícu starým megenem 1.6...Hruza, nové auto, vyklá se sedačka, řadička, měkká spojka. S mojím tedeeskem se to holt nedá srovnat. Jedině naše Audi A4, jiné značky nemají nárok ať jsou stará nebo mladá.
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 26. 09. 2009 21:44

Ja toho nastridam celkem dost. Ale nejcasteji asi ML 320CDI, E90 330D, Passat 1.9 TDI, Renault Master, Mazda 6 2.3i a VAZ 2101. Z tohohle co se tyce sportovni jizdy je asi nejlepsi ta Mazda (E90-tku srazi "D" a "A"), ale jinak souhlasim, ze z toho druheho druhu zabavy (viz. Multicar)...cim vetsi kram, tim lip :)

Uživatelský avatar
Parda
Příspěvky: 252
Registrován: 04. 12. 2007 10:07
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvek od Parda » 26. 09. 2009 21:49

Soulasím, čím větší krám tím líp, třeba jsem jel volvem, kterému bralo servo jenom pravé kolo, takže to táhlo doleva, že to málem trhalo ruky, srandy kopec :D Ale nesouhlasím, že BMW sráží d, E90 330d musí být peklo, i ten automat bych skousl. Já mám TDS a nepřijde mi, že by to bawce sráželo...Ale sto lidí, sto chutí, tak hlavně ať všichni jezdíme bez nehody ať už s jakýmkoliv pekáčem :wink:
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 26. 09. 2009 21:59

Nevim, ja si na ten diesel asi nezvyknu v tomto ohledu nikdy. Je jasny, ze je nesrovnatelny s tym Passatovym napriklad, ale porad je to diesel. A to "A" uz ani nemluvim. Neni pomala, ale dost rychla taky ne a tam to pro mne konci spolu se samotnym faktem, ze to je automat.

Uživatelský avatar
Caleb
Příspěvky: 191
Registrován: 01. 06. 2008 17:02

Příspěvek od Caleb » 27. 09. 2009 08:23

Ja nedavno ridil 335d (E92) a musim rict, ze ten automat moc uchvatnej nebyl. Relativne pomala reakce na kickdown, clovek by se s tim holt musel naucit a pomahat si padlama. Na druhou stranu si nedovedu predstavit, ze u takhle vykonneho motoru by se dalo jezdit se spojkou a sajtrpakou.

Jinak co ridim relativne casto je
Focus 1.8 TDDi - spickovej podvozek, nejhorsi motor vsech dob (55kW) a podle me dost odpornej interier
Mitsu Colt 1.3 2008 - Linej nezazivnej a v interieru hlucnej motor, hodne presne rizeni, jizdni vlastnosti dohnane tvrdym a nepohodlnym podvozkem, jak je u novejch aut nizsi tridy dnes zvykem. Neuveritelne mista vepredu i vzadu, jinak je interier nic moc. A z auta neni videt (a sloupky)
Audi A4 2.6 (~2002) - motor zacne tahnout az od vyssich otacek (od 2500) ale pak jde libove az do omezovace, podvozek pohodlnej, na muj vkus uz moc "uhoupanej". Quattro super vec :)

Obcas sem a tam ridim nejakou novejsi mrdku, casto sem prekvapenej, ze motory s papirove hodne konema jsou line a bez zatahu (proti me 316 M40).

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 27. 09. 2009 10:04

no ty vole, 6 let :-) to je fakt mazec. Zajímavý, co si člověk přečte za věci, který psal tak dávno.

Já bohužel stále střídám 6ku (už jinou) s koncernem, ačkoliv teď už poněkud jiným a výrazně pohodlnějším, ale stále bez jiskry. Na přepravu z bodu A do bodu B velmi dobrý, ale freude am fahren s tím rozhodně nezažiju.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět